<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Miggyuri | Adatlap | 200309 | 2005. március 22. 06:05 | ||
Fodi | Adatlap | 200308 | 2005. március 21. 20:17 | ||
Nem bizony, viszont vajon hova viszik az amcsik a MiG roncsát? Fejlesztenek? :))) | |||||
Bombraider | Adatlap | 200307 | 2005. március 21. 19:28 | ||
üdv:bomb | |||||
Miggyuri | Adatlap | 200306 | 2005. március 21. 18:28 | ||
Bombraider | Adatlap | 200305 | 2005. március 21. 18:04 | ||
Sziasztok! Szükségem lenne a következő emberek mail címére,aki tud legyen szíves segíteni! Szekeres Gábor, Gál József, Kővári László.(Az előbb rosszul írtam). Ők az Aranysasban írnak. Előre is köszönöm! üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 200304 | 2005. március 21. 16:35 | ||
Félreértés ne essék, de G'cart barátunk az Szekér Géza néven fut :) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 200303 | 2005. március 21. 15:50 | ||
Szekeres Gábort a G'cart fedőnév alatt találod, Gál József, ha jól emlékszememlékére tavaly szerveztek makettkiállítást Móváron. Miggyuri | |||||
Bombraider | Adatlap | 200302 | 2005. március 21. 15:25 | ||
Sziasztok! Szükségem lenne a következő emberek mail címére,aki tud legyen szíves segíteni! Szekeres Gábor, Gál József, Kővári József. Előre is köszönöm! üdv:bomb | |||||
korzaar | Adatlap | 200301 | 2005. március 19. 23:34 | ||
Mindenkinek köszi a segitséget. korzaar | |||||
Fodi | Adatlap | 200300 | 2005. március 19. 20:08 | ||
Komplett leírás az egész folyamatról: http://web.singnet.com/~jtann/launch.htm | |||||
Fodi | Adatlap | 200299 | 2005. március 19. 20:00 | ||
Ja igen, és a futómű hátsó részén is van egy rúd, ezzel (is) rögzítik a gépet kilövés előtt. Ez szintén elég magasan van. | |||||
Fodi | Adatlap | 200298 | 2005. március 19. 19:58 | ||
Nézzétek meg pl. a Tomcat futóművét. Az indításhoz használt kar a lengéscsillapító felső részén van. Ha alul lenne (a kerekek között) akkor szerintem a gyorsítás alatt fellépő nyomaték egyszerűen kifordítaná a lengéscsillapítót a helyéről. Vsz ezért van felette. így viszont elég magasan helyezkedik el (Tomcatnál kb. 90 cm, lemértem a fujimi makettemen :))) ), talán azért eresztik le a gép orrát, hogy könnyebben tudják beakasztani. | |||||
Mekett | Adatlap | 200297 | 2005. március 19. 19:45 | ||
Abban egészen biztos vagyok, hogy nem (csak) a tolóerő miat húzódik össze. A gőzkatapult biztosan lehúzza. | |||||
korzaar | Adatlap | 200296 | 2005. március 19. 19:33 | ||
Bocsi nem Scak hanem Csak | |||||
korzaar | Adatlap | 200295 | 2005. március 19. 19:32 | ||
Scak mert a Végső visszaszámlálásban ugy tünik hogy v.mivel összehuzzák, és nem tudtuk eldönteni direkt van e vagy a tolóerő miatt nyomódik le az eleje. | |||||
Mekett | Adatlap | 200294 | 2005. március 19. 19:27 | ||
Az orrfutó rugóstagját behúzzák, vagy felszállóautomatika vezérli, vagy egyszerűen csak a gőzkatapult húzza le. Én is úgy tudom, hogy segít a fedélzet végén az elemelkedésben. | |||||
Fodi | Adatlap | 200293 | 2005. március 19. 19:22 | ||
Ezt bizony a pilóta vezérli "The Tomcat nose landing gear also consists of an upper outer cylinder and lower internal piston with a maximum stroke of 18 inches. To prepare the aircraft for catapult-assisted takeoff, the nose gear struts are kneeled approximately 14 inches by the pilot." Linkek a témához: http://www.anft.net/f-14/f14-detail-gearnose.htm http://www.globalsecurity.org/military/systems/ship/cv-design.htm http://www.geocomplexity.net/tomcat_gouge1.htm | |||||
Joce | Adatlap | 200292 | 2005. március 19. 19:06 | ||
Nem csak az egyszerű fizika, valamit tényleg "mahinálnák" az orfutók hosszával. A fedélzet végén megemeli a gép orrát, segíthet felemelkedni.(?) | |||||
  | Adatlap | 200291 | 2005. március 19. 18:53 | ||
Korzaar! Nem a modern gépek a "szakterületem" de gondolj bele. Nem az orrfutó rugós tagját huzzák össze. Összenyomodik az magától is. 1. a főfutókat befékezik. 2. a hajtómű teljes gázzal üzemel. 3. vajon mi történik az orrfutóval?? Vadász | |||||
korzaar | Adatlap | 200290 | 2005. március 19. 18:41 | ||
SZIASZTOK! FONTOS KÉRDÉSEM VOLNA : MIÉRT ÉS HOGYAN HÚZZÁK ÖSSZE A REPÜLŐGÉP ANYAHAJÓK FEDÉLZETÉRŐL INDITOTT GÉPEK ORRFUTÓJÁNAK RUGÓS TAGJÁT??? A válaszokat nagyon várom. Üdv mindenkinek: korzaar | |||||
5gid | Adatlap | 200289 | 2005. március 19. 17:12 | ||
Sziasztok! Iszonyatos bajba kerültem ui az 1-ok munkatársam nyugdíjba megy és 1 összerakott 1:48-as MiG-29B-t kért... Ez nem is lenne baj csakhogy a gép fülketeteje eltűnt és képtelenség megtalálni... Az idő meg nagyon szorít,így ha valakinek akad 1 komplett tető,vagy ötlete,hogy miképp lehetne pótólni kérném,hogy ossza meg velem mert rendkívül sürgős lenne!!! Előre is köszi!!! | |||||
  | Adatlap | 200288 | 2005. március 18. 20:12 | ||
Sorceror! A Replicában kaphatóak VSZ figurák (szerelők). Vadász | |||||
Sorceror | Adatlap | 200287 | 2005. március 18. 07:36 | ||
hello mindenkinek! 1:72 es orosz figurákat ( Tu 22 höz kellene)szerelők,karbantartók vagy ilyesmi. Nem tudnátok ismét segíteni hogy hol vagy honnan szerezhetek be ilyesmit | |||||
Bombraider | Adatlap | 200286 | 2005. március 15. 19:13 | ||
Tudtok olyan matrica lapot,amin F-14D stenciljei vannak? Nagyon szükségem lenne rá! üdv:bomb | |||||
Bombraider | Adatlap | 200285 | 2005. március 15. 17:29 | ||
Akinek kellenek a Makett Stúdio füzetek megtalálja az ftp-men! Köszönet érte Joce-nak!!! Írj mail-t és leírom, hogy hogyan lépj be! üdv:bomb | |||||
Joce | Adatlap | 200284 | 2005. március 15. 15:09 | ||
Sziasztok ! Keresem az Italeri 834 katalógusszámú 1/48 Tornado IDS makettet, vagy csak a matricalapot. Bármilyen megoldás érdekel, nagyon fontos lenne! Előre is köszi Joce | |||||
Kalóz | Adatlap | 200283 | 2005. március 15. 10:44 | ||
SzaTi! Látod, ez az aranyos ezekben a táblázatokban. Az enyém eredeti Humbrol kiadvány (nyomtatott gyári, színes), de utána néztem több oldalon, mindenütt ezt adta ki. A Te táblázatodban a 47-esnek is a 106 felel meg, márpedig a két szín kissé nem ugyanaz. Valószínűleg nyomdahiba lesz, tehát Hu87=Re57, mint Joce3 is írta. | |||||
Joce | Adatlap | 200282 | 2005. március 15. 09:48 | ||
Szati! Ezen a címen a H87=R57, de a H106=R47 http://www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/reference/humbrol.htm Lesd meg. Joce | |||||
SzaTi | Adatlap | 200281 | 2005. március 15. 09:38 | ||
Azt írod, hogy a Humbrol 87-nek a Revell 57-es felel meg a gyári Humbrol átváltó táblázat szerint, az én birtokomban lévő táblázat nem így tudja. Az 57-es Revell a 106-os Humbrollal egyezik meg. Szerinted melyik a helyes átváltás? Üdv: SzaTi | |||||
SzaTi | Adatlap | 200280 | 2005. március 14. 21:53 | ||
Joce & Kalóz! Köszönöm szépen az infót!! Üdv: SzaTi | |||||
Csabee | Adatlap | 200279 | 2005. március 14. 21:04 | ||
Helló! Az F-15A ASAT ASM-135-ös rakétájáról keresek fotókat, rajzokat, melyek alapján elkészíthető lenne, valamint a repülőgépen található csak erre a gépre jellemző feliratok, képek érdekelnének, esetleg matricaként keresem ha létezik (tudtommal kiadta valamelyik makettgyártó cég). Üdv: Csabee | |||||
Bombraider | Adatlap | 200278 | 2005. március 14. 21:00 | ||
Hát még nem találtam ki:) Mert most még csak a pilóta fülke(félig)+motor(teljesen) van kész. Még csak azt döntöttem el,hogy fém színű lesz,de még nem néztem utáne rendesen, hogy hol milyen festéssel repültek. üdv:bomb | |||||
Pilotka | Adatlap | 200277 | 2005. március 14. 20:56 | ||
___Bombraider! Hol repült a Mus? nem mindegy, mert vagy fém maradt, vagy lefújták... | |||||
Bombraider | Adatlap | 200276 | 2005. március 14. 20:41 | ||
Joce! Küldtem mail-t, megkaptad? Mert meghülyült a levelező szerver:( Csatolt képet kaptál vmelyik emailben? üdv:bomb | |||||
Bombraider | Adatlap | 200275 | 2005. március 14. 18:39 | ||
Újra elő került téma: A Mustangomat milyen Alcad festékekkel fújjam le? Mert addig már eljutottam, hogy ezek a színek maradtak: Aluminium Duraluminium Polished Aluminium White Aluminium De ezekről, hogy üvegbe vannak lefényképezve, elég nehéz eldönteni, hogy melyik az igazi árnyalat...Valakinek van vmi ötlete? üdv:bomb | |||||
Joce | Adatlap | 200274 | 2005. március 14. 17:57 | ||
Sziasztok! Keresek 1/32 F-4E Phantom-hoz matricát! Előre is köszi Joce | |||||
Kalóz | Adatlap | 200273 | 2005. március 14. 17:11 | ||
Kalóz | Adatlap | 200272 | 2005. március 14. 17:11 | ||
SzuaTi! A Humbrol gyári átváltótáblázata szerint a 2-nek a Revell 61, a 87-nek a Revell 57 felel meg. A 27-nek és a 86-nak nencs Revell megfelelője. Testorsra a Joce által javasolt oldalon nézz körül. | |||||
Joce | Adatlap | 200271 | 2005. március 14. 16:25 | ||
Szati! A www.makettezes.lap.hu címen találsz átváltó táblázatokat! | |||||
SzaTi | Adatlap | 200270 | 2005. március 14. 15:46 | ||
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, hogy a Humbrol 2,27,86,87-es számú színei a Testor vagy Revell, milyen színszámú festékeivel egyezik meg. Segítségeteket előre is köszönöm! SzaTi. | |||||
Kalóz | Adatlap | 200269 | 2005. március 12. 19:30 | ||
Miggyuri! Bocsi, a válaszom Vadásznak szólt! De: tudomásom szerint is Józsibácsi csak akkor került kapcsolatba az M és M-mel, amikor az beleolvadt a Pro Modellbe. Abban igazad van, hogy a lapot továbbvivő gárda ill. tulajdonos rendelkezik a jogokkal, de ha a lapot eladják, akkor azok már a vevőé! És a vevő a Pro Modell, ill. ebből kifolyólag Józsibácsi. Persze az igazságot végül is ő tudja megmondani. Azon kívül nem a Pro Modell gárdája szidta a M és M-ét, hanem fordítva! Mint az 532-ben írtam volt. A Top Gun kontra Aranysas vitában az előbbi még jogi lépéseket is tett, az eredmény ismert. Annak idején lehetőségemhez képest eléggé figyelemmel kísértem az eseményeket, mivel mind a négy lapot járattam és olvastam. Szvsz a jobbik két lap maradt talpon. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 200268 | 2005. március 12. 19:13 | ||
Kalóz! Nem azt írtam, hogy nem volt köze, hanem"Józsibácsinak egyi ideje nem sok köze volt az M&M-hez!" Nem értek a kiadói jogokhoz, de szerintem, miután "kígyó-béka" kíséretében otthagyták az M&M-et, az azt tovább vivő csapat rendelkezki az általa kiadott számok jogaival. Érdekes, és erkölcstelen is volna. A csődközeli állapotról annyit, hogy még pár évig kihúzták párhuzamosan a PM-el. Miggyuri | |||||
Bombraider | Adatlap | 200267 | 2005. március 12. 18:58 | ||
Kalóz! Tegnap partyzni voltam és ma egy kicsit szét vagyok csúszva...:) Szóval ma kicsit punnyadt voltam és csak úgy átnéztem ki mit írt, én meg válaszoltam. De má összeszedtem magam:) Bocs az OFFért! üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 200266 | 2005. március 12. 18:39 | ||
Miggyuri! "Józsibácsinak nem volt köze az MM-hez." Nem igaz! Volt hozzá köze. Hirdetett benne! :))) És mint minden makettező, olvasta is! Viszont jó üzleti érzékkel a Pro Modell mellett állt ki, amikor az gondba került. A magyar makettezők szerencséjére! | |||||
Kalóz | Adatlap | 200265 | 2005. március 12. 18:36 | ||
Tudjátok az a vicces, hogy a M és M szerkesztőgárdája kivált, és megalapította a Pro Modellt. A Top Gun szerkesztőgárdája kivált és megalapította a Top Flightet, ami azóta Aranysas néven jelenik meg. Az eredeti újság új tulajdonosai, szerkesztői kígyót-békát kiabáltak az új lapokra, aztán szép csendesen megszűntek. Az új Lapok viszont tették a dolgukat. Na, akkor kinek volt igaza? | |||||
  | Adatlap | 200264 | 2005. március 12. 18:27 | ||
Miggyuri! Józsibácsinak nem volt köze az MM-hez. A PM-et megvett az eredeti kiadójától, és alkalmazta az akkori főszerkesztőt (Csiki A.), az MM-t csődközeli helyzetben vette, meg és jelenleg nem kerül kiadásra. Tehát a jogok (legutobbi infóim alapján) őt illetik meg. Vadász | |||||
Kalóz | Adatlap | 200263 | 2005. március 12. 18:05 | ||
Bomb! Te mindent komolyan veszel? Még az ugratást is? | |||||
Bombraider | Adatlap | 200262 | 2005. március 12. 18:01 | ||
Kalóz! A 3206-os a fabulis fórumán. Azt is oda írtam:) üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 200261 | 2005. március 12. 17:48 | ||
Viszont amikor összeolvadtak, a Pro Modell lett a jogutód, nem? Akkor viszont Józsibácsi rendelkezik a jogokkal, legalább is ő tudja, ki az illetékes. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 200260 | 2005. március 12. 17:27 | ||
BomB! Józsibácsinak egyi ideje nem sok köze volt az M&M-hez! Attól kezdve, hogy otthagyta az M&M-et és létrehozta a Pro Modell-t. Az utolső négy-öt évfolyam lapgazdája nem ő! Miggyuri |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Miggyuri