<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kamovos | Adatlap | 19895 | 2011. december 30. 20:46 | ||
juge75 | Adatlap | 19894 | 2011. december 30. 20:33 | ||
Sima alapra két vékonyabb lap, azon (a felsőn, vörös) kivágod a mély dolgokat, egymásra téve megoldva a gondod. | |||||
Vermate | Adatlap | 19893 | 2011. december 30. 20:24 | ||
TPilu, Farkas469, juge75! Köszönöm szépen! Sokat segítettetek! Már csak azt kel kitalálnom, hogy hogyan tudom legkevesebb munkával megcsinálni a mélyedéseket. | |||||
TPilu | Adatlap | 19889 | 2011. december 30. 20:13 | ||
Ha én GK. raktáros lennék, biztos lenne egy-két nyomorult BMP-2 kasztnim az UAZ ajtók között. | |||||
Vermate | Adatlap | 19890 | 2011. december 30. 20:13 | ||
Lajos! Én is tudom, hogy nem egyszerű, néhány órám ráment már nekem is. Kamovos! Köszönöm szépen a segítséget! Az ACE alja nagyon hasonlít az AEF-hez, mégis olyan érzésem van, mintha nem lenne tökéletes. Ha jobbat nem találok, akkor kénytelen leszek ilyenre megcsinálni. A roncstelepi fotók keresésén valóban érdemes elgondolkozni. Közben én is keresgéltem még. Találtam néhány fotót, de mivel a talaj magasságából fotózták a deszkán álló járművet nem a legjobb szögből látszik a lényeg. data.primeportal.net/apc/yuri_pasholok/bmp-2m_w_kornet/index.php Olyan mintha a gép közepén azok a furcsa alakú (maketteken kiálló) bordák inkább befelé mennének. Üdv.: Vermate | |||||
Farkas469 | Adatlap | 19888 | 2011. december 30. 20:12 | ||
TPilu | Adatlap | 19887 | 2011. december 30. 20:12 | ||
Farkas469 | Adatlap | 19886 | 2011. december 30. 20:10 | ||
juge75 | Adatlap | 19885 | 2011. december 30. 20:09 | ||
Sajnos rossz hírem van, mélyedés. | |||||
Kamovos | Adatlap | 19884 | 2011. december 30. 19:24 | ||
Kamovos | Adatlap | 19883 | 2011. december 30. 18:55 | ||
Szevasz Lajosom! Ilyen oldalakon kellene keresni! Azt írtam be a googli-ba, hogy BMP-2 afganisztán www.google.hu/imgres Üdv: kamovos | |||||
Lajos | Adatlap | 19882 | 2011. december 30. 18:42 | ||
Várj csak!Mindjárt leszaladok a garázsba csinálok neked pár képet!:) Bocsi de kemény a dió!Kíváncsi vagyok hogy lesz-e eredmény!Bevallom megpróbáltam többféleképp rákeresni a dologra, de szerintem harcjármű aljáról fényképet max a megtámadott lövészárkok katonáitól lehetne kérni!:) Üdv, Lajos | |||||
Vermate | Adatlap | 19881 | 2011. december 30. 15:28 | ||
Bocsánat az előbbi értelmetlen hozzászólásomért! A monitorom a hibás. Nem látszott a színkülönbség a kidomborodásoknál, csak az egyik oldalon láttam az árnyékokat. Már csak abban nem vagyok biztos, hogy az AEF által készített kidomborodások valóban kidomborodások és nem mélyedések. Üdv.: Vermate | |||||
Vermate | Adatlap | 19880 | 2011. december 30. 15:21 | ||
Sziasztok! BMP-2 aljáról keresek fotót, vagy megbízható rajzot. A Concord füzet megvan, de az aljáról nincs semmi. Eddigi keresésem eredménye látható a képeken. A színes rajzot neten találtam, a műgyanta öntvényt az AEF designs készítette a Dragon készlethez. Mivel semmi hasonlóság nincs a kettő között, fogalmam sincs, hogy melyiknek szabad hinni. Vagy talán egyik sem pontos? Köszönettel: Vermate | |||||
Lajos | Adatlap | 19879 | 2011. december 29. 19:31 | ||
Janikám! Tekerd be mindhármat gézzel, majd önts rá jó sok gipszet.Két lábadnál a kopás függvényében a gipsz pótolható, a harmadiknál felesleges mert azt már úgysem tudod használni!:):) | |||||
Kamovos | Adatlap | 19878 | 2011. december 29. 19:27 | ||
Szia Lajos! Hát... Nekem csak 3 van. De ezekkel is mindig gondba vagyok. Kettőre nem találok normális félcipőt, mert belülről mindig össze szakadnak a sarkuk alatt a cipő. A harmadiknak meg mindig csöpög az orra. :D Üdv: kamovos | |||||
Lajos | Adatlap | 19877 | 2011. december 29. 19:18 | ||
Janikám!Már több is van mint száz!:) | |||||
Kamovos | Adatlap | 19876 | 2011. december 29. 18:06 | ||
Kamovos | Adatlap | 19875 | 2011. december 29. 18:05 | ||
Szia Lajos! Még jó, hogy te is ott voltál, így legalább tudom min voltam. :D Üdv: kamovos | |||||
Lajos | Adatlap | 19874 | 2011. december 29. 17:32 | ||
Én 90-et vettem!:):) | |||||
TPilu | Adatlap | 19873 | 2011. december 29. 17:31 | ||
Most épp ipari varrógépet nézegetek hozzá. | |||||
TPilu | Adatlap | 19872 | 2011. december 29. 17:30 | ||
Lajoskám, a vastagabból itt figyel 60 négyzetméter.:) | |||||
Lajos | Adatlap | 19871 | 2011. december 29. 17:30 | ||
Az nem az ezrednap volt!Hanem a pénteki nyugdíjas clubrotésön!:) | |||||
Lajos | Adatlap | 19870 | 2011. december 29. 17:28 | ||
A háttér anyag az nagyon ott van! Vettem is belőle nemrég pár négyzetkilómétert!:) | |||||
Lajos | Adatlap | 19869 | 2011. december 29. 17:16 | ||
És ezek a képek még azelőtt készültek, mielőtt jött az a forgószél... Sajnos nem jött!:):)Nekünk kellett visszapakolni ismét!:):) | |||||
TPilu | Adatlap | 19868 | 2011. december 29. 16:55 | ||
Elnézést, hibásak a képaláírások. Az "átmeneti Tisza" helyesen "általános Tisza" bakancs, a HAIX pedig nyári bakancs. | |||||
TPilu | Adatlap | 19867 | 2011. december 29. 14:48 | ||
Köszi van belőle kettő is.:) | |||||
juge75 | Adatlap | 19866 | 2011. december 29. 14:45 | ||
Tisza-féle. | |||||
juge75 | Adatlap | 19865 | 2011. december 29. 14:44 | ||
Átmenetiből van egy alig használt(kb. 5x volt a lábamon), 43-as méretű. Nem szeretem, mert kényelmetlen. Érdekel? | |||||
TPilu | Adatlap | 19864 | 2011. december 29. 14:28 | ||
TPilu | Adatlap | 19863 | 2011. december 29. 14:20 | ||
Üdv! Mi meg a szomszéd sátorban csináltuk a kitüntetés és egyenruha kiállítást. | |||||
Kamovos | Adatlap | 19862 | 2011. december 29. 12:59 | ||
TPilu | Adatlap | 19861 | 2011. december 29. 12:35 | ||
Rádiókészüléktől függött. Volt (nekem is van valahol) beszváltóval egybeszerelt fejvédő is. | |||||
TPilu | Adatlap | 19860 | 2011. december 29. 12:33 | ||
Üdv Kamovos! Az az igazság, hogy hazai szellemi termékben is így van, például a Csepel-800 karbantartási utasításban. De szerintem máris több szó esett róla, mint amit megérdemel. Más. Találkozhattunk mi Veszprémben, az ezrednapon? | |||||
juge75 | Adatlap | 19859 | 2011. december 29. 04:49 | ||
juge75 | Adatlap | 19858 | 2011. december 29. 04:34 | ||
A belső beszélgető berendezésre gondoltál, az a harcjárműbe van beépítve. | |||||
Kamovos | Adatlap | 19857 | 2011. december 28. 22:05 | ||
Szia TPilu! Nos ebben igazat adok neked! Mert ugye, ezt egy Oroszról Magyarra fordított karbantartási utasításban olvastad. Én viszont itthon tanultam civilben, és nem könyvből, hanem az élettől. Nem véletlen írtam azt, hogy Ezért nevezik itt ott sonkának. De a seregben, volt abszolút értelmetlen fordítással is dolgunk! Mint Pl: az Ingó-bingó kör. Hát ez azért elég érdekes fordítása a rezgőkörnek. Pedig a kapcsolási rajz szerint, és az áramkörben lévő alkatrészek is arra utaltak, hogy az nem valamiféle Ingó-bingó mechanikus dolog, hanem egy rezgő kör. Vannak eszközök, szerszámok, anyagok, amiket mindannyian használunk, vagy használtunk, a régies nevéről pedig fel sem ismerjük. Pl: Fejknobli, letvaszer, subler. Vannak viszont akik még mindig így nevezik őket. A Magyar ember leleményes, szeret neveket adni, ezért lehetséges, hogy egy adott dolgot, nem a gyártó által adott néven illetnek, és így marad meg a ragadvány néven, használói, felhasználói között. Pl: Mi-2 = Csirkecomb. Üdv: kamovos | |||||
Murmuc | Adatlap | 19856 | 2011. december 28. 21:59 | ||
Üdv Freddy! Módosítanom kell a hozzászólásomat. Hiába, így 26 év távlatából! :( Mint TPilu (9778) képein látszik a kábel a bal fülhallgatónál csatlakozott hátul a sisakba. De, a besz váltó a harckocsiba volt, erre csatlakoztattuk a fejvédő csatlakozóját! | |||||
Kamovos | Adatlap | 19855 | 2011. december 28. 21:47 | ||
Szia TPilu! Így már én sem! :D Ha csak azt nem teszem, hogy javítok 9779-hszre tett reagálásomat, a 9778-ra. Mert hogy abban a hsz-ben van, a sor végén a Pc-s kabát, amit 9779-hsz szövegével kevertem, így lett nekem Eje, minősítéssel a kabát! Vagyis jól benéztem! Bocsi! Üdv: kamovos | |||||
TPilu | Adatlap | 19854 | 2011. december 28. 21:26 | ||
A karbantartási utasítások, attól függetlenül, hogy milyen csapágyak, tengelyek, fogaskerekek, stücnik, bizgellérek... vannak benne, a szerkezetet kihajtóműnek nevezik. | |||||
TPilu | Adatlap | 19853 | 2011. december 28. 21:21 | ||
Ezt most nem igazán értem. A bakancs egy 1985M sívájatú ejtőernyős bakancs. | |||||
juge75 | Adatlap | 19852 | 2011. december 28. 21:20 | ||
És ha minden igaz, megvan a pc mikádója is, de azt csak holnap tudom feltenni. | |||||
TPilu | Adatlap | 19851 | 2011. december 28. 21:19 | ||
Igen, ez a 65M. | |||||
juge75 | Adatlap | 19850 | 2011. december 28. 21:19 | ||
juge75 | Adatlap | 19849 | 2011. december 28. 21:14 | ||
juge75 | Adatlap | 19848 | 2011. december 28. 21:07 | ||
Kamovos | Adatlap | 19847 | 2011. december 28. 21:05 | ||
Szia juge75! Siléc csatlakozással? Nálunk Börgönbóciában, Az Eje és a Műszaki állomány sor, és hivatásos állományának is ilyen volt. De! Fehérváron az 5500-nál a sorállománynak is volt ilyen surcija. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 19846 | 2011. december 28. 21:02 | ||
Szia TPilu! Ez inkább egy 85M eje. Tudomásom szerint. Sem az Eje, sem a Rep Szer, sem a Hajózón nem lehetett gomb! Továbbá a jelzések is csak "rongyból lehettek". Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 19845 | 2011. december 28. 20:55 | ||
Sziasztok. De jó kis szakmai eszmecsere kikerekedése van kilátásban. :) Az én verzióm amit mint gépész mondok, és nem forgószárnyas. Hiszen a Kamov, nem lánctalpas. :D Kívülről befelé haladva, a következő képen néz ki. De nem így rakjuk ám össze. Mert ha felraktuk a házat, akkor már nem tudjuk bele rakni a fogaskereket meg a többi vasat! :D Kívülről van a lánckerék, simeringház fedél, ami csavarokkal van rögzítve, a házban pedig a simering, alá jön a csapágy ház a csapággyal, melyet zéger gyűrűvel rögzítünk a helyére. Ezek mind a sonka alakú öntvényház külső oldalában vannak, ami tömítéssel ellátva, a kocsi oldalára van csavarva. Majd, hogy a lánckerék kívül ne lógjon a levegőbe, mindezen, belűről kifelé, keresztül dugtak egy ricnis tengelyt. Annak érdekében, hogy ez az egész ne forduljon keretbe. Az előbbi tengely másik oldalára belül, egy nagy fogaskereket rakta, itt a tengely bordázva van, hogy a fogaskeréknek áttudja vinni a nyomatékot (ne forogjon el rajta) a tengely végét a kocsi oldalában egy csapágyházban elhelyezett csapágyba dugták. Annak érdekében, hogy a lánckerék foroghasson is, egy kisebb fogaskerékkel meghajtjuk. A kis fogaskerék is csapágyazott tengelyen van, de az egész meghajtás most nem írom végig. (Húúú ezt megúsztátok! :D) Azt azért még elmondom, hogy amikor a ház össze van rakva, akkor hajtómű olajat öntenek bele, hogy az a sok vas ne kopjon szanaszét. Na emiatt az olaj miatt, lehet látni hátul, egy nagyobb átmérőjű feltöltő ellenőrző csavart, alul pedig, egy olaj leeresztő csavart. A kis fogaskerék miatt van a külső háznak a sonka alakja. Ezért nevezik itt ott sonkának. Mivel, erre a házra van építve kívülről a lánckerék, ami a láncot hajtja, ezért lánckerék hajtásháznak, meghajtó kerék hajtásház, kihajtás háznak, vagy csak simán hajtás háznak nevezik. Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 19844 | 2011. december 28. 20:47 | ||
Siléc csatlakozással? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szia juge75!
Szerintem meg kidudorodás, és jók a maketteken a has kiképzés.
Megnéztem ezt a képesté úgy látom, balról, jobbra haladva, hogy kiemelkedés, besüllyedés, kiemelkedés, besüllyedés, kiemelkedés, besüllyedés, kiemelkedés, besüllyedés, kiemelkedés a sorrend.
5 kiemelkedés, 4 besüllyedés.
Akárcsak az eredeti képen, és a makettnél is.
Üdv: kamovos