<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Vermate | Adatlap | 19904 | 2011. december 30. 21:35 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 19903 | 2011. december 30. 21:31 | ![]() | |
Látod hova belóg a lánc.Mindha hiányozna belőle pár tonna | |||||
Sennás | Adatlap | 19902 | 2011. december 30. 21:27 | ![]() | |
Az rendben van de a meghajtónál(1kép)majd tengelyközépben van a görgők tetejével a másikon meg 1-2 fog van csak magasabban. | |||||
juge75 | Adatlap | 19901 | 2011. december 30. 21:20 | ![]() | |
Csak úgy látszik. A sárvédő lemez kialakítása miatt tűnik úgy. | |||||
Sennás | Adatlap | 19900 | 2011. december 30. 21:17 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 19899 | 2011. december 30. 21:12 | ![]() | |
Te tudod. Vagy építesz egy másikat, vagy simára csiszolod, és 0,25-0,5 sztirolból megcsinálod a "domborodásokat". | |||||
Vermate | Adatlap | 19898 | 2011. december 30. 21:08 | ![]() | |
Kamovos! Sajnos én is úgy látom, hogy juge75-nek van igaza. Pedig egyszerűbb dolgom lenne, ha nem így lenne... juge75! Én is valami hasonlón gondolkoztam. Csak azt nem tudom, hogy meghagyjak-e bármit is a Dragon makett aljából, vagy építsem meg sztirolból az egészet. Sajnos lehetséges, hogy még belülről is szépnek kell lennie. Még nem tudom, hogy végül mennyit fogok megmutatni a belsejéből. Nyitott ajtókat szeretnék, de ha nem sikerül szépre, akkor inkább kevésbé nyitom ki. Üdv.: Vermate | |||||
juge75 | Adatlap | 19897 | 2011. december 30. 21:02 | ![]() | |
Relatíve, nem mindegy honnan nézzük (mihez képest). | |||||
juge75 | Adatlap | 19896 | 2011. december 30. 20:58 | ![]() | |
Elképzelésed jó lenne... ...ha nem lenne fordítva a kép. Ugyanis az alulnézeti képed a far felől van, a makett pedig orr felől. Számold csak össze, hány mélyedésnek kell lennie? Mert bizony elrontották. | |||||
Kamovos | Adatlap | 19895 | 2011. december 30. 20:46 | ![]() | |
Szia juge75! Szerintem meg kidudorodás, és jók a maketteken a has kiképzés. Megnéztem ezt a képesté úgy látom, balról, jobbra haladva, hogy kiemelkedés, besüllyedés, kiemelkedés, besüllyedés, kiemelkedés, besüllyedés, kiemelkedés, besüllyedés, kiemelkedés a sorrend. 5 kiemelkedés, 4 besüllyedés. Akárcsak az eredeti képen, és a makettnél is. Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 19894 | 2011. december 30. 20:33 | ![]() | |
Sima alapra két vékonyabb lap, azon (a felsőn, vörös) kivágod a mély dolgokat, egymásra téve megoldva a gondod. | |||||
Vermate | Adatlap | 19893 | 2011. december 30. 20:24 | ![]() | |
TPilu, Farkas469, juge75! Köszönöm szépen! Sokat segítettetek! Már csak azt kel kitalálnom, hogy hogyan tudom legkevesebb munkával megcsinálni a mélyedéseket. | |||||
Vermate | Adatlap | 19890 | 2011. december 30. 20:13 | ![]() | |
Lajos! Én is tudom, hogy nem egyszerű, néhány órám ráment már nekem is. Kamovos! Köszönöm szépen a segítséget! Az ACE alja nagyon hasonlít az AEF-hez, mégis olyan érzésem van, mintha nem lenne tökéletes. Ha jobbat nem találok, akkor kénytelen leszek ilyenre megcsinálni. A roncstelepi fotók keresésén valóban érdemes elgondolkozni. Közben én is keresgéltem még. Találtam néhány fotót, de mivel a talaj magasságából fotózták a deszkán álló járművet nem a legjobb szögből látszik a lényeg. data.primeportal.net/apc/yuri_pasholok/bmp-2m_w_kornet/index.php Olyan mintha a gép közepén azok a furcsa alakú (maketteken kiálló) bordák inkább befelé mennének. Üdv.: Vermate | |||||
TPilu | Adatlap | 19889 | 2011. december 30. 20:13 | ![]() | |
Ha én GK. raktáros lennék, biztos lenne egy-két nyomorult BMP-2 kasztnim az UAZ ajtók között. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 19888 | 2011. december 30. 20:12 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 19887 | 2011. december 30. 20:12 | ![]() | |
Farkas469 | Adatlap | 19886 | 2011. december 30. 20:10 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 19885 | 2011. december 30. 20:09 | ![]() | |
Sajnos rossz hírem van, mélyedés. | |||||
Kamovos | Adatlap | 19884 | 2011. december 30. 19:24 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 19883 | 2011. december 30. 18:55 | ![]() | |
Szevasz Lajosom! Ilyen oldalakon kellene keresni! Azt írtam be a googli-ba, hogy BMP-2 afganisztán www.google.hu/imgres Üdv: kamovos | |||||
Lajos | Adatlap | 19882 | 2011. december 30. 18:42 | ![]() | |
Várj csak!Mindjárt leszaladok a garázsba csinálok neked pár képet!:) Bocsi de kemény a dió!Kíváncsi vagyok hogy lesz-e eredmény!Bevallom megpróbáltam többféleképp rákeresni a dologra, de szerintem harcjármű aljáról fényképet max a megtámadott lövészárkok katonáitól lehetne kérni!:) Üdv, Lajos | |||||
Vermate | Adatlap | 19881 | 2011. december 30. 15:28 | ![]() | |
Bocsánat az előbbi értelmetlen hozzászólásomért! A monitorom a hibás. Nem látszott a színkülönbség a kidomborodásoknál, csak az egyik oldalon láttam az árnyékokat. Már csak abban nem vagyok biztos, hogy az AEF által készített kidomborodások valóban kidomborodások és nem mélyedések. Üdv.: Vermate | |||||
Vermate | Adatlap | 19880 | 2011. december 30. 15:21 | ![]() | |
Sziasztok! BMP-2 aljáról keresek fotót, vagy megbízható rajzot. A Concord füzet megvan, de az aljáról nincs semmi. Eddigi keresésem eredménye látható a képeken. A színes rajzot neten találtam, a műgyanta öntvényt az AEF designs készítette a Dragon készlethez. Mivel semmi hasonlóság nincs a kettő között, fogalmam sincs, hogy melyiknek szabad hinni. Vagy talán egyik sem pontos? Köszönettel: Vermate | |||||
Lajos | Adatlap | 19879 | 2011. december 29. 19:31 | ![]() | |
Janikám! Tekerd be mindhármat gézzel, majd önts rá jó sok gipszet.Két lábadnál a kopás függvényében a gipsz pótolható, a harmadiknál felesleges mert azt már úgysem tudod használni!:):) | |||||
Kamovos | Adatlap | 19878 | 2011. december 29. 19:27 | ![]() | |
Szia Lajos! Hát... Nekem csak 3 van. De ezekkel is mindig gondba vagyok. Kettőre nem találok normális félcipőt, mert belülről mindig össze szakadnak a sarkuk alatt a cipő. A harmadiknak meg mindig csöpög az orra. :D Üdv: kamovos | |||||
Lajos | Adatlap | 19877 | 2011. december 29. 19:18 | ![]() | |
Janikám!Már több is van mint száz!:) | |||||
Kamovos | Adatlap | 19876 | 2011. december 29. 18:06 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 19875 | 2011. december 29. 18:05 | ![]() | |
Szia Lajos! Még jó, hogy te is ott voltál, így legalább tudom min voltam. :D Üdv: kamovos | |||||
Lajos | Adatlap | 19874 | 2011. december 29. 17:32 | ![]() | |
Én 90-et vettem!:):) | |||||
TPilu | Adatlap | 19873 | 2011. december 29. 17:31 | ![]() | |
Most épp ipari varrógépet nézegetek hozzá. | |||||
TPilu | Adatlap | 19872 | 2011. december 29. 17:30 | ![]() | |
Lajoskám, a vastagabból itt figyel 60 négyzetméter.:) | |||||
Lajos | Adatlap | 19871 | 2011. december 29. 17:30 | ![]() | |
Az nem az ezrednap volt!Hanem a pénteki nyugdíjas clubrotésön!:) | |||||
Lajos | Adatlap | 19870 | 2011. december 29. 17:28 | ![]() | |
A háttér anyag az nagyon ott van! Vettem is belőle nemrég pár négyzetkilómétert!:) | |||||
Lajos | Adatlap | 19869 | 2011. december 29. 17:16 | ![]() | |
És ezek a képek még azelőtt készültek, mielőtt jött az a forgószél... Sajnos nem jött!:):)Nekünk kellett visszapakolni ismét!:):) | |||||
TPilu | Adatlap | 19868 | 2011. december 29. 16:55 | ![]() | |
Elnézést, hibásak a képaláírások. Az "átmeneti Tisza" helyesen "általános Tisza" bakancs, a HAIX pedig nyári bakancs. | |||||
TPilu | Adatlap | 19867 | 2011. december 29. 14:48 | ![]() | |
Köszi van belőle kettő is.:) | |||||
juge75 | Adatlap | 19866 | 2011. december 29. 14:45 | ![]() | |
Tisza-féle. | |||||
juge75 | Adatlap | 19865 | 2011. december 29. 14:44 | ![]() | |
Átmenetiből van egy alig használt(kb. 5x volt a lábamon), 43-as méretű. Nem szeretem, mert kényelmetlen. Érdekel? | |||||
TPilu | Adatlap | 19864 | 2011. december 29. 14:28 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 19863 | 2011. december 29. 14:20 | ![]() | |
Üdv! Mi meg a szomszéd sátorban csináltuk a kitüntetés és egyenruha kiállítást. | |||||
Kamovos | Adatlap | 19862 | 2011. december 29. 12:59 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 19861 | 2011. december 29. 12:35 | ![]() | |
Rádiókészüléktől függött. Volt (nekem is van valahol) beszváltóval egybeszerelt fejvédő is. | |||||
TPilu | Adatlap | 19860 | 2011. december 29. 12:33 | ![]() | |
Üdv Kamovos! Az az igazság, hogy hazai szellemi termékben is így van, például a Csepel-800 karbantartási utasításban. De szerintem máris több szó esett róla, mint amit megérdemel. Más. Találkozhattunk mi Veszprémben, az ezrednapon? | |||||
juge75 | Adatlap | 19859 | 2011. december 29. 04:49 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 19858 | 2011. december 29. 04:34 | ![]() | |
A belső beszélgető berendezésre gondoltál, az a harcjárműbe van beépítve. | |||||
Kamovos | Adatlap | 19857 | 2011. december 28. 22:05 | ![]() | |
Szia TPilu! Nos ebben igazat adok neked! Mert ugye, ezt egy Oroszról Magyarra fordított karbantartási utasításban olvastad. Én viszont itthon tanultam civilben, és nem könyvből, hanem az élettől. Nem véletlen írtam azt, hogy Ezért nevezik itt ott sonkának. De a seregben, volt abszolút értelmetlen fordítással is dolgunk! Mint Pl: az Ingó-bingó kör. Hát ez azért elég érdekes fordítása a rezgőkörnek. Pedig a kapcsolási rajz szerint, és az áramkörben lévő alkatrészek is arra utaltak, hogy az nem valamiféle Ingó-bingó mechanikus dolog, hanem egy rezgő kör. Vannak eszközök, szerszámok, anyagok, amiket mindannyian használunk, vagy használtunk, a régies nevéről pedig fel sem ismerjük. Pl: Fejknobli, letvaszer, subler. Vannak viszont akik még mindig így nevezik őket. A Magyar ember leleményes, szeret neveket adni, ezért lehetséges, hogy egy adott dolgot, nem a gyártó által adott néven illetnek, és így marad meg a ragadvány néven, használói, felhasználói között. Pl: Mi-2 = Csirkecomb. Üdv: kamovos | |||||
Murmuc | Adatlap | 19856 | 2011. december 28. 21:59 | ![]() | |
Üdv Freddy! Módosítanom kell a hozzászólásomat. Hiába, így 26 év távlatából! :( Mint TPilu (9778) képein látszik a kábel a bal fülhallgatónál csatlakozott hátul a sisakba. De, a besz váltó a harckocsiba volt, erre csatlakoztattuk a fejvédő csatlakozóját! | |||||
Kamovos | Adatlap | 19855 | 2011. december 28. 21:47 | ![]() | |
Szia TPilu! Így már én sem! :D Ha csak azt nem teszem, hogy javítok 9779-hszre tett reagálásomat, a 9778-ra. Mert hogy abban a hsz-ben van, a sor végén a Pc-s kabát, amit 9779-hsz szövegével kevertem, így lett nekem Eje, minősítéssel a kabát! Vagyis jól benéztem! Bocsi! Üdv: kamovos | |||||
TPilu | Adatlap | 19854 | 2011. december 28. 21:26 | ![]() | |
A karbantartási utasítások, attól függetlenül, hogy milyen csapágyak, tengelyek, fogaskerekek, stücnik, bizgellérek... vannak benne, a szerkezetet kihajtóműnek nevezik. | |||||
TPilu | Adatlap | 19853 | 2011. december 28. 21:21 | ![]() | |
Ezt most nem igazán értem. A bakancs egy 1985M sívájatú ejtőernyős bakancs. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Bordákat lecsiszolni nem kell, mert a Dragon/Zvezda/Revell makett alja teljesen sík.
www.takchin.net/product_info.php