/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635.
Joce 201712 2006. április 21. 22:12
Válasz erre
Solo!

Itt még van pár kép témáról
www.lindenhillimports.com/mi-8.htm
dv Joce
BÉPÉ 201711 2006. április 21. 16:40
Válasz erre
Hello basio!
Ha felmész a google.com-ra és beírod, hogy german tactical symbols, akkor egy olyan listát kapsz, amiből elég széles lehetőségekhez jutsz. Azt, hogy melyik katonai, vagy páncélos alakulat hol harcolt, ebből még nem derül ki, de legalább már célzottan lehet a továbbiakban keresni a különböző szakirodalmakban.Üdv: BÉPÉ
basio 201710 2006. április 20. 10:49
Válasz erre
Szia Tray!

Hadosztályjelzések kellenének és, hogy azok mikor melyik fronton voltak.
tray 201709 2006. április 20. 10:42
Válasz erre
Pontosabban? Milyen jelzéseknek?
basio 201708 2006. április 20. 10:21
Válasz erre
Sziasztok!

Tudja valaki hol lehet utánanézni II. Vh-s német jelzéseknek?

Köszi:

basio
Zümi 201707 2006. április 19. 17:03
Válasz erre
Kössz Ákos!!
Solo 201706 2006. április 18. 23:00
Válasz erre
Igen, köszi, ez is megvan :))
Harald 201705 2006. április 18. 22:37
Válasz erre
Szia, Solo!
Ezt a címet láttad már?
www.aircraftresourcecenter.com/AWA1/101-200/walk180_hip_jammer/walk180.htm
Üdv!
Harald
Solo 201704 2006. április 18. 19:56
Válasz erre
Igen ez az köszi. Balázs képeit már lenyúltam :))).
Akos 201703 2006. április 18. 19:47
Válasz erre
mi17pp.jpg méret: 274.5 KB
Solo!
Szerintem te ere a cikkre gondolsz:
És ttt van 2 link(Horváth Balázs weblapjáról):
www.freeweb.hu/horac/Kep/Katonai/Mi-17-707-1.jpg www.freeweb.hu/horac/Kep/Katonai/Mi-17-706-1.jpg
Kapitany 201702 2006. április 18. 19:25
Válasz erre
Csörömpös topicban felvilágosítást, akarom mondan megvilágosodást nyersz. Ott többet lesznek, akik tudnak segíteni.
Doeyl 201701 2006. április 18. 19:22
Válasz erre
Kapitany 201700 2006. április 18. 19:10
Válasz erre
Mit szeretnél koptatni, koszolni?
Doeyl 201699 2006. április 18. 18:26
Válasz erre
Hello mindenkinek!
Szeretném megtudni hogy hogyan lehet a makettokat "koszolni" és "koptatni" !
Még kezdő vagyok...
Akos 201698 2006. április 18. 18:18
Válasz erre
muzzy 201697 2006. április 18. 17:13
Válasz erre
Sziasztok!
UK járművek II VH-s festése érdekelne. Van egy 1/48-as Tamiya Bren Carrier-em, amelyhez gyárilag ugyan azt a zöldet ajánlják, amit a német járművekhez is (TS2 alias XF 61, vagy 62 most nem jut eszembe). Kérdésem, hogy mivel lehetne ezt helyettesíteni pl. Gunze, vagy lifecolor festékből. Az eddigi bóklálásom során már felvilágosodást nyertem, hogy a ködös albionban több festék is létezett, 44-től a 15. számú festéket használták. Tekintettel arra, hogy alapvetően repülőzöm, a jármű reptéri felhasználásra vonatkozó infók is érdekelnek. Láttam már fotót, hogy He-111-es mellett állt a zsákmányolt jármű, mellette bombakocsi.
Üdv
Muzzy
Zebi 201696 2006. április 18. 14:56
Válasz erre
Zümi 201695 2006. április 18. 14:51
Válasz erre
Kössz Zebi! Hogy lehet úgy felvinni a tubusosat mint a tűset?
Zebi 201694 2006. április 18. 14:47
Válasz erre
Zümi 201693 2006. április 18. 14:46
Válasz erre
Hello Mindenki!

Lenne egy kérdésem! a Revell ragasztók mind ugyan olyan állagú? Mert ma vettem egy tubusosat, de én a tűset jobban szeretem, és beleakarom önteni! Na a kérdés! Ugye ugyan az a ragasztó?

Üdv.:Zümi
sainz 201692 2006. április 18. 14:01
Válasz erre
Solo 201691 2006. április 18. 12:57
Válasz erre
Köszi mindenkinek :) Pontos dátumot nem tok, de Fodi szerint 93-as :).
Akos 201690 2006. április 18. 12:45
Válasz erre
Megnézem, nekem rémlik... azonkívül lehet, hogy még vannak képeim valahol.
Tibcsi 201689 2006. április 18. 12:34
Válasz erre
Kalóz 201688 2006. április 18. 10:26
Válasz erre
Solo!
Körülbelüli időpontot nem tudsz? Néhány régi szám kivételével majd minden Top Gun megvan (az Aranysas meg az összes).
Fodi 201687 2006. április 17. 21:03
Válasz erre
Nekem az a cikk van meg, ahol makettet mutatnak be, elég régi, 1993 körüli. Ha kell, akkor azt el tudom küldeni, csak szólj rám, mert tuti elfelejtem... :)
Solo 201686 2006. április 17. 19:26
Válasz erre
Segítség!!

Kétségbeesetten keresek magyar (706,707) Mi-17PP-ről (pinpongasztalos, zavaró változat)képeket. Egy régi Top Gunban is volt róla cikk. Ha valakinek meg van a cikk az is nagy segítség lenne. :)

Előre is köszi.
Zümi 201685 2006. április 17. 18:01
Válasz erre
Hello kp!

Kössz az ötletet, én is így próbáltam! Természetesen elcsesztem! Így most megváltozott a diom témája! Szerencsére még az alapot nem csináltam meg! A gép az orránál fell lesz állványozva!

Üdv.:Zümi
sainz 201684 2006. április 17. 15:21
Válasz erre
A MiG-29 érdekelne.
A TopGun-ban csak egy F-16 fotó és a MiG-29 pilótájáról volt egy kép sajna.
kp_ 201683 2006. április 15. 23:40
Válasz erre
Zümi: Nekedadnám az én makettemből a futószárat, de sajnos az is eltört annó. Ha megoldható, javaslom, hogy a törésnél fúrd át a futószárat, és rézdrót csappal meg ragasztóval rakd megint össze.

Üdv:

kp
Tibcsi 201682 2006. április 15. 18:00
Válasz erre
Sainz,

A TopGun-ban anno sok fotó volt. Mire vagy konkrétan kíváncsi?
sainz 201681 2006. április 15. 15:04
Válasz erre
Van valakinek fotója a kecskeméti MiG-29 - F-16 "találkozóról" 1990 Augusztus 19 ?
Gabi 201680 2006. április 14. 18:52
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis átszámító táblázat:

www.servomodellbau.de/Scale_Converter.exe
Bombraider 201679 2006. április 14. 15:10
Válasz erre
Szia!
Próbálj meg injekciós tűből építeni egyet.

üdv:bomb
Zümi 201678 2006. április 14. 15:08
Válasz erre
Hello Mindenki!

Van egy kis gond! Az épülő "Revell B-26 B/G 1:48-asom" orrfutó villaszára eltört, és sürgősen kellene egy másik mert egy diorámát akarok csinálni, és még szinte sehogy sem álok vele! Akinek van egy felesleges, akkor az írjon leyenszíves! Sürgősen kellene!

Kössz: Zümi
tray 201677 2006. április 13. 18:09
Válasz erre
Edem!
Tömítőnek ajánlani tudom a Tamiya Basic Putty-t, ez sokáig szárad, és elég masszív lesz. Erre meg a Humbrol tömítőjét lehet kenni, ami gyorsan szárad és könnyen csiszolható, de nem lesz olyan kemény, hogy ez elegendő lenne.
Szóba jöhet még sok egyéb márka és típus is, de én csak ezeket ismerem.
Farkaskoma 201676 2006. április 13. 17:24
Válasz erre
ha valamit úgy raksz le, hogy szabadon tudnak a gőzök távozni, és ott semmi mással nem érintkeznek, magyarul víszintesen helyezed el a felületet, és jó a szellőzés, de nincsen huzat(túl gyorsan száradna) akkor lehet vele dolgozni. (szinte bárhol)
Edem 201675 2006. április 13. 16:17
Válasz erre
Én modell master v. revell ragasztót használok.Nagyon sokáig elég!
Ezek tűs ragasztók.De én soha nem a felületle nyomom egyből.Kevésbé lehet koordinálni a ragasztó mennyiségét.Egy pár cseppet az asztalra nyomok ki ,majd innen normál varrótűvel(vastagabb) viszem fel a ragasztandó felületre.
De nekem is az a véleményem saját hibáiból tanul az ember..
Eleinte nekem is volt pár érdekes baklövésem...
Pl.Orrkúpba súly beragasztásánál kicsit több ragasztót nyomtam a biztos kötés érdekében.-Nem kellett volna!Teljesen feloldotta az orrkúpot...

Más:Hogy csináljak szárnyat?? McLarenhez...? Már kérdeztem...Milyen tömitőt használjak??? Papírra...tömitőt...
Zoli 201674 2006. április 13. 16:01
Válasz erre
Azt tudtam, hogy a párolgó oldószer megmarja a felületet, csak az fura, hogy üvegnek meg jó a ragacs műszerfalakhoz. Kösz a tippet, majd kipróbálom valamin.
z
Farkaskoma 201672 2006. április 13. 15:37
Válasz erre
Átlátszó is marad... tökéletesen! A ragsztó felülete szép fényes marad. A probléma a párolgó oldószerekkel van... a plexi anyagával az könnyen reakcóba lép... meg a zsírral is... ha megfogsz egy plexidarabut, mej pillanatragasztót párologtatsz alatta, akkor rövid idő alatt kirajzolja az újlenyomatodat. A ciánakril kiválik, ha zsírral érintkezik. A helyszinelők is így keresnek újlenyomatokat újabban. a grafitpor a multé...
Zoli 201671 2006. április 13. 15:29
Válasz erre
Én inkább a maradok a surfacer-nél.
A super attack szerintem is megmarja az üveget, csak azért kérdeztem, mert ha üvegimitálásra jó műszerfalnál, akkor átlátszónak kéne maradnia, vagy nem?
z
Farkaskoma 201670 2006. április 13. 14:25
Válasz erre
Nem tudom... óvatosságból én még nem próbáltam a dolgot. szerintem megmarja... az oldószer amikor távozik palőle, akkor szerintem az mindenképpen reakcióbalép a környező felületekkel... majd végzek teszteket vele...

A ragacs széle: sok gyakorlás, jégkrémes pálcára feszítése a papírnak, meg fekete csirke áldozása teliholdnál, és csak sikerül... :)))
Zoli 201669 2006. április 13. 14:18
Válasz erre
Nekem a pillanatragacs nem nagyon jött be, csiszolásnál mindig maradt egy kis él a műanyag és a ragacs határánál, ha a fél makettet elcsiszoltam, akkor is. Kisebb tömíteni valókra a surfacer 500-at használom, az jobban bevált. A super attack-kal akkor ablakokat is lehetne ragasztani úgy, hogy nem marja meg és nem ködöli be?
z
Farkaskoma 201668 2006. április 13. 13:40
Válasz erre
Mindenki azt ugye amit jobbnak tart... én inkább tömítek. Igazad van, mindenképpen csiszolni kell, hogy el tünjön az illesztés. Én kisebb tömítésekre mindíg pillanatragasztót használok. Super attack a legjobb márka szerintem. nagyobb résekbe pedig a Super attack gelt használom (ez viszonylag lassan köt, de nem folyik el, ahova odarakod ott marad. hátránya hogy mattra szárad. A sima szuper attack viszont olyan tisztán szárad, hogy műszerfalon akár üveget is lehet vele imitálni. tömítőpasztát is szoktam használni, de nem jók vele a tapasztalataim. ha megkötött a ragacs akkor én 600-as vizes papírral leszedem a nagyobb részét a dolgoknak, aztán 1000-el szintbe csiszolok, 2000-el finomítom, 2500-al pedig pafejezem. Ezután megszoltam fúlyni tamiya surfacerrel a gépet, ez jól kihozza a hi bákat, illetve a ha pici rés van valahol, azt sok esetben el is tünteti. ha elégedett vagyok vele, akkor kezdem felvinni a camot, ha nem akkor ragcs elő, odapcsázok, és újra becsiszolom (mindíg vizesen) ha kell karctű szike elő, és karcolom a vonbalakat. a pill ragacs másik előnye szerintem, hogy átlátszanak az eredeti panelvonalak a ragsztón, így ha emelni kell a felületen, akkor száradás, és előcsiszolás után rávéshető a ragcsra az eltakart részlet. ésw utánna fel lehet csiszolni teljesen.
Zoli 201667 2006. április 13. 13:09
Válasz erre
Kösz a tippet, de még meggondolom. Én direkt azért használok kicsit több ragasztót, hogy kifolyjon és utána nem kell tömíteni, csak csiszolni. Ha túl sok lenne, nem gond, hogy a letörléstől csúnya a felület, mert úgy is meg kell csiszolni. Amúgy itthon, illetve nemzetközileg is elismert makettezőtől hallottam, hogy ő is így csinálja. Én az Academy ragasztóját szeretem ilyen célra, mert nagyon erősen köt, még ha lassan is szárad meg teljesen. Egyébként előfordult már, hogy egy kit törzse a ragasztásnál többször is elrepedt, ezért is inkább több ragasztót használok, na de nem annyit, hogy az egész tiszta ragacs legyen!
Viszont vékonyabb daraboknál (szárny, vezérsíkok stb) kevesebbel dolgozom, mert egy idő után deformálja az anyagot, beszívódik a műanyag stb. Ott lehet, hogy kipróbálom az ecseteset.
z
korzaar 201666 2006. április 13. 11:45
Válasz erre
sziasztok Badger tipusu szoropisztolyhoz keresnék düzit és tüt vagy szervizt ahol megcsinálják Köszi :korzaar
Farkaskoma 201665 2006. április 13. 11:23
Válasz erre
Szerintem használj ecsete ragasztót... szerintem sokkal jobb. A tős revell meg italeri nekem is okozott gondokat. túl sűrűek, illetve viszkózusak, éps lassan oldják meg az anyagot, és lassan száradnak ki. Nekem legjobban az ecsetes tamiya, és humbrol jött be. vékonyan felkenem mind két felületet, várok egy percet, összenyomom, maszkoló szalaggal összfogom, és kész. mivel az anyagot oldja az oldószer, így nincs ragasztómegfolyás.

Ezeknél az anyagoknál viszont ha mellékensz, akkor nem szabad sem törölni, sem hozzányúlni a félrekent ragasztóhoz, mert egyből tönkreteszed a felületet. Ha kivárod amíg megszárad a hiba, akkor semmi baj nincs, mert vissza szilárdul a felület, és nem fog látszani később semmi.
Farkaskoma 201664 2006. április 13. 11:17
Válasz erre
Nekem hasznos volt... a multkor4ában vettem egy üveget, mert fogytán volt volt a lágyítóm (testorst használtam eddig) de mivel az nem volt, így vettem egyet, de még nem próbáltam ki... ezekszerint jobban is tettem. A Testors nekem egyébként ha megkötésekkel is, de bevált. Gunze-hoz még nem volt szerencsém, de akkor ráhajtok a dologra.

Egy haverom mesélte, hogy ő valami autó f4esték hígítót használ a matrica lágyítás feszítés műveletre, és neki nagyon bevált. Egyetlen gond vele, hogy 2 napig szárad, és addig nem lehet hozzá érni sem a maketthez, mert teljesen megoldja a matricát, de nem fojik el magától. Teljes száradás otán viszont olyan lesz majdnem mintha fújva lenne a matrica (legalább is szerinte...) majd kipróbálom valami kisérleti maketten... kicsit kételkedem ebben a dologban...
Kalóz 201663 2006. április 13. 07:26
Válasz erre
A ragasztás, forrasztás alapszabálya: a lehető legkevesebb anyag, mert a sok ragasztó, forrasztóanyag nem erősíti a kötést! Az oldószeres ragasztónál plusszban jön ehhez, hogy a bevitt oldószer nem tud megfelelően elpárologni, ezért hosszabb ideig dolgozik, ezzel is rontva a ragasztás minőségét.
Ami a csiszolást illeti: a csiszolópapír (polírpapír) minden esetben legyen vízálló kivitelű, ellenkező esetnem a víz hatására azonnal lejön a hordozópapírról, tehát használhatatla. Szárazon meg nbem ajánlatos csiszolni, max 200-as finomságig, mert a finomabb csiszolópapír szemcséi közé a sztirolpor pillanatok alatt beletapad, és nem lehet használni.
Más: tegnap kipróbáltam a Humbrol Decalfix anyagát. Egyenes felületre valószínűleg jól használható, én egy póttartályra tettem fel az aka merevlemezét (állítólag matricának hívják). Ahol amúgy is odatapadt volna, ott működött, de mivel nem lágyítja meg a matrica anyagát (az akáénál legalább is nem), a gyűrődéseket nem tüntette el. Szóval csak matrica ragasztónak használható a gyengébben ragaszkodó matricákhoz. Ja, és csak a matrica alá használható - ellentétben a haszn. javaslattal - mert megszáradva fehér foltokat hagy a matricán. És ajánlatos az ecsetet gyorsan kimosni, mert abba is beleköt, mint bármilyen más ragasztó.
Akinek a fentiek evidensek voltak, azoktól elnézést, de gondolom van, aki még nem ismerte ezeket vagy egy részüket.
Üdv: Kalóz
Edem 201662 2006. április 12. 23:42
Válasz erre
Ez jól hangzik! Talán meg is tudnám csinálni!
Papirra tömitö,száradás,mégegy réteg...
Csak az lenne a kérdésem milyen tömitőpasztát használjak?

Az alattamszólókhoz is hozzátennék.Az első és legfontosabb: Ragasszunk folyásmentesen! Vagy úgy csináljuk, olyan helyen hagyjon nyomot ahol kevésbé látszik! És legyünk nagyon takarékosak a ragasztóval!De ha már csináltál párat úgyis belejössz! Én nagyonsokmindenre 2500-as polirpaprt használok.Persze vizeset!
Nem szántja szét a felületet! A Bajcsy-n a Mega Modell mellett van egy barkácsbolt ott is lehet kapni.-A nyugati irányában..
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635.