<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 20031 | 2012. január 22. 20:13 | ||||||||||||||||||
Az URAL4320-okban is ilyen motor van?Ezt nem gondoltam. | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 20030 | 2012. január 22. 20:01 | ||||||||||||||||||
Az Oroszok már tudnak valamit? | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20029 | 2012. január 22. 19:56 | ||||||||||||||||||
Köszi.Ez érdekes."BTR-80M, Hungarian upgrade of the BTR-80."Ez vajon mit takar?Újat kapunk? | |||||||||||||||||||||
dieselheaven | Adatlap | 20028 | 2012. január 22. 19:40 | ||||||||||||||||||
Az alabbi linken azt írják, hogy DMZ-238M2 típusú, 240 lóerős motorral van szerelve. A törzs kicsit hosszabb illetve új típusú gumik. 1993-ban tünt fel előszőr. www.militaryfactory.com/armor/detail.asp A következő linken pedig azt írják, hogy a BTR-80M a BTR-80 hazai feljavítása... www.military-today.com/apc/btr_80a.htm | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20027 | 2012. január 22. 19:22 | ||||||||||||||||||
Helló.Van valaki aki vágja a BTR modifikációkat?Írnak valami BTR-80M tipusról ami első ránézésre motor takaró burkolaton lévő plusz dudorban különbözik.Gondolom akkor alatta is van-lehet valami?Pedig a motor tipusra ugyan az.Nálunk Cegléden csak 60-as rádiós volt közelébe nem kerültünk 80nak. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20026 | 2012. január 22. 15:44 | ||||||||||||||||||
Akkor valami más lesz mert ahhoz ez oltári keskeny.(1-2kép)Inkább a 7.62mm ahhoz hasonlít.Abból "láttam" 100-200-250db rakaszt.Lehetséges? | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20025 | 2012. január 22. 12:45 | ||||||||||||||||||
Akkor ezt át kell még rakni-fűzni a másikba? | |||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20024 | 2012. január 22. 12:40 | ||||||||||||||||||
Hogy mi lehet benne? 12.7x108mm, mi más? :) | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20023 | 2012. január 22. 12:32 | ||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20022 | 2012. január 22. 11:58 | ||||||||||||||||||
Ó.Köszönöm.Jók nagyon.Egyenlőre megpróbálom a Zvezdás mókusokat "átalakítani".A láb az nem eredeti de abból szinte semmi nem fog látszani.A vezetőre tettem egy szemüveget igazából azt nem is tudom milyen színű legyen,láttam már több félét is.Az a gondom,a gyakorlón bizti volt rangjelzés,váll-lap "csapat fellvaró"(2-3)ami nem rikító de látszik.Valamit kellene tennem rá+kifesteni a terepmintás ruhát:) Köszönöm antarktika és Murmuc!Úgy látom akinek van(volt) egy kis felelősségtudat a rá bízott eszközök (ruha is)iránt az veszi a fáradságot és megoldja a dolgot ha véletlenül elveszne:)4-5kép | |||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 20021 | 2012. január 22. 07:55 | ||||||||||||||||||
Aztán volt olyan alakulat, ahol a tank vázszámát pingálták a kobakra. Tényleg változó volt, mert erre nem volt írásos utasítás. A lényeg, hogy azonosítani tudják, ha "véletlenül" elveszett. | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20020 | 2012. január 22. 06:08 | ||||||||||||||||||
Materclub gyárt hasonlót. [MCF35050] BTR-70-re való, de a másik is jó, ha kicseréled a fejet. [MCF35163]. | |||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 20019 | 2012. január 21. 19:04 | ||||||||||||||||||
Üdv! '85-ig a Sztrela 1-eseknél én nem találkoztam ilyen jelöléssel. Nálunk a fejvédő elején volt, mint Juge75 írta, a hadrendi szám. Abban az időben megjártam a Bakonyt, a Karcagi éleslövészetet, de ott sem láttam ilyet. Ettől függetlenül más alakulatoknál még divatba lehetett, vagy a későbbiekben. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20018 | 2012. január 21. 18:23 | ||||||||||||||||||
Óó!Minő érdekes:)Kösz!Elgondolkodtató ,figyelni kell erre is.Valami ilyen 2 figurás variációt szeretnék.Csak nem álló csávót inkább a (3 képen) ott üljön a torony szélén. | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20017 | 2012. január 21. 18:20 | ||||||||||||||||||
Pl. 23-02 ZSU-23-4 V1 Shilka), vagy 57-12 (ZSU-57-2 Büszke), vagy 09-74 (BRDM-2 Sztrela-1). | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20016 | 2012. január 21. 18:18 | ||||||||||||||||||
Ugyanezen okból kifolyólag, csak ott a hadrendi szám volt feltüntetve (a toronyszám más volt, mint a hadrendi szám). | |||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 20015 | 2012. január 21. 17:57 | ||||||||||||||||||
A tankosoknál a harckocsi toronyszáma volt ráfestve. Hogy ne lopkodják el egymástól. A légvédelmiseknél is ugyanezt a célt szolgálta-e, majd Juge megmondja:) | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20014 | 2012. január 21. 17:07 | ||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20013 | 2012. január 20. 20:08 | ||||||||||||||||||
Köszönöm! Luckymodel-ről 1500 forint, ingyen légipostával. 4 ilyen kis sz@arért elég sok, bár elég lesz a T-62-re és a tervezett 55 és 72-be :) Majd meglátom. Valakinek nincs egy fölösleges? :) Üdv! | |||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 20012 | 2012. január 20. 19:33 | ||||||||||||||||||
Szia Jimbow! Szerintem te a Voyager VBS 0209 készletét keresed. Négy darab van benne és nem olcsó. | |||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20011 | 2012. január 20. 17:50 | ||||||||||||||||||
Valaki tudna abban segíteni, hogy ki gyárt T-55-be és 62-be való csövet a párhuzamosított géppuskához? Tudom hogy létezik, de nem tudom milyen néven fut, így nem találom sehol. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20010 | 2012. január 20. 11:43 | ||||||||||||||||||
Szerintem, még igen. | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 20009 | 2012. január 19. 17:09 | ||||||||||||||||||
TPilu | Adatlap | 20008 | 2012. január 19. 16:51 | ||||||||||||||||||
Rendszerben volt. Egerben például 1959-ben cserélték le a lovakat Dodge Weapon-ra. (egy akkoriban ott szolgáló emlékei alapján) | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 20007 | 2012. január 19. 12:52 | ||||||||||||||||||
Köszönöm, majd előkeresem akkor. | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 20006 | 2012. január 18. 19:42 | ||||||||||||||||||
Szia Freddy! Neki álltam megnézni de az enyém sérült. Le kéne újra tölteni csak nem tudom honnan: :( Az 1950-esen viszont lovak húznak ilyesmit. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 20005 | 2012. január 18. 19:36 | ||||||||||||||||||
Szia Freddy! A 49-es díszszemlét kéne megnézni ott mintha lenne ilyesmi. De nem lovak húzzák , ha jól emlékszem. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 20004 | 2012. január 18. 14:15 | ||||||||||||||||||
Üdv! Ezt a fajta ágyúvontatót a MN alkalmazta valaha, vagy amikortól mi orosz eszközöket rendszeresítettünk, akkor már fel se merült a lóvontatás? www.cybermodeler.com/hobby/kits/ma/kit_ma_35045.shtml | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20003 | 2012. január 16. 17:04 | ||||||||||||||||||
Gumi mérete. | |||||||||||||||||||||
Donor | Adatlap | 20002 | 2012. január 16. 13:54 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Szükségem lenne Mr Color 136 (Russian Green 2 Flat) festékre. Magyarországi lelőhelyet tud valaki? Az a baj, hogy a fiam ezzel kezdte lefesteni a harckocsiját és kifogyott közben a festék. Ha ez nincs, mivel lehet helyettesíteni? Kösz: D. | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20001 | 2012. január 16. 08:50 | ||||||||||||||||||
Rólad tudom, hogy részt vettél ilyenen. Ezt azoknak ajánlom, akik csak képeken láttak ilyesmit. | |||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 20000 | 2012. január 16. 07:24 | ||||||||||||||||||
Félreértesz. Én arra utaltam, hogy e terület kevésbé publikált. Víz alatti átkelésen részt vettem, nagy élmény volt vezetni víz alatt giroszkóppal. A felkészítéstől a végrehajtásig végig csináltam, sőt láttam élesben mentést is, valamint azt is, amikor a vezető nem figyelte a giroszkópot, nem állt meg a rádiókapcsolat elvesztése után és a csatorna közepén kitámolygott a rézsűre:) | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 19999 | 2012. január 15. 20:37 | ||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 19998 | 2012. január 15. 20:31 | ||||||||||||||||||
Szia.Akkor ő nemigen javította ki ezt a pár apróságot:)Akinek van idelye nakiláthat. | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 19997 | 2012. január 15. 20:04 | ||||||||||||||||||
Ajánlom figyelmedbe: Princ, a katona c. filmet, az utolsó előtti részben van egy baleset, vízi átkelés közben, amiért elítéltek egy hk. vezetőt. | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 19996 | 2012. január 15. 20:01 | ||||||||||||||||||
Sztrela-1 nél is két helyen van (párban értve) vonó szem, az alsó kettő (elöl-hátul) vontatáshoz, mentéshez, a felső kizárólag vízben vontatáshoz használatos (BRDM-2 rendszer). | |||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 19995 | 2012. január 15. 19:53 | ||||||||||||||||||
Sajnos nem egy agyonpublikált terület, lenne mit besatírozni tudásunk eme fehér foltján. | |||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 19994 | 2012. január 15. 14:09 | ||||||||||||||||||
Plussz a postaköltség ami legjobb esetben is 5750Ft. | |||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 19993 | 2012. január 15. 14:07 | ||||||||||||||||||
Tuti beteg! Jelenlegi árfolyam mellett 58076 Ft! Postaköltség nélkül! | |||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 19992 | 2012. január 15. 12:00 | ||||||||||||||||||
Na ez már azért szerintem beteg... De szépen megcsinálta... Kérdés, hogy a műanyag kihült-e? És a festék megszáradt-e? | |||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 19991 | 2012. január 15. 11:56 | ||||||||||||||||||
Van, aki már a kész, lefestett makettet árulja E-bay-en. www.ebay.com/itm/Built-T-90-Russian-Main-Battle-Tank-1-35-Zvezda-Ultra-Newest-/330672149832 | |||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 19990 | 2012. január 15. 11:49 | ||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 19989 | 2012. január 14. 21:15 | ||||||||||||||||||
Köszönöm a kimerítő választ.Leleményes és mindenképp praktikus megoldás.Esetleg ezt nem archiválták képekkel v. videóval?:) Köszi:SENNÁS | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 19988 | 2012. január 14. 04:23 | ||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 19987 | 2012. január 13. 20:40 | ||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 19986 | 2012. január 13. 20:05 | ||||||||||||||||||
Igen, saját kábelek. Ha röffent a gép, akkor csak feldobják rá, az első vontatófülekben állandóan marad a kábel. Vízi átkelésnél valóban nem mindegy, hogy hova, melyik kábel került. Ezt két színből álló bójával különböztették meg, melyhez drótkötéllel csatlakozott a kábel. A magyar tankok vízi átkelésénél fehér és piros bója volt - ha jól emlékszem, bár ettől lehet eltérő is - és E, illetve H betűvel jelölték, hogy melyik az első, illetőleg a hátsó vontatókötél. Így tudták, hogy melyik irányba vontatják, ha lerobban a víz alatt a gép. A rocsó "odasiklott" a bójához, kiválasztotta melyik irányba akarták vontatni a dögöt és ahhoz csatlakoztatta a parton álló bika vontatókötelét. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 19985 | 2012. január 13. 18:58 | ||||||||||||||||||
Készülök megrendelni.:) | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 19984 | 2012. január 13. 18:58 | ||||||||||||||||||
Találtam még egy sorozatot.Egyértelmű amit írtatok.Még ha annyit lehet feszegetni a kérdést vajon saját kábelek ezek?Kicsit fárasztó-időigényes ezeket a kábeleket "hátravinni" felhelyezni STB.Lehet bent a telepen erre a célra van külön készlet? Úgy látom a vízi átkelési gyakorlatnál is meg van a "bevett helye" hova kell akasztani a vontató kábel(eke)t. | |||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 19983 | 2012. január 12. 23:18 | ||||||||||||||||||
Sennás! Antarktika válaszában volt az igazság. Még annyit hozzátennék, hogy hideg indításkor, amikor előmelegítő használata kötelező, akkor készenlétbe kell helyezni a porral oltót is, a képen is látható, ha véletlen tűz keletkezne, akkor a legrövidebb időn belül érdemes eltávolítani a begyulladt kocsit. | |||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 19982 | 2012. január 12. 20:56 | ||||||||||||||||||
Ezeket a kábeleket ajánlják hozzájuk tehát valószínű jók. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |