<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Miggyuri | Adatlap | 202720 | 2006. szeptember 6. 18:11 | ||
Bombraider | Adatlap | 202719 | 2006. szeptember 6. 17:55 | ||
Sziasztok! Keresek 1/72es figurákat,amelyek jók Ural 4320 sofőrjének. Magyar Uralról lenne szó. Előre is köszönöm! üdv:bomb | |||||
kokomo71 | Adatlap | 202718 | 2006. szeptember 6. 11:42 | ||
Andor! Nehogy megsértődj, de nem láttál még 50-60-as években készült amerikai háborús filmet? Semmi meglepő nincs a dologban. Szerintem is inkább patton harckocsik a "tigrisek". A rayn közlegényben már egész jó tigris replikát látni, de a futómű elárulja hogy nem eredeti. kokomo71 | |||||
Macal | Adatlap | 202717 | 2006. szeptember 6. 11:40 | ||
Igen történelmi hűség...de pl mikor megy a vonat ott a villamos felsővezeték is:D:D:D Egyébként én már láttam olyan diorámát is aminek "A halál 50 órája) volt a címe és bezony ugyanúgy ahogy a filmben, a makettező is Pattonból csinálta a "királytigrist"..:):):):) | |||||
vrauko | Adatlap | 202716 | 2006. szeptember 6. 11:31 | ||
Andor, Ez a legkevesebb, ami avval a filmmel volt. Hessler ezredes eredetije, a valós történelmi figura Hasso von Manteuffel tábornok, aki sajna vézna, aszkétikus férfiú volt, és nem felelt meg a náci fenevad képének. Ezért aztán Robert Shaw cápavadászi fejét szőkére tuningolták. A duci kis tábornok, aki a csodaf1verekről magyarázott, igazából Sepp Dietrich, aki többnyire nem irodában kuksolt. Aztán a mészárlás az erdőben sem zajlott le, illetve nem úgy. 1 helybeli vedéglős tanúvallomása alapján hadbíróság elé állították Jochen Peipert, és ha + nem jelenik 2 a lemészárolt katonák közül, akik tanúsították, hogy csak a szökevényekre lőttek, akkor el is ítélik. Úgyhogy a történelmi hűség nem csak a pánczélosokkal csorbult. 1ébként sajna igen kevés olyan film van, amiben eredeti a technika. Az angol beteg nagyjából ilyen. Direkt hoztak hozzája Wespét Lengyelországból. Aztán a piszkos 12-ben is eredeti féllánctalpas van. Az angliai csata részben eredeti, mer' Rolls-Royce motoros spanyol Messerek és Heinkelek harcolnak a RAFfal, A neretvai csatában + T-34-esek alakítják a Tigriseket. | |||||
Solo | Adatlap | 202715 | 2006. szeptember 6. 11:14 | ||
Szerintem meg M-47 Patton játszotta a Tigrist. Nem nagy dolog. :)) Ők is tudták, hogy az nem Tigris. Nincs semmi gonosz összeesküvés ebben. :))) | |||||
Akos | Adatlap | 202714 | 2006. szeptember 6. 10:59 | ||
Egyszerű: olcsóbb volt. Ez is olyan, mit a Top Gun, ott F-5 vörös csillaggal volt a MiG. | |||||
Andor | Adatlap | 202713 | 2006. szeptember 6. 10:36 | ||
Sziasztok! Láttátok tegnap a (A) halál 50 órája című filmet? Tigrisszakértők! A filmben Véleményem szerint M-26 pershing harckocsikkal mentek a németek. Azt mondák rá, hogy, hogy az egy Tigris. Szerintem M-26. Tudni kell ,hogy az M-26-osok 1945-től kerültek ki a csapatokhoz. Afilm 1944-ben játszódik. Aki tud valamit írjon! | |||||
fat.man | Adatlap | 202712 | 2006. szeptember 5. 18:29 | ||
kérdés megint: milyen arányban érdemes higítani a humbrol matt primer-ét alapozáshoz? | |||||
fat.man | Adatlap | 202711 | 2006. szeptember 5. 17:20 | ||
kösz, fodi és kalóz! | |||||
Elmo | Adatlap | 202710 | 2006. szeptember 5. 15:56 | ||
Sziasztok, nincs véletlenül valakinek elfekvőben 1:48-as,ülő,amerikai hajózó figurája az 50-es 60-as évekből(P-4es sisakkal vagy régebbi)?Ilyenek vannak pl. az: Academy F86F,Revell/Monogram F86D,talán Hasegawa F86F stb.készletekben. Előre is köszönöm! Elmo | |||||
Fodi | Adatlap | 202709 | 2006. szeptember 4. 20:52 | ||
Van pár ilyen cikk, mint amit keresel... :) missing-lynx.com/ www.armorama.com/ Nézz itt körül, biztos találsz megfelelő cikket. :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 202708 | 2006. szeptember 4. 20:48 | ||
Az oldalt nem láttam, de: A géppuskák csövét sztem jobb szintén kifúrni, a felmelegített tű túl drasztikus + deformálhatja a csövet (műgyantánál nem is igen műxik). A kipufogón olajfolyás nem szokott lenni (valamiért mintha leégne), rozsdafolyás viszont annál inkább, ill. égési nyomok. | |||||
fat.man | Adatlap | 202707 | 2006. szeptember 4. 20:23 | ||
van egy rettentő hülye kérdésem: egy olyan oldalt keresek, ahol a cikk írója vmilyen tank építési útmutatóját tette fel, sok képpel illusztrálva a folyamatot, és többek közt arról ír, h a realisztikusabb hatás kedvéért ki szokta fúrni a lövegek végét, a géppuskák csövébe meg forró tűt nyom. ezen kívül nagyon jó közeli kép volt a kipufogóról, amin olajfolyást imitáló festés van. nem láttátok ezt véletlenül? (mivel 2 órája nem találom, így már elbizonytalanodtam, h egyáltalán a neten láttam-e... :D ) kösz, fat.man | |||||
marder | Adatlap | 202706 | 2006. szeptember 4. 19:59 | ||
Helló! Nekem van egy elephant tankom az kérdezném a kormositást azt hogy lehet nagyon szépen megcsinálni és egy tanknál még mit lehet ugy élethüvé tenni egy téli környezetbe. tanácsotokat szivesen várom. | |||||
romsitsa | Adatlap | 202705 | 2006. szeptember 4. 17:34 | ||
marder, úgy konkrétan az a lap amire a link mutat, vagy általában a Missing-lynx? A link Miguel Jimenez egy szösszenete arról, hogy hogyan kellene a pigmenteket használni, ha máshonnan nem ismerős, akkor ő felelős jónéhány ProModell cikkért és a MIG Productions cégért. A Missing-lynx meg az egyik (ha nem a)legjobb külföldi harcjárműves közösség. Üdv: ad | |||||
marder | Adatlap | 202704 | 2006. szeptember 4. 17:13 | ||
romsitsa ez a honlapot amit adtál ez mi? | |||||
marder | Adatlap | 202703 | 2006. szeptember 4. 17:04 | ||
Köszi a válaszodat romsitsa. | |||||
romsitsa | Adatlap | 202702 | 2006. szeptember 4. 15:57 | ||
romsitsa | Adatlap | 202701 | 2006. szeptember 4. 15:57 | ||
atlasz, A Sasban van, talán a Fabulisnál is, ha nem ragaszkodsz a pigmenthez, akkor porpasztell bármelyik művészellátóból (lereszelve). ad | |||||
romsitsa | Adatlap | 202700 | 2006. szeptember 4. 15:55 | ||
marder http://www.missing-lynx.com/rare_world/rw05.htm Ha krétamatt a makett felülete akkor simán ecsettel fel lehet vinni, ha vastagabb porréteget szeretnél, akkor érdemes egy csepp alkohollal fixálni. A pigmentkezelés mindig a legutolsó lépés legyen, ezután nem ajánlott fogdosni, illetve lakkozni a felületet, mert az addigi beleölt munka nagyrésze eltűnhet. Sárhoz javasolnám a makettfesték/kávézacc/hintőpor keveréket, ezt száradás után lehet a kívánt színűre festeni és fényes lakkal átecsetelni. ad | |||||
atlasz | Adatlap | 202699 | 2006. szeptember 4. 15:39 | ||
Sziasztok! Pigmenteket hol lehet beszerezni? Üdv:atlasz | |||||
marder | Adatlap | 202698 | 2006. szeptember 4. 15:03 | ||
Sziasztok! a pigmentet hogyan kell fel vinni és a latyakos sarat csinálni. Előre is köszönöm válaszotokat. Egy kezdö makketező aki már megcsinált néhány makketet. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 202697 | 2006. szeptember 4. 14:47 | ||
Az anyahajós gépeknél egyértelmű. De most a P-38, P-47, P-51 stb. gépekről beszélünk (ha nem tévedek :)), azoknál ezek a fények függőlegesen lefelé világítanak. Hacsak nem kifordíthatóak előre. Már az is eszembe jutott (tudom, hülyeség), hogy ezek a lámpák az üzemanyag mennyiségét jelzik. Ha a piros világít, akkor már kevés van, neki van elsőbbsége... :-))) | |||||
Joce | Adatlap | 202696 | 2006. szeptember 4. 14:26 | ||
Nem lehet, hogy le, - illetve felszállásnál segítenek az irányító személyzetnek ezek a fények? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 202694 | 2006. szeptember 4. 10:54 | ||
A futók állását a leszállófényszórók szerintem elég jól mutatják. | |||||
Zoli | Adatlap | 202693 | 2006. szeptember 4. 10:03 | ||
Valami olyasmire tippelek, mint a USN gépeknél, szóval valami jelzőfények lehettek, de biztos nem magasságot jeleztek. Esetleg futók állása? z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 202692 | 2006. szeptember 4. 09:58 | ||
Akkor passz... | |||||
Zoli | Adatlap | 202691 | 2006. szeptember 4. 09:46 | ||
Szia! Szerintem biztos, hogy nem kifordíthatóak, mert ezek nem leszálló lámpák tudtommal. Meg akkor biztos vette volna a fáradtságot néhány makettcég, hogy úgy is be lehessen ragasztani a szárnyba, ahogy az orosz gépeknél ezt meg is csinálták. z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 202690 | 2006. szeptember 4. 09:25 | ||
Én már csak azt tudom elképzelni, hogy a szárazföldi gépeken (P-47, P-51, P-38) ezek kihajthatóak a szárny síkjából, ugyanúgy, mint a MiG-21-es leszállófényszórója. | |||||
wmormo | Adatlap | 202689 | 2006. szeptember 4. 08:46 | ||
mi a terved vele? nekem a kerekekre volna csak szükségem | |||||
xcraft | Adatlap | 202687 | 2006. szeptember 3. 21:49 | ||
Akkor a fedélzeti leszállásnál magasságot jelöl, valóban a sárga van középen, ésszerű, hogy az legyen a jó megközelítést jelző. Viszont mire használták a régi szárazföldi gépeken? Már a törzs alatti elhelyezés is kétségessé teszi, hogy a földről látták leszállás közben. X | |||||
Fodi | Adatlap | 202686 | 2006. szeptember 3. 21:48 | ||
Ha egyszer belekezdek valamibe, akkor befejezem: :))) www.clubhyper.com/reference/images/f14dkittynosegarbg_7.JPG A magyarázó szöveg: Forward undercarriage bay detail. Note landing light. The coloured lights below the landing light is the Carrier Approach Indexer. When the light is amber, the pilot's approach and speed is correct. Green means the approach is too slow, red indicates too fast. Most már csak arra kellene rájönni, amit Vadász is említett- Hogy az ehhez hasonló háromszínű rendszer mit keresett a 2. vh-s amcsi légierős, szárazföldi gépek szárnyain... Na majd a héten utánanézek. :) | |||||
witman | Adatlap | 202685 | 2006. szeptember 3. 21:36 | ||
Mindig tanul valami újat az ember... :) | |||||
Fodi | Adatlap | 202684 | 2006. szeptember 3. 21:26 | ||
www.everything2.com/index.pl Akit érdekel a NAvy leszállás, az bogarássza át. :) | |||||
Vadász | Adatlap | 202682 | 2006. szeptember 3. 21:17 | ||
x! Pont ezért írtam. Valami más oka volt. Vadász | |||||
Fodi | Adatlap | 202681 | 2006. szeptember 3. 21:13 | ||
Jaja, lejött, köszi! :) Érdekes ez a három lámpa, a rendszer hasonló, mint amiről Bendegúz írt. A polgári repülésben ezek PAPI (és egyéb hasonló) néven futnak. Ott csak piros és fehér színek vannak. Angol nyelvetrületen van hozzá egy kis mondóka, valahogy így hangzik: White on white, you are high, red on red, you are dead...www.flightlight.com/airportlighting/4.0/papiviw.jpg A Navy-s kicsit összetetteb rendszer. Itt több szín van, valamit ezeket még gyors-lassú villogással is megbonyolították. Ebbe a bonyolult, többszereplős rendszerbe illeszkedik valahol az a 3 lámpa.science.howstuffworks.com/aircraft-carrier1.htm | |||||
xcraft | Adatlap | 202680 | 2006. szeptember 3. 21:11 | ||
Szia Vadász! Igen, tényleg emlékszem egy cikkben P-38-on láttam. Csakhogy a P-51, P-38 soha nem volt hordozófedélzeti gép. (nem igazán a területem a WWII., ha hülyeség akkor bocs) Tehát ezeken nem segíthette a leszállást. X. | |||||
Vadász | Adatlap | 202679 | 2006. szeptember 3. 21:08 | ||
X! Valami célja csak van, mert minden amerikai gépenn rajta van-volt. Pl: P-51, P-47, Corsair, Helcatt, stb. a szárny alsó felén egysórban. A hellcatnak, ha jól emlékszem a törzsén alul. Vadász | |||||
Bendeguz | Adatlap | 202678 | 2006. szeptember 3. 21:04 | ||
Hasonlóval találkoztam anno Siófokkilitin(amikor még üzemelt), csak ott ez a lámpa a kifutó elejére és nem a gépre volt telepítve. A lényeg az, hogy különböző magasságból érkezve más színt látsz(piros=túl alacsony, zöld=jó, sárga=magas, de ezek nem biztosak, már vagy hat éve volt mikor magyarázták és nem mutattam túl nagy érdeklődést iránta) és főleg éjszakai repülésnél használják | |||||
xcraft | Adatlap | 202677 | 2006. szeptember 3. 21:02 | ||
Szia Fodi! Köszi az utánajárást. X Wilgát letöltötted? | |||||
Fodi | Adatlap | 202676 | 2006. szeptember 3. 20:59 | ||
Nem sok mindent találtam róla, igazán az sem biztos, hogy egyáltalán használják-e, vagy csak egy opcionális segédeszköz... :) Amit találtam: Ennek segítségével a leszállást segítő tengerész láthatja, hogy a leszálló gép megfelelő szögben közeledik-e a leszállás végső szakaszában. | |||||
Zoli | Adatlap | 202675 | 2006. szeptember 3. 19:39 | ||
Én is ilyesmire tippelek, legalábbis ha tényleg nincsenek ilyen lámpák a USAF gépein. z | |||||
witman | Adatlap | 202674 | 2006. szeptember 3. 19:34 | ||
A repülést nem igazán vágom, de mi van ha a katapult kezelőszemélyzetének egyfajta kontroll-lámpa szerepét tölti be? | |||||
xcraft | Adatlap | 202673 | 2006. szeptember 3. 19:22 | ||
Fogalmam sincs. Tippelni tudok, hogy a leszállásnál jelenthet valami megfelelő magasságot, irányt. A lényeg, hogy megcsinálom, nagyon szürke lesz a makett, minden színes bigyóra szükség van. X | |||||
lucky | Adatlap | 202672 | 2006. szeptember 3. 19:19 | ||
Ezek a fények mi célt szolgálnak? | |||||
Vadász | Adatlap | 202671 | 2006. szeptember 3. 19:07 | ||
zsolt! Ragasz rá egy maszkoló szalagot, és vágd le egy íves pengéjű éles késsel. Vadász | |||||
zsolt | Adatlap | 202670 | 2006. szeptember 3. 19:02 | ||
Sziasztok 1:35-ös méretarányban fotomaratott lapról szednék le csavart. Kb 0,5 mm lehet az átmérője. Hihetetlenül kicsi. Hogy szedjem le a lapról úgy hogy ne nagyon maradjon rajta maradék. mert csiszolni,reszelni egy ekkora darabot szinte képtelenség. Köszi Zs. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 202669 | 2006. szeptember 3. 18:54 | ||
Nekem van egy komlett összerakott Willys jeepem | |||||
Zoli | Adatlap | 202668 | 2006. szeptember 3. 18:40 | ||
Annál viszont az aknaajtóba építették be a lámpákat. Szerintem minden fedélzeti gépen vannak ilyen fények, a USAF gépein nem hiszem, azoknál nem rémlik... z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Miggyuri