<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
gabes | Adatlap | 20058 | 2012. január 25. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi, az tényleg korrekt! Előzmény: (20057) Sennás 2012. január 25. 17:44 | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20057 | 2012. január 25. 17:44 | ![]() | |||||||||||||||||||
gabes | Adatlap | 20056 | 2012. január 25. 17:37 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Hol és mennyiért? | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20055 | 2012. január 25. 17:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20054 | 2012. január 25. 14:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 20053 | 2012. január 25. 10:05 | ![]() | |||||||||||||||||||
Verlinden T-72 Engine Compartment www.facebook.com/pages/Verlinden-Productions-Inc/186831074691724 | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20052 | 2012. január 25. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ez bizti nem az de jó tudni mennyibe is kerülnek:) | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20051 | 2012. január 25. 08:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20050 | 2012. január 25. 08:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás! Nem hiányzik onnan semmi! Az első kettő, és utolsó futógörgő lengéscsillapítóval van ellátva, a többi nem. | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20049 | 2012. január 25. 08:51 | ![]() | |||||||||||||||||||
Gaunt1! Keresek egy táblázatot, de nem találom (pedig volt egy orosz nyelvű), a Kamaz és a Jamz motorok teljesítményéről. A motorok fő részei természetesen csereszabatosak. Tovább keresgélek. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20048 | 2012. január 24. 17:55 | ![]() | |||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20047 | 2012. január 24. 11:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
A BREM-K-nál 260 LE-s JaMZ-238M motor lett beépítve, de -javíts ki ha tévedek- úgy tudom, hogy a BTR-80M-nél sima, turbó nélküli JaMZ-238V, ami 20 LE-vel gyengébb mint a Kamaz motor. Vagy esetleg még így is nagyobb a nyomatéka? Ha már a JaMZ-238 motoroknál tartunk, mennyire csereszabatosak az alkatrészek a különböző verziók között? Leginkább a turbó nélküli -V (MTLB, KrAZ) és a turbós -N (MTLBu, 2Sz1) változatokra gondolok. | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20046 | 2012. január 24. 07:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20045 | 2012. január 24. 07:36 | ![]() | |||||||||||||||||||
Elnézést nem jmaz, hanem JAMZ | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20044 | 2012. január 24. 07:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
Gaunt1! Sajnos azt kell, hogy írjam, nem fedi a valóságot teljesen. A Jamz motor a nagyobb erő miatt került beépítésre. A BTR-80 műszaki-mentő változatánál, a BREM-K-nál kezdettől fogva Jamz-238-as motort építettek be. De volt kísérlet több motorral is, mint pl. a BMP, UTD-20-as motorjával is kínálták. Csak halkan jegyzem meg, hogy a Jmaz motoros variáció, a nálunk, akkor még rendszeresített 2Sz1, 1V Masina, MT-LBu, és Kraz tehergépkocsik miatt, előnyösebb lett volna. Érdemes rákeresned, orosz oldalakon a BREM-K-ra. Vagy itt:tekhnogun.com/brm006/russ_37.html | |||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20043 | 2012. január 24. 00:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hááát...makettoszok! :) | |||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20042 | 2012. január 23. 21:55 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az orosz BTR-80M-et közvetlenül a Kamaz gyárban keletkezett tűzeset után fejlesztették ki, mivel a Kamaz nem tudott szállítani motorokat. A JaMZ motor nagyobb volt mint az eredeti, így meg kellett hosszabbítani a testet a 3. és a 4. tengely között. Csak keveset gyártottak. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 20041 | 2012. január 23. 18:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ilyet sokan szeretnénk! :) | |||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20040 | 2012. január 23. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szervusztok! Segítsetek! A BTR-80A Mentő vontató harcjárműről kellenének rajzok,fotók,ahol jól látszik a jármű teteje,a daru szerkezete,a csigasor az oldalán stb.Szeretném megépíteni,de a MH referencia fotói nem túl részletesek! Üdv,Laci Címem az adatlapon. | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20039 | 2012. január 23. 07:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás! A BTR-80M valóban egy magyar modernizáció eredménye, akár csak a BTR-80AM, de az eredeti hazájában létezik több változatban is. Mi is vásárolhattunk volna Kamaz motoros helyett Jamz, vagy UTD-20-as motorral. Egyébként az eredeti BREM vontató Jamz motorral szerelt. Hogy értsd, a Jamz motor különböző változatai vannak a Kraz tehergépkocsikban, és az MT-LB család típusaiban, az UTD-20 a BMP-1,2 motorja. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20038 | 2012. január 22. 21:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönet.Jó képek vannak:) Vajon ha egyszer megjelenik a Trumpis 80-as lehetlesz belőle építeni szép magyar gépet?(sajna 80A nekem nem "jön be")én maradnék a hagyományosnál. | |||||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 20037 | 2012. január 22. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 20036 | 2012. január 22. 21:14 | ![]() | |||||||||||||||||||
Valamint állóhelyí fűtést is kaptak a járművek. | |||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20035 | 2012. január 22. 21:14 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Biztos úgy van ahogy mondod, amit én írtam, az a kiállítási táblákról van, ami sokszor nem pontos (sajnos). Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 20034 | 2012. január 22. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Na akkor magyarul:A rádió-csere nem tartozott az "M" modernizálásba, de a Kongsberg rádiók csak M-ekbe kerültek. | |||||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 20033 | 2012. január 22. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
A rádió-csere nem tartozott az "M" modernizálásba, de a Kongsberg rádiókat M-ekbe kerültek. Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20032 | 2012. január 22. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Itthon modernizálták mindkét változatot, így van 80M és 80AM is. A modernizáció főbb elemei (M): -éjszakai irányzék, rádió, csúszásgátló felületek, toronyfék, füstelszívás és szellőztetés, egységes akkumulátor, NATO-szabvány indítócsatlakozók. mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php AM esetében is kb. ugyanez történt: mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20031 | 2012. január 22. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az URAL4320-okban is ilyen motor van?Ezt nem gondoltam. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 20030 | 2012. január 22. 20:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az Oroszok már tudnak valamit? | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20029 | 2012. január 22. 19:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszi.Ez érdekes."BTR-80M, Hungarian upgrade of the BTR-80."Ez vajon mit takar?Újat kapunk? | |||||||||||||||||||||||
dieselheaven | Adatlap | 20028 | 2012. január 22. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az alabbi linken azt írják, hogy DMZ-238M2 típusú, 240 lóerős motorral van szerelve. A törzs kicsit hosszabb illetve új típusú gumik. 1993-ban tünt fel előszőr. www.militaryfactory.com/armor/detail.asp A következő linken pedig azt írják, hogy a BTR-80M a BTR-80 hazai feljavítása... www.military-today.com/apc/btr_80a.htm | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20027 | 2012. január 22. 19:22 | ![]() | |||||||||||||||||||
Helló.Van valaki aki vágja a BTR modifikációkat?Írnak valami BTR-80M tipusról ami első ránézésre motor takaró burkolaton lévő plusz dudorban különbözik.Gondolom akkor alatta is van-lehet valami?Pedig a motor tipusra ugyan az.Nálunk Cegléden csak 60-as rádiós volt közelébe nem kerültünk 80nak. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20026 | 2012. január 22. 15:44 | ![]() | |||||||||||||||||||
Akkor valami más lesz mert ahhoz ez oltári keskeny.(1-2kép)Inkább a 7.62mm ahhoz hasonlít.Abból "láttam" 100-200-250db rakaszt.Lehetséges? | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20025 | 2012. január 22. 12:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Akkor ezt át kell még rakni-fűzni a másikba? | |||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20024 | 2012. január 22. 12:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hogy mi lehet benne? 12.7x108mm, mi más? :) | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20023 | 2012. január 22. 12:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20022 | 2012. január 22. 11:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ó.Köszönöm.Jók nagyon.Egyenlőre megpróbálom a Zvezdás mókusokat "átalakítani".A láb az nem eredeti de abból szinte semmi nem fog látszani.A vezetőre tettem egy szemüveget igazából azt nem is tudom milyen színű legyen,láttam már több félét is.Az a gondom,a gyakorlón bizti volt rangjelzés,váll-lap "csapat fellvaró"(2-3)ami nem rikító de látszik.Valamit kellene tennem rá+kifesteni a terepmintás ruhát:) Köszönöm antarktika és Murmuc!Úgy látom akinek van(volt) egy kis felelősségtudat a rá bízott eszközök (ruha is)iránt az veszi a fáradságot és megoldja a dolgot ha véletlenül elveszne:)4-5kép | |||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 20021 | 2012. január 22. 07:55 | ![]() | |||||||||||||||||||
Aztán volt olyan alakulat, ahol a tank vázszámát pingálták a kobakra. Tényleg változó volt, mert erre nem volt írásos utasítás. A lényeg, hogy azonosítani tudják, ha "véletlenül" elveszett. | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20020 | 2012. január 22. 06:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Materclub gyárt hasonlót. [MCF35050] BTR-70-re való, de a másik is jó, ha kicseréled a fejet. [MCF35163]. | |||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 20019 | 2012. január 21. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! '85-ig a Sztrela 1-eseknél én nem találkoztam ilyen jelöléssel. Nálunk a fejvédő elején volt, mint Juge75 írta, a hadrendi szám. Abban az időben megjártam a Bakonyt, a Karcagi éleslövészetet, de ott sem láttam ilyet. Ettől függetlenül más alakulatoknál még divatba lehetett, vagy a későbbiekben. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20018 | 2012. január 21. 18:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
Óó!Minő érdekes:)Kösz!Elgondolkodtató ,figyelni kell erre is.Valami ilyen 2 figurás variációt szeretnék.Csak nem álló csávót inkább a (3 képen) ott üljön a torony szélén. | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20017 | 2012. január 21. 18:20 | ![]() | |||||||||||||||||||
Pl. 23-02 ZSU-23-4 V1 Shilka), vagy 57-12 (ZSU-57-2 Büszke), vagy 09-74 (BRDM-2 Sztrela-1). | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20016 | 2012. január 21. 18:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ugyanezen okból kifolyólag, csak ott a hadrendi szám volt feltüntetve (a toronyszám más volt, mint a hadrendi szám). | |||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 20015 | 2012. január 21. 17:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
A tankosoknál a harckocsi toronyszáma volt ráfestve. Hogy ne lopkodják el egymástól. A légvédelmiseknél is ugyanezt a célt szolgálta-e, majd Juge megmondja:) | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20014 | 2012. január 21. 17:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20013 | 2012. január 20. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönöm! Luckymodel-ről 1500 forint, ingyen légipostával. 4 ilyen kis sz@arért elég sok, bár elég lesz a T-62-re és a tervezett 55 és 72-be :) Majd meglátom. Valakinek nincs egy fölösleges? :) Üdv! | |||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 20012 | 2012. január 20. 19:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Jimbow! Szerintem te a Voyager VBS 0209 készletét keresed. Négy darab van benne és nem olcsó. | |||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20011 | 2012. január 20. 17:50 | ![]() | |||||||||||||||||||
Valaki tudna abban segíteni, hogy ki gyárt T-55-be és 62-be való csövet a párhuzamosított géppuskához? Tudom hogy létezik, de nem tudom milyen néven fut, így nem találom sehol. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20010 | 2012. január 20. 11:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerintem, még igen. | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 20009 | 2012. január 19. 17:09 | ![]() | |||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |