<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 20086 | 2012. február 4. 09:41 | ||||||||||||||||||||
Két járműről van szó, mert a BRDM-1 és a BTR-40 nem ugyanaz! Előzmény: (20085) lacipapa 2012. február 4. 08:45 | |||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20085 | 2012. február 4. 08:45 | ||||||||||||||||||||
Szervusztok! Ide is kiírom,hátha nagyobb szerencsével járok! BRDM-1 (BTR-40)-est építenék,magyar változatban. Ehhez kérnék képanyagot,aki tudja hol keresse.A MH referencia fotók megvannak. Azon kívül nincs semmi jelzés és a belsőről sincsenek képek.Kérem aki tud ,segítsen,hogy egy magyar gép épülhessen. Köszönöm,Laci Cím az adatlapon. | |||||||||||||||||||||||
torpokoska | Adatlap | 20084 | 2012. február 2. 13:41 | ||||||||||||||||||||
Hátha valakit érdekel: T-90MSz részlet fotók otvaga2004.narod.ru/publ_w8_2012/0007_t90.htm | |||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 20083 | 2012. február 2. 12:00 | ||||||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Ez után a film után értettem meg, hogy például a Dragon, főleg a Verlinden miért olyan Sztrela 1-et épít, amilyet! 17:57-től! www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 20082 | 2012. február 1. 11:04 | ||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 20081 | 2012. január 31. 22:55 | ||||||||||||||||||||
Szia! Csak egy ötlet! Lehet,hogy a téli terephez nagyon laza volt a lánc, és a vezető görgővel feszítették meg. Egyszerűbb lehetett, mint kiszerelni pár lánctagot. Később meg azokat vissza is kellene szerelni. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20080 | 2012. január 31. 22:33 | ||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 20079 | 2012. január 30. 09:15 | ||||||||||||||||||||
Jaj bocs, elfelejtettem, személyzet is kell hozzá, gumiból! :) Azoknak nem kell Honvéd szakszervezet se Erzsébet utalvány... esetleg venni nekik egy két guminőt is:))) | |||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 20078 | 2012. január 30. 09:13 | ||||||||||||||||||||
Igy van! ez kell nekünk, több száz darab! Mivel gumi, senkit sem érdekel hogy ott áll az udvaron 10-20 évig. A harcértéke ugyan annyi :))) | |||||||||||||||||||||||
Altengernagy | Adatlap | 20077 | 2012. január 30. 09:12 | ||||||||||||||||||||
Miért, talán a nyugat sosem nyom propagandát, vagy olcsó marketinget? Vetítenek azok is 1000-rel. A gyakorlatban meg beégnek... | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20076 | 2012. január 29. 14:24 | ||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 20074 | 2012. január 28. 19:12 | ||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20073 | 2012. január 28. 18:39 | ||||||||||||||||||||
Ez ez egész nem más mint Tagil propagandája. A Leo-2 páncélzatát teljesen hibásan adja meg, (valóság: 590-760 KE a toronynál, áttörhetetlen a 125mm-es löveg számára), illetve a nyugati lövedékek átütőereje is nevetségesen kicsi (pl. DM53 800mm fölött tud igazából. Úgy megy át az orosz páncélon mint kés a vajon) A T-90MSz meg csak egy prototípus, 1db létezik belőle. Bár most készült el, máris elavult. The best in the world. Jó vicc. Sajnos az az igazság, hogy az orosz harckocsik sehol nincsenek már a nyugathoz képest. Még az ukránok és Kína is megelőzték őket az Oplot-M-el és a ZTZ-99-el. Ami nekünk kéne, az a Leo-2. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20072 | 2012. január 28. 17:59 | ||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20071 | 2012. január 28. 16:29 | ||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20070 | 2012. január 28. 15:48 | ||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 20069 | 2012. január 28. 07:52 | ||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20068 | 2012. január 27. 18:12 | ||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20067 | 2012. január 27. 16:04 | ||||||||||||||||||||
Jimbow! 9P122 = Maljutka-M, a rakéta irányítási módja manuális parancsközlő. A vezető ablaka és az optikai fejrész között sima a lemez. 9P133 = Maljutka-P, félautomata parancsközlő irányítási módszer, új optika tartozik hozzá. Az fejrész és a vezető ablaka között van egy keskeny ablak is. | |||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20066 | 2012. január 27. 15:41 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy mi a különbség a 9P133 és 122 között? Vagy csak elírás? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20065 | 2012. január 27. 13:45 | ||||||||||||||||||||
Köszi Páncélos! Akkor jól tippeltem, valóban a nyomaték miatt választották a JaMZ motort. De ezek szerint az N változat jobb a BMP-k UTD-20-as motorjánál is. Még egy kérdés, melyik motor van a KrAZ-260-asokban? Annyit tudok, erősebb mint a 255-ös motorja. | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20064 | 2012. január 26. 22:15 | ||||||||||||||||||||
Gaunt1! Akkor visszatérve a KamAZ és JaMZ motorokhoz: Telefonos és internetes segítséggel, a következőkre jutottam, előbbit igazi szakembertől, aki nem egy motor ki-be szerelését végezte: Kamaz motor ami, a BTR-80-as családban van, a KAMAZ-7403.01 néven fut (a gyári oldalon), duplaturbós 10850 cm3, mely 260 LE, 785 Nm nyomaték mellett. A JaMZ 238-nak több változata ismert: Maga a motor belülről ua. alap esetben 14866 cm3 összlöket térfogat, 240LE, ez van a Kraz-255-ben pl.; A JaMZ-238M, 260 LE-s 191KW és 882 Nm nyomatékkal, ez van a BREM-K-ban is meg az MT-LB változatokban. JaMZ-238N 300 LE-s 220 KW és 1115 Nm-t produkál (itt turbó van), ez van az MT-LBu, és 2Sz1-ben; JaMZ-238D 330 LE-s 243 KW és 1135 Nm-t ad le, és traktorokban, kombájnokban van alapvetően; JaMZ-238F, 340 LE-s 250 KW-s a legerősebb, 1143 Nm-s nyomatékkal, mely TKP-11 turbóval van szerelve és a modernizált MT-LBu-kba ajánlja a gyár, meg alapból pár BelAZ teherautóba is ez van. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20061 | 2012. január 25. 20:52 | ||||||||||||||||||||
gabes | Adatlap | 20058 | 2012. január 25. 19:01 | ||||||||||||||||||||
Köszi, az tényleg korrekt! | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20057 | 2012. január 25. 17:44 | ||||||||||||||||||||
gabes | Adatlap | 20056 | 2012. január 25. 17:37 | ||||||||||||||||||||
Szia! Hol és mennyiért? | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20055 | 2012. január 25. 17:21 | ||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20054 | 2012. január 25. 14:58 | ||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 20053 | 2012. január 25. 10:05 | ||||||||||||||||||||
Verlinden T-72 Engine Compartment www.facebook.com/pages/Verlinden-Productions-Inc/186831074691724 | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20052 | 2012. január 25. 09:02 | ||||||||||||||||||||
Ez bizti nem az de jó tudni mennyibe is kerülnek:) | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20051 | 2012. január 25. 08:57 | ||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20050 | 2012. január 25. 08:53 | ||||||||||||||||||||
Sennás! Nem hiányzik onnan semmi! Az első kettő, és utolsó futógörgő lengéscsillapítóval van ellátva, a többi nem. | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20049 | 2012. január 25. 08:51 | ||||||||||||||||||||
Gaunt1! Keresek egy táblázatot, de nem találom (pedig volt egy orosz nyelvű), a Kamaz és a Jamz motorok teljesítményéről. A motorok fő részei természetesen csereszabatosak. Tovább keresgélek. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20048 | 2012. január 24. 17:55 | ||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20047 | 2012. január 24. 11:42 | ||||||||||||||||||||
A BREM-K-nál 260 LE-s JaMZ-238M motor lett beépítve, de -javíts ki ha tévedek- úgy tudom, hogy a BTR-80M-nél sima, turbó nélküli JaMZ-238V, ami 20 LE-vel gyengébb mint a Kamaz motor. Vagy esetleg még így is nagyobb a nyomatéka? Ha már a JaMZ-238 motoroknál tartunk, mennyire csereszabatosak az alkatrészek a különböző verziók között? Leginkább a turbó nélküli -V (MTLB, KrAZ) és a turbós -N (MTLBu, 2Sz1) változatokra gondolok. | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20046 | 2012. január 24. 07:43 | ||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20045 | 2012. január 24. 07:36 | ||||||||||||||||||||
Elnézést nem jmaz, hanem JAMZ | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20044 | 2012. január 24. 07:35 | ||||||||||||||||||||
Gaunt1! Sajnos azt kell, hogy írjam, nem fedi a valóságot teljesen. A Jamz motor a nagyobb erő miatt került beépítésre. A BTR-80 műszaki-mentő változatánál, a BREM-K-nál kezdettől fogva Jamz-238-as motort építettek be. De volt kísérlet több motorral is, mint pl. a BMP, UTD-20-as motorjával is kínálták. Csak halkan jegyzem meg, hogy a Jmaz motoros variáció, a nálunk, akkor még rendszeresített 2Sz1, 1V Masina, MT-LBu, és Kraz tehergépkocsik miatt, előnyösebb lett volna. Érdemes rákeresned, orosz oldalakon a BREM-K-ra. Vagy itt:tekhnogun.com/brm006/russ_37.html | |||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20043 | 2012. január 24. 00:58 | ||||||||||||||||||||
Hááát...makettoszok! :) | |||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20042 | 2012. január 23. 21:55 | ||||||||||||||||||||
Az orosz BTR-80M-et közvetlenül a Kamaz gyárban keletkezett tűzeset után fejlesztették ki, mivel a Kamaz nem tudott szállítani motorokat. A JaMZ motor nagyobb volt mint az eredeti, így meg kellett hosszabbítani a testet a 3. és a 4. tengely között. Csak keveset gyártottak. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 20041 | 2012. január 23. 18:57 | ||||||||||||||||||||
Ilyet sokan szeretnénk! :) | |||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20040 | 2012. január 23. 14:35 | ||||||||||||||||||||
Szervusztok! Segítsetek! A BTR-80A Mentő vontató harcjárműről kellenének rajzok,fotók,ahol jól látszik a jármű teteje,a daru szerkezete,a csigasor az oldalán stb.Szeretném megépíteni,de a MH referencia fotói nem túl részletesek! Üdv,Laci Címem az adatlapon. | |||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20039 | 2012. január 23. 07:32 | ||||||||||||||||||||
Sennás! A BTR-80M valóban egy magyar modernizáció eredménye, akár csak a BTR-80AM, de az eredeti hazájában létezik több változatban is. Mi is vásárolhattunk volna Kamaz motoros helyett Jamz, vagy UTD-20-as motorral. Egyébként az eredeti BREM vontató Jamz motorral szerelt. Hogy értsd, a Jamz motor különböző változatai vannak a Kraz tehergépkocsikban, és az MT-LB család típusaiban, az UTD-20 a BMP-1,2 motorja. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20038 | 2012. január 22. 21:21 | ||||||||||||||||||||
Köszönet.Jó képek vannak:) Vajon ha egyszer megjelenik a Trumpis 80-as lehetlesz belőle építeni szép magyar gépet?(sajna 80A nekem nem "jön be")én maradnék a hagyományosnál. | |||||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 20037 | 2012. január 22. 21:15 | ||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 20036 | 2012. január 22. 21:14 | ||||||||||||||||||||
Valamint állóhelyí fűtést is kaptak a járművek. | |||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20035 | 2012. január 22. 21:14 | ||||||||||||||||||||
Szia! Biztos úgy van ahogy mondod, amit én írtam, az a kiállítási táblákról van, ami sokszor nem pontos (sajnos). Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 20034 | 2012. január 22. 21:12 | ||||||||||||||||||||
Na akkor magyarul:A rádió-csere nem tartozott az "M" modernizálásba, de a Kongsberg rádiók csak M-ekbe kerültek. | |||||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 20033 | 2012. január 22. 21:11 | ||||||||||||||||||||
A rádió-csere nem tartozott az "M" modernizálásba, de a Kongsberg rádiókat M-ekbe kerültek. Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 20032 | 2012. január 22. 21:07 | ||||||||||||||||||||
Szia! Itthon modernizálták mindkét változatot, így van 80M és 80AM is. A modernizáció főbb elemei (M): -éjszakai irányzék, rádió, csúszásgátló felületek, toronyfék, füstelszívás és szellőztetés, egységes akkumulátor, NATO-szabvány indítócsatlakozók. mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php AM esetében is kb. ugyanez történt: mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php Üdv! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |