<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 20138 | 2012. február 26. 17:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Komoly!Jól meg van tervezve.Érdekes hogy nem kapott gumis lánctalpat vagy a deszantos változatra nem lehet?(gondolom a súlya,a lánctalp széllessége,a külső méretek adhatják hogy ledobható legyen?) Milyen érdekes előkerült a régi szép German Grey festék:) Előzmény: (20135) kopcos 2012. február 26. 16:13 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20137 | 2012. február 26. 16:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20136 | 2012. február 26. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
És persze alap nappali és éjjellátó,hőkamera. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20135 | 2012. február 26. 16:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lazika.Kicsit M-113 és AMX-10P keveréknek tűnik. Gyártó:STC Delta Kezelők:3 fő Deszant:7 fő Max. seb:70Km/h Hatótáv:700km Fegyverzet:2A14 23mm (23X152mm) és egy 7.62mm géppuska. Tömeg:~14t Páncélzat:SANANG Level 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20134 | 2012. február 26. 15:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az új Grúz Lazika IFV...www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 20132 | 2012. február 25. 12:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 20131 | 2012. február 23. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ceró | Adatlap | 20130 | 2012. február 16. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó ez a BTR harcjármű.Fröcssöntött műanyagból készült 30×12 cm nagyságú.Sajnos az egyik kipufogója hiányzik. Nem ragasztható készlet ez gyerekjátéknak készült. Viszont feljavítható és látványos.A jármű Orosz gyártmány Nord Plast. T.: Ceró cerka75@mailbox.hu/ 30/846-96-32 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20129 | 2012. február 16. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Igen kísérleti lövészet volt inkább...Azokat a oldalkötényeket vagy hasonlókat később lehet látni T-64-en is.Az ernyő is jól ellátta volna a feladatát mert a 10. képen megfogta a gránátot.Az elején látszik a kis kagyló amit hagyott. Itt a haladással lett volna gond szerintem...:-) Bár ácának szemből is jó lett volna nagyon... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 20128 | 2012. február 16. 10:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20127 | 2012. február 15. 14:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Gaunt1! A végeredményt nem tudom, a BTVT, vagy Otvaga2004 oldalon olvastam korábban, de nem emlékszem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 20126 | 2012. február 15. 14:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv páncélos! Ez véletlenül nem a ZET-1 nevű kumulatív gránát elleni ernyő? Lehet egyébként tudni, hogy milyen eredménnyel szerepelt ez az eszköz a kísérleteken? Az utolsó két képen amúgy 1947-es T-54-esek vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20125 | 2012. február 15. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20124 | 2012. február 15. 09:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kicsit bele vaú! Elsősorban a lövészet volt kísérleti, és nem mind 55-ös. Ha megnézed a 2. kép T-62, az utolsó kettő még érdekesebb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20123 | 2012. február 14. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20122 | 2012. február 14. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
andras83 | Adatlap | 20121 | 2012. február 14. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudna segíteni valaki abban, hogy SU-85M-hez ( T 34-es is jó) hol tudnék fotómaratott kiegészítőket vásárolni/rendelni? Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20120 | 2012. február 14. 21:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20119 | 2012. február 14. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 20118 | 2012. február 14. 21:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pilota | Adatlap | 20117 | 2012. február 14. 12:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Korrekció, Természetesen BTR-80A-hoz való kellene, a 8-as lemaradt... Köszi a figyelmeztetést! Pájlot | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilota | Adatlap | 20116 | 2012. február 14. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Még mindig keresek 1/35-ös BTR-0A-hoz való késői kerekeket (K-126), pl Miniarm 35042-es készlet: miniarm.com/index.php Bármilyen megoldás, másolat is érdekel. Ajánlatokat a tamas[pont]toldy[kukac]yahoo[pont]com címre várok! Pájlot | |||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20115 | 2012. február 13. 14:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pár jó kép (ukrán): www.tanksim.pl/fire/index.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20114 | 2012. február 11. 18:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Néz meg ezt,túl sok nem fog látszani de majd aláhúzom.Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
papgyuri | Adatlap | 20113 | 2012. február 11. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Igazság szerint a közepe nem látszik, mert benne van a ponyvában, azt el kell majd tüntetned... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20112 | 2012. február 11. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20111 | 2012. február 11. 17:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor csere véknyabbra :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
papgyuri | Adatlap | 20110 | 2012. február 11. 17:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A blendetakaró ponyva feszítőbowdenje és csavarjai...Amit felraktál, szerintem vastag. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20109 | 2012. február 11. 16:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 20108 | 2012. február 8. 12:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20106 | 2012. február 6. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm juge75!Neked is jár a piros pont:)Tényleg az elkóborolt Szojuz pilótákat viszik haza:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20105 | 2012. február 6. 16:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos!Nekem meg te vagy a barátom:) Közben én is megtaláltam ezeket a képeket csak mivel én típust nem ismertem fonákul kezdtem keresni."Russian amphibian truck 6X6" de odataláltam én is.Bámulatosak ezek az Orosz szerkezetek.Köszi! 1:43 van potom 190Dolcsi:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 20104 | 2012. február 6. 13:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás. Közben eszembe jutott Google barátom is! Ennyit talált. www.google.hu/search Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 20103 | 2012. február 6. 13:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás. Ez valóban a Kék Madár! Gumikerekes kétéltű szállító jármű. A típusát én sem ismerem pontosan. Talán Zil-49061. www.youtube.com/watch Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20102 | 2012. február 6. 13:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 20101 | 2012. február 6. 13:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Az nem egy Szojuz visszaterokapszula a platon? Akkor megvan a funkcio. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 20100 | 2012. február 6. 13:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
De mivel feladatkör alapján kapta elnevezését, maradjunk a BRDM-nél. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20099 | 2012. február 6. 12:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 20098 | 2012. február 5. 11:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok.Építettem egy SKS-3 légjavító berendezést.Felfogatás és a kábelezés van még hátra.Talán felhasználható egyszer.Ezt a típust kép alapján most látom elöször.Talán ez a T-90M?(képaláírás "C"mutat)De itt ötvözve van az infrazavaró+ a légkondi.Ki ki kell deríteni mi más van még rajta.A Kontakt-5 más elhelyezésén kívül.Esetleg aki tud még valami mást kérem segítsen.Köszönet:SENNÁS | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 20097 | 2012. február 4. 16:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Őszintén megmonndva, erre én sem jövök rá. :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20096 | 2012. február 4. 15:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A felső képcsoportra gondolok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20095 | 2012. február 4. 15:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Húúú...köszi ,ez nagyon jó,hogy tudnám nagyobban látni az egyes képeket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 20094 | 2012. február 4. 15:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Még egy link, pár belső fotóval is: www.armyrecognition.com/Russe/vehicules_a_roues/BRDM-1/Russie_BRDM-1_description.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 20093 | 2012. február 4. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
,,Két járműről van szó, mert a BRDM-1 és a BTR-40 nem ugyanaz!" Ahogy vesszük:) A BRDM-1 eredetileg BTR-40P, a BRDM-2 pedig BTR-40PB. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 20092 | 2012. február 4. 14:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Amiről biztosan tudok az, a 2P27 SMEL Páncéltörős BRDM-1-esünk volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20091 | 2012. február 4. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm a fáradozásod,de ezeket én is megtaláltam.A belseje kellene jobban (akkora ajtók vannak rajta,hogy kár lenne "leragasztani". Persze a magyar jelzések ,esetleg rendszám(ha volt),vagy egyéb azonosítók volnának jók. Úgy tudom,de lehet,hogy tévedek,a FUG-ok előtt voltak(forrás gugli)rendszerben. Köszi még egyszer,üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 20090 | 2012. február 4. 12:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Volt BRDM 1-esünk is... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 20089 | 2012. február 4. 11:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Nekünk már BRDM-2-esünk volt, de a hadrendi számot kivéve semijen más jelzés nem volt rajta. De erről Juge75 talán többet tud mondani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 20088 | 2012. február 4. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 20087 | 2012. február 4. 09:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet,de különbözőhelyeken így jelölték. BRDM-1-ről lenne szó,ehez kellenének anyagok! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |