<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Robidoki | Adatlap | 204764 | 2007. március 5. 11:35 | ![]() | |
A forgó csővek nem hasonlóak,de az az irgalmatlanul bonyolult mozgatás,és lőelemképzés Igen! | |||||
ChevyG | Adatlap | 204763 | 2007. március 5. 10:58 | ![]() | |
lol:D 25éves vagyok 20 éve még max turbotraktoroztam a játszótéren:) Sztálin személyes parancsára kopintották le a B-29est (volt "zsákmányról"), beteges pontossággal (betegesen féltek Sz-tól) Biztos, hogy max a kaliber más és pár elektro motor stb, mint az "eredetieben" | |||||
Mekett | Adatlap | 204762 | 2007. március 5. 10:24 | ![]() | |
Nos ezt sajnálom, mert én is elég keveset tudok a dologról, de majd igyekszem segíteni neked, ahol tudok. Az Il-28-as lőállását azért nem mondtam, mert azt én nem sorolom a távírányítású tornyokhoz, amiket említettél. Bár tény, hogy azt is lehetett távvezérelni. Akkor fogalmazzuk át a kérdést: A hasonlóság alatt azt értetted, hogy tulajdonképpen bárki vezérelhette bármelyik lőtornyot, vagy hogy ugyanolyan célzókészülélelet, lőszertovábbítást, lőelemképzőt, mozgatómechanikát, szabályozókat használtak? Bár a műszaki megoldások hasonlóságának szerintem határt szab, hogy a B-29 tornyai 360 fokban foroghattak, illetve - bár ez már a fegyvert érinti inkább - nem Gatling-rendszerűek voltak. Lehet, hogy hülyeséget mondtam, és a Hind fegyvere nem Gatling, de szerintem pont annyira hasonló a B-29 fegyvereihez, mint bármely Gatling fegyverhez. A konkrét példánál maradva: az Il-28 farokrészén használt lőállást több gépen is alkalmazták. Ha jól emlékszem, például az An-12-esen és a Tu-95-ösön is ez volt. A szakirodalom nincs előttem, ezért nem biztos, hogy ezek a kérdéses típusok. A külső hasonlóság ellenére ugyanis két ilyen jellegű lövészállást alkalmaztak nagy számban az oroszok. Ha jól tudom, mindkettőt ugyanaz a tervezőiroda fejlesztette ki, és az egyik tényleg a Tu-4-estől indult. Bevallom, én csak édeklődő amatőr vagyok, de ChevyG például 20 évig B-29-est szerelt. | |||||
Apaka | Adatlap | 204761 | 2007. március 5. 10:03 | ![]() | |
Robidoki! Ennyit találtam 48-ban: Hannants: Superscale SS481000 Superscale SS481070 CAM CAM48049 HLJ: CAMP48-011 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 204760 | 2007. március 5. 08:00 | ![]() | |
Az 72-es volt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 204759 | 2007. március 5. 07:59 | ![]() | |
A Hasegawa gyártotta régebben, nem tudom létezik-e még. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 204758 | 2007. március 5. 05:59 | ![]() | |
S.O.S. Sürgősen szükségem volna egy bármilyen gyártmányú, MiG-15 makettkészletre, 1:72-es méretben. Miggyuri | |||||
Robidoki | Adatlap | 204757 | 2007. március 4. 23:01 | ![]() | |
Érdeklődnék nagy tisztelettel,hogy F-18 ashoz BLUE ANGELS matricát kitől vehetnék,egyáltalán készítenek-é ilyet neves,vagy kevésbé neves matricagyártók? Ja,a méret 1:48,de ha nincs más lehet "eggyel" kisebb is. | |||||
Robidoki | Adatlap | 204756 | 2007. március 4. 22:47 | ![]() | |
Te esetleg ismered a 24-est?Vagy a műszaki dokumentációját,mert akkor segíthetnél nekem igazán.Volt egy olyan repülőnk is ,aaz Il-28as,amelyet nem vettél a "hasonló"technikai megoldások közé.De kár hogy az utóbbi 20 évben a 24-es a kenyeremet biztosító tipus,és oly keveset tudok róla. | |||||
Akos | Adatlap | 204755 | 2007. március 4. 22:31 | ![]() | |
Homokot, háttérben egy piramissal :)) | |||||
notarius | Adatlap | 204754 | 2007. március 4. 22:02 | ![]() | |
Milyen talajt tennétek egy 1948-ban földön álldogáló egyiptomi Spitfire alá? | |||||
Mekett | Adatlap | 204753 | 2007. március 4. 21:29 | ![]() | |
Szerintem nem kizárt hogy az orosz tervezők a távvezérelt tornyokat a B-29-es tornyaitól származtatják, mert nem rémlik, hogy a Tu-4 előtt alkalmaztak volna ilyeneket. Bár mintha a Pe-8-nál már próbálkoztak volna a szárny alatti tornyokat a törzsből vezérelve használni, de ennek most utána kellene néznem. | |||||
Mekett | Adatlap | 204752 | 2007. március 4. 21:27 | ![]() | |
pont annyira!!! mint bármely!!! távvezérelt!!! toronyra szerintem!!! | |||||
xcraft | Adatlap | 204751 | 2007. március 4. 18:28 | ![]() | |
Pesten, a Victor Hugo utcában, a Jászai Mari tér, és a Nyugati Pu. között van egy autómakettbolt, kizárólag autókat tartanak, mindenfélét. Náluk kellene megpróbálni. Sem a pontos címet, sem a telefonszámot nem tudom, de biztosan van itt hozzáértő, és leírják neked. | |||||
migi | Adatlap | 204750 | 2007. március 4. 18:27 | ![]() | |
Szia Ha pesti vagy vidd be a Ferenc kőrut 10. alá a játék udvarba ,az bizományi is. migi | |||||
mhorvat | Adatlap | 204749 | 2007. március 4. 17:40 | ![]() | |
Sziasztok! Tudnátok tippet adni a szokványos, általános apróhírdető oldalakon kívül, hogy a Bburago modelleim hol adhatnám el? Szakoldalakra gondoltam (magyar), tehát nem Vatera meg apronet. Köszi előre is. | |||||
ChevyG | Adatlap | 204748 | 2007. március 4. 08:39 | ![]() | |
ok, legközelebb "okos" maradok... | |||||
Robidoki | Adatlap | 204747 | 2007. március 4. 03:30 | ![]() | |
A műszaki megoldások szinte teljesen ugyan azok !!! ChevyG -előbb olvass utána,azután véleményezz.(van egy közmondás:ha nem szóltál volna,még okos is maradhattál volna) Azért tőbb féle megoldás is van egy bizonyos feladatra!!Pl az amcsi teherautok koppintása Oroszra!!!De legalábbis a motor,és erőátvitel!!!De pl,a Willis, és a régi ZIL kör alakú hátsó lámpája.stb | |||||
ChevyG | Adatlap | 204746 | 2007. március 3. 20:26 | ![]() | |
pont annyira mint bármely távvezérelt toronyra szerintem:) | |||||
G-cart | Adatlap | 204745 | 2007. március 3. 20:24 | ![]() | |
Sziasztok! Szükségem lenne a kecskeméti indítózónát ábrázoló képekre. A gázterelő betontömbök és a felfestett jelzések érdekelnének leginkább, nem a repülők. Képeket az e-mail címemre várok. Előre is kösz: G' | |||||
Robidoki | Adatlap | 204744 | 2007. március 3. 20:06 | ![]() | |
Dehogy nem ,gyerekek!Sőt azt is olvastam,igazán okos ember tollából,hogy egyes üzletemberek ezzekkel a berendezésekkel üzleteltek a két fő ellenség között.Pl az angol bonbázókon is,amelyek precíziós bonbavetésre voltak hivatottak, még tovább bonyolították a röppálya kiszámítását. A Mi 24-es forgó-tornya is kisértetiesen hasonlít a B29-es távvezérelt tornyainak megoldásához.Hm? | |||||
lucky | Adatlap | 204743 | 2007. március 3. 19:58 | ![]() | |
És az ami nehézbombázók? | |||||
Akos | Adatlap | 204742 | 2007. március 3. 17:07 | ![]() | |
Kivéve a V1 és a V2 irányítórendszerét, mert abban giroszkóp volt. | |||||
MIKE | Adatlap | 204741 | 2007. március 3. 16:52 | ![]() | |
információim szerint a wwII-ban még nem használtak giroszkópot! | |||||
gábor76 | Adatlap | 204740 | 2007. március 3. 09:08 | ![]() | |
Vadász | Adatlap | 204739 | 2007. március 3. 07:07 | ![]() | |
Donor! A Repülés Baráti Kör ma 13,00-tól tartja a klubnapját. Tudsz vásárolni, és tudsz kérdezni. Érdekes, hogy nem tudtak rollunk, a klub 1976 óta mükődik. Vadász | |||||
Ottó | Adatlap | 204738 | 2007. március 3. 05:19 | ![]() | |
Donor! Én csak a Repülés Baráti Köréről tudok, de az minden hónap első szombatján van kora du. üdv | |||||
Donor | Adatlap | 204737 | 2007. március 3. 01:05 | ![]() | |
Sziasztok! Bocs, lehet, hogy OFF, de állítólag a Fővárosi Művelődési Házban (FMH) minden hónap első vasárnapján Hobby klub, ezen belül makettező klub működik. Akkor most vasárnap is lesz? Tudna róla valaki bővebben írni? (Nézelődni lehet, vagy vásárolni, vagy tanulni is?). Felhívtam az FMH-t, de ott sem tudtak sokat mondani. Köszi: DONOR | |||||
Puffyn | Adatlap | 204736 | 2007. március 2. 19:18 | ![]() | |
Gábor76! hétfőn tudok küldeni képet a mig, az L-39, és a gripen gumijáról ha érdekel? Van agyonfékezett és vadonat új is! | |||||
Fodi | Adatlap | 204734 | 2007. március 2. 18:01 | ![]() | |
Az egy elképzlet repülő, ne keress róla semmmit. Nyugodtam használd a fantáziádat az építés során. :))) | |||||
Shrek | Adatlap | 204733 | 2007. március 2. 17:56 | ![]() | |
Sziasztok! Tudna valaki olyan webcímet, ahol az F-19 stealth fighter-ről van használható kép (fotó)? leszámítva azt, ami az 1/144 revell dobozán van. Előre is köszönöm | |||||
gábor76 | Adatlap | 204732 | 2007. március 2. 09:57 | ![]() | |
visi. Elvileg használhatták,hiszen 1852 ben lett feltalálva. | |||||
visi | Adatlap | 204731 | 2007. március 2. 09:49 | ![]() | |
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy a giroszkóp mióta van használatban, illetve a II.vh-ban használták-e már ezt a harckocsikban? Hol vannak erről infók a neten? | |||||
gábor76 | Adatlap | 204730 | 2007. március 2. 09:32 | ![]() | |
Köszönöm a válaszokat. A kérdés azért érdekes mert magam is abroncs termékellenőr vagyok és szóba került a vadászgépek futomüve.Esetleg van róla kép hogy láthatóak a feliratok?Mert abbol sokat megtudnék. | |||||
sys | Adatlap | 204729 | 2007. március 2. 08:35 | ![]() | |
Hi Borisz! A kit kb. 20 éves, minőségre is olyan KP-s (bár a KP makettek közül a jobbakba tartozik). Sorja, beszívódás az én régi példányomon nem jellemző. Az üvegfelületek állítólag kisebbek a helyeiknél, a motorimitációk eldobandók. Némi belső tér is van. (Nagyon nem mentem még utána, de a szlovák építésű gépekben más motorok lehettek és a belső tér berendezése is más lehet; mint az eredeti francia gépekben.) Nekem a régi dobozom van csehszlovák jelzésekkel. Hát..., nekem határeset, bár inkább a tipus ritkasága a döntő itt. A mérethelyességnek nem mentem még utána. A SMAKR oldalán találhatsz róla leírást és van egy 'in box rewiew' is. Szia Tibcsi! Megköszönöm a fénymásolt útmutatót, írok egy címet emilben. Üdv | |||||
Robidoki | Adatlap | 204726 | 2007. március 2. 05:57 | ![]() | |
Erre a gyártó intézkedik,az üzemeltetési utasításban.Hiszen lehet az a kopás körkörös,és excentrikus is.Az üzemeltető-mérnök úgyis ránéz,sőt a gép szerelője,sőt a gépátvétekor a pilóta is körüljárja a gépet. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 204725 | 2007. március 2. 05:37 | ![]() | |
Vagy ha írsz mail-ben egy címet, akkor elküldöm fénymásolva. (mégiscsak könnyebb használni a makett építése közben...) :-) | |||||
Puffyn | Adatlap | 204724 | 2007. március 1. 23:03 | ![]() | |
Gábor76! a Mig-eken és szerintem még sok másik típuson is a használattól függöen cserélik a gumiabroncsot. A mig abroncsaiban ellenőrző furatok vannak és ha a gumi elkopott a furat aljáig akkor kell cserélni. Persze ha elfékezik akkor itt-ott nagyobb felület is lemehet róla ami miatt cserélni kell. Általában a gumiban lévő vászon rétegek is mutatják hogy mennyire kopott a gumi, mert ha 3, 4 réteg kilátszik akkor már érdemes cserélni.A nagy nyomás kb. 7bar~> kb. 18bar(tipustól függően) nagy bajt okozhat ha elszáll! Remélem tudtam segíteni vmit. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 204722 | 2007. március 1. 20:43 | ![]() | |
Ha szkennelve jó, akkor tudom küldeni. :) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 204721 | 2007. március 1. 20:39 | ![]() | |
én megnéztem a honlapjukat, azon nem találtam, de ha küldesz nekik egy mélt, lehet, hogy megküldik. Egyébként mit érdemes tudni a kitről? | |||||
sys | Adatlap | 204720 | 2007. március 1. 20:27 | ![]() | |
Sziasztok! Keresem bármilyen használható formátumban a KP Aero MB 200 készletének összeállítási útmutatóját. Segítségeteket Előre is kösz. Üdv | |||||
gábor76 | Adatlap | 204716 | 2007. március 1. 18:08 | ![]() | |
Sziasztok. Su-24 felderitő változatát minden felhasználó használja,vagy csak a volt szovjet tagállamok? És még egy kérdés:milyen tipusu,méretü abroncsokat használnak és milyen gyakran kell őket cserélni a harci repülőgépeken?Migeken,Su-kon. Köszönöm. | |||||
gábor76 | Adatlap | 204715 | 2007. március 1. 17:58 | ![]() | |
Gyanitom hogy minden oldoszer belégzése ártalmas hosszútávon,legalábbis a vegyipariban ezt tanultuk. A toluol a modellragasztásra alkalmas,a technokol tudtommal nem tartalmaz toluolt.Én Palma ragasztóhigitot használok,jól szellöztetve a lakást,ez toluol alapu,csak büdös. | |||||
Apaka | Adatlap | 204713 | 2007. február 28. 21:14 | ![]() | |
Ákos! Köszönöm! A Technokolban toulol vagy mi a bánat volt, ami miatt nekik jó volt. Azt sajnos nemtom, hogy ez aceton származék-e vagy valami más. A kémia nem az én szakterületem. :) | |||||
Akos | Adatlap | 204712 | 2007. február 28. 21:09 | ![]() | |
Miért az oldószeres ragasztóban lévő aceton talán barátságos? Úgy rémlik a szipusok Technokollal szokták nyomni még régen, abban is aceton van... | |||||
Akos | Adatlap | 204711 | 2007. február 28. 21:03 | ![]() | |
Általában úgy oldom meg, hogy összefogom a két alkatrészt, majd gombostű, vagy drót végével folyatom be a pillanatragasztót közéjük. Kis gyakorlással el lehet érni, hogy csiszolás nélkül is alig látsszon, úgyhogy sokat nem kell dolgozni utána. A nagyobb felületeknél injekciós tűt húzok a tubus végére. Van olyan ipari tű (állatgyógyászati), aminek a foglalata is fém, ezt ki lehet égetni, ha beleszárad, egyébként ragasztás után levegővel szoktam kifújatni. Esztergáltam még régen pár közdarabot, hogy illeszkedjen a tubusra. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 204709 | 2007. február 28. 20:58 | ![]() | |
vigyázni kell a pillanatragacs gőzével, mert az csak egy dolog, hogy kimarja az ember szemét meg a nyálkahártyát, de a komplett idegrendszert is hazavágja, meg az agyat is roncsolja. Láttatok már boncolt szipust? az agya olyan, mint a takony..Tudom, egyébként sem teljesen szilárd az agy, de valahogy ezek a gőzök jobban megfolyósítják, nem tudok rá orvosi szakkifelyezést. | |||||
Nowotny | Adatlap | 204708 | 2007. február 28. 20:51 | ![]() | |
Köszi a tippet, nekem Trupeter lánctalphoz kell, de gondolom azt is rögzíti. Festék "persze" van rajta ott,de majd lekaparom és köszi mégegyszer. | |||||
Apaka | Adatlap | 204707 | 2007. február 28. 20:41 | ![]() | |
Ákos! Szal ezért (is) haladsz olyan gyorsan! :) Én azért nem szeretem igazán, mert iszonyat keményre köt, nehéz eldolgozni. Ezt hogy oldod meg? Vagy csak én vagyok ilyen béna? | |||||
Akos | Adatlap | 204706 | 2007. február 28. 20:25 | ![]() | |
Sima Ferrobondot szoktam, a Matchbox , Fujimi, Airfix lánctalpakat megfogja biztosan, persze festés azon a részen ne legyen. Ha jó kötést akarsz, egy rosszabb csipesszel össze kell szorítani a két felet. Petiv! A jó öreg Technokol minden bajra megoldás. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |