/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
zsombi 204792 2007. március 7. 12:33
Válasz erre
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni kompresszorépítésben? Tudom fent van erről egy cikk itt a makettinfon is de számom re ez nem túl kielégítő! Ha valaki tudna segíteni ebben akkor légyszi írja meg nekem email-ben!

Az email címem zsombok.b@vipmail.hu
Köszönettel: Zsombok Balázs
Miggyuri 204791 2007. március 7. 11:08
Válasz erre
Petibá 204790 2007. március 6. 21:25
Válasz erre
Miggyuri!

Úgy lett, még épp jókor... :o)

Petibá
Propellerfanatic 204789 2007. március 6. 21:03
Válasz erre
Salou!

A Déli pu-nál, a Városmajor utca elején. Ecsetbolt. Ez a neve, messziről látszik. Nemrég voltam, van minden földi jó.

Üdv
csaba307 204788 2007. március 6. 19:59
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne AMX-30-hoz 1/35-ben lánctalpra!
Bármi bárkitől(fém,műgyanta,fröccs,szemenkénti,egyben...) csak ne az eredeti Heller.Sajnos ez baromira merev és még nem találtam ragasztót ami megfogja.Remélem tudtok valami megoldást.A Friul nem gyárt hozzá és nem is tervezik.Sajna.Köszi előre minden tippet,segítséget!
tégé 204787 2007. március 6. 19:44
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne 2db 1:72 méretarányú Szu-24-re való pót üzemanyagtartályra! Másolt is jó.
tégé
salou 204786 2007. március 6. 18:17
Válasz erre
Fiúk!
Olfa zöld vágólapot keresek. Pesten kapható ez valahol?
Állítólag valami varrógépcentrumban van...?
Elektrolakatos 204785 2007. március 6. 15:59
Válasz erre
Köszönöm, megtaláltam! :D
Elektrolakatos 204784 2007. március 6. 15:56
Válasz erre
Urak!

Ákos honlapját keresném!

Ha valaki segítene megköszönném!

Elektro
Miggyuri 204783 2007. március 6. 13:57
Válasz erre
Petibá!
Ha még nem csomagoltad be tegyél mellé egy magya csillag jelzéssort is! Légy szí!
Miggyuri
Miggyuri 204782 2007. március 6. 06:08
Válasz erre
Petibá!
Ha az MiG-15 együléses,és neked nem kell, akkor mindenképpen. Tegnap du. megkaptam a matricákat!! Zseniálisak! Így be tudtam fejezni a MiG-23 UB-t. Árat írj!
Köszi: Miggyuri
Robidoki 204781 2007. március 5. 22:45
Válasz erre
Ez pontosan így történt,mondtam is Alekszej-nek hogy nem kell az a subler,jó lesz nekünk a tolómérő is!Annyira jó,hogy az egyik volt munkatársam Willis-ébe,is jó egy két GAZ 69-es,sőt NÍZA alkatrész is.De ez a fránya pozitív testelésű akkumulátor,és az "új" üzemanyagszint mérő kicsit speciálisan működött.Pont fordítva!Teleüres!Ja,és a ZIL hátsó lámpa,a köralakú.kb 2mm a difi.
Mekett 204780 2007. március 5. 22:35
Válasz erre
Hát igen, ez nekem is az egyik kedvenc részem a könyvből... Groehler "kicsit" elfogult volt, de számszerű adatokért néha érdemes fellapozni a könyvet. Jakovlev sem sokkal tárgyilagosabb általában, de ott remek történeti részletekről lehet olvasni a repülőgépgyártásuk kialakulásáról és fejlődéséről.
Ma meg már... ott az internet.
ChevyG 204779 2007. március 5. 22:34
Válasz erre
Mekett 204778 2007. március 5. 22:31
Válasz erre
A dolog lényege az volt ugye, hogy sok olyan technológiához hozzájussanak az oroszok, amit amerika nem volt hajlandó átadni, így a három viszonylag épen kényszerleszállt és az összetört légierődből kellett összemérni, "kifejleszteni" egy új típust.
Rengeteg gond adódott az eltérő mértékrendszerek miatt (az angolszász és a metrikus), egy mérnök tudja igazán értékelni, hogy mit jelent az, hogy az utolsó csavarig újra kell méretezni egy kész eszközt.
De ebben mondjuk már volt gyakorlata az oroszoknak, mert addigra sok nyugati eszközt vásároltak/kaptak, amiket a saját gyártásukhoz igazítottak. A legismertebb példa ugye a Li-2.
Tupoljev maga irányította, szervezte és ellenőrizte a munkát. Az egyes darabokat több üzem is legyártotta, és ő választotta ki a legmegfelelőbbet, vagy dobta vissza őket átdolgozásra, tehát elvileg elég alapos munkát végzett. Kerengenek legendák a lemásolt, de ismeretlen funkciójú hamutartóról, meg hasonlókról, amik igazak is lehetnek akár, bár valószínűleg valahol a kettő között leledzik az igazság.
Az említett mértékegység-problémát is úgy oldották meg, hogy az idő rövidsége miatt inkább angolszász rendszernek megfelelő csavarokat gyártattak le.

Ha tévedtem, javítsatok ki. Sajnos már nem emlékszem, melyik könyvből magoltam, mert volt egy pár...
Robidoki 204776 2007. március 5. 21:31
Válasz erre
Volt is erre egy vicc:Megvette a bácsi a városban a varrógépet,de hogy könnyebb legyen szállítani darabokban adták oda egy dobozban,+ az összeállítási rajzot.Az öreg hazaviszi,összerakja 1x,2x,3x,de mindíg géppuska lessz belőle.Hát visszamegy a boltba reklamálni.Erre az eladó!-aztán bátyám a "bülletin"-t elolvasta-e(tehát a módosítások jegyzékét)Ez volt a mosógépnél,a lemezjátszónál,és a repcsiknél is.
Atesz 204775 2007. március 5. 19:21
Válasz erre
Petibá 204774 2007. március 5. 19:00
Válasz erre
Miggyuri!

Egy KP kit keres méltó gazdát, küldjem?

A dobozon a 925 oldalszámú gép van, ha ez segít beazonosítani.

Petibá
Tibcsi 204773 2007. március 5. 18:51
Válasz erre
A fékfolyadékot nem próbáltam, de a Szi-ti biztosan nem bántja az átlátszó alkatrészeket. :)
mhorvat 204772 2007. március 5. 18:35
Válasz erre
Köszönöm a linket! Az a gond, hogy bár már telefont nem vették fel, mert 6-ig vannak nyitva, elnézegetve a képeiket és bemutatkozásukat Bburago-val ők egyáltalában nem foglalkoznak eladás szempontjából. Ettől függetlenül szerintetek lehetséges, hogy megvennék tőlem a gyűjteményem?

mhorvat
Miggyuri 204771 2007. március 5. 18:08
Válasz erre
Urak! Sürgősen szükségem volna egy 1:72-es MiG-15 makettkészletre!!
S.O.S.
Miggyuri
Atesz 204770 2007. március 5. 18:03
Válasz erre
Sziasztok!

Gyors kérdés: a SZI-TI-t, vagy a fékfolyadékot lehet használni az üvegalkatrészek (kamion) festéktelenítéséhez, anélkül, hogy bántaná?

Üdv:
Atesz
Zag 204769 2007. március 5. 17:47
Válasz erre
mhorvat!

A Victor Hugo utcában lévő bolt elérhetősége:

www.automodellszalon.hu/fooldal.htm

Üdv

Zag
ChevyG 204768 2007. március 5. 17:36
Válasz erre
pont itt , ezen a fórumon olvastam ezt a B-29 kontra Tu-4es ügyet:
a B-29 épitesésén több beszállitó dolgozott a BOEING keze alá, ezért néhol (belső terek) eltérő árnyalatok voltak, az oroszok még ezt is másolták, mert a parancs az volt, TELJESEN le kel másolni...

1ébként szerintem 100x nehezebb volt 1 kész gépet lemásolni, mint 1 újat gyártani, tervezni.

Olaf bácsi könyve meg van nekem, bár nem szivesen forgatom, mert nem teccik a hangvétele. Eléggé egyoldalról nézi a dolgokat, és nem kicsit elfogult.
Robidoki 204767 2007. március 5. 17:04
Válasz erre
Igen,errőlbeszélek egyvégtében.Végre van aki könyveket is olvas!Ne felejtsük el a "tudományos "könyveket,pl Jakovlev:Szárnyak-emberek-et sem!!További jó munkát Urak!
mhorvat 204766 2007. március 5. 16:45
Válasz erre
Először is nagyon köszönöm a segítségeteket mindkettőtőknek. Hát egy telefonszámot erről a Victor Hugo utcai autómodell boltról nagyon elfogadnék valakitől! Mert neten rákerestem, de semmi eredménye nem lett sajnos! Valaki, aki tud valami infót erről, vagy tudja, hol kéne utánanéznem, kérem segítsen. Előre is köszönöm!
vraukó 204765 2007. március 5. 12:50
Válasz erre
Az Il-28-ason alkalmazott hátsó tűz előállás először a B-17-esen alkalmazott ún. Cheyenne-típusú géppuskaállás indigós másolata. Eztet onnet is tudom, a szak irodalmon kívül, hogy lefényképeltem közvetlen közelről az Il-28-as (Lengyelország) és a B-17-es(Duxford) lő állásait. Ha van is köztök különbség, az csekély, és még az 1-1 országon belül gyártott, de eltérő helyen vagy eltérő sorozatban készült darabok között is fenn állhat akkora eltérés. Olaf Gröhler: A légi háborúk története című munkája igen tanulságos e szempontból (avagy a bolsevik propaganda akcióban). A B-29-es az imperializmus terrorfegyvere ("Halál a levegőből - B-29 bombázó repülőgépek szőnyegbombázása"), míg a róla kopírozott szovjet változat, mely csak a csillagok színében különbözik, a Szovjetunió méltó válasza az imperialisták fenyegetésére ("A repülőgép sorozatgyártásával a szovjet légierő olyan fegyver birtokába jutott, amellyel az amerikai Strategic Air Command fenyegetésére méltó választ adhatott." képaláírás, 349. old.) Hát nem édi? A ChevyG által említett beteges pontosságot az is indokolja, hogy a nem pontosan másolt dolgok általában +bosszulják magukat; lásd pl. a románok esetét a Leopárd harczkocsival. Ez a Gröhler-könyv más szempontból is hasznos. Az Il-28-as röntgenrajzánál pl. a hátsó fegyverzet leírásaként a roppant informatív "Hátsó fegyverzet" +jelölést alkalmazza. Könnyű annak szakembernek lenni ugyebár, akinek ilyen könyve van...
Robidoki 204764 2007. március 5. 11:35
Válasz erre
A forgó csővek nem hasonlóak,de az az irgalmatlanul bonyolult mozgatás,és lőelemképzés Igen!
ChevyG 204763 2007. március 5. 10:58
Válasz erre
lol:D
25éves vagyok

20 éve még max turbotraktoroztam a játszótéren:)

Sztálin személyes parancsára kopintották le a B-29est (volt "zsákmányról"), beteges pontossággal (betegesen féltek Sz-tól)

Biztos, hogy max a kaliber más és pár elektro motor stb, mint az "eredetieben"
Mekett 204762 2007. március 5. 10:24
Válasz erre
Nos ezt sajnálom, mert én is elég keveset tudok a dologról, de majd igyekszem segíteni neked, ahol tudok.

Az Il-28-as lőállását azért nem mondtam, mert azt én nem sorolom a távírányítású tornyokhoz, amiket említettél. Bár tény, hogy azt is lehetett távvezérelni. Akkor fogalmazzuk át a kérdést:
A hasonlóság alatt azt értetted, hogy tulajdonképpen bárki vezérelhette bármelyik lőtornyot, vagy hogy ugyanolyan célzókészülélelet, lőszertovábbítást, lőelemképzőt, mozgatómechanikát, szabályozókat használtak? Bár a műszaki megoldások hasonlóságának szerintem határt szab, hogy a B-29 tornyai 360 fokban foroghattak, illetve - bár ez már a fegyvert érinti inkább - nem Gatling-rendszerűek voltak. Lehet, hogy hülyeséget mondtam, és a Hind fegyvere nem Gatling, de szerintem pont annyira hasonló a B-29 fegyvereihez, mint bármely Gatling fegyverhez.

A konkrét példánál maradva:
az Il-28 farokrészén használt lőállást több gépen is alkalmazták. Ha jól emlékszem, például az An-12-esen és a Tu-95-ösön is ez volt. A szakirodalom nincs előttem, ezért nem biztos, hogy ezek a kérdéses típusok. A külső hasonlóság ellenére ugyanis két ilyen jellegű lövészállást alkalmaztak nagy számban az oroszok. Ha jól tudom, mindkettőt ugyanaz a tervezőiroda fejlesztette ki, és az egyik tényleg a Tu-4-estől indult.

Bevallom, én csak édeklődő amatőr vagyok, de ChevyG például 20 évig B-29-est szerelt.
Apaka 204761 2007. március 5. 10:03
Válasz erre
Robidoki!
Ennyit találtam 48-ban:
Hannants:
Superscale SS481000
Superscale SS481070
CAM CAM48049
HLJ:
CAMP48-011
Tibcsi 204760 2007. március 5. 08:00
Válasz erre
Tibcsi 204759 2007. március 5. 07:59
Válasz erre
A Hasegawa gyártotta régebben, nem tudom létezik-e még.
Miggyuri 204758 2007. március 5. 05:59
Válasz erre
S.O.S.
Sürgősen szükségem volna egy bármilyen gyártmányú, MiG-15 makettkészletre, 1:72-es méretben.
Miggyuri
Robidoki 204757 2007. március 4. 23:01
Válasz erre
Érdeklődnék nagy tisztelettel,hogy F-18 ashoz BLUE ANGELS matricát kitől vehetnék,egyáltalán készítenek-é ilyet neves,vagy kevésbé neves matricagyártók?
Ja,a méret 1:48,de ha nincs más lehet "eggyel" kisebb is.
Robidoki 204756 2007. március 4. 22:47
Válasz erre
Te esetleg ismered a 24-est?Vagy a műszaki dokumentációját,mert akkor segíthetnél nekem igazán.Volt egy olyan repülőnk is ,aaz Il-28as,amelyet nem vettél a "hasonló"technikai megoldások közé.De kár hogy az utóbbi 20 évben a 24-es a kenyeremet biztosító tipus,és oly keveset tudok róla.
Akos 204755 2007. március 4. 22:31
Válasz erre
Homokot, háttérben egy piramissal :))
notarius 204754 2007. március 4. 22:02
Válasz erre
Milyen talajt tennétek egy 1948-ban földön álldogáló egyiptomi Spitfire alá?
Mekett 204753 2007. március 4. 21:29
Válasz erre
Szerintem nem kizárt hogy az orosz tervezők a távvezérelt tornyokat a B-29-es tornyaitól származtatják, mert nem rémlik, hogy a Tu-4 előtt alkalmaztak volna ilyeneket.
Bár mintha a Pe-8-nál már próbálkoztak volna a szárny alatti tornyokat a törzsből vezérelve használni, de ennek most utána kellene néznem.
Mekett 204752 2007. március 4. 21:27
Válasz erre
pont annyira!!! mint bármely!!! távvezérelt!!! toronyra szerintem!!!
xcraft 204751 2007. március 4. 18:28
Válasz erre
Pesten, a Victor Hugo utcában, a Jászai Mari tér, és a Nyugati Pu. között van egy autómakettbolt, kizárólag autókat tartanak, mindenfélét. Náluk kellene megpróbálni. Sem a pontos címet, sem a telefonszámot nem tudom, de biztosan van itt hozzáértő, és leírják neked.
migi 204750 2007. március 4. 18:27
Válasz erre
Szia
Ha pesti vagy vidd be a Ferenc kőrut 10. alá a játék udvarba ,az bizományi is.
migi
mhorvat 204749 2007. március 4. 17:40
Válasz erre
Sziasztok!

Tudnátok tippet adni a szokványos, általános apróhírdető oldalakon kívül, hogy a Bburago modelleim hol adhatnám el? Szakoldalakra gondoltam (magyar), tehát nem Vatera meg apronet.

Köszi előre is.
ChevyG 204748 2007. március 4. 08:39
Válasz erre
Robidoki 204747 2007. március 4. 03:30
Válasz erre
A műszaki megoldások szinte teljesen ugyan azok !!! ChevyG -előbb olvass utána,azután véleményezz.(van egy közmondás:ha nem szóltál volna,még okos is maradhattál volna)
Azért tőbb féle megoldás is van egy bizonyos feladatra!!Pl az amcsi teherautok koppintása Oroszra!!!De legalábbis a motor,és erőátvitel!!!De pl,a Willis, és a régi ZIL kör alakú hátsó lámpája.stb
ChevyG 204746 2007. március 3. 20:26
Válasz erre
pont annyira mint bármely távvezérelt toronyra szerintem:)
G-cart 204745 2007. március 3. 20:24
Válasz erre
Sziasztok!
Szükségem lenne a kecskeméti indítózónát ábrázoló képekre. A gázterelő betontömbök és a felfestett jelzések érdekelnének leginkább, nem a repülők.
Képeket az e-mail címemre várok. Előre is kösz: G'
Robidoki 204744 2007. március 3. 20:06
Válasz erre
Dehogy nem ,gyerekek!Sőt azt is olvastam,igazán okos ember tollából,hogy egyes üzletemberek ezzekkel a berendezésekkel üzleteltek a két fő ellenség között.Pl az angol bonbázókon is,amelyek precíziós bonbavetésre voltak hivatottak, még tovább bonyolították a röppálya kiszámítását.
A Mi 24-es forgó-tornya is kisértetiesen hasonlít a B29-es távvezérelt tornyainak megoldásához.Hm?
lucky 204743 2007. március 3. 19:58
Válasz erre
Akos 204742 2007. március 3. 17:07
Válasz erre
Kivéve a V1 és a V2 irányítórendszerét, mert abban giroszkóp volt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.