<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
hofi | Adatlap | 206780 | 2007. október 5. 13:48 | ||
sys | Adatlap | 206779 | 2007. október 5. 10:05 | ||
sys | Adatlap | 206778 | 2007. október 5. 10:03 | ||
Sziasztok! Csatlakoznék az előző HSZ-hoz, csak nekem a Morane-Saulnier MS.225 érintene. Valaki hátha ... A segítséget előre is kösz. Üdv | |||||
hofi | Adatlap | 206777 | 2007. október 5. 08:47 | ||
S.O.S.!!! Nincs valakinek képe vagy rajza Morane-Saulnier MS.230 belső térről? vagy legalább a műszerfalakról? | |||||
Kalóz | Adatlap | 206776 | 2007. október 4. 20:09 | ||
Chef! Lépj be vagy ha nem vagy regisztrálva, reggelj! A második belépes után, minden emilcímet látni fogsz! | |||||
tray | Adatlap | 206775 | 2007. október 4. 19:27 | ||
Pilota! Van négy könyvem is a Leóról, az egyikben egy képaláírás "NATO-Cross"-ként említi a képen látható képződményt, már ha jól értettem. | |||||
Andor | Adatlap | 206773 | 2007. október 4. 18:51 | ||
Oké. Köszi vermate! | |||||
Ákos | Adatlap | 206772 | 2007. október 4. 17:19 | ||
Küldtem mailt. | |||||
borisz | Adatlap | 206771 | 2007. október 4. 16:57 | ||
Sziasztok! Légyszi,találjatok nekem képet, vagy linket, hogy hol találhatok normális képet F-111 beömlőnyílásról illetve a turbina lapátsorról, mert amit találtam kép azon vagy nem látszik semmi, vagy nemis F-111 :S Illetve kéne még egy jó kép, vagy rajz, ami azt mutatja, hogy hol van az a tengely, ami körül a vízszintes vezérsík forog. Elöre is köszi | |||||
hofi | Adatlap | 206770 | 2007. október 4. 16:46 | ||
Semmi baj, sőt, köszi! Nem titkos... :) | |||||
Stefan | Adatlap | 206769 | 2007. október 4. 16:44 | ||
Meg én nem is értem miért nem tudják megnézni olyanok a mail címet, akik nincsenek regisztrálva. Amúgy meg bocsi, hogy így az engedélyed nélkül kiadtam, megtehettem volna úgy is, ha elküldöm neki levélben, nem így nyílvánosan. Nem gondolkoztam, csak a segíteni akarás vaksága. | |||||
hofi | Adatlap | 206768 | 2007. október 4. 16:17 | ||
Ja. Ez az. De Chef kollega írhatna a wiwen is... :-) | |||||
Stefan | Adatlap | 206767 | 2007. október 4. 13:02 | ||
MrChef | Adatlap | 206766 | 2007. október 4. 12:52 | ||
Üdv, sürgősen kéne nekem Hofi emailcíme, mert sehol sem találom! (itt meg mindenkié ki van húzva...) | |||||
Pilota | Adatlap | 206765 | 2007. október 4. 09:27 | ||
Köszi Tray! Igazad lehet, minden német járgányon ott van, hol középen, hol oldalt. Nincs valami egyszerűbb 1-2 szavas megnevezése?:) Donor! Kicsit becsapós a fénykép, nem a kerék mögött van az a lap, bocsi:) | |||||
tray | Adatlap | 206764 | 2007. október 4. 00:14 | ||
Nem ez van a Leopardok hátulján is, középen? Arról nemrég volt szó, az az éjszakai tompított fénynél való konvojban közlekedést szolgálja. | |||||
Donor | Adatlap | 206762 | 2007. október 3. 22:49 | ||
Pilota | Adatlap | 206761 | 2007. október 3. 22:20 | ||
vermate | Adatlap | 206760 | 2007. október 3. 20:06 | ||
Szia Andor! Mikor utoljára Friult vettem, 5000 Ft volt,de lehet, hogy azóta emelkedett az ára. Kérdezd meg a Sas-ban, ha jól tudom, ők forgalmazzák. | |||||
Andor | Adatlap | 206759 | 2007. október 3. 19:41 | ||
Sziasztok. Kösz vermate. Azt nemtod mennyi az ára??? Andor | |||||
jaffa | Adatlap | 206758 | 2007. október 1. 18:03 | ||
hy 1:24 és 1:32 csontvázat ,koponyát keresek +fluoreszkálo vagy foszforeszkálo festéket 1 vagy két tégelyt a régi revell lenne a legjobb meg keresek 1:32 ki-84 hasegawa repcsihez függöleges oldalkormányt, ha ugy van leönteném gyantábol ( max 2 nap )köszi | |||||
Donor | Adatlap | 206757 | 2007. október 1. 15:36 | ||
Hopp, ez így nem jön be... Na szóval: Főoldalon baloldalt "Tippek , trükkök" menüpontban "Makettezéshez szükséges szerszámok, eszközök" rovatban ott a kompresszor házi építése. Donor | |||||
Donor | Adatlap | 206756 | 2007. október 1. 15:34 | ||
Stefan | Adatlap | 206749 | 2007. október 1. 12:40 | ||
Hát igen, ha értesz hozzá, vagy van ismerősöd, aki ócsón megcsinálja, akkor jobban megéri és az biztos, hogy csendesebb is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 206748 | 2007. október 1. 12:38 | ||
Én még mindig a hűtőgépkompresszorra szavazok. Azt használom én is. :) | |||||
Ákos | Adatlap | 206747 | 2007. október 1. 12:25 | ||
Legalább 2-3 Amperes trafó kellene neked, az úgy 5-8 ezer ft, ha nem olyat akarsz, ami két hét alatt szétég. Nekem egy autókompresszor 3 hétig tartott anno, elolvadt a dugattyúja (műanyag)... | |||||
Stefan | Adatlap | 206746 | 2007. október 1. 11:14 | ||
Meg akkor már sokkal jobban megéri egy rendes kompresszor. 20 körül akcióban már kapsz obiban, praktiban és az is ugyanolyan hangos, de legalább jó. | |||||
hermi | Adatlap | 206745 | 2007. október 1. 10:46 | ||
Üdv! Köszönöm a választ! Épp egy ilyet akartam (volna) venni. Ha jól sejtem szavaidból, ez eléggé ellenjavallt. Igaz, hogy olcsó, de ha nagyon gagyi is egyben, akkor minek. Csak kíváncsiság: mennyibe kerül a 12V/230V transzformátor? Köszönöm >>> Ha a kis fekete, egyhengeres 12V-os autókompresszort szeretnéd használni, ami üzem közben hangos, ráírják, hogy 8 bart tud, de kettőnél erőlködik, akkor erre ne pazarolj időt, egy éven belül garantált az öntvény hajtókar törése. (Nekem is volt) :) | |||||
KormosP | Adatlap | 206743 | 2007. szeptember 30. 20:56 | ||
Hickory: Ha addig nem küld neked senki rajzot, dobj meg október 12 körül (akkor leszek a könyv közelében) hétköznap egy emaillel és kifotózom a könyvemből a rajzot. Viszont nem tudom mennyire akarsz belemenni a pontosságba, de én eddig minden olyan AD vonalas/szegecsrajzban találtam hibát, amit részletesebben megnéztem. De jobbhíján egynek jó lesz. Üdv: kp | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 206741 | 2007. szeptember 30. 18:51 | ||
hermi! Kissé fura, amit írsz. Vagy én nem értem. A szórópisztoly, és a kompresszor társítása egy légtömlővel történik. Ezen kersztül kapja a levegőt, és annyi. Én akváriumokhoz használt átlátszó csövet vettem hozzá. De szrintem bármilyen ceruza vstagságú műanyagcső jó hozzá. 1 bar-al már tudsz fújni, de én használom a dupláját is. | |||||
xcraft | Adatlap | 206740 | 2007. szeptember 30. 18:46 | ||
Szia Hermi! Általában 0,5-2 bar közötti nyomás kell a fújáshoz, attól függ, milyen mintát festesz, a festék fajtájától, a szórópisztolytól, stb. Ha a nyomástartománya tudja azt amit leírtam, nem lesz vele gondod. (ha csak1,5 bart tud, akkor is használható, a fenti csak irányelv.) Vannak gyári adapterek, esetleg gázszereléssel foglalkozó boltokban, vagy kifejezetten pneumatikai szakboltban, például FESTO. És lehet barbár módszert is alkalmazni, én erre esküszöm. :) Egy tömlőt, ami lehetőleg nyomásálló, mindenféle szorítóbilinccsel összehozni a csatlakozási csonkkal. Ha van a kompresszoron a kimenő nyomást szsabályozó szelep, akkor a közönséges, akvarisztikában használt átlátszó levegőcső is megteszi. (Én is ezt használom, az anyaga nagyon jó, 4-bar -ig teszteltem, tizenéve problémamentesen üzemel.) A 230V-os üzemeltetés: Kell egy 230/12V-os transzformátor, és ezt ki kell egészíteni egy egyenirányító híddal. Fontos, hogy a kompresszer teljesítményének megfelelőek legyenek ezek az eszközök. Ha a kis fekete, egyhengeres 12V-os autókompresszort szeretnéd használni, ami üzem közben hangos, ráírják, hogy 8 bart tud, de kettőnél erőlködik, akkor erre ne pazarolj időt, egy éven belül garantált az öntvény hajtókar törése. (Nekem is volt) :) | |||||
vermate | Adatlap | 206739 | 2007. szeptember 30. 18:45 | ||
Szia! A Friul tudtommal kétféle KV1/2 lánctalpat is gyárt. ATL-10 korai változat: minden szem "tarajos" ATL-51 késői, könnyített változat: minden második szem "tarajos" Üdv.:Vermate | |||||
Andor | Adatlap | 206738 | 2007. szeptember 30. 18:30 | ||
Sziasztok. Nem tudja valaki megmondani hogy a friulmodel szemenkénti lánctalp van-e KV-1-eshez?? Ha igen meg tudjátok mondani a számát?? Kösz Andor. | |||||
hermi | Adatlap | 206737 | 2007. szeptember 30. 18:01 | ||
Helló Fórum! Kompresszor kapcsán szeretnék helpet kérni. Tudom, van neki saját topicja, de ott kb. egy hónapja nem szólt hozzá senki, így ide írok. Szóval: egy kompresszornak milyen erős nyomsát kell biztosítania, hogy kiszolgáljon egy festékszóró pisztolyt? Uis van itt egy olyan kompresszor, ami nem makettezéshez készült, de hátha adapterrel a szórópisztolyra is ráköthető-persze ha van elég erő benne hozzá. A többi kérdésem is ehhez kapcsolódik: hol szerezhető (elvileg) olyan adapter, amivel megoldható a szórópisztoly és kompresszor társítása? És egy elektronikai kérdés: milyen eszközzel és anyagi ráfordítással oldható meg a 12v-os autós szivargyújtóról üzemelő eszközök normál 220V-os hálózati üzemeltetése? Köszönöm | |||||
Hickory | Adatlap | 206736 | 2007. szeptember 29. 21:24 | ||
P-51D Mustanghoz keresek szegecstérképet,digitális formában. (Kormos Peti az Aero Detail ide vonatkozó füzetét ajánlotta,de az nekem sajnos nincs meg,ettől függetlenül köszönöm a javaslatát) | |||||
Donor | Adatlap | 206734 | 2007. szeptember 29. 09:30 | ||
Szia Ádám! Makett zsírtalanítása megtörtént? Tudod, szappanos vízzel átsikálni, vagy alkohollal áttörölni, várni, amíg megszárad. Ha ennek ellenére nem megy a dolog, akkor írd le, hogy milyen festéket, mivel higítottál, milyen arányban és valaki biztos megoldja a kérdést. Üdv: Donor | |||||
Ádám | Adatlap | 206733 | 2007. szeptember 29. 08:14 | ||
Üdvözletem mindenkinek ! A problémám a következő lenne: a maketten, amelyet most festek (ecsettel) szétfolyik a fehér festék,csak foltokban marad meg, egyszerűen nem lesz egy összefüggő réteg, akárhog kenem. Ha pedig több festéket viszek fel, akkor meg nagyon vastag lesz, és a panelvonalak sem látszódnak. Ebben szeretném a segítségeteket kérni, amit előre is köszönök ! Üdvözlettel: Ádám | |||||
vermate | Adatlap | 206732 | 2007. szeptember 28. 21:58 | ||
Sziasztok! Kettenkrad motorteréről keresek fényképeket. Ha valaki esetleg el tudná küldeni a WWP teljes Kettenkrados kiadványát, az lenne a legjobb, de külön motortér képeknek is örülnék! Előre is köszönöm! Vermate | |||||
Lorenzo12 | Adatlap | 206729 | 2007. szeptember 28. 12:09 | ||
bikedoki | Adatlap | 206728 | 2007. szeptember 28. 11:57 | ||
Ákos! Sajnos nincs meg, de úgy látom van akinek megvan. Lorenzo12! Nekem is légyszíves küldd el! | |||||
Narn | Adatlap | 206727 | 2007. szeptember 28. 11:57 | ||
Köszönöm a gyors választ, ez nekem már elég is. Rohanok is venni polírpasztát :) | |||||
Lorenzo12 | Adatlap | 206726 | 2007. szeptember 28. 11:51 | ||
Kalóz | Adatlap | 206725 | 2007. szeptember 28. 11:41 | ||
Lorenzo! Ha nem lenne nagy gond el tudnád nekem is küldeni? (az emilem kisbetűvel kezdődik, nem naggyal, mint az oldal mutatja. És ugyanez a cím vipmaillal is) Köszi: Kalóz | |||||
Lorenzo12 | Adatlap | 206724 | 2007. szeptember 28. 11:25 | ||
Ákos! Nekem megvan ez a füzet! Este el tudom küldeni! Üdv. Lorenzo12 | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 206723 | 2007. szeptember 28. 11:08 | ||
Narn! A karcos alaktrészt vizes polírpapírral 1500- 2000-es finomságúval egyenletesen átcsiszolni addig amíg a karc teljesen el nem tűnik. Utána valamilyen polírpasztával ( Gunze, Tamiya) fel lehet polírozni. Szerintem a legjobb megoldás a Gunze Compaund polír pasztája,( több finomsági fokozattal) utána pedig ha nagyon spéci akarsz lenni,célszerű (Fjúcsör:-))) ) lakkba mártani.Ez igazából egy akril alapú padlólakk, de így trendibben hangzik! Varjú bácsi | |||||
Donor | Adatlap | 206722 | 2007. szeptember 28. 11:07 | ||
Szia Narn! A Nagyok a köv. dolgokat javasolják: 1. Egyre finomabb csiszolópapírral dörzsölni a kabintetőt.(800->2000)Lehetőleg vizesen csiszolj. 2. Ha már csak egy halvány homály van a kabintetőn, lehet kezdeni polírozni polírpasztával és fogkefével. Sokféle metódus van, sokan kézzel, néhányan géppel (Dremel,Proxxon) políroznak. Utóbbinál vigyázni kell, nehogy a hőhatás miatt megolvadjon a kabintető. 3. Végül vmilyen lakkal (a Future a legalkalmasabb állítólag) bevonod az egészet. 4. Fontos: Próba!! Én egy CD tok átlátszó felén kísérleteztem, de biztos van megfelelőbb "alany" is (elrontott, már nem használt kabintető). 5. Ha valamit rosszul írtam, remélhetőleg kijavítják, akik már soxor csináltak ilyet, de én ennyit tudok erről a kérdésről. Üdv: Donor PS: Vmelyik topicban nyáron már rágódtunk a témán, ha van kedved visszalapozni, biztos megtalálod. | |||||
Narn | Adatlap | 206720 | 2007. szeptember 28. 10:48 | ||
Hello! Elmagyarázná nekem valaki, hogy miként és mivel lehet szépen leszedni karcolást és oda nem illő dolgokat átlátszó alkatrászről, mint pl kabintető ? Köszi! | |||||
bikedoki | Adatlap | 206719 | 2007. szeptember 28. 07:00 | ||
Ákos! Holnapra megnézem, hogy ez éppen megvan e. Emlékeim szerint az otthoni gépemen van 4-5 Corsair füzet pdf-ben. üdv:bikedoki | |||||
Kalóz | Adatlap | 206718 | 2007. szeptember 27. 22:14 | ||
Ákos | Adatlap | 206717 | 2007. szeptember 27. 22:11 | ||
Hülye vagyok, nem írtam a lényeget, így össze lehet keverni: Az F4U Corsair in action füzetből kellene... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az segítség, ha beszkennelem az Extratech MS-225-ös kiegészítőjének összerakási rajzát, és elküldöm?
Hofi