/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Miggyuri 206785 2007. október 6. 07:07
Válasz erre
Ilyen alkatrészt láttam már I-16-os szovjet gépen is, a gép gerincén, a pilótafülke fölött/mögött.
Miggyuri
rittal 206784 2007. október 6. 02:32
Válasz erre
Szia!
ez a szerkentyü nekem leginkább inkább egy áramvonalazott merevítö- vagy inkább antenna-huzal kifeszítönek tünik..

üdv: rittal
sys 206783 2007. október 5. 16:43
Válasz erre
Sziasztok!
Még egy kérdés Morane-Saulnier MS.225 ügyben: a szárny fölötti, Ventouri-csőre emlékeztető "valami" minden gépen ott volt?, mert a Smer/Heller készletben nem adják és jelölik, a kevés fényképen meg nem minden példányon látszik.
Üdv
sys 206782 2007. október 5. 14:23
Válasz erre
Szia Hofi!
Ha nem nagy meló, megköszönném; azt hiszem segít (több mint a semmi :)) > bocs, ezt nem tudtam kihagyni.
De ettől függetlenül is keresek bármit ..., a net finoman szólva elég szegényes volt. Hát nem slágertipusok a két háború közti Morane-ok, főleg nem az általad keresett 230.
Üdv
czzoli 206781 2007. október 5. 13:50
Válasz erre
Sziasztok!
Van valakinek matricája 1/72-es Jak 40-hez, Gannet-hez, Hunter-hez ill. P61-hez?
Előre is köszönöm.
hofi 206780 2007. október 5. 13:48
Válasz erre
Sys!

Az segítség, ha beszkennelem az Extratech MS-225-ös kiegészítőjének összerakási rajzát, és elküldöm?

Hofi
sys 206779 2007. október 5. 10:05
Válasz erre
Bocs! nekem=engem
Hiába, no. A sok fogalmazásgátló. :)
sys 206778 2007. október 5. 10:03
Válasz erre
Sziasztok!
Csatlakoznék az előző HSZ-hoz, csak nekem a Morane-Saulnier MS.225 érintene.
Valaki hátha ... A segítséget előre is kösz.
Üdv
hofi 206777 2007. október 5. 08:47
Válasz erre
S.O.S.!!!

Nincs valakinek képe vagy rajza Morane-Saulnier MS.230 belső térről? vagy legalább a műszerfalakról?
Kalóz 206776 2007. október 4. 20:09
Válasz erre
Chef!
Lépj be vagy ha nem vagy regisztrálva, reggelj! A második belépes után, minden emilcímet látni fogsz!
tray 206775 2007. október 4. 19:27
Válasz erre
Pilota!
Van négy könyvem is a Leóról, az egyikben egy képaláírás "NATO-Cross"-ként említi a képen látható képződményt, már ha jól értettem.
Andor 206773 2007. október 4. 18:51
Válasz erre
Oké. Köszi vermate!
Ákos 206772 2007. október 4. 17:19
Válasz erre
borisz 206771 2007. október 4. 16:57
Válasz erre
Sziasztok!
Légyszi,találjatok nekem képet, vagy linket, hogy hol találhatok normális képet F-111 beömlőnyílásról illetve a turbina lapátsorról, mert amit találtam kép azon vagy nem látszik semmi, vagy nemis F-111 :S
Illetve kéne még egy jó kép, vagy rajz, ami azt mutatja, hogy hol van az a tengely, ami körül a vízszintes vezérsík forog.
Elöre is köszi
hofi 206770 2007. október 4. 16:46
Válasz erre
Semmi baj, sőt, köszi! Nem titkos... :)
Stefan 206769 2007. október 4. 16:44
Válasz erre
Meg én nem is értem miért nem tudják megnézni olyanok a mail címet, akik nincsenek regisztrálva. Amúgy meg bocsi, hogy így az engedélyed nélkül kiadtam, megtehettem volna úgy is, ha elküldöm neki levélben, nem így nyílvánosan. Nem gondolkoztam, csak a segíteni akarás vaksága.
hofi 206768 2007. október 4. 16:17
Válasz erre
Ja. Ez az. De Chef kollega írhatna a wiwen is... :-)
Stefan 206767 2007. október 4. 13:02
Válasz erre
MrChef 206766 2007. október 4. 12:52
Válasz erre
Üdv, sürgősen kéne nekem Hofi emailcíme, mert sehol sem találom! (itt meg mindenkié ki van húzva...)
Pilota 206765 2007. október 4. 09:27
Válasz erre
Köszi Tray!

Igazad lehet, minden német járgányon ott van, hol középen, hol oldalt. Nincs valami egyszerűbb 1-2 szavas megnevezése?:)
Donor!
Kicsit becsapós a fénykép, nem a kerék mögött van az a lap, bocsi:)
tray 206764 2007. október 4. 00:14
Válasz erre
Nem ez van a Leopardok hátulján is, középen? Arról nemrég volt szó, az az éjszakai tompított fénynél való konvojban közlekedést szolgálja.
Donor 206762 2007. október 3. 22:49
Válasz erre
Sárhányó...
Vagy nagy hülyeséget írtam??
Donor
Pilota 206761 2007. október 3. 22:20
Válasz erre
mi lehet ez?
mi lehet ez?

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a képen jelölt 'izé' mi és miféle célt szolgál?
Előre is köszi
Pájlot
vermate 206760 2007. október 3. 20:06
Válasz erre
Szia Andor!
Mikor utoljára Friult vettem, 5000 Ft volt,de lehet, hogy azóta emelkedett az ára.
Kérdezd meg a Sas-ban, ha jól tudom, ők forgalmazzák.
Andor 206759 2007. október 3. 19:41
Válasz erre
Sziasztok. Kösz vermate. Azt nemtod mennyi az ára??? Andor
jaffa 206758 2007. október 1. 18:03
Válasz erre
hy 1:24 és 1:32 csontvázat ,koponyát keresek +fluoreszkálo vagy foszforeszkálo festéket 1 vagy két tégelyt a régi revell lenne a legjobb meg keresek 1:32 ki-84 hasegawa repcsihez függöleges oldalkormányt, ha ugy van leönteném gyantábol ( max 2 nap )köszi
Donor 206757 2007. október 1. 15:36
Válasz erre
Hopp, ez így nem jön be...
Na szóval: Főoldalon baloldalt "Tippek , trükkök" menüpontban "Makettezéshez szükséges szerszámok, eszközök" rovatban ott a kompresszor házi építése.
Donor
Donor 206756 2007. október 1. 15:34
Válasz erre
makettinfo.hu/index.php

Szerintem itt minden le van írva. Én is innen vettem az ötleteket.
Donor
Stefan 206749 2007. október 1. 12:40
Válasz erre
Hát igen, ha értesz hozzá, vagy van ismerősöd, aki ócsón megcsinálja, akkor jobban megéri és az biztos, hogy csendesebb is.
Tibcsi 206748 2007. október 1. 12:38
Válasz erre
Én még mindig a hűtőgépkompresszorra szavazok. Azt használom én is. :)
Ákos 206747 2007. október 1. 12:25
Válasz erre
Legalább 2-3 Amperes trafó kellene neked, az úgy 5-8 ezer ft, ha nem olyat akarsz, ami két hét alatt szétég. Nekem egy autókompresszor 3 hétig tartott anno, elolvadt a dugattyúja (műanyag)...
Stefan 206746 2007. október 1. 11:14
Válasz erre
Meg akkor már sokkal jobban megéri egy rendes kompresszor. 20 körül akcióban már kapsz obiban, praktiban és az is ugyanolyan hangos, de legalább jó.
hermi 206745 2007. október 1. 10:46
Válasz erre
Üdv!

Köszönöm a választ!
Épp egy ilyet akartam (volna) venni. Ha jól sejtem szavaidból, ez eléggé ellenjavallt. Igaz, hogy olcsó, de ha nagyon gagyi is egyben, akkor minek.
Csak kíváncsiság: mennyibe kerül a 12V/230V transzformátor?

Köszönöm
>>>
Ha a kis fekete, egyhengeres 12V-os autókompresszort szeretnéd használni, ami üzem közben hangos, ráírják, hogy 8 bart tud, de kettőnél erőlködik, akkor erre ne pazarolj időt, egy éven belül garantált az öntvény hajtókar törése. (Nekem is volt) :)
KormosP 206743 2007. szeptember 30. 20:56
Válasz erre
Hickory: Ha addig nem küld neked senki rajzot, dobj meg október 12 körül (akkor leszek a könyv közelében) hétköznap egy emaillel és kifotózom a könyvemből a rajzot.

Viszont nem tudom mennyire akarsz belemenni a pontosságba, de én eddig minden olyan AD vonalas/szegecsrajzban találtam hibát, amit részletesebben megnéztem. De jobbhíján egynek jó lesz.

Üdv:

kp
Propellerfanatic 206741 2007. szeptember 30. 18:51
Válasz erre
hermi!
Kissé fura, amit írsz. Vagy én nem értem. A szórópisztoly, és a kompresszor társítása egy légtömlővel történik. Ezen kersztül kapja a levegőt, és annyi. Én akváriumokhoz használt átlátszó csövet vettem hozzá. De szrintem bármilyen ceruza vstagságú műanyagcső jó hozzá. 1 bar-al már tudsz fújni, de én használom a dupláját is.
xcraft 206740 2007. szeptember 30. 18:46
Válasz erre
Szia Hermi!
Általában 0,5-2 bar közötti nyomás kell a fújáshoz, attól függ, milyen mintát festesz, a festék fajtájától, a szórópisztolytól, stb. Ha a nyomástartománya tudja azt amit leírtam, nem lesz vele gondod. (ha csak1,5 bart tud, akkor is használható, a fenti csak irányelv.)

Vannak gyári adapterek, esetleg gázszereléssel foglalkozó boltokban, vagy kifejezetten pneumatikai szakboltban, például FESTO. És lehet barbár módszert is alkalmazni, én erre esküszöm. :) Egy tömlőt, ami lehetőleg nyomásálló, mindenféle szorítóbilinccsel összehozni a csatlakozási csonkkal. Ha van a kompresszoron a kimenő nyomást szsabályozó szelep, akkor a közönséges, akvarisztikában használt átlátszó levegőcső is megteszi. (Én is ezt használom, az anyaga nagyon jó, 4-bar -ig teszteltem, tizenéve problémamentesen üzemel.)

A 230V-os üzemeltetés: Kell egy 230/12V-os transzformátor, és ezt ki kell egészíteni egy egyenirányító híddal. Fontos, hogy a kompresszer teljesítményének megfelelőek legyenek ezek az eszközök.

Ha a kis fekete, egyhengeres 12V-os autókompresszort szeretnéd használni, ami üzem közben hangos, ráírják, hogy 8 bart tud, de kettőnél erőlködik, akkor erre ne pazarolj időt, egy éven belül garantált az öntvény hajtókar törése. (Nekem is volt) :)
vermate 206739 2007. szeptember 30. 18:45
Válasz erre
Szia!
A Friul tudtommal kétféle KV1/2 lánctalpat is gyárt.
ATL-10 korai változat: minden szem "tarajos"
ATL-51 késői, könnyített változat: minden második szem "tarajos"
Üdv.:Vermate
Andor 206738 2007. szeptember 30. 18:30
Válasz erre
Sziasztok. Nem tudja valaki megmondani hogy a friulmodel szemenkénti lánctalp van-e KV-1-eshez?? Ha igen meg tudjátok mondani a számát?? Kösz Andor.
hermi 206737 2007. szeptember 30. 18:01
Válasz erre
Helló Fórum!

Kompresszor kapcsán szeretnék helpet kérni. Tudom, van neki saját topicja, de ott kb. egy hónapja nem szólt hozzá senki, így ide írok.
Szóval: egy kompresszornak milyen erős nyomsát kell biztosítania, hogy kiszolgáljon egy festékszóró pisztolyt? Uis van itt egy olyan kompresszor, ami nem makettezéshez készült, de hátha adapterrel a szórópisztolyra is ráköthető-persze ha van elég erő benne hozzá.
A többi kérdésem is ehhez kapcsolódik: hol szerezhető (elvileg) olyan adapter, amivel megoldható a szórópisztoly és kompresszor társítása?
És egy elektronikai kérdés: milyen eszközzel és anyagi ráfordítással oldható meg a 12v-os autós szivargyújtóról üzemelő eszközök normál 220V-os hálózati üzemeltetése?
Köszönöm
Hickory 206736 2007. szeptember 29. 21:24
Válasz erre
P-51D Mustanghoz keresek szegecstérképet,digitális formában.
(Kormos Peti az Aero Detail ide vonatkozó füzetét ajánlotta,de az nekem sajnos nincs meg,ettől függetlenül köszönöm a javaslatát)
Donor 206734 2007. szeptember 29. 09:30
Válasz erre
Szia Ádám!
Makett zsírtalanítása megtörtént? Tudod, szappanos vízzel átsikálni, vagy alkohollal áttörölni, várni, amíg megszárad. Ha ennek ellenére nem megy a dolog, akkor írd le, hogy milyen festéket, mivel higítottál, milyen arányban és valaki biztos megoldja a kérdést.
Üdv: Donor
Ádám 206733 2007. szeptember 29. 08:14
Válasz erre
Üdvözletem mindenkinek ! A problémám a következő lenne: a maketten, amelyet most festek (ecsettel) szétfolyik a fehér festék,csak foltokban marad meg, egyszerűen nem lesz egy összefüggő réteg, akárhog kenem. Ha pedig több festéket viszek fel, akkor meg nagyon vastag lesz, és a panelvonalak sem látszódnak. Ebben szeretném a segítségeteket kérni, amit előre is köszönök ! Üdvözlettel: Ádám
vermate 206732 2007. szeptember 28. 21:58
Válasz erre
Sziasztok!
Kettenkrad motorteréről keresek fényképeket.
Ha valaki esetleg el tudná küldeni a WWP teljes Kettenkrados kiadványát, az lenne a legjobb, de külön motortér képeknek is örülnék!

Előre is köszönöm!
Vermate
Lorenzo12 206729 2007. szeptember 28. 12:09
Válasz erre
Bikedoki!

Rendben, este küldöm!

Üdv.
Lorenzo
bikedoki 206728 2007. szeptember 28. 11:57
Válasz erre
Ákos!

Sajnos nincs meg, de úgy látom van akinek megvan.

Lorenzo12!

Nekem is légyszíves küldd el!
Narn 206727 2007. szeptember 28. 11:57
Válasz erre
Köszönöm a gyors választ, ez nekem már elég is. Rohanok is venni polírpasztát :)
Lorenzo12 206726 2007. szeptember 28. 11:51
Válasz erre
Kalóz!

Este küldöm neked is!

Üdv.
Lorenzo
Kalóz 206725 2007. szeptember 28. 11:41
Válasz erre
Lorenzo!
Ha nem lenne nagy gond el tudnád nekem is küldeni? (az emilem kisbetűvel kezdődik, nem naggyal, mint az oldal mutatja. És ugyanez a cím vipmaillal is)
Köszi: Kalóz
Lorenzo12 206724 2007. szeptember 28. 11:25
Válasz erre
Ákos!

Nekem megvan ez a füzet! Este el tudom küldeni!

Üdv.
Lorenzo12
Varjúbácsi 206723 2007. szeptember 28. 11:08
Válasz erre
Narn!
A karcos alaktrészt vizes polírpapírral 1500- 2000-es finomságúval egyenletesen átcsiszolni addig amíg a karc teljesen el nem tűnik. Utána valamilyen polírpasztával ( Gunze, Tamiya) fel lehet polírozni. Szerintem a legjobb megoldás a Gunze Compaund polír pasztája,( több finomsági fokozattal) utána pedig ha nagyon spéci akarsz lenni,célszerű (Fjúcsör:-))) ) lakkba mártani.Ez igazából egy akril alapú padlólakk, de így trendibben hangzik!
Varjú bácsi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.