/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
sixt67 206887 2007. október 16. 06:55
Válasz erre
A De-Haviland Vampire SNECMA által gyártott liszecváltozata.Ha érkelnek további képek jelezd. A múzeumban körbe fotóztam a gépet.
bikedoki 206886 2007. október 16. 06:42
Válasz erre
Mi ez?
Mi ez?

Sziasztok!

A képen látható F-84 mögött látható gép típusa érdekelne. A ki tudja, írja meg.

Köszi: bikedoki
Donor 206885 2007. október 15. 23:57
Válasz erre
Na, még köszönni is elfelejtettem.
Üdv: Donor
Donor 206884 2007. október 15. 23:56
Válasz erre
Sziasztok!
Igy jártam: Spitfire 1:72-es gép összeragasztva. Lefújtam az alját vmilyen Revell világosszürkével. Lefújtam a felső részt Revell sötétszürkével. Kimaszkoltam a sötétszürkét, amit úgy csináltam, hogy írólapból kivágtam a formákat, majd Revell maszkolófolyadékkal ragasztottam fel a repülőre. Lefújtam Revell sötétzölddel, majd, amikor a maszkolásra használt papírokat le akartam venni konstatáltam, hogy a maszkolófolyadék nem igazán akar eltávozni a festékről. Fogpiszkálóval nagy nehezen sikerült lekapargatnom, de a szürke festéken több helyen zsíros nyomot hagyott, illetve a fogpiszkáló nyomán is más színű lett a festék.
Kérdésem a következő: tudom, hogy a Revell cuccokat sokan szidják, sokan nem is használják, de létezhet, hogy ilyen sz*r mind a festék, mind a maszkolófolyadék? vagy a technikám nem jó? Ti hogyan csináljátok?
Bocs a hosszú levélért, de sokkal dühösebb vagyok, mint amennyire látszik...
Ps: A futóaknákat BlueTaccal maszkoltam ki, hát azok is elég nehezen távoztak a makettről...
Ákos 206883 2007. október 15. 17:50
Válasz erre
Szintén, de azért egy Eduard kabin kell hozzá...
notarius 206882 2007. október 15. 17:28
Válasz erre
tégé 206881 2007. október 15. 17:17
Válasz erre
Sziasztok!
Hozzáértők! Ár-érték-minőség arányban melyik a legjobb vétel az 1:48-as Mig-15bis-ek közül. Revell-Trumpeter-Tamiya?
tégé
jaffa 206880 2007. október 15. 08:47
Válasz erre
www.ok.hu felnött tartalom kijelölése utána teljes web ,képek
Z63 206879 2007. október 15. 08:39
Válasz erre
Szia sys!
A Pálma Express-t nyugodtan használhatod kabintető ragasztáshoz, ez már nem annyira gumiszerű, ha megköt.Még csiszolható is óvatosan.A felesleget nedves ronggyal letörölheted(Coyright:Xcraft)
Üdv
Uly 206878 2007. október 14. 23:06
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni?
Gaz-66-ost építek és szeretnék fotókat róla. Honnan tudok letölteni netről részletes képeket, mert sajna nem találok? Vagy ha valaki tudna küldeni, megköszönném. Természetesen magyar lesz:)

Köszi,
Uly
Kalóz 206877 2007. október 14. 20:25
Válasz erre
Mondjuk a halenyv, meg a csiriz, a Technokol Rapidról nem is beszélve! :)))
Amit nem szabad negligálni, az a türelem! Kapkodva nem lehet makettet építeni (bár a többéves várakozás sem hoz mindig megfelelő eredményt. Erről regélhetnének a makettjeim, amik már évek óta várják, hogy befejezzem őket).
Kalóz
lucky 206876 2007. október 14. 19:02
Válasz erre
Lehet benne vmi mert a veszélyességi ábra toluolt jelez.Amikor pedig megkeményszik akkor már szaga sincs.
lucky 206875 2007. október 14. 18:59
Válasz erre
Mondjuk pill ragacs( üveg felületekehez semmikép nem ajánlott), két komponenses epoxik-at lehet használni.
De a ragasztási felületről tanácsos a festéket lekaparni...
Az oldószeres ragacsoknak pont az a lényege, h megolvasszák a két alkatrészt.
borisz 206874 2007. október 14. 18:58
Válasz erre
Akkor még egy kérdés: mi az, amit mindenképpen kerüljün el az ember?
Kalóz 206873 2007. október 14. 18:56
Válasz erre
borisz!
Mint minden tömítőpaszta, az idő múlásával ez is változtatja térfogatát (ez alól a kétkomponenses tömítők sem mentesek teljességgel). Eredeti használati köre alapján nagy beszívódás nem várható tőle. Én csak tavaly óta használom, így még kevés a tapasztalat. Viszont a Tamiya vagy a Molak paszták is beszívódtak kissé, ha nem volt elég a száradási idő a csiszolás előtt.
Ami a Clearfixet illeti, valójában nem ragasztó, ezért nem marja meg a sztirol felületét. A gyengesége is ebből adódik, mivel nem "köt" hozzá az anyaghoz, hanem a beszáradó anyaga tartja helyén az alkatrész. Viszont kiválóan alkalmas pl. Műszerüvegezés imitálásához, vagy kisebb ablakok helyett (1:144 és kisebb méretarányok,elsősorban utasszállító repülőgépek makattjeinél az üveg imitálására) mivel elég jó a nyúlóképessége, azaz a nyílás felett hajszálvékony fóliát képez, ami száradás közben sem szakad meg. Viszont a leírtaknak megfelelően nagyon sérülékeny, és általában mindig a legrosszabb pillanatban történik meg a baj.
Kalóz
Kalóz
vadgergo 206872 2007. október 14. 18:53
Válasz erre
helló

A revell tűs ragasztója feloldja a festéket, ezért nem tudok vele ragasztani, mivel ragasszak?

Gergő
borisz 206871 2007. október 14. 18:41
Válasz erre
Szia!
Ilyen palmat még nem használtam, csak a humbrol clear fixjét, aminek egyetlen előnye, hogy nálam nem matra meg az átlátszó felületeket, viszont gyengébb a "normális" ragasztóknál és lassabban szárad, bár lehet, hogy valaki erre esküszik.
borisz 206870 2007. október 14. 18:37
Válasz erre
Tehát, ha jól értem akkor a legtöbb érv a nitro késtapasz mellett szól, mert nem kell keverni, higítható, olcsó, gyorsan szárad, kevés gyakorlatttal is használható.
Beszívódni nem szokott?
xcraft 206869 2007. október 14. 18:25
Válasz erre
Hello!
Átlátszó alkatrészekhez?
Lehet vele ragasztani, ha muszály. De gumiszerű marad a száradás után is, ezért nem csiszolható, ha túlfolyik, azt egyből le kell törölni nedves ronggyal, akármivel. A csillogását matt lakkozással eltüntetheted.
A legnagyobb hibája, hogy lassan szárad, egy napig nem tudsz továbblépni.
sys 206867 2007. október 14. 16:12
Válasz erre
Sziasztok!
A dioráma-készítésnél merült fel az egyébként áttetszőre száradó Palma Fa univerzális diszperziós faragasztó. Ezt vki használja üvegfelületek ragasztásához? Van ezirányú tapasztalat? A válaszokat előre is kösz.
Üdv
Elektrolakatos 206866 2007. október 14. 10:16
Válasz erre
Kalóz!

Ehhez mindossze annyit, hogy nitró késtapaszt manapság már csak "sufnituningnál" alkalmazzák kocsikhoz.Mindenki más két komponenses "gitt"/"kitt"-et használ.(én például a Body termékeit)Ezt alkalmazom Gerivel közösen makettekhez is...amit meg kell tanulni a vele való használatnál, hogy mekkora mennyiséget keversz ki mivel gyorsan kikeményedik!

Bár vegyész nem vagyok, de meg tudom mondani nektek miért is keményedik be a dobozba a cucc...ugyanis ezek mind nitro alapúak és mint ilyen eléggé illékony a benne lévő oldószer ami az állagát adja.
Kalóz 206865 2007. október 14. 09:37
Válasz erre
Borisz!
A Neoplaszt is bolti! :)). Az ára meg jóval drágább a késtapasznál + keverni kell, és akkor nagyon gyorsan kell vele dolgozni! A maradékot meg kidobhatod, mert megköt. Szóval tesco-nak (gazdaságos) nem nevezhető, és egy kiló elég hamar elfogyhat emiatt,még kis felhasználás mellett is. A nitrotapasz egyrészt tökéletesen köt a sztirolhoz (a gyári egykomponensek is ilyenek, csak jóval kisebb kiszerelésben közel hasonló áron), és mint Lucky is írta, bármikor korlátlanul visszahígíthatóak.
Hogy a Neoplaszt miért keményedik be bekeverés nélkül, azt egy vegyész jobban meg tudná magyarázni, de nem valószínű, hogy a sok levegő miatt, mert a tele doboz is beköt egy idő után (kb fél- egy év), bár a levegő oxigénjének lehet szerepe benne, mert az edzője is valami peroxid vegyület, de mint írtam, ezt hagyjuk a vegyészekre (Van közöttünk, aki ért ehhez, majd ő megmagyarázza, ha ide téved).
Kalóz
borisz 206864 2007. október 13. 21:37
Válasz erre
Lucky:
Ne félts, eléggé lassan fogy az a kilónyi neoplaszt:)
Jól gondolom, hogy azért keményedik meg, mert sok levegő szorul be a dobozba?
lucky 206863 2007. október 13. 21:02
Válasz erre
Borisz!
A Neoplaszt egy idő után,pláne ha kevés van a dobozában, egyszerűen megkeményedik.Annyira, h nem lehet bekeverni.Csak azért szóltam ,h tudd!:)
A Kalóz által említett nitrogittet műa-ra még nem, de más felületre már használtam.
Hajlamos az erős leragadásra, de felkeverhető.Azonkívül szinte korlátlanul hígítható nitrohígítóval.
borisz 206862 2007. október 13. 20:21
Válasz erre
Rosszul fogalmaztam az előző hsz-ben
Én beszívódást tömítettem vele, az csak nem szívódik be mégjobban.
A nitro késtapasz is bolti:D
Én még Neoplasztot használok, egyrészt azért, mert itt olvastam, hogy az jó, másrészt meg abból kiindulva, amit Te is írtál: ha autóba/ra jó...
Kalóz 206861 2007. október 13. 20:08
Válasz erre
borisz!
A hígítóban oldott öntőkeret inkább ragasztónak alkalmas. Persze a résekbe is beleragad, de lassabban keményedik ki, mint a spec tömítőpaszták, így sokáig kell várni, amíg csiszolható, kezelhető lesz a felület. És az idő múlásával hajlamos a beszívódásra, amit a hígító elpárolgása miatti zsugorodás okoz. Emiatt nagyobb hiányosságok korrigálására kevésbé alkalmas.
Ha sokallod a bolti tömítők árát, ajánlanám a nitro késtapaszt,a mit az autókarosszériások használnak. kb.800 Ft-ért egy életre való mennyiséget kapsz, és ha beszárad, nitrohígítóval újra használhatóvá tehető. Ha pedig a kocsifesték alá megfelel...
Kalóz
borisz 206860 2007. október 13. 19:25
Válasz erre
Mzol!
Én tömítópasztának higítóban oldott öntőkeretet használok, pár nap után visszakeményedik. Nem lesz se puhább, se keményebb a műanyagnál, mert teljesen abból az anyagból van mindkettő. És az öntőkeret benne van a makett árában:)
vadgergo 206859 2007. október 13. 17:45
Válasz erre
Atesz76 206858 2007. október 13. 17:44
Válasz erre
vadgergo 206857 2007. október 13. 17:41
Válasz erre
Helló

Hogy lehet meg nézni az emberek emailját, mert nekem kilép vagy kiírja, hogy nem regisztrált felhasználó.
Köszi!
vadgergo
Daisler 206856 2007. október 13. 17:27
Válasz erre
Sziasztok! Segitséget kérnék olyan dologban hogy az Alien cimü filmböl az páncél autot szeretném megrendelni az APC t ha tudna nekem valaki linket küldeni, hogy honnan lehetne azt megköszönném.sziasztok!
Ati 206854 2007. október 13. 13:42
Válasz erre
Lépj rá a Galéria létrehozására!!! Ennyi
bgyasoldier 206853 2007. október 13. 13:37
Válasz erre
Sziasztok. ide, a fórumba hogy lehet képet felrakni??
tray 206852 2007. október 13. 09:43
Válasz erre
Az attól függ, hogy milyen tömítőt használsz, milyen vastagon kened fel, és milyen hőmérsékleten szárítod. Általában a tubusra is ráírják, hogy mennyi a tipikus száradási idő.
Egy nap elég szokott lenni.
Tibcsi 206851 2007. október 13. 09:01
Válasz erre
Én általában egy napot várok, mielőtt csiszolni kezdem.
Mzol 206850 2007. október 12. 23:00
Válasz erre
Menny a száradási/szilárdulási ideje a tömítőpasztának?

Zoli
xcraft 206849 2007. október 12. 22:08
Válasz erre
Iskolai gyurma, ANNO 1987.
Plastilin névre hallgatott:)
Kalóz 206848 2007. október 12. 22:03
Válasz erre
X!
A válasz a második mondatodban :)
Mellesleg milyen ygurmát használtál: Mert volt belóőlük többféle is. A mostaniakban egyébként én sem bízok. mindenféle szintetika, ami teljesen kiszámíthatatlan. A spájzban van még a régiből. Lassan már nem is gyúrható, de biztos, hogy alig van benne olaj, ami kifolyhatna.
Kalóz
xcraft 206847 2007. október 12. 21:59
Válasz erre
Szia Kalóz!
Nekem folyamatosan szivárog egy tizenéve épített MiG 29 orrából, mostanra picit feloldotta a radom szürke festését is.
(Arról most ne beszéljünk, hogy miként tömítettem össze a kúpot, ha szivárogni tud belőle. :)) Akkor nagyon jónak tűnt. :)
Kalóz 206846 2007. október 12. 21:55
Válasz erre
X!
Nekem is gyurmával van rögzítve elég sok makettemben az ólom, és még nem volt gondom az olajjal. Az ugyanis az idő múlásával megköt, akárcsak az olajfesték, csak kicsit lassabban. Egyébként minden jó, csak ne makettragasztó legyen! :)
Kalóz
xcraft 206845 2007. október 12. 21:49
Válasz erre
Tibcsi, és neked is Mzol!
A horgászólom jó, ráadásul grammra pontosan adják. (egyébként nem kell méricskélni, és az nem baj, ha több van benne)
A gyurmát nem tartom szerencsésnek, mert idővel kiszivárog belőle az olaj, vagy valami ilyesmi.
Pillanatragasztóval tökéletesen lehet rögzíteni az ólmot.
Mzol 206844 2007. október 12. 21:45
Válasz erre
Köszönöm szépen Tibcsi!

Zoli
Tibcsi 206843 2007. október 12. 21:32
Válasz erre
Szia,

Én vettem egy doboz horgászólmot és egy doboz natúr, nem színezett iskolás gyurmát és a kettő kombinációját szoktam alkalmazni. A súlyt nem mérem ki, hanem maszkolószalaggal ideiglenesen összeragasztom a fődarabokat, majd a főfutó vonalában alátámasztva a gépet, adagolom a súlyt addig, amíg orra nem billen (+ még egy kicsit :)). És ezt próbálom meg valahogy begyömöszölni a gép orrába.

Üdv: Tibcsi
Mzol 206842 2007. október 12. 21:24
Válasz erre
Sziasztok!

Ismét segítségeteket kérem. Mit használjak - vagyis hogyan oldjam meg - súlynak a gép orrába? 20g súlyra van szükség a leírás alapján.

Üdv:
Zoli
ltom74 206841 2007. október 12. 20:23
Válasz erre
Zoli

Koszi, tok jo kepek :-)
Zoli 206840 2007. október 12. 16:18
Válasz erre
ltom74 206839 2007. október 12. 15:18
Válasz erre
Sziasztok

F4F-3 -rol keresek reszletfotokat, foleg kabon+futomuvek. Elore is koszi a segitseget.

udv: tamas
snus 206838 2007. október 11. 21:14
Válasz erre
Köszi a segítséget!

Üdv:
Andris
5N87 206837 2007. október 11. 20:59
Válasz erre
szezsolt 206836 2007. október 11. 20:52
Válasz erre
Köszönöm szépen a segítséget!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.