/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636.
Kalóz 207144 2007. november 6. 13:06
Válasz erre
Szabi!
A japán II. vh-s repülők kabinbelseje és futóaknája (általábana belső terek felületei) tudtommal nem voltak festve, hanem egy átlátszó kékes-zöldes védőlakkal voltak levédve. A pontos színén nagy viták vannak, mert sokmindentől függött, mint általában az ilyen festékeknél. A külső felső és alsó színekre majd otthon keresek valami kódot, emrt emlékezetem szerint valamelyik későúi M&M-ben volt cikk a japán repűlőgépekről.
Klaóz
Smoke 207143 2007. november 6. 12:59
Válasz erre
Sziasztok!

Abban szeretném a segitségeteket kérni, hogy mondjátok meg nekem (ha tudjátok), hogy a japán II.vh-s gépeket milyen Revell szinekkel tudom előállitani! A következő szinek kellenének:
kabinbelső, futoakna, zöld (külső) és szürke (a repülő alsó fele)!

Előre is köszönöm!
Üdv.: Szabolcs
KeyPi 207142 2007. november 6. 12:36
Válasz erre
bikedoki 207141 2007. november 6. 12:31
Válasz erre
Sziasztok!

A lengyel(?) Part cégnek van honlapja? Kerestem, de nem találok semmit.
Ákos 207140 2007. november 6. 11:51
Válasz erre
De ezüst Black Hawk sincsen :) világos szürke, olive drab, és terepszínű viszont van.
Kalóz 207139 2007. november 6. 07:31
Válasz erre
Directors!
A dobozok mérete és a makett mérete között ne keress összefüggést, mert általában nincs. Természetesen, ha az öntőkeret nagy, a doboz is nagyobb, de még ez sem biztos, mert soxor a nagyobb elemeket - pl törzsfél - gyárilag leválasztják a keretről, így több elfér kisebb dobozban is. Nekem van Jaguár makettem kisebb és kb. kétszer akkora dobozban is, pedig mindkettő 1:72, tehát nagy valószínűséggel ugyanolyan méretű makett.
Viszont több gyártó (és forgalmazó is) a dobozméret alapján kalkulálja az árakat.
Szóval elég nagy a kavalkád.
Kalóz
Directors 207138 2007. november 6. 06:33
Válasz erre
SHBalage 207137 2007. november 5. 23:18
Válasz erre
A Messzer doboza pontosan 36mm magas, 162mm széles és 260mm hosszú.
xcraft 207136 2007. november 5. 23:10
Válasz erre
Hello CompleX!
Az amcsi UH 60- helikopterről van szó? Biztos, hogy fekete??
A legelterjedtebb, hogy olive drab a festése, ez sokszor néz ki feketének, ha nem elég a fény a fotózásnál. Ezenkívül tereptarka változatokban fordul elő, sok kép van a neten, még nem láttm feketét, ami nem azt jelenti, hogy nincs, de hitetlenül fogadom. Az ezüsttel is hasonló a helyzet.
Directors 207135 2007. november 5. 23:00
Válasz erre
Ecsetet mijet ajánlotok?(márka,ecsetvastagság)
CompleX 207134 2007. november 5. 22:52
Válasz erre
hali. most tákolok össze egy uh-60 black hawkot amit a fekete változatban szeretnék elkészíteni nem az ezüstben. Színkodot viszont ehhez a változathoz nem találtam mert nekem a leírásban az ezüst változathoz adja meg a színek nevét és kódját. segítségeteket előre köszönöm
Directors 207133 2007. november 5. 22:45
Válasz erre
mcs 207132 2007. november 5. 21:46
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
JAS-39 D kabinfotót keresek!
Előre is köszönöm:mcs
Fodi 207131 2007. november 5. 21:23
Válasz erre
Valamivel kisebb mint egy A4-es papírlap és kb. 5 cm vastag. Ja és Italeri, nem Italier :)
Directors 207130 2007. november 5. 21:21
Válasz erre
Messerschmit BF-109 G-6 ,Italier és az F-4 U4-B Corsair, Italier
Ez a kettő gép lenne.
lucky 207129 2007. november 5. 21:17
Válasz erre
Na ja.Az Amodel Pe-8 pont akkora dobozban van máshol egy amcsi vadász...
A Pe-8 egy 4 motoros orosz bombázó...
Szõkekapitány 207128 2007. november 5. 21:12
Válasz erre
ha belegondolok, hogy az academy Spad XIII-asának kb 15cm hosszú doboza van, ugyanakkor az 1/72-es B-52, Tu-160 stb. gépeknek minden bizonnyal méteres, akkor elég tágak a határok :)
jaffa 207127 2007. november 5. 20:35
Válasz erre
az sok mindentöl függ mert ahány gép vagy gyárto annyi doboz és nagy gépnek biztos a doboz is nagy de látam kis gépnek is nagy dobozt konkrétumod nincs?
Directors 207126 2007. november 5. 20:31
Válasz erre
Hy
Lenne 1 olyan kérdésem hogy az 1:72 nagyságú repülőgép makettek doboza kb mekkora lehet?
Regal 207125 2007. november 5. 16:11
Válasz erre
Köszi Blasio!
Kipróbálom ezekkel.

Üdv,
Regal
ChevyG 207124 2007. november 5. 14:39
Válasz erre
notarius 207123 2007. november 5. 14:33
Válasz erre
Kösz, őt ismerem. Szóval ő a dealer. :)
ChevyG 207122 2007. november 5. 14:24
Válasz erre
Szia!

Tóth Zoltán (Z63)

Minden börzén ott szokott lenni.

a szerszámos topikban ott a száma!

üdv!
notarius 207121 2007. november 5. 14:16
Válasz erre
Ez a márkája? Hogyan keressem? Van valami cikkszáma, vagy ilyesmi?
Blasio 207120 2007. november 5. 14:14
Válasz erre
Nekem a zalaegerszegi versenyen sikerült vennem, előtte meg tavaly ősszel a Bolyain. Hogy a börzéken kívül hol kapható, sajna nem tudom :(. De biztos vannak itt okosabbak nálam :).
notarius 207119 2007. november 5. 13:40
Válasz erre
Hello!

Eme Future-lakk hol kapható?
Blasio 207118 2007. november 5. 13:35
Válasz erre
Regal!

Nálam az egyre finomabb csiszolópapírok (1000-1500-2000) után a fogkrémes fénymásolópapír szokott jönni. A papírt gyűrd össze annyyira, hogy teljesen puha legyen, és ne legyenek éles hajtások benne, mert azok újra megkarcolhatják a felületet. fogkrémet ki lehet váltani polírpasztával, bár én még sosem próbáltam, a fogkrém meg bejött (az összes repülőmnek jók a fogai :D). Lassan polírozd, nehogy túlmelegedjen, mert nem tesz jót a műanyag fényességének. Utánna ha van Future-lakkod, érdemes egyszer bemártani a, így még csillogóbb-fényesebb a felület. Esetleg ha van fúró-maró géped, és ahhoz kaptál polírkorongod, kipróbálhatod, bár nálam nem vált be. Ha alacsony fordulaton próbáltam, hatástalan volt, ha magasan, akkor megolvasztotta a plexit, és lehetett húzósablont gyártani egy saját kabintetőhöz...:)
rumcajsz 207117 2007. november 5. 13:28
Válasz erre
attol függ miylen mély a karc, 2000 es vizpapir ha nagyon mély, utánna polirpaszta de abból a nagyon finom.

üdv rumcajsz
Varjúbácsi 207116 2007. november 5. 13:03
Válasz erre
Jani!
Magyarországon sehol. Interneten rendelhetsz Evergreen, vagy Plastruct szálakat, ők gyártanak profilos szálakat.
Varjú bácsi
Regal 207115 2007. november 5. 11:51
Válasz erre
Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy sikerült belecsiszolni kicsit a cockpit plexijébe, és nem tudom mivel érdmes kipolírozni belőle. Fogkrém, polírpaszta?
Kérlek segítsetek.
Előre is köszi,
Regal
KossuthLajos 207114 2007. november 5. 10:16
Válasz erre
Szasztok legények!
Hol lehet venni (itthon vagy külhonban) Kager pisztolyhoz alkatrészt? Előre is köszönöm. Ha lehet, magánba kérném. Köszönöm.
kossuthlajos@t-online.hu
KossuthLajos 207113 2007. november 5. 10:14
Válasz erre
Kapitány Úr!
Az nincs meg. Mi érdekelne téged? Konkrétan ez a könyv, vagy esetleg info a 23-ról vagy a 27-ről?
mcs 207112 2007. november 5. 10:02
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
JAS-39 D kabinfotót keresek!
Előre is köszönöm:mcs
Szõkekapitány 207111 2007. november 5. 09:53
Válasz erre
afx124w
afx124w

Sziasztok!

Megvan valakinek ez a könyv elektronikus formában?
Mzol 207110 2007. november 4. 22:53
Válasz erre
Sziasztok!

Elindult érdeklődésem a katonai teherautók, speciális vontatók irányába. Sok gyártót megnéztem, de nem tudok dönteni, milyen minőséget kapok a pénzemért? Szerintetek melyek a jó gyártok ebben a témában? Legfőképp Ural, Kraz, Zil és az új MAN sorozat érdekel.

Üdv:
Mzol
G-cart 207109 2007. november 4. 21:31
Válasz erre
Az Academy matricái miatt viszont elmegy a kedved a makettezéstől egy életre :-P
G'
jani 207108 2007. november 4. 21:23
Válasz erre
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni,szükségem lenne különböző profilú sztirol szálakra. Tudtok segíteni,hogy Mo.-on hol tudnám beszerezni?
Tibcsi 207107 2007. november 4. 20:27
Válasz erre
A Corsair szép darab, azt érdemes megvenni. A Messzer sem túl rossz, de tartalmaz néhány kellemetlen meglepetést... :(
Oci 207106 2007. november 4. 20:26
Válasz erre
Szerintem Messert inkább Academyt vegyél, ha találsz, nem lesz vele annyi gondod. Pontosabb illeszkedés, a makett bontása is jobb. Ha jól tudom, még nem sok makettet raktál össze és az Academy könnyebb építése miatt megmaradsz ennél a hobbinál :)
Én eddig életemben egy makettet zúztam porrá építés közben és az pont az említett Italeri Messer volt :D
Directors 207105 2007. november 4. 20:20
Válasz erre
Értem köszi
Az a baj ,hogy annyi franó kis gép van ,hogy alig birok választani.
De ezek közül lessz valamelyik.
Kalóz 207104 2007. november 4. 19:43
Válasz erre
A Messer többek szerint nem egészen pontos, az F változat meg semmiképp. Viszont összességében megfelelően részletes, gyakorolni mindenképp megfelelő. És ha elrontod, nem vág földhöz az ára miatt. A Corsairt nem ismerem, de hasonló lehet a helyzet.
Kalóz
notarius 207103 2007. november 4. 19:23
Válasz erre
Nehéz pontosan megmondani, mert a háborús helyzet miatt voltak átfedések. Tulajdonképpen Jugoszlávia szétesésével vezették be az új szerb felségjelet, de sokáig repültek a szerbek még a régivel is. Szerintem nem volt egységes időpont a váltásra. Szóval 1991-ig biztosan a csillagos volt, 1991-96 között bármelyik, de ahogy közelítünk 96-hoz, egyre inkább az osztott trikolór. Most meg a legújabb a keresztes verzió.
Directors 207102 2007. november 4. 18:24
Válasz erre
Köszi
A Messercshmit BF-109 G-6 ,Italier és az F-4 U4-B Corsair, Italier-t is érdemes megvenni?
Vagyis kezdőknek jó, nem gagyi?
Oci 207101 2007. november 4. 17:47
Válasz erre
Tudtommal Revell Contacta Professional
Directors 207100 2007. november 4. 17:43
Válasz erre
hy
A revell csörös ragasztónak mi az igazi neve?
warbirds 207099 2007. november 4. 12:00
Válasz erre
Igaz! Ezt kihagytam a mondandómból. Ha nagyon tutira akar menni az ember, nyugodtan várhat egy hetet is. Ha albérletben lakik hét közben, akkor ez nem is olyan nehéz...:DD
bandi 207098 2007. november 4. 11:02
Válasz erre
Warbirds, Kalóz, jaffa! Köszönöm a kimerítő válaszokat :) Ha valami eszembe jut, akkor kérdezek… gondolom még elég sok kérdésem lesz az építés során.
Még egyszer köszi!
Kalóz 207097 2007. november 4. 11:01
Válasz erre
A festett felületek csiszolásánál a száradási határidőket nem csak betartani, de jelentősen növelni is ajánlott!! A makettfestékek u.i. elég lassan száradnak csiszolható állapotig, miközben már nyugodtan fogdoshatóak vagy árfesthetőek, de közben még rugalmasak!
Kalóz
warbirds 207096 2007. november 4. 10:54
Válasz erre
A lakkozáshoz köszönöm az ötleteket, azt hiszem keresek egy vállalkozó szellemű sorstársat, aki megcsinálná nekem...:))
warbirds 207095 2007. november 4. 10:53
Válasz erre
No Kalóz kolééga megelőzött...:) Annyit talán még hozzá tudok tenni saját tapasztalatból, hogy az egyes festékrétegek között nagyon finom vizes papírral ajánlott átcsiszolni a felületet óvatos körkörös mozdulatokkal. Ez kiszedi az esetlegesen beragadt ecsetszálakat, porszemeket a festékből. Persze utána alapos mosás kell a következő réteg előtt. Jah, és ne szintetikus ecsetet használj, nálam ez egáltalán nem terítette szépen a festéket, még több rétegben sem. És előtte gyakorolj egy műanyaglapon!! Üdv! warbirds
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636.