/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Atis 207199 2007. november 8. 17:29
Válasz erre
Szia Directors

Igen.. az első az vágás, le kell vágni.. a másik pedig a lukasztás.. amit furóval a legcélszerűbb megoldani.

üdv.
Directors 207198 2007. november 8. 17:21
Válasz erre
DSC00016
DSC00016

Amiket bejelöltem (1) azok szikét jelentenek,hogy vágjam le vagy ki?
Meg amit bejelöltem (2) azt kikell lyukasztani vagy micsoda az?(ha igen akkor ti hogyan csináljátok?)
Sajna a kép nem a legjobb minőségű :(
Smoke 207197 2007. november 8. 12:33
Válasz erre
szia!

a cimem:
fakeer@citromail.hu
Lorenzo12 207196 2007. november 8. 10:13
Válasz erre
Lucky!
Köszi!

Notarius!
Küldtem e-mailt!

Üdv.
Lorenzo
notarius 207195 2007. november 8. 09:54
Válasz erre
lucky 207194 2007. november 8. 09:42
Válasz erre
stug 207193 2007. november 8. 09:36
Válasz erre
köszi a segítséget, lehet hogy sokat tapogatom a ragasztás előtt.
Lorenzo12 207192 2007. november 8. 09:24
Válasz erre
Sziasztok!
Part maratást honnan tudnék beszerezni?
Konkértan a 48087-es "Control Horns & Turnbuckles" maratást keresem.
Előre is köszi!

Üdv.
Lorenzo
Lorenzo12 207191 2007. november 8. 09:22
Válasz erre
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hol lehet venni Heroic Miniatures mellszobrokat és milyen áron?
Előre is köszi!

Üdv.
Lorenzo
warbirds 207190 2007. november 8. 09:14
Válasz erre
Mekkora felületen ragasztod? Nem zsíros a maratás vagy a műanyag? Pucold le egy kis alkohollal. A pillanatragacsot mikor vetted? Ha nagyon régi, akkor hajlamos a "trutyisodásra" és akkor már nem "pillanat alatt" ragaszt. Ha nagyon régi, akkor sztem vegyél újat. Üdv! warbirds
stug 207189 2007. november 8. 08:17
Válasz erre
rézmaratást próbálok ragasztani műanyaghoz ill. egymáshoz loctite 401 ill super bond gel-lel, de nem sikerűl.milyennel próbálkozzam? M3 stuartot építenék verlinden kiegészítővel angol verziót( gyanta+réz). köszi.
Zebi 207188 2007. november 8. 08:05
Válasz erre
A kabin elég alap, csak matricás az egész, de kívülről szépnek néz ki.
Daala 207187 2007. november 8. 08:01
Válasz erre
Srácok!
Mi a véleményetek a Fujimi 1/72-es F-4G-jéről?
Jobb, mint az Italeri? Minőség? Pontosság? A Hasegawa ugyanis régóta beszerezhetetlen!
Daala
Kalóz 207186 2007. november 7. 21:29
Válasz erre
Blasio!
Festék hígítására (festéshez) tulajdonképpen bármilyen "olajos" hígító megfelel, nekem a lakkbenzinnel sincs gondom egyiknél sem (Humbrolt és Revellt használok), de a tégelyben nem szeretik csak a saját hígítójukat. Sajna muszály volt hígítanom a törzsfestéket is, de inkább hagytam volna. Na, mindegy. A fórumokon papolok, hogy a tégelybe csak gyári hígítót vagy semmit, magammal meg kitolok rendesen. Persze végül is felfogható direkt bizonyításnaka tétel igazolására, mivel gyári hígítóval nem volt ilyen gondom, max ezüst vagy mattfeketénél (azok valamiért érzékenyebbek).
A háziorvosoddal tényleg szerencséd van, a mienk az asszonytól is elvitte, amit itthon beadtak neki, mondván, hogy nem hagyhatja itt. De mint írtam, nem gond (amit két éve vettem 180 Ft-ért még legalább 3-ra elég lesz).
Kalóz
migi 207185 2007. november 7. 20:47
Válasz erre
Szia
irj egy email cimet
üdv :migi
jaffa 207184 2007. november 7. 20:26
Válasz erre
hát pár képem van, meg talán a futorol ha kell keres meg a mail cimem az msn cimem is
CompleX 207183 2007. november 7. 20:15
Válasz erre
Köszönöm xcraft, és Ákos segítségét a black hawk-kal kapcs. jogos , szürkét akartam írni :) a feketét meg vágtam hogy nem fekete teljesen csak a nevét nem tudtam annak a szinnek(:
Smoke 207182 2007. november 7. 20:04
Válasz erre
Sziasztok!

Van valakinek anyaga a Mitsubishi J2M Raidenről? Nem találok képet a belsejéről, futoműaknákrol!

Szabi
Directors 207181 2007. november 7. 19:41
Válasz erre
jaffa 207180 2007. november 7. 19:36
Válasz erre
csipesz vagy szike utánna,reszelö polirpapir a panelvonalakra figyelj
Directors 207179 2007. november 7. 19:32
Válasz erre
Amikor kiveszem a helyükről a kis alkatrészeket akkor néha rajtukmarad 1 kis sorja vagy nemtudom hogyhívják,azokat mivel érdemes leszedni?
Directors 207178 2007. november 7. 19:04
Válasz erre
oké köszi a segítséget mindkettötöktől
Blasio 207177 2007. november 7. 18:56
Válasz erre
Kalóz!

Akkor mákom van a háziorvosommal :). Ha kérek tőle, kapok, nem szorultam még vásárlásra.
Mint írtam volt, ez saját tapasztalat, csak a felsorolt festékekkel, és csak olaj alapúakkal. Nekem hál'isten nem volt még gondom vele. Egyébként elég vállalkozó kedvű vagyok, kipróbáltam már lakkbenzint is, de az csak a Humbrollnál vált be, és az sem terült igazán szépen.
Mindenesetre véleményem szerint egy próbát megér Directorsnak is, pláne amíg egy adag festék, olcsóbb, mint a gyári higító:).
Kalóz 207176 2007. november 7. 18:49
Válasz erre
Blasio!
A nem gyári hígítók hatásaként a héten már vagy a negyedik festékestégelyt löktem a kukába. Egyszerűen begélesedtek a szint.hígítótól (a gyári elfogyott. :( )
Injekciós tűt meg fecskendőt viszonylag olcsón lehet vásárolni orvosi eszközöket áruló boltokban (Pesten a Bajcsi zsilinszkin van/volt? egy, nem messze a Megamodelltől). Az orvosok nem szívesen adnak, mivel valami elszámolási kötelezettségük van velük.
Kalóz
Kalóz 207175 2007. november 7. 18:44
Válasz erre
Ha pl angol repülőgépeket vásárolsz az Airfixtől, akkor általában nincs rá szükség. Viszont sok esetben a tégelyekben lévő festékek színe, árnyalata nem egyezik meg azzal, amilyen az eredeti gép színe, árnyalata volt. És akkor még nem beszéltünk az öregbítésről (fakulás és üzemeltetési nyomok, koszolódás), valamint a méretarány effektről (minél kisebb a makett léptéke, annál világosabb árnyalat kell, hogy természetesnek hasson). De szerintem ezzel egyelőre ne törődj, mert csak a lelkesedésed csökkentené! Az idősebb makettezők majd mindegyike olyanra festtette az első makettjeit, amilyen festék épp a kezébe került(tempera és hasonlóak), vagy sokan le sem festették. Én anno még nitrofestékkel is festettem, nem is lett olyan rossz, viszont az utolsó évekig csak bolti festékekkel dolgoztam, a szín persze csak körülbelüli volt. A lényeg, hogy Neked tetszen, amit elkészítesz, a többi meg majd jön utána! Szóval ne a festékek árnyalatában keresd eleinte a tökéletességet, hanem a makett összeállításában igyekezz minél szebb munkát végezni (ragasztómegfolyások és hasonlók elkerülése). Ha pedig úgy érzed, megakadsz, itt a fórum, és kérdezz nyugodtan.
Üdv, és jó munkát: Kalóz
Blasio 207174 2007. november 7. 18:42
Válasz erre
Directors!

A Revell, Testors, illetve Humbrol olajfestékekhez tapasztalatom szerint használható higításra a H-100-as szintetikus higító. A legjobb persze a festék sajátja, de nem feltétlenül szükséges.
Tuajdonképpen minden repcsihez keverni kell a színeket. Ha esetleg pont a megfelelő színárnyalatod van, akkor is érdemes pár csepp fehérrel világosítani, mert az eredeti színekkel a kis méretarányban nagyon sötét lenne a makett.
A festék higításához a következő módszert használom: injekciós tűt használok egy 15 ml-es fecskendővel. ( Szóval legyél jóban az orvosoddal, kimeríthetetlen forrás:)). A tégelybe kitöltöm a festéket, majd folyamatosan keverve addig adagolom finoman a higítót, míg a kívánt sűsűséget el nem érem.
Directors 207173 2007. november 7. 18:28
Válasz erre
Hát akkor az eléggé sok szinte minden repcsihez keverni kell a színeket?
SHBalage 207172 2007. november 7. 18:05
Válasz erre
Ja, higítót meg a festék sajátját. Ecsetet mosni meg H100-as szintetikus higító.
SHBalage 207171 2007. november 7. 18:04
Válasz erre
Ahoj!

A Modell Masternek vannak RLM festékei, de arra számíts, hogy az ára jóval húzósabb(8-900HUF) mint a Revell(kb300HUF) vagy a humbrol(kb150-300HUFha éppen kapható).
Directors 207170 2007. november 7. 17:24
Válasz erre
köszi a segítséget
Ez 1 kicsit bonyorult olyan festéket nemlehet venni ehez a maketthez amit nemkell keverni?
Hígítót mindenféleképpen vennikell ugye?(milyet ajánlotok?)
Kalóz 207169 2007. november 7. 17:14
Válasz erre
Re 55 = Hu 65 matt világoskék, Re 5 = Hu 34 mattfehér, Re 57 = Hu 87 matt acélszürke.Re 67 = Hu 116 matt US sötétzöld, Re69 = Hu 134 selyemmmatt kék,
Re36 = Hu 60 matt scarlátvörös, Re 87 = Hu 29 matt sötétbarna, Re 48 = Hu 88 matt deckzöld, Re78 = Hu 67 matt tankszürke, Re 65 = Hu??? Re15 = Hu 154 mattszignálsárga
Az RLM a német repülési szabványszín, amit a megadott arányú színekből kell kikeverni.
Zebi 207168 2007. november 7. 17:14
Válasz erre
Ezek százalékos keverések, Revell útmutatókból kimásolva.
Itt egy példa:
RLM 76: ez az eredeti szín megjelölése
Ezt háromféle Revell festékből kell kikeverni:
- 40% 55-ös számú Revell festék
- 40% 5-ös Revell festék
- 20% 57-es Revell festék

Az RLM színeket meg te írtad, a doboz oldaláról, ott tudod beazonosítani, hogy melyik-melyik.
Directors 207167 2007. november 7. 16:54
Válasz erre
Ja bocsi nem neked szól az üzenet Smoke hanem Zebinek
Directors 207166 2007. november 7. 16:53
Válasz erre
Bocsi de nagyon buta vagyok ezekből a számokból semmit sem értek :(
Ezek a számok mit jelentenek?
Ezeket kitől tudnám megkérdezni ,hogy milyen színek Revell-ben?
Zebi 207165 2007. november 7. 05:45
Válasz erre
Directors
Ezek a Revell által megadott keverési arányok:
RLM 76: 40% 55 + 40% 5 + 20% 57, máshol 50% 55 + 30% 5 + 20% 57
RLM 81: 60% 67 + 40% 87 , máshol 95% 69 + 5% 36
RLM 83?: 90% 48 + 10% 78
RLM 82: 90% 65 + 10% 15
RLM 02: 47
RLM 04: 15

Fogalmam sincs, hogy ebből milyen színek lesznek, de errefelé kellene keresgélni, ha mindenképp Revell festékekkel akarod lefesteni.
Smoke 207164 2007. november 6. 20:37
Válasz erre
én 0.5ös rotring heggyel szoktam ezt csinálni, de óvatosan kell, mert ugyebár könnyedén eltörik a lellkem!
Vörösfenyõ 207163 2007. november 6. 20:32
Válasz erre
Gyurmakoma,jaffa, Fodi. Kösz a segítséget megpróbálom!
Elektrolakatos 207162 2007. november 6. 19:10
Válasz erre
Csatlakozom Fodihoz...nálunk is a Friul fűződrótjából egy darab van mindig a csőben!
Zebi 207161 2007. november 6. 19:05
Válasz erre
Ezek számomra meglehetősen szokatlan színek egy G-6-on, még akkor is, ha azt feltételezem, hogy a 80-at keverték a 83-al.
Directors 207160 2007. november 6. 18:30
Válasz erre
Hy
Csak azért kérdeztem ,hogy mekkora a doboz,hogy belefér e a táskámba.
Megvettem a Messercshmit BF-109 G-6 repcsit.Vettem hozzá 1 ecsetet is meg 1 Revell tűs ragasztó.
A dobozon vannak szinek és ezek vannak ráírva: Braunviolett,RLM 81,2090Model Master2,
4709 Acryl
Olivgrun,RKM 80, 2089Model Master2,
4729 Acryl
Lichtblau,RLM 76, 2086Model Master2,
4762 Acryl
Gelb,RLM 04, 2072Model Master2,
4721 Acryl
Flat Black,F.S.37038, 1749Model Master
4768 Acryl
Ezek milyen szinek Revellben?
A Revell festékek jók ugye?vagy mindeggyik jó?
jaffa 207159 2007. november 6. 17:38
Válasz erre
én például nem veszem ki a tütt és csak a végét hevitem de arra vigyáz ha kienged akkor egyböl ne ragasz mert a csö még meleg és ahogy a ragyi áramlik felmelegszik nyomj ki valahová egy picit utánna
Fodi 207158 2007. november 6. 17:32
Válasz erre
Vékony réz- vagy acéldrót.Makettező asztalon előfordul néha.:)
gyurmakoma 207157 2007. november 6. 17:03
Válasz erre
ha a revell kék sárga tűst használod arra megoldás csak
gyurmakoma 207156 2007. november 6. 17:02
Válasz erre
fenyő!
vedd ki a tűt belőlle,fogd meg csipesszel és öngyújtóval ki lehet égetni
egésszen addig kell amég kicsit pukkan és kiég.
mindkét felét csinéld meg igy,csak azért óvatosan
Vörösfenyõ 207155 2007. november 6. 16:59
Válasz erre
Sziasztok!
Tudnátok esetleg nekem egy jó tanácsot adni, hogy mit csináljak ha beszáradt a ragasztóm? Tűvel nem sikerült mert túl vastag, más ötlet meg nem nagyon jutott eszembe...
Vörösfebyő
ego 207154 2007. november 6. 16:54
Válasz erre
Ja ! 1/48 a méretarány!

köszönöm
Smoke 207153 2007. november 6. 16:26
Válasz erre
dejo! Asszem pont van Gunze átváltótáblám is!
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segitségét, és külön Kaloz fáradozását!

Üdv.: Szabi
ego 207152 2007. november 6. 16:01
Válasz erre
HELP!!!

Úraim !

Spitfire Vb.-hez kellene rézmaratás SÜRGÖS jeligére!
(Az enyém sajna IX-hez való) Aki tud kérem segítsen!!!
Most le kell állnom míg valaki megszán :-(

köszi

Ego
jaffa 207151 2007. november 6. 15:56
Válasz erre
de az is m&m vagy amibe a ki44 , vagy ki43 vagy a ki 84es most nem igazán tudom megnézni de valamelyikbe szo van rola én a ki43ra szavazok de lehet hogy tévedek
Kalóz 207150 2007. november 6. 15:12
Válasz erre
na, akkor ahogy ígértem:
A modell és makett2001/5 számából Tóth Gábor Mitsubishi A6M5 Zero cikkéből:
"... Az összeépített kabinbelsőt a cockpitba benyíúló géppuska závárzatát kivéve -úgynevezett "rezedazoldre" festettem. ...
... a futóaknákat és a fékszárnyakat Gunze polírozható krómezüsttel lefújtam, majd száradás uitán Cler Blue-val imitáltam azt a kékes lakkot, amivel az eredeti alumíniumot kezelték. A gép további festésénél is a Gunze-nál maradtam, alulra H-61, felülre H-59 került." (A negatív panelezés a fenti zöld fehérrel világosított árnyalatával készült.)
Azt hisztem, ebből már el lehet indulni. csak átváltó táblázat kérdése a más márka kódjainak meghatározása.
Egyébként van még egy cikk, ami részletesen ír a japán repülőgépek festéséről és annak minőségéről, de azt most hirtelenében nem találtam (lehet, hogy nem is M&M?)
Kalóz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.