<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Máté | Adatlap | 207234 | 2007. november 9. 15:06 | ||
Mercatin | Adatlap | 207233 | 2007. november 9. 13:16 | ||
Uraim, köszönöm a segítségüket! | |||||
warbirds | Adatlap | 207232 | 2007. november 9. 13:00 | ||
Sztem beválhat. De lehet, hogy Kalóz megoldása triviálisabb, hogy a festéket óvatosan levakarod a ragasztási helyről. Attól függ, neked melyik a szimpatikusabb, illetve melyik a kézreesőbb technika. | |||||
Mercatin | Adatlap | 207231 | 2007. november 9. 12:34 | ||
Na, ez a rejtély megoldódni látszik, legközelebb festetlen felületen próbálkozom...Ki fogom egy pötty maszkolóval takarni a ragasztás helyeit, aztán lefújom, majd ragasztom, munkahipotézisnek elmegy? | |||||
warbirds | Adatlap | 207230 | 2007. november 9. 12:15 | ||
Na igen. Ha festékre ragasztod, akkor úgy érthető hogy lejön. :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 207229 | 2007. november 9. 12:07 | ||
A festékre ragasztott alkatrész tapadása egyenlő a festék tapadásával, bármilyen erős ragacsot is használsz. Ezért kell vagy festés előtt ragasztani, vagy ha ez valamiért kerülendő, akkor aragasztási helyet mindkét oldalon meg kell tisztítania festéktől. Kalóz | |||||
Mercatin | Adatlap | 207228 | 2007. november 9. 11:59 | ||
Lehet, hogy az volt a baj, hogy festett felületre ragasztottam? Mndig úgy jött le, hogy egy réteg festéket is vitt magával, amúgy vártam én többet is mint egy perc. Szerintem a második metódussal fogok próbálkozni. Köszi! M | |||||
warbirds | Adatlap | 207227 | 2007. november 9. 10:51 | ||
Mercatin! A pill ragacs kis mennyiségben is elég erősen megfogatja a fémet a műanyaghoz és a rézmaratás sem olyan kemény, hogy ne lehetne alakítani. Nem lehet, hogy olyan felületre akartad ragasztani, ami nem volt kellően egyenletes? És várd meg a száradási idejét a ragasztónak. Igaz, hogy pillanat ragacs, de azért egy percet néha jó várni, hogy biztosan megkössön. De csinálhatod úgy is, hogy csipesszel hozzáfogod az üléstámlához a heveder végét és egy egy ecset végével belenyomod az ülésbe a többit. Így formára hajlik, aztán ragasztható. Üdv! warbirds | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 207226 | 2007. november 9. 09:32 | ||
Tibcsi | Adatlap | 207225 | 2007. november 9. 09:18 | ||
Ez mind igaz, de nincs benne a G nagyobb orr alatti micsodája, ami a gépágyú helyén van és a függőleges tetején lévő áramvonalas burkolat sem... | |||||
Mercatin | Adatlap | 207224 | 2007. november 9. 09:18 | ||
Uraim, a hétvégén először probálkoztam fotómaratással és hét khm... szóval nem voltam túl eredményes. Szóval egy 72-es repülő üléshevedereiről van szó (Eduard). Az lenne a kérdésem, hogy mikor kell a kívánt formára hajlítani a hevedert? Amikor már odaragasztom (pici pillantragasztóval)a helyére? akkor tuti letörik ha hajlítgatom...egyébként meg nem tudom előre úgy meghajlítani, hogy kövesse is a kíván formát... Tehát mi a megoldás? Előre is köszönöm válaszotokat! | |||||
vrauko | Adatlap | 207223 | 2007. november 9. 08:50 | ||
Nem azér' hogy saját portékámat dícsérjem, de a röpcsik rovatban vagyon 1 cikkely 1 +épített Italeri G-6-osról, annak minden (vagy legalábbis legtöbb) kínjával 1ütt. A szárnydudorokat mellé kelik, az Italeri kissé bonyolult modulrendszere miá, de a törzs is az ef változathoz képez alapot, pl. a gyertyahűtés 2-2 légbeömlője közül csak a 2 hátsó van +, a két elülsőt hozzá kell csinálni. | |||||
warbirds | Adatlap | 207222 | 2007. november 9. 08:23 | ||
Tudna nekem valaki elsősorban ModelMaster festékkódokat mondani a tereptarka egyenruháink színeihez? De lehet másféle festék is. Üdv! warbirds | |||||
Kalóz | Adatlap | 207221 | 2007. november 8. 22:14 | ||
A ragasztót legjobb nem megfolyatni! Viszont ha megtörtént, akkor hagyd jó alaposan megszáradni, és akkor finoman csiszolópapírral és szikével el lehet távolítani, viszont utána nem árt kicsit felpolírozni finomabb csiszolópapírokkal. Kalóz | |||||
Directors | Adatlap | 207220 | 2007. november 8. 22:01 | ||
ok Egyébként énis észrevettem benne 1-2 hibát nem minden alkatrész stimmel mungyuk a törzs . A megfojt ragasztót lelehet valahogy szedni a gépről? | |||||
Kalóz | Adatlap | 207219 | 2007. november 8. 21:56 | ||
makettben = topikban | |||||
Kalóz | Adatlap | 207218 | 2007. november 8. 21:55 | ||
Megnéztem a másik makettben feltett képet, igazatok lehet. Az Italeri F változata is egy eltorzított G, ezek szerint több taposóakna is van még benne. Valahol nekem is megvan, de majd megbírkózom vele. Dirctors! Azért ne csüggedj, még nagyon szép makettet építhetsz belőle! Kalóz | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 207217 | 2007. november 8. 21:37 | ||
Directors! Szerintem: Ránézésre a repcsid eredetileg Me-109 F szárnyat kapott. Ezt kell átalakítani G verzióra. Az F-en a futóműakna kerek volt. A Külső éleit ki kell faragni szögletesre, a rajz szerint. Bár feltételezem van ott valami jelzés is. A szárny tetejére meg egy-egy dudort kell ragasztani, mert a G-n ilyen volt. A version A jelű fúrásokat akkor kell csak elvégezni, ha a szárnyra fel akarod tenni a szárnygondola-géppuskákat, azaz ez attól függ, melyik festést akarod elkészíteni. | |||||
Kalóz | Adatlap | 207216 | 2007. november 8. 21:26 | ||
A szike piktogrammal a kivágandó részeket szokták jelölni. Kalóz | |||||
Zebi | Adatlap | 207215 | 2007. november 8. 21:23 | ||
Az én tippem: A kerek futóaknát szögletesre kell alakítani a külső sarkokon. | |||||
Directors | Adatlap | 207214 | 2007. november 8. 21:18 | ||
Kalóz | Adatlap | 207213 | 2007. november 8. 21:12 | ||
Directors! A bejelölt részleten (1) a futóakna borítólemezét (futóakna ajtó) kell kivágni, mert a maketten egybeöntve adják a szárny-borítással. Nem a legkellemesebb munkák közé tartozik, de egy hegyes és éles késsel (szikével) megoldható. Többszöt kell végighúzni a vonal mentén és így mintegy kivésni a felesleges anyagot, amíg szinte magától kiesik az eltávolítandó rész. Kalóz | |||||
Directors | Adatlap | 207212 | 2007. november 8. 21:00 | ||
Amit bejelöltem (1 felső) ott mitkell kivágni? csakmert én kajak nemtom kivenni. | |||||
Joce | Adatlap | 207211 | 2007. november 8. 20:58 | ||
Sziasztok! Az ICM cég 1/48-as P-51D-15 Mustang (48151 kat. szám) készletének festési utasítását keresem, elektronikus vagy fénymásolt formában. Köszi Joce | |||||
Directors | Adatlap | 207209 | 2007. november 8. 20:22 | ||
köszi az ötletet 1000 hála | |||||
tankos_srac | Adatlap | 207204 | 2007. november 8. 18:59 | ||
Directors! A fúró nélküli fúrás 2. számú változata. Gyógyszertár, injekcióstű (néhány tizedmilimétertől a 2-3 mm-ig is van) megveszed, hazaviszed. Műanyaghulladékon gyakorolsz először, mert a lyuk közepe nem pont a tű hegyéhez kerül, mivel a tűhegy srégen le van csapva. A hüvelyk és mutató ujjad között sodorgatva nyomod a műanyagba és szép szabályos lyukat kapsz. A tű hegye/éle hamar kopik, gyakori cserére szorul, de még minidig olcsóbb mint a fúró. Sok sikert! | |||||
Directors | Adatlap | 207203 | 2007. november 8. 18:24 | ||
Zoli | Adatlap | 207202 | 2007. november 8. 17:46 | ||
Szia! Szerintem a Revell F-4F sokkal szebb és pontosabb, mint a Hasegawa és a Fujimi. A kabin is nagyon részletes, a panelvonalak pontosabbak, és E, illetve G is építhető belőle, ráadásul az ára sem vészes. Az Italeri ennél sokkal egyszerűbb, felejtős. Ja és az Aires nagyon szép fúvócsöveket, futóaknákat, az FM pedig gyönyörű kabint gyárt hozzá (ha még beszerezhető valahol). z | |||||
Atis | Adatlap | 207201 | 2007. november 8. 17:45 | ||
Na akkor mondom a következőt: Átbattyogsz Jóanyádhoz.. és kérsz tőle egy nagyobbfajta gombostűt. A szerszámosból elővakarsz egy fogót.. Aztán vagy előszedsz gyertyát.. vagy kislattyogsz a konyhába a gáztűzhelyhez. Namost. Megfogod a fogóval a tűt.. mert mint tudjuk.. fizikából.. a fém vezeti a hőt. Meggyujtod a gáztűzhelyt és elkezded melegíteni a gombostűt. Persze a makett már oda van a közelbe készítve. Amikor már vörössen izzik a tű hegye, akkor a megfelelő gyors határozottmozdulattal átdöföd a maketten a jelölt pontot. Gyors legyél mert ha kihül a tű és még a makettben van, akkor beleragad. S csak ügyesen.. nem elcseszni a repzit.:) üdv. | |||||
Directors | Adatlap | 207200 | 2007. november 8. 17:35 | ||
Atis | Adatlap | 207199 | 2007. november 8. 17:29 | ||
Szia Directors Igen.. az első az vágás, le kell vágni.. a másik pedig a lukasztás.. amit furóval a legcélszerűbb megoldani. üdv. | |||||
Directors | Adatlap | 207198 | 2007. november 8. 17:21 | ||
Smoke | Adatlap | 207197 | 2007. november 8. 12:33 | ||
Lorenzo12 | Adatlap | 207196 | 2007. november 8. 10:13 | ||
Lucky! Köszi! Notarius! Küldtem e-mailt! Üdv. Lorenzo | |||||
notarius | Adatlap | 207195 | 2007. november 8. 09:54 | ||
Tőlem kérsz kölcsön? :) | |||||
lucky | Adatlap | 207194 | 2007. november 8. 09:42 | ||
stug | Adatlap | 207193 | 2007. november 8. 09:36 | ||
köszi a segítséget, lehet hogy sokat tapogatom a ragasztás előtt. | |||||
Lorenzo12 | Adatlap | 207192 | 2007. november 8. 09:24 | ||
Sziasztok! Part maratást honnan tudnék beszerezni? Konkértan a 48087-es "Control Horns & Turnbuckles" maratást keresem. Előre is köszi! Üdv. Lorenzo | |||||
Lorenzo12 | Adatlap | 207191 | 2007. november 8. 09:22 | ||
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy hol lehet venni Heroic Miniatures mellszobrokat és milyen áron? Előre is köszi! Üdv. Lorenzo | |||||
warbirds | Adatlap | 207190 | 2007. november 8. 09:14 | ||
Mekkora felületen ragasztod? Nem zsíros a maratás vagy a műanyag? Pucold le egy kis alkohollal. A pillanatragacsot mikor vetted? Ha nagyon régi, akkor hajlamos a "trutyisodásra" és akkor már nem "pillanat alatt" ragaszt. Ha nagyon régi, akkor sztem vegyél újat. Üdv! warbirds | |||||
stug | Adatlap | 207189 | 2007. november 8. 08:17 | ||
rézmaratást próbálok ragasztani műanyaghoz ill. egymáshoz loctite 401 ill super bond gel-lel, de nem sikerűl.milyennel próbálkozzam? M3 stuartot építenék verlinden kiegészítővel angol verziót( gyanta+réz). köszi. | |||||
Zebi | Adatlap | 207188 | 2007. november 8. 08:05 | ||
A kabin elég alap, csak matricás az egész, de kívülről szépnek néz ki. | |||||
Daala | Adatlap | 207187 | 2007. november 8. 08:01 | ||
Srácok! Mi a véleményetek a Fujimi 1/72-es F-4G-jéről? Jobb, mint az Italeri? Minőség? Pontosság? A Hasegawa ugyanis régóta beszerezhetetlen! Daala | |||||
Kalóz | Adatlap | 207186 | 2007. november 7. 21:29 | ||
Blasio! Festék hígítására (festéshez) tulajdonképpen bármilyen "olajos" hígító megfelel, nekem a lakkbenzinnel sincs gondom egyiknél sem (Humbrolt és Revellt használok), de a tégelyben nem szeretik csak a saját hígítójukat. Sajna muszály volt hígítanom a törzsfestéket is, de inkább hagytam volna. Na, mindegy. A fórumokon papolok, hogy a tégelybe csak gyári hígítót vagy semmit, magammal meg kitolok rendesen. Persze végül is felfogható direkt bizonyításnaka tétel igazolására, mivel gyári hígítóval nem volt ilyen gondom, max ezüst vagy mattfeketénél (azok valamiért érzékenyebbek). A háziorvosoddal tényleg szerencséd van, a mienk az asszonytól is elvitte, amit itthon beadtak neki, mondván, hogy nem hagyhatja itt. De mint írtam, nem gond (amit két éve vettem 180 Ft-ért még legalább 3-ra elég lesz). Kalóz | |||||
migi | Adatlap | 207185 | 2007. november 7. 20:47 | ||
jaffa | Adatlap | 207184 | 2007. november 7. 20:26 | ||
hát pár képem van, meg talán a futorol ha kell keres meg a mail cimem az msn cimem is | |||||
CompleX | Adatlap | 207183 | 2007. november 7. 20:15 | ||
Köszönöm xcraft, és Ákos segítségét a black hawk-kal kapcs. jogos , szürkét akartam írni :) a feketét meg vágtam hogy nem fekete teljesen csak a nevét nem tudtam annak a szinnek(: | |||||
Smoke | Adatlap | 207182 | 2007. november 7. 20:04 | ||
Sziasztok! Van valakinek anyaga a Mitsubishi J2M Raidenről? Nem találok képet a belsejéről, futoműaknákrol! Szabi | |||||
Directors | Adatlap | 207181 | 2007. november 7. 19:41 | ||
jaffa | Adatlap | 207180 | 2007. november 7. 19:36 | ||
csipesz vagy szike utánna,reszelö polirpapir a panelvonalakra figyelj |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Következőben kérném a segítségeteket: hogy kell a tömítőanyagot alkalmazni? Azért kérdezem, mert régebben vettem Italeri puttyt, és pár szépséghibát akartam eltüntetni, de nem sikerült. Szóval, hogy is kell ezt alkalmazni?
Előre is kösz,
Máté