<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Freddy | Adatlap | 20513 | 2012. július 27. 15:45 | ||
48-ban nincs alapjármű se. Előzmény: (20512) notarius 2012. július 27. 15:40 | |||||
notarius | Adatlap | 20512 | 2012. július 27. 15:40 | ||
48-ban nem akartok hasonlót csinálni? Nincs semmi a piacon, ami modern szovjet gépek mellé tehető lenne. | |||||
juge75 | Adatlap | 20511 | 2012. július 27. 15:30 | ||
juge75 | Adatlap | 20510 | 2012. július 27. 15:24 | ||
Konkrétabban? APA-5 D már van, konverzió URAL-4320-hoz. HAD-termék. A többit majd később lehet kiadjuk, egyenlőre ennyi. | |||||
Freddy | Adatlap | 20509 | 2012. július 27. 13:34 | ||
Igen, ez magyar BRDM. Több képem sajnos nekem sincs, csak a rakétás változatról. Most építem egyébként ezt is, egy verlindenes műgyanta téglán próbálom pótolni az előző tulaj által elhagyott részeket. | |||||
specnaz78 | Adatlap | 20508 | 2012. július 27. 13:31 | ||
talbi | Adatlap | 20507 | 2012. július 24. 19:40 | ||
Sziasztok! Segítséget kérnék, lokátorkocsit, vezérlőt esetleg indítójárműveket keresek 35 ben. Gyártásban vannak ilyesmik? kösz | |||||
kopcos | Adatlap | 20506 | 2012. július 22. 16:29 | ||
Az Oroszok erre használják a BTR-80-ast...www.liveleak.com/view | |||||
gaunt1 | Adatlap | 20505 | 2012. július 22. 13:19 | ||
Rögtön a fórum elején, a BMP-1, BMP-2 és a BRM-1K mind az én munkám: forums.bistudio.com/showthread.php Ezen kívül kész a T-55 szinte összes fontosabb változata, a 2Sz3 Akácia, 2Sz4 Tyulpan, 2Sz5 Jácint, Krug SzPU és SzNR (2P24, 1Sz32). A T-62-ről meg holnap töltök fel képeket. Talán akkor kész lesz :) | |||||
Amon | Adatlap | 20504 | 2012. július 22. 12:23 | ||
A motorteret néztem pár fórumon, hogy hogy lehet jóra hegedálni... A páncéltest az mér keményebb dió. De hozott anyagból dolgozunk és örüljünk, hogy egyáltalán van! A képek jöhetnek! Anno az 1-el sokat játszottam. Meg sok magyar is volt/van fent. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 20503 | 2012. július 22. 11:28 | ||
Hali! A kötényezés, a motortér és a páncéltest nagyon nehezen javítható, sok fúrással faragással jár. Egyébként számítógépes játékhoz (ArmA2) készítek 3D modelleket, hobbiszinten. Ha akarod töltök fel képet róla. :) | |||||
Amon | Adatlap | 20502 | 2012. július 22. 09:48 | ||
Kb megvan, hogy honnan szerezte a képeket a trumpi az MV-hez.. btvt.narod.ru/5/t62m_mv/2.jpg btvt.narod.ru/5/t62m_mv/3.jpg | |||||
Amon | Adatlap | 20501 | 2012. július 22. 08:48 | ||
Szia! Ha nagyon akarod azt most is megtudod építeni. A voyager adott ki hozzá rézből. www.voyagermodel.com/productdetails.asp Az aknataposó jó kérdés. | |||||
Kojak75 | Adatlap | 20500 | 2012. július 22. 00:10 | ||
Nagy a csönd a grillrácsos T62-esről. Ti hallotatok valamit? Üdv kojak! | |||||
Amon | Adatlap | 20499 | 2012. július 21. 23:10 | ||
Nem tudom, de a hibák egy része könnyen javíthatóak. A blokkok elhelyezkedésén/mennyiségén csak lehet variálni. Ami engem inkább érdekelni fog az a tornyon lévő blokkok tartó konzolja. Ha nem túl indiszkrét a kérdés mi okbók dolgozol rajta 3d-ben? | |||||
gaunt1 | Adatlap | 20498 | 2012. július 21. 22:14 | ||
A BMP-1 elég jónak tűnik. Jó lenne ha legalább azt összehoznák megfelelő minőségben. A T-62MV viszont egy rakás sz. Az alapból pocsék kötényezésen teljesen rosszul vannak felszerelve a Kontakt-1 blokkok, ráadásul túl sok is van belőlük. A felső homlokpáncélon rossz típusú kazetták vannak mindössze 1db 4-es van, (9 kellene), a többi mind 3-as. Az alsó homlokpáncélról egy jó hosszú sor (12db) hiányzik. A toronyra is többet kellet volna tenni. Nevetséges, hogy még mindig a T-54 géppuskabakját használják, (T-62-esen ilyen soha nem volt) pedig az MV-ken már sokszor a T-72 ZU-72-es állványa van. És persze a korábbi T-62-es makettjeik összes hibája is megvan. Mellesleg ebben a pillanatban dolgozok pontosan ezen a típuson, számítógépen, 3D-ben. :) | |||||
laposalátét | Adatlap | 20497 | 2012. július 21. 20:15 | ||
Sziasztok!A BMP-1-re én is kíváncsi vagyok! | |||||
Amon | Adatlap | 20496 | 2012. július 21. 20:08 | ||
Erre kíváncsi leszek... www.trumpeter-china.com/uploads/120713/7_092534_1.jpg meg rá is :) www.trumpeter-china.com/uploads/120713/7_092644_1.jpg | |||||
Amon | Adatlap | 20495 | 2012. július 20. 20:04 | ||
Szia! Eddig jól néz ki! Nem gondoltam volna, hogy ilyen jó a gyanta tornya... Legenden picit meglepődtem, hogy nem passzol. Szóval hajrá! Meg végre valaki kiadhatna emberi áron elérhető VT-72-t 35ben. | |||||
charles | Adatlap | 20494 | 2012. július 20. 18:11 | ||
Szia! IT-1: Ha minden gyanta átépítő ilyen minőségű lenne, nem építenék műanyagot. Ráadásul minkét T-62 variációhoz benne vannak az alkatrészek. Én is láttam a Trumpeterét, áldottam is az eszem, hogy gyorsan megvettem a gyantát - bár ez még akkor volt, amikor a Trumoi még hír sem volt - hiszen azóta sincs sehol. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 20493 | 2012. július 20. 16:07 | ||
Hali! Már értem. Hát ebben az esetben valóban csak az jöhet szóba amit írtál. Tudod mi a fura? A régi Tamiya maketthez való Aires átalakító készletnek is pontosan ez az egyik baja! Bár ott könnyebb dolgom volt, mivel a köténylemezeket oldalanként 6 darabban adták, és véletlenül az egyikből kettőt adtak. (micsoda szerencse! :) ) Abból levágtam egy kicsit, beillesztettem a résbe, és máris jó lett. Látom megvan neked a Machine Burro IT-1 átalakítója is. Na az is egy nagyon pontos készlet. Milyen az alkatrészek minősége? Csak úgy érdekességképpen, a trumpi szokásosan elbénázta a sajátját, nem figyeltek oda, és a prototípust készítették el a sorozatgyártású helyett. Gondolom megnézték az svsm.org-on található képeket a prototípusról, aztán hajrá. Pedig az otvaga2004.narod.ru-n ott van a szériagép is. :) | |||||
kopcos | Adatlap | 20492 | 2012. július 20. 15:44 | ||
AVTOVAZ\'s múzeum...saidpvo.livejournal.com/81029.html | |||||
kopcos | Adatlap | 20491 | 2012. július 20. 15:39 | ||
kopcos | Adatlap | 20490 | 2012. július 20. 15:37 | ||
MRU-O parancsnoki központ...gurkhan.blogspot.hu/2012/07/blog-post_7155.html | |||||
charles | Adatlap | 20489 | 2012. július 20. 13:47 | ||
Szia gaunt1 Az az alváz leszedés azért nem annyira egyszerű, nincs hol elvágni, hogy minden megmaradjon. Egyszerűbb a kötény elvágni, betoldani, a végét lerövidíteni. A kipufogónál egyébként is szélesíteni kell. A láda ehhez képest nem is probléma. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 20488 | 2012. július 19. 13:19 | ||
Hali! Hát ez bizony sajnálatos, hogy az illeszkedés nem a legjobb. Pedig ez a létező legjobb, legpontosabb T-62M készlet. Össze sem lehet hasonlítani az übergagyi trumpi T-62M-el. (ami szerintük T-62 BDD ) A túl rövid kötényezés egyébként lehet, hogy nem is olyan nagy baj, mivel ha jól tudom, a trumpi T-62 alváza meg egy kicsit túl hosszú. Leszedsz belőle 1-2mm-t és már meg is van oldva a probléma. :) Egy dolgot hagytak ki a készletből, az igazin a bal oldali sárvédőn található első ZIP láda és az utána lévő között van mégegy, ezt sajnos el kell készíteni. Mellékelek egy képet: btvt.narod.ru/5/t62m_mv/3.jpg | |||||
charles | Adatlap | 20487 | 2012. július 19. 08:19 | ||
Sziasztok Megérkezett a Legend átépítő készlete. A szokásos szép minőség és a szokásos Legend hülyeség. Úgy látszik minden készletüknél kényszert éreznek arra, hogy valamit elrontsanak vagy rosszul mutassanak meg. Az alkatrészek kidolgozása szép és precíz, az majd persze az építés során derül ki, hogy hogy illeszkedik. A futómű kötényezés igen jól sikerült, úgy látszik a tervezők láttak már Tamiya T-72-t. Az persze nem lett volna rossz, ha a Trumpeter T-62-t is megnézik, ugyan is a jobb oldali kb. 1, a bal oldali kb. 2 mm-rel rövidebb, mint kellene! Azt, hogy a külső üzemanyag tartályok csövezését honnan vették, az előttem rejtély. Nem ártott volna némi kép anyagot keresniük róla. Biztosan arra gondoltak, hogy kell némi kihívás. Lesz is! | |||||
kopcos | Adatlap | 20486 | 2012. július 18. 15:03 | ||
Cseh BMP-M1 és M2 CZ...www.youtube.com/watch | |||||
torpokoska | Adatlap | 20485 | 2012. július 17. 20:43 | ||
majdnem elfelejtettem, a mostani \"főproblémájuk\" az orosz blogereknek/gyári szóvivőknek az a 4 T-80UD, amelyet 2003-2004-ben Ukrajna adott el az USÁ-nak | |||||
torpokoska | Adatlap | 20484 | 2012. július 17. 20:11 | ||
A probléma érthető, a történelem tudósok a felszabadult katonai archívumok alapján, teljesen átírták(ják) a 2. VH történetét, de legalábbis nagyon durva kérdéseket tesznek fel; a csili-vili, hiper-szuper orosz tank csak nem akar elkészülni, már a saját (orosz) katonai vezetők is külföldi eszközöket vennének legszívesebben, muszáj a \"hk gyár szóvivőjének\" minden lehetőséget megragadni a propagandára, hátha az egyszerű olvasókat meggyőzheti | |||||
gaunt1 | Adatlap | 20483 | 2012. július 17. 19:24 | ||
Egy kis modern orosz propaganda: gurkhan.blogspot.hu/2012/07/90.html Azt írja: A Kurszki csatában 800 szovjet tank (500 T-34) 700 német Tigrist és Párducot pusztított el. Jujjj. Ez már fáj. Ha a németeknek 700 Tigrisük lett volna Kurszknál, valószínűleg a kis bajszos megnyerte volna a háborút még abban az évben :D Valahogy az oroszok elfelejtik, hogy a németek ezrével lőtték ki a T-34-eseiket, minimális veszteségek árán. Valójában még a Sherman is jobb volt a T-34-nél. A legnagyobb mészáros meg nem a Panzerek voltak, hanem a StuG III-as. | |||||
Grande | Adatlap | 20482 | 2012. július 17. 10:56 | ||
A T-90-es története altípusokkal, képekkel. Orosz nyelven ser-sarajkin.narod2.ru/ALL_OUT/TiVOut10/T-90OBT/T-90OBT001.htm | |||||
Jimbow | Adatlap | 20481 | 2012. július 17. 00:03 | ||
Jimbow | Adatlap | 20480 | 2012. július 1. 22:10 | ||
Sziasztok! Feltöltöttem a Zvezda BTR-80, 80A cikkemet. Annyira nincs mit szépíteni rajta, de a hibalista jól jöhet mindenkinek. mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php Üdv! | |||||
olizsoli | Adatlap | 20479 | 2012. június 30. 14:18 | ||
Freddy | Adatlap | 20478 | 2012. június 29. 09:57 | ||
Trumpetert ismerve ebből is lesz early, late, középlate, stb, lehet, hogy valamelyik jó lesz, vagy több készletből össze lehet legózni a magyar változatot (mint a MAZ-nál) | |||||
Jimbow | Adatlap | 20477 | 2012. június 28. 21:46 | ||
Amúgy ez a Trumpi is érdekes, remélem csak korai prototípus. \"A\" torony és ahhoz való kerekek, de pl a torony mögül hiányzik a jellegzetes, kiemelkedő kapaszkodó. Szintén a hosszú deszantkapaszkodók is hiányoznak, manapság a két rövid helyett azok vannak. Az oldalsó ajtók felettit pedig leszedték. Legalábbis ma, nálunk, kb. 10 fotósorozat alapján. | |||||
juge75 | Adatlap | 20476 | 2012. június 28. 21:36 | ||
De nagyszerűen használható különféle dolgok rögzítésére is. | |||||
juge75 | Adatlap | 20475 | 2012. június 28. 21:35 | ||
Szerintem azok lökhárítók. | |||||
Jimbow | Adatlap | 20474 | 2012. június 28. 21:31 | ||
Köszönöm szépen mindenkinek az észrevételeket. Páncélos, azóta találtam még több eltérést is, pl. elég feltűnő az is, hogy a \"korain\" nem voltak még azok a jó hosszú deszantkapaszkodók, valamint hátul van az a két hajlított lemez (ami fogalmam sincs, mi célt szolgál), azokon is másképp vannak a lukak szabva. Egyébként némi tuninggal (új kerék, zsanér- és periszkópcsere, maratás, varratpótlás) egész jó BTR-t lehetne építeni a Zvezdából, de remélem hamar kijön a Trumpeter. Amúgy azt az egy mesterdarabos képet elnézve, ez is három periszkópos lesz. Pedig csak szinte 4-esről látni fotókat. Üdv! | |||||
juge75 | Adatlap | 20473 | 2012. június 28. 21:10 | ||
Az a \"duda\" lényegében egy impregnált papír membrános hangszóró. | |||||
juge75 | Adatlap | 20472 | 2012. június 28. 21:09 | ||
Pici, fehér (elöl-hátul és a tornyon hátul-oldalt) vagy elöl zöld, hátul vörös az a szélességjelző GSZT-lámpa. Szűrőtől függően zöld, vörös, vagy fehér (mind). A hagyományos fényszórók ugyanolyan célt szolgálnak, mint a polgári járműveken. Ezekre szerelhető több álcázó előtét is, ezek oldalról és felülről kevésbé teszik felderíthetővé a járművet éjszaka. Infra fényszórók: a parancsnoki kupolán (tornyon, OU-3) és a jármű vezető számára (kettő) éjszakai vezetésre, felderítésre való, speciális szűrőbetéttel ellátott fényszóró (feketének látszik). | |||||
páncélos | Adatlap | 20470 | 2012. június 28. 20:43 | ||
Jimbow! Jók az észrevételeid. Szeretem, ha valaki nem csak néz, de lát is. Még nem tudom 100%-ig állítani, hogy a régebbi típusokon van 3, és az újabb változatokon 4 figyelőműszer a vezetőnél. | |||||
Jimbow | Adatlap | 20469 | 2012. június 28. 20:22 | ||
Köszönöm szépen! | |||||
Maz | Adatlap | 20468 | 2012. június 28. 20:00 | ||
Szia! -Passz -Infralámpa az éjjellátóhoz -Duda -Fordítócsiga | |||||
Jimbow | Adatlap | 20467 | 2012. június 28. 19:25 | ||
Sziasztok! Kéne egy kis segítség BTR-80 ügyben. Arra lennék kíváncsi, hogy: - mi az a fémlap a torony tetején lévő (hátra néző) periszkóp előtt? (illetve mögötte is van de az nem látszik...) - ez a lesötétített fény pontosan mi? - mi az a kis tárcsa a lámpák alatt, jobb oldalon? - mi a becsületes neve ennek a kampós-csörlős izének? Amúgy ezek a fényszórók mennyire standardok? Mert jó pár félét látok (fekete, éjszakai sötétítős, sima, aztán kívülről is van amelyik zöld, vagy épp fekete...) Köszönöm! | |||||
Sennás | Adatlap | 20466 | 2012. június 25. 10:23 | ||
Sennás | Adatlap | 20465 | 2012. június 23. 20:24 | ||
Köszi figyelek--javítok! | |||||
Freddy | Adatlap | 20464 | 2012. június 23. 12:45 | ||
Jó lett, csak két dolog: -a fa részek valahogy nem jók, túl csillogóak. -a lánctalp koszolása. A kapaszkodókörmök, a görgők felülete és a lánctalp belső részén ahol a görgőkkel érintkezik, az nem lehet sáros (se rozsdás), bármekkora sár is van, a lánctalp forgása miatt onnan mindig lejön. | |||||
Sennás | Adatlap | 20463 | 2012. június 23. 09:51 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |