<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vrauko | Adatlap | 210224 | 2008. július 31. 10:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy van. Később a szakértői panel +állapította, hogy Hayabusa. A franciák 1 csomó japcsi gépet használtak a háború után, ami rájuk maradt délkelet-ázsiában. Ami viszont súlyosbító körülmény, hogy a Bird dogot is összetévesztettem a Cubbal, ami azér' +bocsát6atlan, mer' nékem is +van az 1000 éves Airfix, de hát ott legalább kutya-kutya. Valahol még indonéz matricát is szereztem hozzá. A szíria-irak dolog már nagyobb szégyen, mer' a kört a háromszöggel... szóval ahogy Gorcsev mondta: tévedni ugyan emberi dolog, de néha még velem is előfordul. :) Előzmény: (210220) hofi 2008. július 31. 07:31 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 210223 | 2008. július 31. 09:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is jártam hasonlóképpen. Van egy rossz hírem meg egy jó.:-) A jóval kezdem: megszárag. A rossz meg az, hogy kb 1 év alatt. 5 vagy 6 év most már olyan mindegy.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 210222 | 2008. július 31. 08:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem várj vele, közben meg adj fel egy hirdetést, hátha valaki tud neked egy ilyen alkatrészt adni, esetleg csinálni. Ha esetleg megszárad a dolog és újra megmunkálható lesz, akkor a beszívódást pillanatragasztó+szódabikarbóna kombóval el tudod tüntetni. Nagyobb tömítéseknél én ezt használom, mert ez nem szívódik be és a finomításhoz a végén elég egy kevés Putty. Üdv! warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 210221 | 2008. július 31. 08:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Sikerült összehoznom egy nagyon rutintalan hibát: Egy 48-as Revell Rafale beömlőit akartam a valósághoz közelíteni azzal, hogy Tamiya Puttyval kentem be belülről. Elég vastagon, hogy haladjak is vele, mert a makett már vagy 5 éve tetszhalott állapotú volt. (gondoltam, elkezdek újra makettezni) A helyenként 3 mm-nél is vastagabb putty réteg képlékeny, lassan szárad, lévén nagyon új állapotú, sok volt még benne a higító. A katasztrófa, hogy kívülről a műanyagot be is szívta. Az egész cucc képlékeny lett. Nem merek hozzányúlni, nehogy teljesen elvetemedjen. Véleményetek szerint van rá esély, hogy megszárad, és a beszívódásokat eltömítve felhasználható lesz, vagy dobjam ki, vegyek egy másik makettet, és öntessem le valakivel műgyantából az alkatrészeket? (ez asztán jó olcsó lenne!) PLS HELP! Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 210220 | 2008. július 31. 07:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nem Bloch MB15x, mert az mindegyik változatban "késhátú" volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Von Sponeck | Adatlap | 210219 | 2008. július 31. 07:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló. Van egy 35-ös pz4 rc. szeretném lecserélni a gumi lánctalpat fémre. Amit a friulmodell gyárt nemjó mert nempontos a lyuktávolság.Lehet kereket kellene önteni? Ötlet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210218 | 2008. július 31. 07:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen jó is ez a fórum! Mennyi új dolgot megtud az ember! Köszönöm mégegyszer! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210217 | 2008. július 30. 22:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
találtam egy oldalt. a csehek végeztek jak-11 felújításokat és megemlítik Szíriát. talán ezért az eltérések. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210216 | 2008. július 30. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
azt nem én írtam. :-) viszont szíria is benne van a felsorolásban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 210215 | 2008. július 30. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mellékesen megjegyezném, hogy a gépen egyértelműen szíriai felségjelzés van, nem iraki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 210214 | 2008. július 30. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 3.1-es nem Storch, nem Piper, hanem Cessna Birddog, valószínűleg az Airfix ezeréves gyártmánya. www.precisioncutkits.com/L19_Cessna_Bird_Dog_webcopy.bmp www.atpkits.co.uk/catalog/images/Airfix%20Bird%20Dog%20New.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210213 | 2008. július 30. 22:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából. A Jak–11 rendkívül sikeres oktatógép volt, amelyet a Szovjetunió és szövetségesei széles körben használtak. A Jak–3-as vadászrepülőgép alapján fejlesztették ki. Első prototípusa 1945. november 10-én repült; 1946-ban állították hadrendbe. Összesen 3859 példány készült belőle 1947 és 1956 között. 1953-tól további 707 példány készült licenc alapján Csehszlovákiában LET C–11 típusjellel. A Varsói Szerződés minden tagállamában, valamint sok afrikai, közel-keleti és ázsiai országban használták, mint Afganisztán, Albánia, Algéria, Kína, Egyiptom, Indonézia, Irak, Észak-Korea, Szomália, Szíria, Vietnam, Jemen; ezenkívül Ausztriában is alkalmazták. A gépből még mintegy 120 példány van repülőképes állapotban, gyűjtők tulajdonában világszerte. Gyakran feltűnik versenyeken és bemutatókon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 210212 | 2008. július 30. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bigboy & Pecso66,, lehet, hogy a 8-as képnél Bigboy a Jakra ráhibázott, az egész gép igen jaxerű, főleg a farokrész, a kabin hossza is stimmel, a motor és a kipufogó is, + a 2tollú légcsavar is, taln csak a futóműburkolat kicsit 1xű, viszont a légcsavarkúp túl kicsi. A Jaknak jóval nagyobb volt a légcsavarkúpja. Lehet, hogy ez pótlás, mer' az eredeti elveszett. A kabintető középső része sem tűnik teljesen eredetinek. Előfordul6, hogy a makett átalesett 1 nagyjavításon, amikor 1es részeit pótlották, hogy +nehezítsék a dolgunkat. Iraki jelzések vannak rajt, és a wikipédia szerint Irak is üzemeltetett Jak-11-est. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 210211 | 2008. július 30. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézd meg a számozást a képek alatt üdv .nekem a 4 dik kép az a 2 számu repcsi .össze vissza vannak a képek a Focke Wulfról még oldalnézeti sincs . az utolsó igen az . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210210 | 2008. július 30. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon köszi mindenkinek! Igazából már csak a 8-as számú nincs meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 210209 | 2008. július 30. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bigboy, az 1-es és 2-es ugyanarról a de Havilland gépről készült. A 10-es pedig biztos, hogy a Grumman. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210208 | 2008. július 30. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.2 ráadásul svéd felségjellel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 210207 | 2008. július 30. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1: de Havillend D.H.4 2: de Havillend D.H.60 .3:grashopper ?. 4:Focke Wulf FW-56. 5:Morane Sauliner MS-6 6: bf 108 Tájfun 7:Nakajima Ki-43 Hajabusa. 8:Jak 11 es ? .9:SBD Dauntless.10:KERESEM üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210206 | 2008. július 30. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mindegyik gépről két kép van, az azonos számmal kezdődőek ugyanarról a gépről készültek. Biztos, hogy nem fogom őket eldobálni, felújítanám, őket, de ehhez tudnom kellene, melyik gép milyen típusú, hogy képeket tudjak keresni róluk. Minden hozzászólónak köszönöm a segítséget! A rejtvény rovat folytatódik majd... ha minden gépet feltettem, amit nem ismerek fel. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 210205 | 2008. július 30. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 7.1-es Zéró nem lehet, mer' más a puskavályúja, sokkal rövidebb a kabintetője, inkább a Marcel Bloch MB-152-es; a Heller gyártotta, az öntvény mostanság Intech dobozban néha visszaköszön lengyel boltok polcain. A 3.1 ugyanaz a gép, mint a 3.2, Piper Cub, alighanem az Airfix öntvény. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 210204 | 2008. július 30. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
úgy értem, kivételesen, nem kivátzelesn | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 210203 | 2008. július 30. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tök jó ez a rejtvény rovat! :-)) A 3.1 biztosan nem Storch... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 210202 | 2008. július 30. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, az 1.1 talán de Havilland DH-4, a 2.2 Lloyd, osztrák-magyar, ez nem bizonyos, a 3.2 Piper Cub, a 4.1 Focke-Wulf Stösser, az 5.2 talán Morane (ebben sem vagyok biztos), orosz színekben, a 9.2 úgy nézem Douglas Dauntless, lassú amerikai zuhanóbombázó, francia színekben, a 10.1 Grumman XF5F-1. Ez kivátzelesn biztos, annyira jellegzetes külsejű gépezet. Ne dobáld el őket, ezek közt vannak múzeális ritkaságok is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 210201 | 2008. július 30. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 3.1 szerintem Fi-156 Lucky jól írta A 7.1 mintha zero lenne... A 8 és a kilenc engem RE-2000re, héjára emlékeztet, de mérget egyikre se vegyél. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 210200 | 2008. július 30. 20:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.2 talán Bf 108 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210199 | 2008. július 30. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kaptam egy kupac repülőgép makettet. Néhényról nem bírtam kideríteni milyen típus. Aki tud legyen szíves segítsen. Ez az első adag...majd jön a többi is... Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Balintka | Adatlap | 210198 | 2008. július 30. 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi: köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 210197 | 2008. július 30. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A szóban forgó zászló létezett, a járművek (bármilyen) légi azonosítására használták, de nem lógatták ki folyamatosan a járművekre. Fénykép most kettő ugrik be, egy Pz III-as télen gyalogsággal hátulról fotózva, és egy Afrika Korps 250-es. A zászló szerintem nem ad hozzá semmit egy Jpz megjelenéséhez, esetleg ha egy korai szürke páncélos lenne meggondolnám, azt feldobja az élénk szín. Az illik itt nem értelmezhető szerintem, csak a szabad-e. Illik alapján egy történelmileg hű Luftwaffe repülőt sem készítenének. Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 210196 | 2008. július 30. 15:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sőt... nem is találok ilyen fotót... Ettől még hitelesnek számíthat? ha valakinek mégis akadna egy ilyen fotója, akko legyenszíves küldje el emailban: hgyuri99@vipmail.hu Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 210195 | 2008. július 30. 15:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
de nincs fotóm... csak elgondoltam... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210194 | 2008. július 30. 14:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ha elviszed versenyre, tedd mellé a fotót és akkor egy rossz szó nem lehet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 210193 | 2008. július 30. 14:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
azt nem tudom, hogy épp ezen ( Jagdpanzer IV ) volt-e, csak láttam a neten maketteket, amiken szerepelt(ek) ilyen zászló(k) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210192 | 2008. július 30. 14:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
minden további nélkül. a makettezésnek ez a lényege, a történelmi hűség visszaadása. ha rajta volt az eredetin, akkor rajta van ezen is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 210191 | 2008. július 30. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
köszi mindenkinek a segítséget! Úgy néz ki, lesz rajta egy hajtogatottabb zászló! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 210190 | 2008. július 30. 14:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figyelj repülőn, harcjárművon, sörön, kriptaszökevényes, hülyegyereken van vörös csillag. Ha történelmileg hű, vagy nem nagy túlzás a horogkereszt, akkor simán ott lehet. Akinek nem tetszik ne nézze, aki meg fél tőle forduljon kezelőorvsához, gyógyszerészéhez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pisti | Adatlap | 210189 | 2008. július 30. 14:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Hogyan lehet írni a Hiroboy-ak rendeléssel kapcsolatban. Leírná valaki, már próbáltam, de nem válaszolnak (lehet valamit rosszul csináltam) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 210188 | 2008. július 30. 14:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Volt ebből kkorábban vita. Önkényuralmi jelképek használata oktatási tevékenység és művészeti alkotás esetén nem minősül szabálysértésnek. Dönts el melyik, amit csinálsz? Művészeti érték, vagy oktatási segédlet. Tehát, bábmilyen averziód van a horogkereszttel- esetleg - ha azon a járművön volt ilyen, akkor rá kell rakni a makettre is. Migyguri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
husky87 | Adatlap | 210187 | 2008. július 30. 14:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szerintem az önkényuralmi jelképeket a makettezésben szabadon használhatja mindenki a makett korhűsége édekében. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
husky87 | Adatlap | 210186 | 2008. július 30. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hogyne! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 210185 | 2008. július 30. 14:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelt mindenki! Olyan kérdésem lenne, hogy horogkeresztes zászlót illik-e ( esetleg szabad-e) harcjárműre tenni? ( ESETLEG(!) félig-meddig meghajtva, h ne látszódjon az egész...? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 210184 | 2008. július 30. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csővel együtt, legalábbis 1 perc webes keresés után előjött a teljes hossz, azt visszaosztva kb ennyi jön ki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vasacel | Adatlap | 210183 | 2008. július 30. 13:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Vitarisi! Kösöznöm a linket, de ezek a Motorbuch kiadó 38t könyvének rajzai... A küzdőtér alján lévő rács miből készült ? Fa ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lavar | Adatlap | 210182 | 2008. július 30. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oké, köszi papgyuri! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Balintka | Adatlap | 210181 | 2008. július 30. 06:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha az Italeri megadja, hogy 1:35-ben pl. a Tiger H 24 cm hosszú, az a hossz lövegcsővel együtt értendő, vagy csak a testre vonatkozik? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Etel | Adatlap | 210180 | 2008. július 30. 02:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy a honvédség mely oldalszámú Jak-52 gépei repülnek 3 tollú légcsavarral? Szolnokon repül még 2 tollú légcsavaros Jak-52? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Blackarmy | Adatlap | 210179 | 2008. július 29. 22:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gyors segítségre volna szükségem. Budapesten keresek szaküzletet, ahol szerelvényket vásárolhatnék tartály és hűtőgépkompresszor összekötésére, 0,5"-os szelepre szűkítőt, stb. Vidékről utazok fel és a google által kiadott sok sok légtechnikás cég közül nem tudom melyik megbízható, melyik szolgál ki kézségel hobbi vásárlókat is. Köszönöm a segítséget. Üdv: Balázs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 210178 | 2008. július 29. 21:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nálam is lehet kapni! Z63 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210177 | 2008. július 29. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nem akarok megint belepofázni a pigmentjeimmel, de nekem bejött. illetve javaslom kipróbálásra - én még nem tettem - a vízzel hígítható aquarell ceruzákat, amit művészboltban lehet kapni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kokler | Adatlap | 210176 | 2008. július 29. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helosztok. Azt szertném kérdeznihogy milyen anyaggal lehet átmosni a makettot temperánkívül amit vizzel lehet visszamosni.És milyen eszközzel érdemes visszamosni? Elöre is köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vitarisi | Adatlap | 210175 | 2008. július 29. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Nekem is megvan a kit, de még csak éppenhogy elkezdtem...innen le tudsz tölteni egy kiadványt róla amin lehet hogy van kép a motorról www.farposst.ru/2008/06/03/frontovaya_illyustraciya__53_vypuska_.html. Üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |