/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Toth_Gabor 210221 2008. július 31. 08:14
Válasz erre
Hali!

Sikerült összehoznom egy nagyon rutintalan hibát:
Egy 48-as Revell Rafale beömlőit akartam a valósághoz közelíteni azzal, hogy Tamiya Puttyval kentem be belülről. Elég vastagon, hogy haladjak is vele, mert a makett már vagy 5 éve tetszhalott állapotú volt. (gondoltam, elkezdek újra makettezni)
A helyenként 3 mm-nél is vastagabb putty réteg képlékeny, lassan szárad, lévén nagyon új állapotú, sok volt még benne a higító. A katasztrófa, hogy kívülről a műanyagot be is szívta. Az egész cucc képlékeny lett. Nem merek hozzányúlni, nehogy teljesen elvetemedjen. Véleményetek szerint van rá esély, hogy megszárad, és a beszívódásokat eltömítve felhasználható lesz, vagy dobjam ki, vegyek egy másik makettet, és öntessem le valakivel műgyantából az alkatrészeket? (ez asztán jó olcsó lenne!)

PLS HELP!

Üdv,
Tóth Gábor
hofi 210220 2008. július 31. 07:31
Válasz erre
Ez nem Bloch MB15x, mert az mindegyik változatban "késhátú" volt.
Von Sponeck 210219 2008. július 31. 07:15
Válasz erre
Helló. Van egy 35-ös pz4 rc. szeretném lecserélni a gumi lánctalpat fémre. Amit a friulmodell gyárt nemjó mert nempontos a lyuktávolság.Lehet kereket kellene önteni? Ötlet?
pecso66 210218 2008. július 31. 07:09
Válasz erre
Milyen jó is ez a fórum!
Mennyi új dolgot megtud az ember!
Köszönöm mégegyszer!
HUJBI 210217 2008. július 30. 22:31
Válasz erre
találtam egy oldalt. a csehek végeztek jak-11 felújításokat és megemlítik Szíriát. talán ezért az eltérések.
HUJBI 210216 2008. július 30. 22:27
Válasz erre
azt nem én írtam. :-) viszont szíria is benne van a felsorolásban.
Zebi 210215 2008. július 30. 22:17
Válasz erre
Mellékesen megjegyezném, hogy a gépen egyértelműen szíriai felségjelzés van, nem iraki.
Fodi 210214 2008. július 30. 22:17
Válasz erre
HUJBI 210213 2008. július 30. 22:06
Válasz erre
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából.
A Jak–11 rendkívül sikeres oktatógép volt, amelyet a Szovjetunió és szövetségesei széles körben használtak.

A Jak–3-as vadászrepülőgép alapján fejlesztették ki. Első prototípusa 1945. november 10-én repült; 1946-ban állították hadrendbe. Összesen 3859 példány készült belőle 1947 és 1956 között. 1953-tól további 707 példány készült licenc alapján Csehszlovákiában LET C–11 típusjellel. A Varsói Szerződés minden tagállamában, valamint sok afrikai, közel-keleti és ázsiai országban használták, mint Afganisztán, Albánia, Algéria, Kína, Egyiptom, Indonézia, Irak, Észak-Korea, Szomália, Szíria, Vietnam, Jemen; ezenkívül Ausztriában is alkalmazták.

A gépből még mintegy 120 példány van repülőképes állapotban, gyűjtők tulajdonában világszerte. Gyakran feltűnik versenyeken és bemutatókon.
vrauko 210212 2008. július 30. 22:01
Válasz erre
Bigboy & Pecso66,,
lehet, hogy a 8-as képnél Bigboy a Jakra ráhibázott, az egész gép igen jaxerű, főleg a farokrész, a kabin hossza is stimmel, a motor és a kipufogó is, + a 2tollú légcsavar is, taln csak a futóműburkolat kicsit 1xű, viszont a légcsavarkúp túl kicsi. A Jaknak jóval nagyobb volt a légcsavarkúpja. Lehet, hogy ez pótlás, mer' az eredeti elveszett. A kabintető középső része sem tűnik teljesen eredetinek. Előfordul6, hogy a makett átalesett 1 nagyjavításon, amikor 1es részeit pótlották, hogy +nehezítsék a dolgunkat. Iraki jelzések vannak rajt, és a wikipédia szerint Irak is üzemeltetett Jak-11-est.
bigboy 210211 2008. július 30. 21:35
Válasz erre
Nézd meg a számozást a képek alatt üdv .nekem a 4 dik kép az a 2 számu repcsi .össze vissza vannak a képek a Focke Wulfról még oldalnézeti sincs . az utolsó igen az .
pecso66 210210 2008. július 30. 21:35
Válasz erre
Nagyon köszi mindenkinek!
Igazából már csak a 8-as számú nincs meg.
vrauko 210209 2008. július 30. 21:31
Válasz erre
Bigboy, az 1-es és 2-es ugyanarról a de Havilland gépről készült. A 10-es pedig biztos, hogy a Grumman.
HUJBI 210208 2008. július 30. 20:55
Válasz erre
3.2 ráadásul svéd felségjellel.
bigboy 210207 2008. július 30. 20:54
Válasz erre
1: de Havillend D.H.4 2: de Havillend D.H.60 .3:grashopper ?. 4:Focke Wulf FW-56. 5:Morane Sauliner MS-6 6: bf 108 Tájfun 7:Nakajima Ki-43 Hajabusa. 8:Jak 11 es ? .9:SBD Dauntless.10:KERESEM üdv bigboy
pecso66 210206 2008. július 30. 20:49
Válasz erre
Mindegyik gépről két kép van, az azonos számmal kezdődőek ugyanarról a gépről készültek.
Biztos, hogy nem fogom őket eldobálni, felújítanám, őket, de ehhez tudnom kellene, melyik gép milyen típusú, hogy képeket tudjak keresni róluk.
Minden hozzászólónak köszönöm a segítséget!
A rejtvény rovat folytatódik majd...
ha minden gépet feltettem, amit nem ismerek fel. :)))
vrauko 210205 2008. július 30. 20:46
Válasz erre
A 7.1-es Zéró nem lehet, mer' más a puskavályúja, sokkal rövidebb a kabintetője, inkább a Marcel Bloch MB-152-es; a Heller gyártotta, az öntvény mostanság Intech dobozban néha visszaköszön lengyel boltok polcain. A 3.1 ugyanaz a gép, mint a 3.2, Piper Cub, alighanem az Airfix öntvény.
vrauko 210204 2008. július 30. 20:43
Válasz erre
úgy értem, kivételesen, nem kivátzelesn
Tibcsi 210203 2008. július 30. 20:42
Válasz erre
Tök jó ez a rejtvény rovat! :-))

A 3.1 biztosan nem Storch...
vrauko 210202 2008. július 30. 20:42
Válasz erre
Szia,
az 1.1 talán de Havilland DH-4, a 2.2 Lloyd, osztrák-magyar, ez nem bizonyos, a 3.2 Piper Cub, a 4.1 Focke-Wulf Stösser, az 5.2 talán Morane (ebben sem vagyok biztos), orosz színekben, a 9.2 úgy nézem Douglas Dauntless, lassú amerikai zuhanóbombázó, francia színekben, a 10.1 Grumman XF5F-1. Ez kivátzelesn biztos, annyira jellegzetes külsejű gépezet. Ne dobáld el őket, ezek közt vannak múzeális ritkaságok is!
borisz 210201 2008. július 30. 20:37
Válasz erre
A 3.1 szerintem Fi-156
Lucky jól írta
A 7.1 mintha zero lenne...
A 8 és a kilenc engem RE-2000re, héjára emlékeztet, de mérget egyikre se vegyél.
lucky 210200 2008. július 30. 20:01
Válasz erre
6.2 talán Bf 108
pecso66 210199 2008. július 30. 19:38
Válasz erre
Mi ez-1.1
Mi ez-1.1
Mi ez-1.2
Mi ez-1.2
Mi ez-3.1
Mi ez-3.1
Mi ez-2.2
Mi ez-2.2
Mi ez-3.2
Mi ez-3.2
Mi ez-4.1
Mi ez-4.1
Mi ez-5.1 (600 x 450)
Mi ez-5.1 (600 x 450)
Mi ez-5.2
Mi ez-5.2
Mi ez 6.1
Mi ez 6.1
Mi ez-6.2
Mi ez-6.2
Mi ez 7.1
Mi ez 7.1
Mi ez-7.2
Mi ez-7.2
Mi ez-8.1
Mi ez-8.1
Mi ez-8.2
Mi ez-8.2
Mi ez-9.1
Mi ez-9.1
Mi ez-9.2
Mi ez-9.2
Mi ez-10.1
Mi ez-10.1
Mi ez-10.2
Mi ez-10.2

Kaptam egy kupac repülőgép makettet. Néhényról nem bírtam kideríteni milyen típus. Aki tud legyen szíves segítsen. Ez az első adag...majd jön a többi is...
Köszi!
Balintka 210198 2008. július 30. 18:28
Válasz erre
Zebi: köszi!
romsitsa 210197 2008. július 30. 15:43
Válasz erre
A szóban forgó zászló létezett, a járművek (bármilyen) légi azonosítására használták, de nem lógatták ki folyamatosan a járművekre.
Fénykép most kettő ugrik be, egy Pz III-as télen gyalogsággal hátulról fotózva, és egy Afrika Korps 250-es.

A zászló szerintem nem ad hozzá semmit egy Jpz megjelenéséhez, esetleg ha egy korai szürke páncélos lenne meggondolnám, azt feldobja az élénk szín.

Az illik itt nem értelmezhető szerintem, csak a szabad-e.
Illik alapján egy történelmileg hű Luftwaffe repülőt sem készítenének.

Üdv

ad
Gyurma 210196 2008. július 30. 15:11
Válasz erre
sőt... nem is találok ilyen fotót...
Ettől még hitelesnek számíthat?

ha valakinek mégis akadna egy ilyen fotója, akko legyenszíves küldje el emailban: hgyuri99@vipmail.hu

Előre is köszönöm!
Gyurma 210195 2008. július 30. 15:00
Válasz erre
de nincs fotóm...
csak elgondoltam...
HUJBI 210194 2008. július 30. 14:57
Válasz erre
ha elviszed versenyre, tedd mellé a fotót és akkor egy rossz szó nem lehet.
Gyurma 210193 2008. július 30. 14:52
Válasz erre
azt nem tudom, hogy épp ezen ( Jagdpanzer IV ) volt-e, csak láttam a neten maketteket, amiken szerepelt(ek) ilyen zászló(k)
HUJBI 210192 2008. július 30. 14:49
Válasz erre
minden további nélkül. a makettezésnek ez a lényege, a történelmi hűség visszaadása. ha rajta volt az eredetin, akkor rajta van ezen is.
Gyurma 210191 2008. július 30. 14:47
Válasz erre
köszi mindenkinek a segítséget!
Úgy néz ki, lesz rajta egy hajtogatottabb zászló!
borisz 210190 2008. július 30. 14:45
Válasz erre
Figyelj repülőn, harcjárművon, sörön, kriptaszökevényes, hülyegyereken van vörös csillag. Ha történelmileg hű, vagy nem nagy túlzás a horogkereszt, akkor simán ott lehet. Akinek nem tetszik ne nézze, aki meg fél tőle forduljon kezelőorvsához, gyógyszerészéhez.
Pisti 210189 2008. július 30. 14:27
Válasz erre
Sziasztok!

Hogyan lehet írni a Hiroboy-ak rendeléssel kapcsolatban.
Leírná valaki, már próbáltam, de nem válaszolnak (lehet valamit rosszul csináltam)
Miggyuri 210188 2008. július 30. 14:22
Válasz erre
Volt ebből kkorábban vita. Önkényuralmi jelképek használata oktatási tevékenység és művészeti alkotás esetén nem minősül szabálysértésnek. Dönts el melyik, amit csinálsz? Művészeti érték, vagy oktatási segédlet. Tehát, bábmilyen averziód van a horogkereszttel- esetleg - ha azon a járművön volt ilyen, akkor rá kell rakni a makettre is.
Migyguri
husky87 210187 2008. július 30. 14:16
Válasz erre
szerintem az önkényuralmi jelképeket a makettezésben szabadon használhatja mindenki a makett korhűsége édekében.
husky87 210186 2008. július 30. 14:15
Válasz erre
Hogyne!
Gyurma 210185 2008. július 30. 14:06
Válasz erre
Tisztelt mindenki!
Olyan kérdésem lenne, hogy horogkeresztes zászlót illik-e ( esetleg szabad-e)
harcjárműre tenni?
( ESETLEG(!) félig-meddig meghajtva, h ne látszódjon az egész...?
Zebi 210184 2008. július 30. 13:46
Válasz erre
Csővel együtt, legalábbis 1 perc webes keresés után előjött a teljes hossz, azt visszaosztva kb ennyi jön ki.
vasacel 210183 2008. július 30. 13:23
Válasz erre
Hello Vitarisi!
Kösöznöm a linket, de ezek a Motorbuch kiadó 38t könyvének rajzai...
A küzdőtér alján lévő rács miből készült ?
Fa ?
Lavar 210182 2008. július 30. 13:04
Válasz erre
Oké, köszi papgyuri!
Balintka 210181 2008. július 30. 06:29
Válasz erre
Ha az Italeri megadja, hogy 1:35-ben pl. a Tiger H 24 cm hosszú, az a hossz lövegcsővel együtt értendő, vagy csak a testre vonatkozik?
Etel 210180 2008. július 30. 02:35
Válasz erre
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy a honvédség mely oldalszámú Jak-52 gépei repülnek 3 tollú légcsavarral? Szolnokon repül még 2 tollú légcsavaros Jak-52?
Köszi!
Blackarmy 210179 2008. július 29. 22:06
Válasz erre
Sziasztok!

Gyors segítségre volna szükségem. Budapesten keresek szaküzletet, ahol szerelvényket vásárolhatnék tartály és hűtőgépkompresszor összekötésére, 0,5"-os szelepre szűkítőt, stb. Vidékről utazok fel és a google által kiadott sok sok légtechnikás cég közül nem tudom melyik megbízható, melyik szolgál ki kézségel hobbi vásárlókat is.

Köszönöm a segítséget.

Üdv:
Balázs
Z63 210178 2008. július 29. 21:51
Válasz erre
Nálam is lehet kapni!
Z63
HUJBI 210177 2008. július 29. 21:48
Válasz erre
nem akarok megint belepofázni a pigmentjeimmel, de nekem bejött. illetve javaslom kipróbálásra - én még nem tettem - a vízzel hígítható aquarell ceruzákat, amit művészboltban lehet kapni.
kokler 210176 2008. július 29. 20:54
Válasz erre
Helosztok.
Azt szertném kérdeznihogy milyen anyaggal lehet átmosni a makettot temperánkívül amit vizzel lehet visszamosni.És milyen eszközzel érdemes visszamosni?
Elöre is köszi.
vitarisi 210175 2008. július 29. 18:38
Válasz erre
Hello!
Nekem is megvan a kit, de még csak éppenhogy elkezdtem...innen le tudsz tölteni egy kiadványt róla amin lehet hogy van kép a motorról www.farposst.ru/2008/06/03/frontovaya_illyustraciya__53_vypuska_.html.
Üdv
Balintka 210174 2008. július 29. 18:33
Válasz erre
Hickory: köszi.
vasacel 210173 2008. július 29. 18:23
Válasz erre
Sziasztok !
Segítséget kérek Pz38(t) Dragon makett motortér bekábelezéshez.
Van valakinek infója hol találok képet, rajzot a motortérről ?
Motorbuch Pz35 és Pz38 könyvem megvan, de egyetlen rajz található benne.
A Militaria 38t ilyen szempontból teljesen használhatatlan

Előre is köszi
Hickory 210172 2008. július 29. 17:46
Válasz erre
Én szívószálat használok,nagyon ritkán öntöm a festéket.
Szívószálnál a dolog egyszerű:belenyomod a tégelybe,a végét befogod az ujjaddal,és kiemeled.A festék a szívószálban marad,ha felül leemeled az ujjad,kijön.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.