<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
jaffa | Adatlap | 210261 | 2008. augusztus 2. 14:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
klemm 25 ? Előzmény: (210260) Fodi 2008. augusztus 2. 12:31 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 210260 | 2008. augusztus 2. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Néztem én is, de a 35-ösnek nincs fékszárnya, a makettnek meg van. És a szárny is sokkal karcsúbb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 210259 | 2008. augusztus 2. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
jaffa | Adatlap | 210258 | 2008. augusztus 2. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
elvileg felvettelek jaffa12@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
jaffa | Adatlap | 210257 | 2008. augusztus 2. 11:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
klemm lesz de az elég zavaro hogy a leghátso plexi van elöre ragasztva valahol láttam már ilyet de majd megprobálom megkeresni | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 210256 | 2008. augusztus 2. 11:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Asszem kreatív hobbi boltokban szoktak árulni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
RoxTom05 | Adatlap | 210255 | 2008. augusztus 2. 10:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Segítség! Hőre keényedő gyurmát honann tudok szerezni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 210254 | 2008. augusztus 2. 09:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
a moci Argus a burkolatról és a légcsavarkúpról itélve. A farka meg nagyon messzeres. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 210253 | 2008. augusztus 2. 09:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RoxTom05! Ha szórással festesz ( pl Tigrincs futóművet) akkor ahová nem ér a festék oda nem fog a a tekintet se.Lánctalpnál összeraksz egy nagyobb darabot és fested. A többinél amikor hozzáférsz.Akár még be nem épített alkatrésznél is.Festés után építed be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 210252 | 2008. augusztus 1. 23:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt én is írtam, viszont hasonló típusnak tűnik, a szárny szerkezete és alakja is hasonló. Nem találtam minden korai Messerről képet, de szerintem jó úton haladunk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 210251 | 2008. augusztus 1. 23:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuti, hogy nem ez. A vízszintes vezérsíkja sokkal feljebb van, de a törzs is más alakú. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 210250 | 2008. augusztus 1. 23:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem M29-re gondoltál? Az M9 nekem ismeretlenül hangzik Azon volt kabintető, ott volt az érdekes gerinc de teljesen más a farokrésze. www.histaviation.com/M29_D-2309_Side_profile.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Etel | Adatlap | 210249 | 2008. augusztus 1. 23:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Páncélos! A tény, hogy az eszközök elzárt helyen lesznek nem valami megnyugtató. így utólag már nagyon sajnálom, hogy az utolsó akcióm a Bolyain néhány évvel ezelőtt volt. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 210248 | 2008. augusztus 1. 22:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mármint Messerschmitt :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 210247 | 2008. augusztus 1. 22:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Messzerschmitt M.9? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 210246 | 2008. augusztus 1. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nabumm..erről ennyit :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 210245 | 2008. augusztus 1. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nabumm..erről ennyit :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 210244 | 2008. augusztus 1. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Etel! Az eszközöket három helyre viszik, ebből talán a légvédelmi eszközök lesznek elérhetőek a zsámbéki légvédelmi múzeumba. Utolsó látogatás érdekes lenne, mert az eszközök egy részét már elvitték. Szentendrére nem visznek semmit. A maradék két helyszín zárt objektum, nehézkes lesz a látogatás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Etel | Adatlap | 210243 | 2008. augusztus 1. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Jimbow! Köszönöm! Nem tudom mia helyzet jelenleg Szentendrén, de ennyi eszközt ott elhelyezni... Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 210241 | 2008. augusztus 1. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hasonlít a Klemm 35-re, de nem valószínű, hogy az. Esetleg egy más Klemm-típus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210240 | 2008. augusztus 1. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Etel | Adatlap | 210239 | 2008. augusztus 1. 14:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudja-e már valaki, hogy hol, és mikor lehet majd megtekinteni a Bolyai haditechnikai gyűjteményét? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 210238 | 2008. augusztus 1. 13:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Minden alkatrészt úgy kell festeni, hogy normálisan hozzáférj. Másképp nem is lehet :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
RoxTom05 | Adatlap | 210237 | 2008. augusztus 1. 12:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
RoxTom05 | Adatlap | 210236 | 2008. augusztus 1. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
lenne egy oylana kérdésem , hogy akkor fessem amakettemet amikor öszzeraktam teljesen vagy miközbe rakom öszze akkor fessem le,? Mert például a lánctalpnál a görgőket (vegyük pl a tigrist) befedik egymást valamiylen szinten, és ha öszzerakom akkor vannak oylan görgők aminek a fele bevan fedve. Szerintetek mielőt a helyükre ragasztom őket lefessem? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 210234 | 2008. augusztus 1. 07:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is csak annyit tudtam, mi nem, azt nem, hogy mi az :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 210233 | 2008. július 31. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Én írtam ma ebbe a topicba. Vajon hová tűnt a hozzászólásom? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 210232 | 2008. július 31. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A jó figurák is ecsettel vannak festve, csak jobb minőségben. Senki sem fúj ekkora figurát, mert nem lehet! Keretet méterben tudsz venni, barkácsboltokban, vagy csináltatsz üvegessel, vagy képkeretezővel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoll | Adatlap | 210231 | 2008. július 31. 12:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
sziasztok kérlek segítsetek már nem kezdő modellező vagyok de amatőr! a régi hagyományos ecsetel való festét használom és most egy diorámát szeretnék összerakni figurákkal bajlódom 1:35 méretűek és az istenért se birom kifesteni és arra godoltam váltok festékszóróra azzal könnyebb lenne? vagy hogy mert a modellujságokat nézegetve a figurák negyede olyan jók:( 2: dioráma asztal lapot (keretet) honnan birok szerezni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210230 | 2008. július 31. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 210229 | 2008. július 31. 11:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 12.kubai sea fury 13 SB-2 14 finn Fokker XXI 15 Japán Ki 44? 16 Heinkel He 112 A 262-est a szovjetek Szu-9-eként gyártották, de volt zsákmányból is Volt egy BF 109E a japánoknak. A P-47 szintén lehet zsákmány, Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 210228 | 2008. július 31. 11:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
F2D, Warbirds, Köszi, ezek szerint jól gondoltam. Szar, mert erőt vettem magamon, hogy ennyi év után elkezdem a befejezetlem maketteimet rendbe rakni... Nem baj, van másik! Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nevi84 | Adatlap | 210227 | 2008. július 31. 11:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne egy nagy kérésem.Van jó pár kérdésem és eléggé sokáig tartana itt mindent végigkérdezgetni.Ezért szeretnék megkérni valakit,aki jobban ért hozzá,és van kedve segíteni,hogy vegyen fel msn-en:realmetal2@hotmail.com Előre is nagyon szépen köszönöm! N.Évi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 210226 | 2008. július 31. 11:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory! Légyszíves nézd meg a postafiókod, hátha megtelt, vagy valami egyéb gond van vele, mert a részedre átküldött terméklistás e-mailomat visszadobja és az egyéb levelet is! Üdv,Z63 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210225 | 2008. július 31. 11:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Amint ígértem itt a folytatás :))) A kérdés még mindíg ugyan az...milyen típusú gépek ezek? A végére néhány "érdekes" matricázás... lehtséges, vagy csak fiktív? -Me-262 szovjet matricával -Me-109 japán felségjelzéssel -P-47 német matricával | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 210224 | 2008. július 31. 10:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy van. Később a szakértői panel +állapította, hogy Hayabusa. A franciák 1 csomó japcsi gépet használtak a háború után, ami rájuk maradt délkelet-ázsiában. Ami viszont súlyosbító körülmény, hogy a Bird dogot is összetévesztettem a Cubbal, ami azér' +bocsát6atlan, mer' nékem is +van az 1000 éves Airfix, de hát ott legalább kutya-kutya. Valahol még indonéz matricát is szereztem hozzá. A szíria-irak dolog már nagyobb szégyen, mer' a kört a háromszöggel... szóval ahogy Gorcsev mondta: tévedni ugyan emberi dolog, de néha még velem is előfordul. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 210223 | 2008. július 31. 09:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is jártam hasonlóképpen. Van egy rossz hírem meg egy jó.:-) A jóval kezdem: megszárag. A rossz meg az, hogy kb 1 év alatt. 5 vagy 6 év most már olyan mindegy.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 210222 | 2008. július 31. 08:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem várj vele, közben meg adj fel egy hirdetést, hátha valaki tud neked egy ilyen alkatrészt adni, esetleg csinálni. Ha esetleg megszárad a dolog és újra megmunkálható lesz, akkor a beszívódást pillanatragasztó+szódabikarbóna kombóval el tudod tüntetni. Nagyobb tömítéseknél én ezt használom, mert ez nem szívódik be és a finomításhoz a végén elég egy kevés Putty. Üdv! warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 210221 | 2008. július 31. 08:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Sikerült összehoznom egy nagyon rutintalan hibát: Egy 48-as Revell Rafale beömlőit akartam a valósághoz közelíteni azzal, hogy Tamiya Puttyval kentem be belülről. Elég vastagon, hogy haladjak is vele, mert a makett már vagy 5 éve tetszhalott állapotú volt. (gondoltam, elkezdek újra makettezni) A helyenként 3 mm-nél is vastagabb putty réteg képlékeny, lassan szárad, lévén nagyon új állapotú, sok volt még benne a higító. A katasztrófa, hogy kívülről a műanyagot be is szívta. Az egész cucc képlékeny lett. Nem merek hozzányúlni, nehogy teljesen elvetemedjen. Véleményetek szerint van rá esély, hogy megszárad, és a beszívódásokat eltömítve felhasználható lesz, vagy dobjam ki, vegyek egy másik makettet, és öntessem le valakivel műgyantából az alkatrészeket? (ez asztán jó olcsó lenne!) PLS HELP! Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 210220 | 2008. július 31. 07:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez nem Bloch MB15x, mert az mindegyik változatban "késhátú" volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Von Sponeck | Adatlap | 210219 | 2008. július 31. 07:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló. Van egy 35-ös pz4 rc. szeretném lecserélni a gumi lánctalpat fémre. Amit a friulmodell gyárt nemjó mert nempontos a lyuktávolság.Lehet kereket kellene önteni? Ötlet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210218 | 2008. július 31. 07:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen jó is ez a fórum! Mennyi új dolgot megtud az ember! Köszönöm mégegyszer! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210217 | 2008. július 30. 22:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
találtam egy oldalt. a csehek végeztek jak-11 felújításokat és megemlítik Szíriát. talán ezért az eltérések. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210216 | 2008. július 30. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
azt nem én írtam. :-) viszont szíria is benne van a felsorolásban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 210215 | 2008. július 30. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mellékesen megjegyezném, hogy a gépen egyértelműen szíriai felségjelzés van, nem iraki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 210214 | 2008. július 30. 22:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A 3.1-es nem Storch, nem Piper, hanem Cessna Birddog, valószínűleg az Airfix ezeréves gyártmánya. www.precisioncutkits.com/L19_Cessna_Bird_Dog_webcopy.bmp www.atpkits.co.uk/catalog/images/Airfix%20Bird%20Dog%20New.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 210213 | 2008. július 30. 22:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából. A Jak–11 rendkívül sikeres oktatógép volt, amelyet a Szovjetunió és szövetségesei széles körben használtak. A Jak–3-as vadászrepülőgép alapján fejlesztették ki. Első prototípusa 1945. november 10-én repült; 1946-ban állították hadrendbe. Összesen 3859 példány készült belőle 1947 és 1956 között. 1953-tól további 707 példány készült licenc alapján Csehszlovákiában LET C–11 típusjellel. A Varsói Szerződés minden tagállamában, valamint sok afrikai, közel-keleti és ázsiai országban használták, mint Afganisztán, Albánia, Algéria, Kína, Egyiptom, Indonézia, Irak, Észak-Korea, Szomália, Szíria, Vietnam, Jemen; ezenkívül Ausztriában is alkalmazták. A gépből még mintegy 120 példány van repülőképes állapotban, gyűjtők tulajdonában világszerte. Gyakran feltűnik versenyeken és bemutatókon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 210212 | 2008. július 30. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Bigboy & Pecso66,, lehet, hogy a 8-as képnél Bigboy a Jakra ráhibázott, az egész gép igen jaxerű, főleg a farokrész, a kabin hossza is stimmel, a motor és a kipufogó is, + a 2tollú légcsavar is, taln csak a futóműburkolat kicsit 1xű, viszont a légcsavarkúp túl kicsi. A Jaknak jóval nagyobb volt a légcsavarkúpja. Lehet, hogy ez pótlás, mer' az eredeti elveszett. A kabintető középső része sem tűnik teljesen eredetinek. Előfordul6, hogy a makett átalesett 1 nagyjavításon, amikor 1es részeit pótlották, hogy +nehezítsék a dolgunkat. Iraki jelzések vannak rajt, és a wikipédia szerint Irak is üzemeltetett Jak-11-est. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 210211 | 2008. július 30. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézd meg a számozást a képek alatt üdv .nekem a 4 dik kép az a 2 számu repcsi .össze vissza vannak a képek a Focke Wulfról még oldalnézeti sincs . az utolsó igen az . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
pecso66 | Adatlap | 210210 | 2008. július 30. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon köszi mindenkinek! Igazából már csak a 8-as számú nincs meg. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |