/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
lucky 210427 2008. augusztus 18. 09:40
Válasz erre
Az Aranysasban leírtak szerint (úgy emlékszem), h többször is ua volt az útvonal+ lement a felhő alap alá. A rakétaütegen volt optikai célzó is.
Nincs kizárva kémkedés sem.
Miggyuri 210426 2008. augusztus 18. 08:44
Válasz erre
Borisz!
Na ja! Nekem is eszembe jutott. :))
Tibcsi!
Magyarázat mindig van. Lényeg a lényeg. 1. lelőtték. 2. azóta sem többet.
Migyguri
Tibcsi 210424 2008. augusztus 18. 08:25
Válasz erre
Nekem valami olyasmi is rémlik, hogy több bevetésen is ugyanazon az útvonalon mentek és a szerbek "már várták" a lopakodót...
Miggyuri 210423 2008. augusztus 18. 07:31
Válasz erre
A lelövést végrehajtó egység parancsnoka magyar volt. A jugoszláv hadsereg ezredese.Radar jelzések esetén nem tudom mennyi szerepe van a jól láthatóságnak. De nem értek hozzá. Lényeg, hogy szerb parasztok táncoltak a lelőtt F-117-es szárnyán.
Miggyuri
bmiki 210422 2008. augusztus 18. 06:29
Válasz erre
Sziasztok.

Sokan írják, hogy a befolyatásokat művészolajjal csinálják. Meg tudná valaki mondani (mert a boltban nem tudták) hogy milyen olajfesték és ahhoz milyen hígító jó a modellezéshez, ami nem marja fel a lakkozást (festést). Mert ha jól értelmezem, akkor ezt is lakkozás után kell csinálni. Vagy nem?

Miki.
MIKE 210421 2008. augusztus 17. 22:39
Válasz erre
Szia!

Akkor olajazzam+minden eféle és utánna még fújjam át addig míg éppenhogycsak fényeske nem lesz?THX! :)
Hickory 210420 2008. augusztus 17. 22:15
Válasz erre
MIKE!
A művészolaj nem ad matt felületet,inkább félfényeset,selymeset...
De ajánlom a Gunze akril matt lakkját,csak tompítja a felület fényességét,a rétegekkel játszva be tudod lőni a megfelelő fényességet/mattságot.
MIKE 210419 2008. augusztus 17. 22:02
Válasz erre
Hahó srácok!

hatalmas gondom támadt!Elakadtam!Félfényes lett a járművem!Szeretném fakítani,elhasználódotabbá tenni 1 kicsit!Modern 1/72-esről van szó.Milyen higítót használjak a művolajhoz a filterezéshez?Az mattítja a felületet?Köszönöm előre is! :)
HUJBI 210418 2008. augusztus 17. 21:14
Válasz erre
Márky 210417 2008. augusztus 17. 20:59
Válasz erre
Köszönöm szépen! Még szerencse akkor, hogy nem vedtem meg
balaton 210416 2008. augusztus 17. 20:19
Válasz erre
mszl 210415 2008. augusztus 17. 20:13
Válasz erre
Z63!

Zoli lésgyszives küldj egy listát nekem a cuccaidról, mert kellenének vékony vezetékek, a nascaromhoz, gyújtókábelnek, tűzoltó vezetéknek, stb...
nagyon vékonytól kezdve, esetleg szigetel, és sima natúr réz és más anyagúakról, s persze a többi cuccosodról is.

Előre is köszi
mszl@freemail.hu
KormosP 210414 2008. augusztus 17. 20:08
Válasz erre
Márky: Egyáltalán nem. Általában elég rossz az illeszkedésük, a matricák meg nagyon vastagok.
Márky 210413 2008. augusztus 17. 19:53
Válasz erre
Üdvözlöm a fórumozókat!
Azt szeretném megtudni, hogy a Dragon repülői is olyan kitűnőek-e mint az 1:35-ös harcjárműveik?
borisz 210412 2008. augusztus 17. 15:15
Válasz erre
Üdv!
Talán a High Decal Line gyárt olyat, ezt viszont külföldről kell beszerezni.
sztriki 210411 2008. augusztus 17. 15:08
Válasz erre
üdv!
nincs valakinek elfekvőben 1/48-as Panavia Tornado géphez matricaszettje? esetleg tippje, honnan lehetne beszerezni?
VonSponeck 210410 2008. augusztus 17. 09:03
Válasz erre
Medor 210409 2008. augusztus 17. 08:53
Válasz erre
Sziasztok!
Én a tévében láttam a lelövés körülményeiről egy műsort.Ott mintha azt mondták volna,
hogy felhős volt az ég,és alatta repült az F-117.A város fényei által alulról megvilágított felhők alatt pedig látszott a lopakodó sziluettje.Így félig vizuális célzással (vagy teljessel,annyira nem értek hozzá)megtalálták és lelőtték.Mindez felhőtlen éjszakán valószínüleg nem történt volna meg :).
üdv
TOMEK 210408 2008. augusztus 17. 04:32
Válasz erre
panzer 4 h-hoz keresnek festesi abrakat. ha valaki tud valami konkret oldalt vagy van a birtokaban akarmi megköszönnem emailben is jöhet. elöre is köszi!
pecso66 210407 2008. augusztus 16. 19:25
Válasz erre
Hálás köszönet Fodi!
molnark 210406 2008. augusztus 16. 19:03
Válasz erre
köszi, a melegités vált be, mert injekcios tű nem volt itthon :)
Fodi 210405 2008. augusztus 16. 15:38
Válasz erre
1943 márciusában a Fockw-Wulf brémai részlege több tanulmányt is készített együlés, sugárhajtású vadászrepülőgépkről. 1944 februárjában elfogadták az Entwurf 6-ot (Projekt VI) . Az elnevezés később Projekt VII-re módosult és Flitzer kódnevet kapott. A középszárnyas konstrukció kissé hátranyilazott szárnyakkal (32 fok) és magasra szerelt vízszintes vezérsíkkal rendelkezett. A He S011A sugárhajtómű egy Walter HWK509 A-2 kettős hajtóanyagú rakétával volt kiegészítve, ami a sugárhajtómű alatt volt elhelyezve. Ez a megoldás később módosult, eltávolították a rakétahajtóművet. A tervezett fegyverzet az orr alsó részén elhelyezett két MK103-as vagy MK-108-as gépágyúból és a szárnyakba szerelt 2 MG151/20-ből állt volna. A Filtzer elég előrehaladott állapotig jutott el, a teljes méretű mock-up és pár alkatrész el is készült. A tervezet végül is törlésre került, mert ugyan csak egy hajtóművet használt, a teljesítménye nem volt jobb, mint az addigra már szolgálatba állt Me-262-é.

Fesztáv 8m, hossz 9,8, legnagyobb sebesség 830 km/h. A felső fotókon a mockup látható, lejjebb Kurt Tank látható a Flitzer szabadonrepülő modelljével, mellette Mittelhubber, a fejlesztésekért felelős akráki és Ulrich Stampa, a modell tervezője látható. Az alsó képeken a szélcsatorna modellek szereplenek.

Ja igen, az egész gép engem a DH Vamipre-ra emlékeztet... Biztos csak véletlen... :)
pecso66 210404 2008. augusztus 16. 15:14
Válasz erre
Köszi Fodi!
Ezt az oldalt én is megtaláltam. De sajna az angoltudásom... majd lefordíttatom valakivel.
Solo 210403 2008. augusztus 16. 14:20
Válasz erre
Volt szerencsém beszélni egy szerb katonával aki elég közel volt ahhoz a bizonyos lepottyantáshoz. Annyi magyar vonatkozása van az eseménynek, hogy a emberke aki leszedte az F-117-et egy vajdasági magyar srác volt. :)
borisz 210402 2008. augusztus 16. 09:17
Válasz erre
Ha jól emlékszem, akkor az aranysasban volt erről szó, tán máshol is, hogy a légvédelmis "megtalálta a lopakodó pilótájának a rádióforgalmát és ez vezetett ahhoz, hogy lepottyant a gép.
Fodi 210401 2008. augusztus 15. 22:21
Válasz erre
Ajánlom figyelmedbe a www.luft46.com/ oldalt. A cikk szerint nem repült, csak "mock up" készült és pár alkatrész a prototípushoz.
www.luft46.com/fw/fwflitz.html
husky87 210400 2008. augusztus 15. 22:01
Válasz erre
én meg lassan elkezdem felrakosgatni a képeket, ugyanis már kezd alakot ölteni a test és a torony...
husky87 210399 2008. augusztus 15. 21:59
Válasz erre
Az építés kb. 20% nál tart, de azért tolhatjátok a tippeket a festésére...
husky87 210398 2008. augusztus 15. 21:58
Válasz erre
mammothtank
mammothtank

Na! a kép.
husky87 210397 2008. augusztus 15. 21:57
Válasz erre
Egy Mammoth MK III. at akarok majd festeni, csak számítógépes grafika létezik róla... Íme! ezt akarom megfesteni majd ha elkészült. Ahogy így elnézem lehet, hogy jobb lenne valami sötétbarnával megkísérelni a dolgot.
pecso66 210396 2008. augusztus 15. 21:31
Válasz erre
Sziasztok!
Az Fw Flitzer repülőről tudnátok nekem adni fontosabb információkat(mikor készítették, paraméterei, repült-e egyáltalán, hány darabot készítettek stb,) Vagy esetleg magyar nyelvű leírást hol találhatnék.
Köszi
balaton 210395 2008. augusztus 15. 21:14
Válasz erre
Repülő panelvonalakat akarsz befolyatni, vagy járművet?
Járműnél inkább a homokszínt sötétítsd, mert a fekete nem mutatna valami jól a világos alapon.

Ha nem túl mélyek a panelvonalak, akkor panelozó tollat is lehet használni. Szerintem nagyon jó, de ez csak matt felületen fog.
Z63 árul ilyet.
hondarider 210394 2008. augusztus 15. 20:50
Válasz erre
husky, szerintem ezt már kérdezted, de ismétlés a tudás anyja...
1,Ha nem fényes festékkel festettél, le kell lekkoznod.Hagyod megszáradni.
2,Ha akril lakkot használtál - vagy akril fényes az alapfestéked - Humbrol feketét 1/30 arányban felhigítasz (a higító a több) és vékony ecsettel befolyatod a panelosztásokba, szegecsek köré stb.Csak egy kisebb felületen dolgozz egyszerre.
3,Terpenolos vagy higítós papirzsebkendővel le törlöd még száradás előtt a felesleget ízlés szerint.Ha nem vagy elégedett az eredménnyel, menj rá újbol a beereszteni kívánt részre.
Sok sikert!
husky87 210393 2008. augusztus 15. 19:57
Válasz erre
Segítség! :)
Valaki le tudná nekem részletesen írni, hogy hogyen kell csinálni az ún. "befolyatást"?
homokszínre akarok feketét...
Előre is köszönöm!
balaton 210392 2008. augusztus 15. 19:47
Válasz erre
Csak nincs hozzá Nyeva. Tudtommal nálunk már csak Kub és Mistral van és az orosz vállról indítható (Igla, vagy Sztrela?). Viszont a Kubon is fejlesztettek valamit.
Lajos 210391 2008. augusztus 15. 19:41
Válasz erre
vagy öngyújtóval licsit megmelengeted
Ákos 210390 2008. augusztus 15. 18:09
Válasz erre
Beletolsz egy beleillő vékony injekcióstűt. 0,3 vagy 0,4 jó bele.
molnark 210389 2008. augusztus 15. 17:49
Válasz erre
ha eldugult a tűs ragaszto tűje, akkor azt ki lehet vhogy tisztitani?
Salieri 210388 2008. augusztus 15. 13:39
Válasz erre
Sziasztok!
Valakinek nincs meg a dragon Sd.Kfz.250 engine/w mechanic kit?
Ha valakinek meg van eltudna küldeni a mociról pár képet a mélemre?(undeads.curi@citromail.hu)
Üdv
Salieri
5N87 210387 2008. augusztus 15. 13:38
Válasz erre
A lopakodót a szerbek egy P-18 típusú, méteres hullámhosszú radarral észlelték és tudtommal egy Nyeva (SZ-125) rakétakomplexummal szedték le.
Ez a típus jelenleg is hadrendben van Magyarországon. 2000 után korszerűsítették:

www.hmarzenal.hu/modules.php

Laci
Tibcsi 210386 2008. augusztus 15. 13:09
Válasz erre
Majdnem igaz, csak nem osztogatnak, hanem fosztogatnak. .-)) A délszláv háborúban pottyant(ottak) le egy F-117-es, a lelövés körülményeit nem ismerem.
bbloodhund 210385 2008. augusztus 15. 13:02
Válasz erre
Sziasztok!
HAlottam olyat hogy valamikor magyarország területén lelőttek egy f117-est? Vagy valami ilyesmi bizots volt. Erről szeretnék kérni pár infót, mert érdekel a történet. Még valami olyat tudok hogy a Magyarországon levő szarabb radar érzékelte a ezt a full profi lopakodót? Esetleg kép van az esetről vagy cenzúrázták?
A válaszokat előre is köszönöm!
Salieri 210384 2008. augusztus 15. 10:22
Válasz erre
Ákos 210383 2008. augusztus 15. 10:18
Válasz erre
Ékszíj alakúra faragsz egy öntőkeretet, és láng felett meghúzod.
Salieri 210382 2008. augusztus 15. 10:16
Válasz erre
Sziasztok!
Nem tudjátok 1:35-be miből lehet ékszíjat készíteni?
Üdv
Salieri
molnark 210381 2008. augusztus 15. 10:11
Válasz erre
végül humbrol festéket vettem, délután neki is állok a academy p51 Mustang építésének.
Hawk 210380 2008. augusztus 14. 23:21
Válasz erre
Szia!
Én is így értékeltem hogyszép :)
Köszi a segítéset!
Zebi 210379 2008. augusztus 14. 23:16
Válasz erre
Csak neten láttam róla értékeléseket, azok alapján egy nagyon szép makett.
Hawk 210378 2008. augusztus 14. 22:48
Válasz erre
Sziasztok!
Mi a véleményetek a az ÚJ Revell Lancasterről (1:72)
Válaszaiotokat előre is köszönöm!
Ákos 210377 2008. augusztus 14. 10:13
Válasz erre
Humbrol 93, de csak nagyjából.
Az átváltó táblázatok a legtöbb esetben nem használhatók, mivel a különböző makettgyártók festékei nem kompatibilisek egymással, az alapszíneken kívül szinte nincs egyezés. Nem az átváltó táblázat, hanem a valóság alapján kell színt keresni hozzá...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.