<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Miggyuri | Adatlap | 21055 | 2003. október 26. 15:59 | ![]() | |
  | Adatlap | 21054 | 2003. október 10. 06:54 | ![]() | |
Mekett!
Még nem volt időm, mert megérkezett a VVS Fighter Colors 1941-45 cimű könyvem. Vadász | |||||
Mekett | Adatlap | 21053 | 2003. október 9. 20:14 | ![]() | |
Vadász!
Nos, beleolvastál már? Szólj egy szót legalább :) | |||||
Mekett | Adatlap | 21052 | 2003. október 3. 22:36 | ![]() | |
Gyuri!
Tényleg nem lehet hozzájutni reptéri előírásokhoz, vagy hasonlókhoz? Mert ez engem is érdekelne alkalomadtán. Aki tud ötlettel szolgálni, az tényleg segítsen, plz! Mekett | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21051 | 2003. október 3. 10:47 | ![]() | |
Levi honlapján - a linkek közt megvan -kellemes cikk+képek a "NATO-színű" MiG-29-ről.
Miggyuri | |||||
miggyuri | Adatlap | 21050 | 2003. szeptember 26. 17:31 | ![]() | |
Aki tud, segítsen! A MiG-23UB cikkben leírt gondjaimra tudna vki. válaszloni, aki járatos a 23-asok üzemeltetésében illetve a repülőtéri protokollokban, mert a leírt hibák elkövetése adott esetben teljesen hiteltelenné tenné a 23-as diorámában szerepeltetését. Szóval indítható volt-e hangárból teljes legénységgel és felfegyverezve MiG-23UB a pápai repülőtéren?
S.O.S. Miggyuri | |||||
RaPe | Adatlap | 21049 | 2003. szeptember 11. 19:29 | ![]() | |
Szia Tomcatters!
Sajnos a drótposta egy bizonyos méret felett visszadobja a leveleket, a nikhok-ös címmel ellentétben. Köszi! RaPe | |||||
Mekett | Adatlap | 21048 | 2003. szeptember 11. 18:29 | ![]() | |
Tomcatter, átjött a levél!
Nagyon tetszik az ötlet, amiről írtál és örömmel közzétennénk. Ha neked nem jelent gondot, légyszives küldd el a képeket is. Kösz, várni fogjuk a csomagot Mekett | |||||
Tomcatters | Adatlap | 21047 | 2003. szeptember 11. 16:48 | ![]() | |
Mekett: rape drotpostás címére küldtem el. Akkor elküldöm Neked illetve amit kérdezni akarok.
Köszike | |||||
Mekett | Adatlap | 21046 | 2003. szeptember 11. 13:33 | ![]() | |
Mekett | Adatlap | 21045 | 2003. szeptember 11. 13:32 | ![]() | |
Nekem is jó, de ha a rape@nikhok.hu-ra küldted, akkor a mekett@nikhok.hu is vissza fogja dobni szerintem.
Próbáld meg RaPe címét, ha nem megy, nekem is küldheted, majd továbbítom neki :) Üdv és kösz Mekett | |||||
Tomcatters | Adatlap | 21044 | 2003. szeptember 11. 12:14 | ![]() | |
Bocsi hogy ideírok, de küldtem emilt RaPe-nek, de visszadobta a rendszer. Kinek küldjek referencia anyagot? Mekett Neked is jó lesz ha elküldöm? | |||||
Mekett | Adatlap | 21043 | 2003. szeptember 9. 13:05 | ![]() | |
Dehát amíg a hazai makettezőket nem lehet "mozgósítani", addig nem tudom, mit kéne csinálni. Ötlet?
Üdv Mekett | |||||
Mekett | Adatlap | 21042 | 2003. szeptember 9. 13:03 | ![]() | |
Hát ez az, már gondolkodtam:
Ha sok ember van, aki tud angolul (írni) :( | |||||
  | Adatlap | 21041 | 2003. szeptember 9. 07:48 | ![]() | |
Szia Mekett!
A VVS szerintem egy nemzetközi oldal(a nevekből ítélve)Azon kell gondolkozni, hogy pl a makettinfó hogyan tehető azzá... Üdv Podva | |||||
Mekett | Adatlap | 21040 | 2003. szeptember 8. 19:45 | ![]() | |
Vadász!
Megnéztem a VVS-oldal maradékát is. Hát az biztos, hogy nagyon profik, és sok szempont szerint gyűjtik-rendszerezik az anyagaikat. Azt is belátom, hogy ugyanezt nálunk is meg lehet csinálni (sőt jó lenne megcsinálni). DE: továbbra is fenntartom, hogy jóval szerencsésebbek a témát, a forrásokat és a cikkírókat illetően :( Ötlet/javaslat? Mekett | |||||
Mekett | Adatlap | 21039 | 2003. szeptember 5. 19:46 | ![]() | |
Vadász!
Meg a P-40E-ről, meg a C-47-ről :) Hurricane, Sturmovik, LaGG-3, La-7, Mig-3, soroljam? :) | |||||
Mekett | Adatlap | 21038 | 2003. szeptember 5. 19:28 | ![]() | |
Hmmm... :)
Nana. Az a G-11 nekem is megvan, de én tavaly vettem Lübeckben. Gondolom ugyanaz. Esetleg magyarul nem írnál róla pár szót? Mert mire én összerakom... :) Mekett | |||||
Mekett | Adatlap | 21037 | 2003. szeptember 5. 19:23 | ![]() | |
Vadász!
Kösz a linket, tényleg jó az oldal. Jó lenne, ha itt is kifejlődne majd valami hasonló az idők során :( Az a Szu-6 nem lenne rossz itthonra :) De a jak-11-gyel is tudnék mit kezdeni. Üdv Mekett | |||||
Vadász | Adatlap | 21036 | 2003. szeptember 4. 06:05 | ![]() | |
Mekett!
A tegnap emlitett oldal. http://vvs.hobbyvista.com nem fogsz unatkozni. Vadász | |||||
Mekett | Adatlap | 21035 | 2003. szeptember 2. 00:19 | ![]() | |
Szívesen, talán próbáld meg a neten.
Üdv Mekett | |||||
  | Adatlap | 21034 | 2003. szeptember 1. 23:17 | ![]() | |
T. Mekett!
Azért köszönöm! Üdv Podva | |||||
Mekett | Adatlap | 21033 | 2003. szeptember 1. 20:58 | ![]() | |
  | Adatlap | 21032 | 2003. augusztus 30. 18:14 | ![]() | |
T.Vadász!
Kár, de azért köszönöm. Neked is Mekett! Az ominózus MBI füzetre vevő vagyok, ha valahol látjátok gondoljatok rám... Üdv Podva | |||||
  | Adatlap | 21031 | 2003. augusztus 30. 07:00 | ![]() | |
Podva!
Sajna nem megy, nincs mivel. Vadász | |||||
Mekett | Adatlap | 21030 | 2003. augusztus 29. 19:24 | ![]() | |
Bár nem kabinfotó, de az Anyagok rovatban, a Referencia részben van pár részletkép a Po-2-ről.
Mekett | |||||
Mekett | Adatlap | 21029 | 2003. augusztus 29. 19:09 | ![]() | |
Most találtam egy képet a Szovjet repülés (Motorbuch Verlag) c. könyvben. A női pilótákról szóló részben van egy Po-2-es kép, az oldalkormányon 9-es. A gépen sítalpak vannak. A legegyszerűbb, ha berántom és elküldöm.
Üdv Mekett | |||||
Podva | Adatlap | 21028 | 2003. augusztus 29. 06:55 | ![]() | |
Köszönöm Vadász!
A fotót, valahogy el tudnád juttatni az e-mail-címemre? Az MBI kiadványról hallottam már, és hajtom is, de eddig még nem sikerült összeakadnom vele. Van ötleted, hogy honnan lehet beszerezni Mo.-n? Előlre is köszönöm, Üdv Podva | |||||
Vadász | Adatlap | 21027 | 2003. augusztus 29. 06:29 | ![]() | |
Podva!
A Po-2 foto megvan. csupán az a probléma,hogy borzasztóan gyenge minőségű. A festés lehet zöld/barna, vagy zöld/sötétzöld, vagy zöld/fekete. A kabinfotókat az MBI Po-2 kiadványban találod meg. Vadász | |||||
Mekett | Adatlap | 21026 | 2003. augusztus 28. 22:44 | ![]() | |
Kösz a kiegészítést, megpróbálom. | |||||
Podva | Adatlap | 21025 | 2003. augusztus 28. 21:13 | ![]() | |
Az előbb én voltam ... | |||||
  | Adatlap | 21024 | 2003. augusztus 28. 21:12 | ![]() | |
Szia Mekett!
A Kopro adja ezzel a matricával a Po-2-esét. A tamanyi éjszakaivadász regiment gépe amiből arra következtetek, hogy női pilótája volt. A Misztyim felirat vörös fehér szegéllyel, és díszíti még jópár fehér írás női nevekkel. az oldalkormányon fehér 12-es van. A festési utasítás szerint zöld-barna, de etz az amiben kissé kételkedek. Ha van hol utánanézned kérlek tedd meg Előlre is kösz: Podva | |||||
Mekett | Adatlap | 21023 | 2003. augusztus 28. 18:11 | ![]() | |
Szia Podva!
Miről nevezetes ez a gép? Csak hogy mégis merre keressem :) Üdv Mekett | |||||
Podva | Adatlap | 21022 | 2003. augusztus 28. 00:53 | ![]() | |
Kedves Mindenki!
A "Msztyim" nevű Po-2-ről keresek fotót, leírást. Valahol már láttam egy képet, de nem találom. Ugyancsak Po-2-ről keresek kabinfotókat. Aki tud, kérem segítsen. Előlre is köszönöm Üdv Podva | |||||
Vadász | Adatlap | 21021 | 2003. augusztus 19. 06:19 | ![]() | |
A zöld/fekete dokumentált, csak a zöld barnáról nincs még doksim, azt idáig csak rajzon láttam.
Vadász | |||||
Mekett | Adatlap | 21020 | 2003. augusztus 18. 21:06 | ![]() | |
Van egy-két kép a fekete-zöld festésről (persze fekete-fehérek). Csak azért mondom, hogy biztosan létezett.
Kösz Mekett | |||||
Vadász | Adatlap | 21019 | 2003. augusztus 18. 19:15 | ![]() | |
A TB-3 festése:
alul AII kék (ezt sajna keverni kell),felül: AII zöld (Gunze H-58), esetenként: AII zöld/ AII fekete, hitelesitett dokumentáció nélkül: AII zöld/AII világos barna (gunze német sivatagitanksárga) Vadász | |||||
Mekett | Adatlap | 21018 | 2003. augusztus 18. 00:04 | ![]() | |
Hát pl a háború előtti időszak?
(értsd: TB-3) Üdv Mekett | |||||
Vadász | Adatlap | 21017 | 2003. augusztus 17. 18:23 | ![]() | |
Mekett!
Volt!!! De!!!!! Magyarul vannak alap szabványok, de a szükség és a kisérletezés miatt (helyi adottságok) eléggé kacifántos. Közelits rá jobban. Vadász | |||||
Mekett | Adatlap | 21016 | 2003. augusztus 17. 17:36 | ![]() | |
Vadász!
A használt szinekben volt valami rendszer? Vagy ez az adott festéktől függött? Üdv Mekett | |||||
Vadász | Adatlap | 21015 | 2003. augusztus 10. 13:03 | ![]() | |
A fabulis forumon keresd Leslie-t
Vadász | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21014 | 2003. augusztus 10. 12:37 | ![]() | |
Köszi Vadász!
Volna esetleg anyagod a szovjet szárazföldi erők rangjelzéseiről, 1943, a váll-lapok bevezetése előtti időkből? Üdv.: Miggyuri | |||||
Vadász | Adatlap | 21013 | 2003. augusztus 10. 10:12 | ![]() | |
Orosz felségjelzések:
Nincs bennük logika, csak kronologiai sorrend. harmincasévek második fele: Fekete szegély és benük kör még a háboruban is használták Pl.: I-15 bis, MBR-2, TB-3 stb. 1941 : vörös csillag fekete szegéllyel valamint szegély nélkül, az új gépeknél a szárny tetejéről eltünik a felségjelzés. 1942 : fehér szegély (esetleg sárga) 1944 : fehér vagy ezüst+vörös szegély (ezt nevezik gyözelmi tipusu jelzésnek)és megjelenik az un. Kremlin tipusu is, ez az árnyékolt. Valószinüleg a Kreml tetején látható ékitményről kapta a nevét. Ezt (tudtommal) csak kitüntetett egységek használták a külföldről kapott gépekre szinte csak a csapatoknál festettek valamit helyi izlés és tudás alapján. Ezektől eltérő jelzéseket is fogsz találni, mert a kapkodás és a lehetőségek szabták meg a pingálásokat. A csikok és egyéb jelzések rendszere szintén kiismerhetetlen. Vadász | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21012 | 2003. július 20. 16:38 | ![]() | |
Próbáld megkérdezni a Fabulis topicokoban. Úgy dereng, valaki onnan fhegyen dolgozik. Azt hiszem, de ez abszolut nem biztos, momi névvel szokott bejelenzkezni. De ez nem biztos!
Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21011 | 2003. július 20. 16:16 | ![]() | |
Nincsen vkinek vmi ismerőse, ahonnét ki lehetne deríteni, ha hasonló szörnyek (pl An-22, C-5) jönnek Ferihegyre?
Bosszantó, hogy mindig csak elmenni látom őket >:( | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21010 | 2003. július 20. 07:54 | ![]() | |
Esetleg Taszárról érkeztek? Egyébként vmi. dán céget emlegettek, mint a szállításra szerződöttet.
Ma elolvasom a TB következő fejezeteit. Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21009 | 2003. július 19. 23:41 | ![]() | |
Azaz, Volgát hallottam én is, akkor a hír igaz.
Amúgy két kiegészítéssel élnék: Ma még egy Ruszlant láttam felszállni, és elfelejtettem mondani, hogy felszállás után mind 180o-os fordulatot tett keletnek. Talán hazafelé mennek? Mert Taszár nem arra van :) ui: Nem tudom, olykor milyen hülyeségeket olvastam egyes szaklapokban, de a Ruszlanok hangja sehol sincs egy B-737-200-ashoz... Méghozzá felszálláskor... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21008 | 2003. július 19. 21:52 | ![]() | |
Az újságképek alapján igaz.Többet nem tudok. Orrfelírata Volga-Dnyeper volt.
Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21007 | 2003. július 19. 17:39 | ![]() | |
Állítólag tegnap a hírekben An-124-est mutattak, amint viszi Taszárról Irakba a magyarokat. Én meg tegnap és ma is egy-egy Ruszlant láttam felszállni Ferihegyről.
1.) Igaz, hogy 124-esek vitték ki a magyarokat? 2.) Ha igaz, véletlen egybeesés lett volna, amit láttam? És miért szálltak volna le Ferihegyen? Ezt válaszolja meg nekem valami tájákozottabb ember. Köszi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21006 | 2003. július 7. 16:36 | ![]() | |
A www.arms.ru-n találtam több generációs szovjet jelzéseket. Akit érint ott próbálkozzon. Ez egy bőséges linkgyűjtemény.
Miggyuri |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Keresek képeket,infót a Mgayar Néphadseregben v. Rendőrségnél használt katonai jelzésekkel repült PZL-104 WiIga/-k/-ról.
Miggyuri