<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
warampi | Adatlap | 21123 | 2004. február 21. 21:33 | ||
Megveszem,helyben is van:) | |||||
Mork a zûrbõl | Adatlap | 21122 | 2004. február 21. 21:28 | ||
Könyv a MiG-imádok és a MiG-15 korszak (ötvenes évek)történetét kutatók számára:
VÁZSONYI MIKLÓS: ELMARADT FELSZÁLLÁS (EGY VADÁSZPILÓTA EMLÉKEI) A szerző egy ideig pilóta volt, politikai okok miatt szerelték le 56 után. Főleg a MiG-15, MiG-17PF, Jak-12 típusokat repülte a kecskeméti ezrednél. A kilencvenes évektől több cikket írt a szaksajtóba (Top Gun, Haditechnika újságok). Az "Elmaradt felszállás" megrendelhető a szerzőtől, ára 1500 Ft+ postaköltség. Telefon (elvileg reggeltől este 9-ig bármikor): 06-76-491-620 Levélcím: Vázsonyi Miklós, 6000 Kecskemét, Szimferopol tér 18. II. em/19. | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21121 | 2004. február 6. 21:15 | ||
Ááááá! Megtaláltam az 1:72-es An-225-öst... Vazeee! Ha nem látom, nem hiszem el!
http://www.heavykits.com/ Itt kell keresgélni... | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21120 | 2004. február 6. 20:15 | ||
Hali!
Az említett minyók Portugáliában küzdöttek az erdőtüzek ellen. Talán a víztartály feltöltésekor jól jött a kitekintési lehetőség (bár ott az oldalajtó). Esetleg a meleg miatt... Nem tudom. Azért kösz! Fodicsabi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21119 | 2004. február 6. 18:27 | ||
sabi!
Én is fix ablakokról tudok, de ez nem perdöntő. Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21118 | 2004. február 6. 10:02 | ||
Csabi!
Én nem emléxenm kivett ablakokra. De biztos kivehető, csak szét kell szedni :) | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21117 | 2004. február 5. 19:38 | ||
Sziasztok!
Hülye kérdés: :) Szerintetek ki lehet szedni a Mi-8 oldalsó ablakait, vagy azok fixen beépítettek a keretbe? Van egy-két fotóm, ahol úgy látszik, hogy pár oldalsó kerek ablak ki van szerelve. Sajnos nem látszik teljesen tisztán. Kösz: Fodicsabi | |||||
Migyuri | Adatlap | 21116 | 2004. február 5. 09:13 | ||
Mekett!
Az lehet, ogy elhanyagoltak rongyosak, de a pilóták a csecsen dolgok miatt eléggé harcedzettek. Még a flottáé is. o, meg a korábi szovjet felfogás szerint, minden pilótát át akartak zavarni - csak okulásként - az afgán bevetéseken s az sem volt piskóta. Most keresek adatokat a szovjetek afganisztáni Sz-24 veszteségeiről, ha voltak. Ezen a téren a HT cikksorozata nagyon megbízható. Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21115 | 2004. február 5. 07:40 | ||
hmmm...
Azért ezzel nem dicsekednek annyit :D Kíváncsi lennék, hogy az "átlag" orosz pilóta képzettségi szintje azért milyen, gonodolom mostanában nem valami fényes. Mármint a magyarhoz képest szeretném tudni, mégiscsak mi repülünk orosz típusokkal egyelőre. Állítólag a gépek is borzasztóan elhanyagoltak :( | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21114 | 2004. február 5. 06:37 | ||
Mekett!
Igen, halál komoly. Nem csak orosz forrás dicsekedett vele, de magyarból is megerősödött. Ha az amerikai rep.hord. ügyére gondolsz. Nagy buli lehetett! Üdv: Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21113 | 2004. február 4. 22:03 | ||
Miggyuri!
A Fencer cikk elején az a történet egészen komoly? :))) Honnan van a hír? Gondolom nem az Aviation weekből :) | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21112 | 2004. január 13. 16:25 | ||
Podva!
Akkor már ketten vagyunk! :D | |||||
warampi | Adatlap | 21111 | 2004. január 13. 15:51 | ||
Melyik városban laksz? | |||||
NGPETI | Adatlap | 21110 | 2004. január 13. 15:41 | ||
Sziasztok!
1:24-es! MD 500 helikopter összeállítási rajz érdekelne (talán Hobbycraft). Aki tud segíteni, kérem írjon. Remélem tudtok segíteni! Az lenne a kérdésem, hogy vállalna-e Valaki közületek egy 1:48-as Academy MIG-29-es repülő összeépítést, magyar matricával és műgyanta üléssel? Minden megvan, de én nem szívesen kezdenék bele, mert kicsit "földhözragadt" vagyok és autókat készítek... :o) Köszi előre is! Németh Gábor | |||||
  | Adatlap | 21109 | 2004. január 13. 13:23 | ||
Szia Fodicsabi
Nekem lenne kedvem hozzá! Üdv Podva | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21108 | 2004. január 12. 20:46 | ||
Miggyuri!
Annak idején a Jak-18 cikkedben említetted, hogy sajnos senki sem gyárt kiegészítőket a géphez. örömmel tudatom, hogy a helyzet nem sokkal ezelőtt megváltozott. :D A Part kiadott egy maratást hozzá, kabinbelső, futómű és fékszárnyak. Nem néz ki rosszul. Kár, hogy szinte lehetetlen beszerzni Magyarországon. Van valakinek esetleg kedve összeállni egy külföldi rendelés erejéig? Megoszlanának a költségek. :D | |||||
Mekett | Adatlap | 21107 | 2004. január 10. 13:17 | ||
Hát a RP elég roszul nézett ki a dobozban, rengeteg (!) melóval szerintem lehet csinálni belőle egy tűrhetőt. De nincsenek kizárva a komolyabb alakhibák sem...
Az Amodelről a többi makettjét ismerve ugyanez a véleményem, bár az Amodel versenyzőjét még nem láttam élőben. A KP-minőséget? hááát... | |||||
warampi | Adatlap | 21106 | 2004. január 10. 10:59 | ||
Annyira szr?Amodell-féle tűrhetőbb,vagy az is rémálommakett?Eléri legalább a KP "minőséget"? | |||||
Mekett | Adatlap | 21105 | 2004. január 10. 00:02 | ||
A RP Antonovjától még most is borsódzik a hátam, ha rágondolok. Brrr!!!
Ha rám hallgatsz, csak végszükség esetén veszel, pláne az árát nézve... Mekett | |||||
warampi | Adatlap | 21104 | 2004. január 9. 22:55 | ||
Arról hallottam már,de még sjna nem láttam.Kissé idegenkedek az e-bay+efféle rendelésektől/konkrétan semmi bajom velük/.Sebaj,úgyis teli a spájz.Ha már van An-24 a Fabulisban,akkor lesz ott An-26 is hamarosan. | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21103 | 2004. január 9. 21:16 | ||
Ez jó kérdés! :) Még csak katalógusszáma van, fotó vagy doboztető még nincs. Szerintem az év első fele. Ha nem akarsz várni, akkor azt hiszem a RussianProjekt gyárt 1:72-ben An-26-ost. | |||||
warampi | Adatlap | 21102 | 2004. január 9. 18:17 | ||
Mikorra jön ez az An-26??? | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21101 | 2004. január 9. 16:44 | ||
Jön az Amodel 1:72-es An-26! :) Kíváncsi vagyok rá! | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21100 | 2003. december 20. 18:34 | ||
Szerintem új. A kinézete teljesen olyan, mint a Li-2 füzeté, egy színes Mig fotóval az elején. A kettes sorszámot viseli( a Li-2 volt az egyes számú). Úgyhogy szerintem új kiadás lehet.
Több infó: www.jetfly.hu | |||||
Mekett | Adatlap | 21099 | 2003. december 20. 18:25 | ||
Kösz Csabi!
Biztos, hogy egy új füzetről van szó? Nem lehet, hogy egy régiről? Hogy néz ki? Üdv Mekett | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21098 | 2003. december 20. 16:58 | ||
Mekett!
Információm szerint a MiG-15 típusismertető beszerezhető a következő címeken: Magyar Repüléstörténeti Társaság 1066 Budapest Teréz krt. 28. civil3517@mail.datanet.hu zsakferenc@freemail.hu | |||||
Mekett | Adatlap | 21097 | 2003. december 20. 14:23 | ||
Szia Gyuri!
Azt a bizoyos F-16-ost ismerem, de ilyen Skyhawkról még nem hallottam... Valami bemutatógép? Vagy Red Flag-es/Top Gun-os? Mekett | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21096 | 2003. december 20. 14:03 | ||
Sziasztok!
Lehet, hogy ezt a "Lászólag vörös szárnyak"-ba kellene írnom? Van vkinek infója, képe az US?-ban repült A-4 Skyhawkól, amelyikre MiG-17 sziluettet festettek. Valahogy úgy, mint az F-16-ra egy Spifiret.Érdekelne. Csabi! Hol lehet ezt kapni. Mi ez? Típusism. füzet? Igaz is cseh ismerősömet most negedték ki a kórházból s egyúttal kirúgták a munkahelyéről, mert összetörte a cég kocsiját, meg magát. Így bizonytalanná vált a kapcsolat. Ez tegnapi hír. Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21095 | 2003. december 20. 13:52 | ||
Szia Csabi!
hol lehet kapni? Újságosok/könyvesboltok/makettboltok ? | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21094 | 2003. december 20. 12:18 | ||
Új magyar típusismertető kiadvány!!! :) AeroHistória: MiG-15, 78 oldal (14 színes), 1500 pénz! | |||||
Mekett | Adatlap | 21093 | 2003. december 4. 14:58 | ||
Szia Gyuri!
Próbáld meg börzéken. Ott szoktak mindenféle régi fényképeket árulni (tulajdonképpen azokból szoktak az újságokba is bekerülni.) Bár nem tudom, neked mikor/hol elérhetők a börzék :( Majd nézek neked a Stefánián! Üdv Mekett | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21092 | 2003. december 1. 16:18 | ||
Szia! Én 20-ról tudok. Az F-ek azonban össz három - négy hónapig voltak itt.
A kép, amit hozzáfűztél a cikkhez / Köszi!/ az egytlen, amiről tudok. Ezért érdekelne több. Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21091 | 2003. november 30. 23:51 | ||
Szia Gyuri!
Ez komoly, hogy magyar F-ről csak ez az egy fotó létezne (a nyilvánosság előtt)? Hány F szolgált nálunk? Üdv Mekett | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21090 | 2003. november 25. 19:26 | ||
Mindenikhez!
Magyar MiG-17F típusról kellene info. / Számozás, számok alakja, felségjelek elhekyezése / festés. S.O.S. Miggyuri | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21089 | 2003. november 15. 22:15 | ||
Miggyuri!
Én a Mi-4-est láttam fotón, a Jak-11-ről meg régebben hallottam. A többi teljesen újdonság. Remélem idővel előkerül majd egy-két fotó, érdekes téma lenne... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21088 | 2003. november 15. 21:44 | ||
Fodicsabi!
Kecskeméten, egy Jak-11-re fektetett háromszögbe festették a nemmzeti színeket, vízszintesen, a háromszög csúcsa a menetiránnyal szemben volt. Minden csillagos jelzést átfestettek.Ennek lajstromszáma állítólag fehér 02. Jak-12-n a maihoz hasonló, csak arányaiban szélesebb talpú jelzést használtak. Mi-4-es 28-as lajstromszámmal, síma magyar zászló, kicsinyítve a törzs hátsó részén. Vmerre egy MiG-15UTI-n is láttam ilyen jelzést, a 775-ös oldalszámú, nyers, alu színű. Volt alkalmi festés néhány Tevén is, de ezekről közelebbit nem tudok. Miggyuri | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21087 | 2003. november 15. 19:14 | ||
Sziasztok!
Van valakinek fotója az 1956-os forradalom alatt átfestett felségjelzésű magyar gépekről? Én eddig csak Mi-4-est láttam ilyen ideiglenes jelzéssel, ez egyszerűen egy magyar zászló volt. | |||||
Mekett | Adatlap | 21086 | 2003. november 14. 20:04 | ||
Peti!
Szóltam az illetőnek, elküldöm a számát és beszéljétek meg ezt a Mig-ügyet! Üdv Mekett | |||||
NGPETI | Adatlap | 21085 | 2003. november 14. 17:48 | ||
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni! Az lenne a kérdésem,hogy vállalna-e Valaki közületek egy 1:48-as Academy MIG-29-es repülő összeépítést,magyar matricával és gyanta üléssel? Minden megvan,de én nem szívesen kezdenék bele,mert kicsit "földhözragadt" vagyok és autókat készítek... :o) Köszi előre is! | |||||
Mekett | Adatlap | 21084 | 2003. november 11. 20:57 | ||
Gyuri!
Hát igen, kilóg a lóláb az őrjáraton, de ma meg nem csinálnak ilyen filmeket :( Illetve csinálnak, amikor a magyar Albatros jugoszláv Mig-29-et játszik és hasonlók... De ezekről inkább nem nyilatkoznék :( Üdv Mekett | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21083 | 2003. november 11. 20:51 | ||
Van benn néhány piilanatra egy MiG-15 is. A későbbi, de még mindig eléggé távoli filmsorozat, az "Őrjárat az égen" négyrészes, magyar, igaz, hogy fekete-fehér, de rengeteg a repülős anyag ( L-29, MiG-15/UTI, MiG- 19 PM,MiG-21 F-13/PF,persze leöntve ideológiával. De 1969-ben ez természetes.
Miggyuri | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21082 | 2003. november 11. 20:45 | ||
Hát ez az... Pedig hihetetlen időszak volt. Rengeteg gyönyörű magyar gyártású (!)gép, sok repülőember. Semmi sem maradt belőle, mert "felsőbb utasításra" szinte minden elhasználódott gépet bezúztak. Ismerek embereket, akik akkor kezdtek vitorlázni, sok érdekes történetet meséltek a "hőskorról". Talán ezért is érdekel ennyire a sportrepülés korai időszaka. Csak ne lenne ennyire nehéz információt szerezni! | |||||
Mekett | Adatlap | 21081 | 2003. november 11. 20:40 | ||
Csabi!
Nekem megvan VHS-en, de egyszer szeretném felvenni gépre. Sajnos a magyar Lunakokról sem láttam még máshol anyagot, csak abban... Azért ez gáz... | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21080 | 2003. november 11. 20:38 | ||
Mekett!
Kösz a tanácsot! Az említett operett-szerű "alkotást" már számtalanul láttam én is, emlékszem is az UT-kra. Szórakoztató játékfilm, de sajnos csak ilyen filmes emlékünk van az ötvenes évek repüléséről...:( | |||||
Mekett | Adatlap | 21079 | 2003. november 11. 20:03 | ||
Csabi!
2x2 néha 5-ben elég sokat mutogatják a Galambokat. Sajnos több infóm nekem sincs a hazai UT-2-esekről :( Üdv Mekett | |||||
Fodicsabi | Adatlap | 21078 | 2003. november 11. 19:30 | ||
Sziasztok!
Van valakinek infója a magyarok által keleti fronton zsákmányolt UT-2-ről? Nagyon érdekelne. Őrülnék a háború után Magyarországra került UT-2 gépekről készült képeknek is. Üdv: Fodicsabi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21077 | 2003. november 9. 19:01 | ||
Valami derengett, de nem bírtam rájönni, honnan. Szóval, hobyterra?
Köszi! Miggyuri | |||||
RaPe | Adatlap | 21076 | 2003. november 9. 15:56 | ||
Gyuri!
Létezni létezik, de én még nem láttam. A hobbyterra.com-on fönt van róla dobozkép. Hogy ott hol, azt ne kérdezd :) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21075 | 2003. november 9. 15:21 | ||
Köszi!
Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 21074 | 2003. november 9. 15:13 | ||
Gyuri!
Replikán szoktam látni egyet, az szerintem SA-2-es, de 1:35-ös :) Kérdezd őket. Üdv Mekett |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |