<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tibcsi | Adatlap | 213109 | 2009. március 2. 21:08 | ||
Szerintem Humbrol. Az Airfix (vagy Heller) makettek rajzain jellemzően csak számok vannak színek helyett. Előzmény: (213105) kovács_bt 2009. március 2. 20:51 | |||||
Hickory | Adatlap | 213108 | 2009. március 2. 21:02 | ||
Hát,én az Italeri gyártmányok háza táján néznék szét... Elvileg nem sokat változott a KV felfüggesztés és meghajtás az IS alvázakon,szóval az IS-2,ISU-122,ISU-152 készletek félszemenkénti lánctalpait használhatod. Ezek mind nagyon jó kitek,én nem pazarolnám el belőlük a hernyótalpat... | |||||
Hickory | Adatlap | 213107 | 2009. március 2. 20:58 | ||
Az az igazság,hogy a festékmárka nélkül én sem értem... Milyen gyártó? | |||||
Hickory | Adatlap | 213106 | 2009. március 2. 20:57 | ||
Az az igazság,hogy a festékmárka nélkül én sem értem... Milyen gyártó? | |||||
kovács_bt | Adatlap | 213105 | 2009. március 2. 20:51 | ||
segítsetek! a következő kódokat nem értem :S ha van valakinek átváltó táblázata akkor rakdjátok be! 11,27,33,53,80,85,130,147,155,171. köszöntem! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 213104 | 2009. március 2. 18:58 | ||
Azt hiszem, jól tippeltem: itt www.plane-crazy.net/links/me163.htm azt írják, hogy "The constant speed propeller in front drove a generator for electric power." | |||||
Tibcsi | Adatlap | 213103 | 2009. március 2. 18:48 | ||
Valószínűleg valamilyen áramfejlesztőt hajthatott. :) De ez csak tipp. | |||||
TIGRIS | Adatlap | 213102 | 2009. március 2. 18:12 | ||
Geri0313 | Adatlap | 213101 | 2009. március 2. 15:08 | ||
Hello ! Szeretném a segítségeteket abban hogy, hol tudnék 1/72-es Italeri gyártmányú KV-1 m41-eshez szemes lánctalapat ? Előre is köszi ! | |||||
hofi | Adatlap | 213100 | 2009. március 1. 21:52 | ||
Amit még Mistelnek hívtak, és viszonylag könnyen beszerezhető, az a DFS-230 vitorlázó, hátán egy Klemm Kl-35-tel vagy Me-109F-2-vel. A Huma gyártja a vitorlázót, és adja hozzá az összekötő szerkezetet is. | |||||
vrauko | Adatlap | 213099 | 2009. március 1. 21:13 | ||
Ez itt épp nem Junkers, hanem Ta-154, amiből kiszerelték a kabint, rádiót, stb. A f1verrel nemcsak a hajókat akartak támadni, hanem a "Vaskalapács" fedő nevű akció keretében a szovjet erőműveket és a hagyományos f1verek 6ósugarán kívülre, az Uralhoz telepített szovjet gyárakat és erőmíveket is. A Revell/Dragon Arado sugárhajtású bombázóval kapcsolt He-162-est is gyártott még nemrég, majd biztos fog a jövőben is. Misteleket (azt jelenti, hogy Fagyöngy) nem csak f1verként, hanem kísérleti célokra is csináltak, pl. a Me-262-es tesztelésekor, és még a szövetségeseknek is volt valami hasonló. A legszebb mai példa a Burán nevű orosz űrsikló a Ruszlán teherszállító hátán, vagy a 747-es és az amerikai űrsikló. | |||||
Zozó | Adatlap | 213098 | 2009. március 1. 20:31 | ||
Sziasztok! Esetleg tudja valaki, hogy a Roden OV-1A és OV-1B dobozaiban lévő keretek különböznek-e, vagy van gyakorlatilag ua. van mindkettőben? Zoli | |||||
Botond | Adatlap | 213097 | 2009. március 1. 19:09 | ||
Homorú felületen. | |||||
Botond | Adatlap | 213096 | 2009. március 1. 19:09 | ||
Sziasztok s szép jó estét Letudnátok e írni a matrica lágyító ill. feszítő szerek használatát s hogy alkalmazandók sík illetve ho,orú vagy domború felületen. | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 213095 | 2009. március 1. 18:08 | ||
Még egy kis segítség a Mistelhez! A Junkers belsejéből kiszerelték a pilótafülkét,a rádiót és egyéb berendezéseket. A gép belsejébe 3000-3500 kg-nyi robbanószert zsúfoltak. Általában a vadászgép Me-109 volt,de a Fw-190 jobban megfelelt erre a célra,már csak az üzemanyag miatt is. Az egész koncepció ötlete 1941-ben merült fel,de csak 1942-ben lett valami az ötletből.A vadászgép a bombázó leválasztása után rádiótávirányítással irányította a célra. Az Rlm először 100,majd utána 250 darabra növelte a rendelést. A gépek támaszpontja Franciaországban volt,ahol a Vizcayai öbölben állomásozó szövetséges hajókat támadhatták volna.A programot tovább fejlesztették Mistel 5 néven. A program lényege az volt hogy sugárhajtűműves gépeket kapcsoljanak össze. Heinkel He-162 és Aradó E-377 gépeket akartak párosítani,de az egész ötlet a tervezőasztalon maradt. | |||||
Fodi | Adatlap | 213094 | 2009. március 1. 16:41 | ||
SzuhÁkos | Adatlap | 213093 | 2009. március 1. 16:35 | ||
Szeva Tigris! A páros neve Mistel! A 2. V.h. alatt a németek fejlesztették ki. Általában egy Ju-88 és egy Fw-190 alkotta a párost,de ismert a Junkers-Messerschmitt duo is. A Junkerst átalakították és a belsejét robbanóanyaggal pakolták meg. Az orrán található hegyes csúcs az nem más mint a gyújtószerkezet. A két gépet egy piropatronos szerkezettel kötötték össze. A bombázó vezérlését is a vadászgépben ülő személy látta el. Remélem,hogy tudtam egy kicsit segíteni! Ha további információra van szükséged a párosról akkor nyugodtan keress meg! | |||||
TIGRIS | Adatlap | 213091 | 2009. március 1. 16:10 | ||
zomborka | Adatlap | 213090 | 2009. március 1. 13:44 | ||
Köszönöm a gyors válaszokat, mindkét technikával megpróbálom :) | |||||
vlevi | Adatlap | 213089 | 2009. március 1. 12:01 | ||
Ezt kipróbálom, mert rohadt jó ötlet! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 213088 | 2009. március 1. 09:58 | ||
keretdarabot elreszelsz hatlap fejűre. utána szálat húzol belőle óvatosan és feldarabolod. | |||||
Roadblock | Adatlap | 213087 | 2009. március 1. 09:57 | ||
Ha nem ragaszkodsz a 6lap fejhez, akkor az ötletem a következő. Veszel egy darab plexit, vagy valami más fúrható és átlászó anyagot... Fúrsz bele egy 1mm-es likat. Kell vmi vékony fémlap, pl. tubusos tej doboza, 0,2mmes rézlap, stb. A kifúrt lyukon keresztül átnyomsz egy 1mm szárat (lehet törött fúrószár is) úgy, hogy a fémlapot kilyukasssza. Az eredmény egy 1mm átmérőjű lapka, amit már ragaszthatsz. | |||||
zomborka | Adatlap | 213086 | 2009. március 1. 09:51 | ||
Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek ötlete arra, hogy hogyan lehet kb.1 mm átmérőjű csavarfejeket készíteni? Gondoltam már gombostű fejére, de ez nem jött be, lézervágott papír csavarfejeket nem találni sehol, kivágni pedig igen körülményes és nem szép. Üdv, Máté | |||||
Kamovos | Adatlap | 213085 | 2009. március 1. 08:54 | ||
moki89! Használd légy szíves a "LINK" gombot! Ingyenes szolgáltatása a honlap használóinak! :D Üdv: kamovos | |||||
Tibcsi | Adatlap | 213084 | 2009. március 1. 06:38 | ||
A Makettinfo topikban hetente felbukkanó kérdés :) Mekették "adagolják" a cikkeket, hogy ne zúduljon mind egyszerre a tisztelt nagyérdemű nyakába. Egyébként erről egy mailt is kaptál. :) De nyugi: ha kitűzik a megjelenés időpontját, akkor a megjelenésig már te sem tudod megnézni. :)) | |||||
moki89 | Adatlap | 213083 | 2009. március 1. 01:30 | ||
http://makettinfo.hu/index.php?jobb=Masodik-makettem&&hash= saját regemen belül fenn van amúgy | |||||
moki89 | Adatlap | 213082 | 2009. március 1. 01:29 | ||
segítsetek már hogy hol jelenik meg a saját cikk, tűkön ülök hogy milyen véleménnyel vagytok a makettommal kapcsolatban, jól jönne az építő kritika:) | |||||
juge75 | Adatlap | 213081 | 2009. február 28. 20:17 | ||
Német 2. világháborús gépeken szinte nincs is átmenet a szárnyon, ott érdemes maszkolni. Én celluxot is használtam, bevállt. Mát típusoknál, pl. magyar Mig-21 terepfestésénél látható vékony ködölés, mert szabad kézből közelről festették őket. 1/72-ben erre papírlapból vágtam ki sablont, majd oda tartva készítettem el a festés mintát. Így nincs éles határvonal, mint az eredetinél. Mindíg a leg világosabb színnel kezdj, pl. Mig-21 alsó (binarin) kék, aztán (binarin sárga)barna és zöld. De festése válogatja! | |||||
juge75 | Adatlap | 213080 | 2009. február 28. 20:09 | ||
Én BD-135-öst használok, nagyon meg vagyok vele elégedve! Repülőgépeknél álltalában a kabint, futóaknát és annak takarólemezeinek belső felét, futószárakat, kerekeket, légcsavart és annak körkúpját illetve sugárhajtóműves gépeken a beömlőt (orrkúpot ha van) és kiömlőt előbb érdemes festeni, majd maszkolni. Össze állítod a szárnyakat a törzsel, kabinnal, tömíted, fested. Ezek után kerülnek be a futók, lemezek, pilonokra a bombák, rakéták. De főleg az a mérvadó, mihez tudsz később hozzáférni és mihez nem, tehát logika kell legyen benne. | |||||
juge75 | Adatlap | 213079 | 2009. február 28. 20:02 | ||
Ekkora felületet és vékonyan csak festék szóró alkalmazásával érdemes festeni, elmosódás van, de olyan minimális, hogy papírlap oda tartásával maszkolva imitálhatod. | |||||
Zoltán | Adatlap | 213078 | 2009. február 28. 16:50 | ||
Szia. Én a 137-es Chromax-ot használom közel 2 éve.Eddig semmiféle probléma nem volt vele. Nem bántam meg,hogy megvettem. Vettem hozzá pluszban 0.2-es düznit+tűt (2000 forint),így kb.1 perc alatt átalakítható 0.3-ról 0.2-re. Igaz azóta csak a 0.2-est használom. | |||||
Vik30 | Adatlap | 213077 | 2009. február 28. 16:41 | ||
?Köszi a segitséget! | |||||
MoonEmperor | Adatlap | 213076 | 2009. február 28. 11:43 | ||
borisz | Adatlap | 213075 | 2009. február 28. 11:36 | ||
A makettező ABCben olvastad a festékszórós cikket? | |||||
MoonEmperor | Adatlap | 213074 | 2009. február 28. 11:28 | ||
Festék szóró pisztolyt szeretnék vásárolni! Eddig két típust találtam Alder AD319 típusú vagy ChroMax 137 típusú festék szóró pisztolyok keltették fel a figyelmem főleg az árukkal. Van valakinek tapasztalata ezekkel a pisztolyokkal kapcsolatban vagy valami más pisztolyt tud ajánlani hasonló árfekvésben (10 ezer Ft)? | |||||
Vik30 | Adatlap | 213073 | 2009. február 27. 22:11 | ||
Mig 29ub ra kellene nekem külömbözö festés kombináciok az orosz hadseregböl! Képek stb Köszike! | |||||
tspawn | Adatlap | 213072 | 2009. február 27. 21:21 | ||
Hmmm...köszi a válaszokat, én eddig a különfestés híve voltam(igaz eddig egy kivétellel csak harckocsikat csináltam), de most megpróbálom az összerakva festést:)(De az biztos hogy a kerekeit rakom fel utoljára...) | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 213071 | 2009. február 27. 21:03 | ||
DrMaffia | Adatlap | 213070 | 2009. február 27. 13:41 | ||
köszi tomgrey jó ötlet | |||||
vlevi | Adatlap | 213069 | 2009. február 27. 11:38 | ||
Persze azért alkatrészenként is változik a helyzet. Mert az apró alkatrészeket, amik ráadásul eltérő színűek is (főként futómű, antennák) azokat külön is lehet. De mindent az adott makettnél kell eldönteni. Sokkal jobb összecsiszolni, tömíteni, és utána festeni, de néha vannak olyan apró bizaszok, amiket jobb előtte. | |||||
Ákos | Adatlap | 213068 | 2009. február 27. 10:58 | ||
1: ha először fested, majd összerakod, hogy tünteted el az illesztés hibáit a csatlakozásoknál? Tehát összerakjuk először, majd tömítjük és elcsiszoljuk a hibákat és a végén festjük 2: ez az adott gép festésétől függ, Pl a felül zöld-zöld ollómintás festésnél nincs átmenet általában, egy utólag felfújt sivataginál biztos van. | |||||
tspawn | Adatlap | 213067 | 2009. február 27. 10:53 | ||
Helló emberek. Két kérdésem lenne: 1.Ti hogy festitek a repülőket? Előbb külön megfestitek a szárnyat, törzset stb., vagy egyből összerakjátok ezeket és után festitek ki a gépet? 2. A Junkers Ju88-nál a "has" és a "hát" színének találkozásánál van "elmosódás" vagy nincs. Eddig csak olyan képekkel találkoztam amin a méretük miatt nem igazán lehetett megállapítani ezt. | |||||
Muzzy | Adatlap | 213066 | 2009. február 27. 10:14 | ||
Misike! Igaz, nem a kérdéses hajó, de ahajóosztályról itt is találsz elég sok infót www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/MK/1999_06/index.htm Muzzy | |||||
wittman44 | Adatlap | 213065 | 2009. február 27. 09:13 | ||
Szia Misike! Ird be a google-be és ott van ez is amit küldök neked de még egy csomo kép is van csak jó ha egy kicsit angolul tudsz. satans-kittens.webs.com/carriers/ticonderoga.html ezen a honlapon találtam Üdv Wittman | |||||
Misike | Adatlap | 213064 | 2009. február 27. 08:37 | ||
Kedves Kollégák 1:350 USS TICONDEROGA CV-14 est (1945) építenék de szerény személyem nagyon szerény anyagot mi több szinte semmit nem találtam az interneten. Ha esetleg tudnátok segíteni nemi szakirodalom fellelésével, képekkel, linkekkel azt meg köszönném. Ezen e-mail címre is szívesen fogadom segítségeteket.: misike82@hotmail.com | |||||
tomgrey | Adatlap | 213063 | 2009. február 27. 08:10 | ||
Szerintem Ő a Magyar Hadsereg által használt Hummerekre gondolt. | |||||
Gis80s | Adatlap | 213062 | 2009. február 27. 06:15 | ||
Nagyon sok képet találhatsz mindenfelé a neten Irakban "szolgált" Hummer-ekről. Pl.: www.allamericanpatriots.com/files/images/destroyed-humvee-iraq.jpg | |||||
borisz | Adatlap | 213061 | 2009. február 26. 22:20 | ||
IraKban használnánk hámvit? Eddig csak Afganisztánról olvastam. | |||||
mombasa | Adatlap | 213060 | 2009. február 26. 21:48 | ||
Köszi Amon! | |||||
wittman44 | Adatlap | 213059 | 2009. február 26. 20:57 | ||
Mazhl2005 tettem fel k;peket a csörömpösöknél szerintem segitségedre lesz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |