/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Tibcsi 213109 2009. március 2. 21:08
Válasz erre
Szerintem Humbrol. Az Airfix (vagy Heller) makettek rajzain jellemzően csak számok vannak színek helyett.
Hickory 213108 2009. március 2. 21:02
Válasz erre
Hát,én az Italeri gyártmányok háza táján néznék szét...
Elvileg nem sokat változott a KV felfüggesztés és meghajtás az IS alvázakon,szóval az IS-2,ISU-122,ISU-152 készletek félszemenkénti lánctalpait használhatod.
Ezek mind nagyon jó kitek,én nem pazarolnám el belőlük a hernyótalpat...
Hickory 213107 2009. március 2. 20:58
Válasz erre
Az az igazság,hogy a festékmárka nélkül én sem értem...
Milyen gyártó?
Hickory 213106 2009. március 2. 20:57
Válasz erre
Az az igazság,hogy a festékmárka nélkül én sem értem...
Milyen gyártó?
kovács_bt 213105 2009. március 2. 20:51
Válasz erre
segítsetek! a következő kódokat nem értem :S ha van valakinek átváltó táblázata akkor rakdjátok be!
11,27,33,53,80,85,130,147,155,171.

köszöntem!
Tibcsi 213104 2009. március 2. 18:58
Válasz erre
Azt hiszem, jól tippeltem: itt www.plane-crazy.net/links/me163.htm azt írják, hogy "The constant speed propeller in front drove a generator for electric power."
Tibcsi 213103 2009. március 2. 18:48
Válasz erre
Valószínűleg valamilyen áramfejlesztőt hajthatott. :) De ez csak tipp.
TIGRIS 213102 2009. március 2. 18:12
Válasz erre
luftw06-me163-191904-2
luftw06-me163-191904-2

Sziasztok!
A gép elején mit szolgált az a kis légcsavar?
köszi
Geri0313 213101 2009. március 2. 15:08
Válasz erre
Hello !

Szeretném a segítségeteket abban hogy, hol tudnék 1/72-es Italeri gyártmányú KV-1 m41-eshez szemes lánctalapat ?

Előre is köszi !
hofi 213100 2009. március 1. 21:52
Válasz erre
Amit még Mistelnek hívtak, és viszonylag könnyen beszerezhető, az a DFS-230 vitorlázó, hátán egy Klemm Kl-35-tel vagy Me-109F-2-vel. A Huma gyártja a vitorlázót, és adja hozzá az összekötő szerkezetet is.
vrauko 213099 2009. március 1. 21:13
Válasz erre
Ez itt épp nem Junkers, hanem Ta-154, amiből kiszerelték a kabint, rádiót, stb. A f1verrel nemcsak a hajókat akartak támadni, hanem a "Vaskalapács" fedő nevű akció keretében a szovjet erőműveket és a hagyományos f1verek 6ósugarán kívülre, az Uralhoz telepített szovjet gyárakat és erőmíveket is. A Revell/Dragon Arado sugárhajtású bombázóval kapcsolt He-162-est is gyártott még nemrég, majd biztos fog a jövőben is. Misteleket (azt jelenti, hogy Fagyöngy) nem csak f1verként, hanem kísérleti célokra is csináltak, pl. a Me-262-es tesztelésekor, és még a szövetségeseknek is volt valami hasonló. A legszebb mai példa a Burán nevű orosz űrsikló a Ruszlán teherszállító hátán, vagy a 747-es és az amerikai űrsikló.
Zozó 213098 2009. március 1. 20:31
Válasz erre
Sziasztok!
Esetleg tudja valaki, hogy a Roden OV-1A és OV-1B dobozaiban lévő keretek különböznek-e, vagy van gyakorlatilag ua. van mindkettőben?

Zoli
Botond 213097 2009. március 1. 19:09
Válasz erre
Homorú felületen.
Botond 213096 2009. március 1. 19:09
Válasz erre
Sziasztok s szép jó estét

Letudnátok e írni a matrica lágyító ill. feszítő szerek használatát s hogy alkalmazandók sík illetve ho,orú vagy domború felületen.
SzuhÁkos 213095 2009. március 1. 18:08
Válasz erre
Még egy kis segítség a Mistelhez! A Junkers belsejéből kiszerelték a pilótafülkét,a rádiót és egyéb berendezéseket. A gép belsejébe 3000-3500 kg-nyi robbanószert zsúfoltak. Általában a vadászgép Me-109 volt,de a Fw-190 jobban megfelelt erre a célra,már csak az üzemanyag miatt is. Az egész koncepció ötlete 1941-ben merült fel,de csak 1942-ben lett valami az ötletből.A vadászgép a bombázó leválasztása után rádiótávirányítással irányította a célra. Az Rlm először 100,majd utána 250 darabra növelte a rendelést. A gépek támaszpontja Franciaországban volt,ahol a Vizcayai öbölben állomásozó szövetséges hajókat támadhatták volna.A programot tovább fejlesztették Mistel 5 néven. A program lényege az volt hogy sugárhajtűműves gépeket kapcsoljanak össze. Heinkel He-162 és Aradó E-377 gépeket akartak párosítani,de az egész ötlet a tervezőasztalon maradt.
Fodi 213094 2009. március 1. 16:41
Válasz erre
SzuhÁkos 213093 2009. március 1. 16:35
Válasz erre
Szeva Tigris! A páros neve Mistel! A 2. V.h. alatt a németek fejlesztették ki. Általában egy Ju-88 és egy Fw-190 alkotta a párost,de ismert a Junkers-Messerschmitt duo is. A Junkerst átalakították és a belsejét robbanóanyaggal pakolták meg. Az orrán található hegyes csúcs az nem más mint a gyújtószerkezet. A két gépet egy piropatronos szerkezettel kötötték össze. A bombázó vezérlését is a vadászgépben ülő személy látta el. Remélem,hogy tudtam egy kicsit segíteni! Ha további információra van szükséged a párosról akkor nyugodtan keress meg!
TIGRIS 213091 2009. március 1. 16:10
Válasz erre
beeth005
beeth005

Sziasztok!
Ezt a gépet mire alkalmazták?
zomborka 213090 2009. március 1. 13:44
Válasz erre
Köszönöm a gyors válaszokat, mindkét technikával megpróbálom :)
vlevi 213089 2009. március 1. 12:01
Válasz erre
Ezt kipróbálom, mert rohadt jó ötlet!
gyurmakoma 213088 2009. március 1. 09:58
Válasz erre
keretdarabot elreszelsz hatlap fejűre.
utána szálat húzol belőle óvatosan és feldarabolod.
Roadblock 213087 2009. március 1. 09:57
Válasz erre
Ha nem ragaszkodsz a 6lap fejhez, akkor az ötletem a következő.

Veszel egy darab plexit, vagy valami más fúrható és átlászó anyagot...
Fúrsz bele egy 1mm-es likat.
Kell vmi vékony fémlap, pl. tubusos tej doboza, 0,2mmes rézlap, stb.
A kifúrt lyukon keresztül átnyomsz egy 1mm szárat (lehet törött fúrószár is) úgy, hogy a fémlapot kilyukasssza.
Az eredmény egy 1mm átmérőjű lapka, amit már ragaszthatsz.
zomborka 213086 2009. március 1. 09:51
Válasz erre
Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek ötlete arra, hogy hogyan lehet kb.1 mm átmérőjű csavarfejeket készíteni? Gondoltam már gombostű fejére, de ez nem jött be, lézervágott papír csavarfejeket nem találni sehol, kivágni pedig igen körülményes és nem szép.

Üdv, Máté
Kamovos 213085 2009. március 1. 08:54
Válasz erre
moki89!

Használd légy szíves a "LINK" gombot!
Ingyenes szolgáltatása a honlap használóinak! :D

Üdv: kamovos
Tibcsi 213084 2009. március 1. 06:38
Válasz erre
A Makettinfo topikban hetente felbukkanó kérdés :) Mekették "adagolják" a cikkeket, hogy ne zúduljon mind egyszerre a tisztelt nagyérdemű nyakába. Egyébként erről egy mailt is kaptál. :)

De nyugi: ha kitűzik a megjelenés időpontját, akkor a megjelenésig már te sem tudod megnézni. :))
moki89 213083 2009. március 1. 01:30
Válasz erre
http://makettinfo.hu/index.php?jobb=Masodik-makettem&&hash=
saját regemen belül fenn van amúgy
moki89 213082 2009. március 1. 01:29
Válasz erre
segítsetek már hogy hol jelenik meg a saját cikk, tűkön ülök hogy milyen véleménnyel vagytok a makettommal kapcsolatban, jól jönne az építő kritika:)
juge75 213081 2009. február 28. 20:17
Válasz erre
Német 2. világháborús gépeken szinte nincs is átmenet a szárnyon, ott érdemes maszkolni.
Én celluxot is használtam, bevállt.
Mát típusoknál, pl. magyar Mig-21 terepfestésénél látható vékony ködölés, mert szabad kézből közelről festették őket.
1/72-ben erre papírlapból vágtam ki sablont, majd oda tartva készítettem el a festés mintát.
Így nincs éles határvonal, mint az eredetinél.
Mindíg a leg világosabb színnel kezdj, pl. Mig-21 alsó (binarin) kék, aztán (binarin sárga)barna és zöld.
De festése válogatja!
juge75 213080 2009. február 28. 20:09
Válasz erre
Én BD-135-öst használok, nagyon meg vagyok vele elégedve!
Repülőgépeknél álltalában a kabint, futóaknát és annak takarólemezeinek belső felét, futószárakat, kerekeket, légcsavart és annak körkúpját illetve sugárhajtóműves gépeken a beömlőt (orrkúpot ha van) és kiömlőt előbb érdemes festeni, majd maszkolni.
Össze állítod a szárnyakat a törzsel, kabinnal, tömíted, fested.
Ezek után kerülnek be a futók, lemezek, pilonokra a bombák, rakéták.
De főleg az a mérvadó, mihez tudsz később hozzáférni és mihez nem, tehát logika kell legyen benne.
juge75 213079 2009. február 28. 20:02
Válasz erre
Ekkora felületet és vékonyan csak festék szóró alkalmazásával érdemes festeni, elmosódás van, de olyan minimális, hogy papírlap oda tartásával maszkolva imitálhatod.
Zoltán 213078 2009. február 28. 16:50
Válasz erre
Szia.

Én a 137-es Chromax-ot használom közel 2 éve.Eddig semmiféle probléma nem volt vele.
Nem bántam meg,hogy megvettem.
Vettem hozzá pluszban 0.2-es düznit+tűt (2000 forint),így kb.1 perc alatt átalakítható 0.3-ról 0.2-re. Igaz azóta csak a 0.2-est használom.
Vik30 213077 2009. február 28. 16:41
Válasz erre
MoonEmperor 213076 2009. február 28. 11:43
Válasz erre
borisz 213075 2009. február 28. 11:36
Válasz erre
A makettező ABCben olvastad a festékszórós cikket?
MoonEmperor 213074 2009. február 28. 11:28
Válasz erre
Festék szóró pisztolyt szeretnék vásárolni! Eddig két típust találtam Alder AD319 típusú vagy ChroMax 137 típusú festék szóró pisztolyok keltették fel a figyelmem főleg az árukkal. Van valakinek tapasztalata ezekkel a pisztolyokkal kapcsolatban vagy valami más pisztolyt tud ajánlani hasonló árfekvésben (10 ezer Ft)?
Vik30 213073 2009. február 27. 22:11
Válasz erre
Mig 29ub ra kellene nekem külömbözö festés kombináciok az orosz hadseregböl!
Képek stb
Köszike!
tspawn 213072 2009. február 27. 21:21
Válasz erre
Hmmm...köszi a válaszokat, én eddig a különfestés híve voltam(igaz eddig egy kivétellel csak harckocsikat csináltam), de most megpróbálom az összerakva festést:)(De az biztos hogy a kerekeit rakom fel utoljára...)
MAZHL2005 213071 2009. február 27. 21:03
Válasz erre
DrMaffia 213070 2009. február 27. 13:41
Válasz erre
köszi tomgrey jó ötlet
vlevi 213069 2009. február 27. 11:38
Válasz erre
Persze azért alkatrészenként is változik a helyzet. Mert az apró alkatrészeket, amik ráadásul eltérő színűek is (főként futómű, antennák) azokat külön is lehet. De mindent az adott makettnél kell eldönteni. Sokkal jobb összecsiszolni, tömíteni, és utána festeni, de néha vannak olyan apró bizaszok, amiket jobb előtte.
Ákos 213068 2009. február 27. 10:58
Válasz erre
1: ha először fested, majd összerakod, hogy tünteted el az illesztés hibáit a csatlakozásoknál? Tehát összerakjuk először, majd tömítjük és elcsiszoljuk a hibákat és a végén festjük
2: ez az adott gép festésétől függ, Pl a felül zöld-zöld ollómintás festésnél nincs átmenet általában, egy utólag felfújt sivataginál biztos van.
tspawn 213067 2009. február 27. 10:53
Válasz erre
Helló emberek. Két kérdésem lenne:
1.Ti hogy festitek a repülőket? Előbb külön megfestitek a szárnyat, törzset stb., vagy egyből összerakjátok ezeket és után festitek ki a gépet?
2. A Junkers Ju88-nál a "has" és a "hát" színének találkozásánál van "elmosódás" vagy nincs. Eddig csak olyan képekkel találkoztam amin a méretük miatt nem igazán lehetett megállapítani ezt.
Muzzy 213066 2009. február 27. 10:14
Válasz erre
Misike! Igaz, nem a kérdéses hajó, de ahajóosztályról itt is találsz elég sok infót
www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/MK/1999_06/index.htm
Muzzy
wittman44 213065 2009. február 27. 09:13
Válasz erre
cv10_camo
cv10_camo

Szia Misike!

Ird be a google-be és ott van ez is amit küldök neked de még egy csomo kép is van csak jó ha egy kicsit angolul tudsz.
satans-kittens.webs.com/carriers/ticonderoga.html ezen a honlapon találtam

Üdv Wittman
Misike 213064 2009. február 27. 08:37
Válasz erre
nos Ő lenne az
nos Ő lenne az
021467
021467

Kedves Kollégák

1:350 USS TICONDEROGA CV-14 est (1945) építenék de szerény személyem nagyon szerény anyagot mi több szinte semmit nem találtam az interneten. Ha esetleg tudnátok segíteni nemi szakirodalom fellelésével, képekkel, linkekkel azt meg köszönném.
Ezen e-mail címre is szívesen fogadom segítségeteket.: misike82@hotmail.com
tomgrey 213063 2009. február 27. 08:10
Válasz erre
Szerintem Ő a Magyar Hadsereg által használt Hummerekre gondolt.
Gis80s 213062 2009. február 27. 06:15
Válasz erre
Nagyon sok képet találhatsz mindenfelé a neten Irakban "szolgált" Hummer-ekről.

Pl.: www.allamericanpatriots.com/files/images/destroyed-humvee-iraq.jpg
borisz 213061 2009. február 26. 22:20
Válasz erre
IraKban használnánk hámvit?
Eddig csak Afganisztánról olvastam.
mombasa 213060 2009. február 26. 21:48
Válasz erre
Köszi Amon!
wittman44 213059 2009. február 26. 20:57
Válasz erre
Mazhl2005 tettem fel k;peket a csörömpösöknél szerintem segitségedre lesz
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.