<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Civil | Adatlap | 213144 | 2009. március 4. 14:35 | ||
buksi | Adatlap | 213141 | 2009. március 4. 08:49 | ||
köszi a segítséget | |||||
Geri003 | Adatlap | 213140 | 2009. március 4. 08:39 | ||
Köszi a segítséget, de tudnál adni egy linket vagy valamit ahol találok ilyet mert én nem találok semmit | |||||
Donor | Adatlap | 213139 | 2009. március 4. 01:06 | ||
beta | Adatlap | 213138 | 2009. március 3. 21:21 | ||
rizmajer | Adatlap | 213137 | 2009. március 3. 21:04 | ||
Helló Buksi! A 2009/1 számban azt írta, hogy március 24. Rizmajer. | |||||
Bubu | Adatlap | 213136 | 2009. március 3. 20:53 | ||
Szia beta! Én is így jártam egy Dragon PzIv esel , hiányzik belőle 2 teljes öntőkeret egy másikból viszont plusz van!Én tolmács ismerősömön keresztül, az európai importőrrel vettem fel a kapcsolatot(office@hobby-pro.com tel:316/323 4000).Mindez november 14 . én volt, és tegnap újra hívtuk őket azt mondták, hogy már postázták a címemre az alkatrészeket! Még a csomag kódját is megadták , hogy nyomon tudjuk követni, hogy merre jár (csak éppen a szállító cég nevét felejtették el közölni).De legalább valami történt és remélem a héten megérkezik (légipostával, teljesen ingyen elvileg).El nem siették a dolgot de mivel a Dragon oldalán semmi elérhetőség nincs, ezért hasonló módon megpróbálhatod a dolgot.Sok sikert és türelmet hozzá!Remélem tudtam segíteni, üdv:Bubu | |||||
sdsada | Adatlap | 213135 | 2009. március 3. 19:05 | ||
Én fordított helyzetben , ha valami madaras vagy tescós helyen veted simán reklamálj! Ha van blokk! Akkor szerintem visszaveszik és levásárolhatod a pénzed (nekem legalábbis visszavették, bár akkor a dobozban az összeállítási utmutaton kivül más nem volt a dobozban XD) | |||||
buksi | Adatlap | 213134 | 2009. március 3. 19:04 | ||
helosztok. a promodellnek mikor jönki az új száma? | |||||
beta | Adatlap | 213133 | 2009. március 3. 18:48 | ||
Üdv mindenkinek! Ma vettem egy italeri (eredetileg dragon) 1/48-as ta-152h-1-et, de kabintető nincs benne (a teljes átlátszó keretről van szó). Próbáltam felvenni a kapcsolatot a gyártóval (dragon), de a honlapján nem volt elérhető a contact us opció. (persze ha én csináltam rosszúl szívesen fogadok megoldási javaslatokat) A kérésem annyi volna, hogyha megvan valakinek ez a készlet akármilyen formában (roncsmakett, esetleg vákumhúzással egy meglévőről, szóval bármi), és mag akar szabadúlni tőle az jelezzen már vissza az ihobpg@citromail.hu címen, a feltételek megtárgyalására. Előre is köszönöm! | |||||
Bebá | Adatlap | 213132 | 2009. március 3. 18:08 | ||
vlevi | Adatlap | 213131 | 2009. március 3. 17:59 | ||
Szóval a "szeléset" az "zselé" akart lenni. | |||||
vlevi | Adatlap | 213130 | 2009. március 3. 17:59 | ||
Most mit használsz? Tűs Revellt? Mert én azt használok. Néha rájön a hiszti, és akkor folyik a tűből mint állat, de olyankor fogpiszkálóval kenem a helyére. Vagy pedig előveszem a valamelyik Heller maketthez adott, sokkal sűrűbb ragasztót, azt viszont már tényleg csak fogpiszkálóval tudom rendesen felvinni. Pillanatragasztót csak fémhez, műgyantához, és húzott szál ragasztásához használok, de abból a szeléset. Ja, mondtam már, hogy fogpiszkálóval kenem fel a helyére? | |||||
soca | Adatlap | 213129 | 2009. március 3. 17:06 | ||
Nem vagyok tag probáltam valakit keresni aki javítja nem tudom,hogy került a nevem mellé! | |||||
vitarisi | Adatlap | 213128 | 2009. március 3. 16:51 | ||
Ecsetest ajánlanám, én Tamiya Extra thin ragasztót használok, de Modell Masteré is jó akár, vagy bármi más. | |||||
Bebá | Adatlap | 213127 | 2009. március 3. 16:51 | ||
soca! Te soproni létedre a miskolc MBK-nek tagja vagy.Van elérhetőséged? | |||||
soca | Adatlap | 213126 | 2009. március 3. 16:31 | ||
Ki mivel ragaszt szemes, műanyag lánctalpat,mert én csak kínlódom! | |||||
Solo | Adatlap | 213125 | 2009. március 3. 14:05 | ||
Keresek 1/24-es .50cal M2 Browning géppuskákat két darabot ha lehet, de már egynek is nagyon örülnék. Ha maradt valakinek esetleg egy 2. vh-s amcsi repülőből, szivesen megvenném. :) gripsolokukacfreemail.hu | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 213124 | 2009. március 3. 13:36 | ||
Szia Lucky! Ez a méretarány az amit még eltudok pakolni a szekrényembe! A nagyobbak már nem mennek! Tetszenek,de nincs rá helyem. | |||||
lucky | Adatlap | 213123 | 2009. március 3. 13:15 | ||
A 48 nekem kicsi...:))) | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 213122 | 2009. március 3. 11:53 | ||
Szeva Tigris! A gép orr részén látható kis propeller a generátorhoz kapcsolódott,az áramfejlesztésért felelt! | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 213121 | 2009. március 3. 11:48 | ||
Szia Lucky! Igen,ő rá gondoltam! Szép páros,nekem tetszik! Terveim között szerepel egy mistel páros is,de szigorúan 48-as léptékben! Üdv: Ákos | |||||
lucky | Adatlap | 213120 | 2009. március 3. 10:17 | ||
lucky | Adatlap | 213119 | 2009. március 3. 09:50 | ||
Szia bmiki! Úgy tudom, h az Afrikakorps a szabvány sötétsárga álcát kapta, amit a helyszínen dekoráltak ha volt rá lehetőség. Ilyen sötétsárga pl Tamiya XF-60.Ez egy okkeres szín. Van aki világosítja sárgával vagy buff-fal. | |||||
bmiki | Adatlap | 213118 | 2009. március 3. 08:15 | ||
Sziasztok. Valaki meg tudná nekem mondani a II.VH-s német harckocsik sivatagi homok színének kódját. Mindegy hogy melyik gyártótól. Miki | |||||
cheaster | Adatlap | 213117 | 2009. március 3. 06:15 | ||
Hello Nekem abban kéne a segítségetek, hogy van-e lehetőség arra, hogy Revell R8-hoz, csak jobb hátsó lámpaburát szerezzek valahonnan, mert sajnos eltünt? Tomi | |||||
kovács_bt | Adatlap | 213116 | 2009. március 2. 22:08 | ||
Már megtaláltam nézzetek vissza 13427 / 13430 De köszönöm mindenkinek a segítséget! | |||||
soca | Adatlap | 213115 | 2009. március 2. 22:07 | ||
Valószínű Revell színek! de itt egy link az átváltáshozhttp://www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/reference/humbrol.htm | |||||
kovács_bt | Adatlap | 213114 | 2009. március 2. 21:47 | ||
jó lesz | |||||
f2d | Adatlap | 213113 | 2009. március 2. 21:30 | ||
kovács_bt | Adatlap | 213112 | 2009. március 2. 21:27 | ||
Köszönöm megtaláltam! translate.google.hu/translate | |||||
kovács_bt | Adatlap | 213111 | 2009. március 2. 21:25 | ||
tomgrey | Adatlap | 213110 | 2009. március 2. 21:11 | ||
Hali! Alakíts ki lyukakat valami keméky felületen, lehetőleg valami vékony fém (sörösdoboz), melegíts sorját, és nyomd bele a lyukba, miután meglágyult. Aztán csak le kell vágnod a sorja végéről. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 213109 | 2009. március 2. 21:08 | ||
Szerintem Humbrol. Az Airfix (vagy Heller) makettek rajzain jellemzően csak számok vannak színek helyett. | |||||
Hickory | Adatlap | 213108 | 2009. március 2. 21:02 | ||
Hát,én az Italeri gyártmányok háza táján néznék szét... Elvileg nem sokat változott a KV felfüggesztés és meghajtás az IS alvázakon,szóval az IS-2,ISU-122,ISU-152 készletek félszemenkénti lánctalpait használhatod. Ezek mind nagyon jó kitek,én nem pazarolnám el belőlük a hernyótalpat... | |||||
Hickory | Adatlap | 213107 | 2009. március 2. 20:58 | ||
Az az igazság,hogy a festékmárka nélkül én sem értem... Milyen gyártó? | |||||
Hickory | Adatlap | 213106 | 2009. március 2. 20:57 | ||
Az az igazság,hogy a festékmárka nélkül én sem értem... Milyen gyártó? | |||||
kovács_bt | Adatlap | 213105 | 2009. március 2. 20:51 | ||
segítsetek! a következő kódokat nem értem :S ha van valakinek átváltó táblázata akkor rakdjátok be! 11,27,33,53,80,85,130,147,155,171. köszöntem! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 213104 | 2009. március 2. 18:58 | ||
Azt hiszem, jól tippeltem: itt www.plane-crazy.net/links/me163.htm azt írják, hogy "The constant speed propeller in front drove a generator for electric power." | |||||
Tibcsi | Adatlap | 213103 | 2009. március 2. 18:48 | ||
Valószínűleg valamilyen áramfejlesztőt hajthatott. :) De ez csak tipp. | |||||
TIGRIS | Adatlap | 213102 | 2009. március 2. 18:12 | ||
Geri0313 | Adatlap | 213101 | 2009. március 2. 15:08 | ||
Hello ! Szeretném a segítségeteket abban hogy, hol tudnék 1/72-es Italeri gyártmányú KV-1 m41-eshez szemes lánctalapat ? Előre is köszi ! | |||||
hofi | Adatlap | 213100 | 2009. március 1. 21:52 | ||
Amit még Mistelnek hívtak, és viszonylag könnyen beszerezhető, az a DFS-230 vitorlázó, hátán egy Klemm Kl-35-tel vagy Me-109F-2-vel. A Huma gyártja a vitorlázót, és adja hozzá az összekötő szerkezetet is. | |||||
vrauko | Adatlap | 213099 | 2009. március 1. 21:13 | ||
Ez itt épp nem Junkers, hanem Ta-154, amiből kiszerelték a kabint, rádiót, stb. A f1verrel nemcsak a hajókat akartak támadni, hanem a "Vaskalapács" fedő nevű akció keretében a szovjet erőműveket és a hagyományos f1verek 6ósugarán kívülre, az Uralhoz telepített szovjet gyárakat és erőmíveket is. A Revell/Dragon Arado sugárhajtású bombázóval kapcsolt He-162-est is gyártott még nemrég, majd biztos fog a jövőben is. Misteleket (azt jelenti, hogy Fagyöngy) nem csak f1verként, hanem kísérleti célokra is csináltak, pl. a Me-262-es tesztelésekor, és még a szövetségeseknek is volt valami hasonló. A legszebb mai példa a Burán nevű orosz űrsikló a Ruszlán teherszállító hátán, vagy a 747-es és az amerikai űrsikló. | |||||
Zozó | Adatlap | 213098 | 2009. március 1. 20:31 | ||
Sziasztok! Esetleg tudja valaki, hogy a Roden OV-1A és OV-1B dobozaiban lévő keretek különböznek-e, vagy van gyakorlatilag ua. van mindkettőben? Zoli | |||||
Botond | Adatlap | 213097 | 2009. március 1. 19:09 | ||
Homorú felületen. | |||||
Botond | Adatlap | 213096 | 2009. március 1. 19:09 | ||
Sziasztok s szép jó estét Letudnátok e írni a matrica lágyító ill. feszítő szerek használatát s hogy alkalmazandók sík illetve ho,orú vagy domború felületen. | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 213095 | 2009. március 1. 18:08 | ||
Még egy kis segítség a Mistelhez! A Junkers belsejéből kiszerelték a pilótafülkét,a rádiót és egyéb berendezéseket. A gép belsejébe 3000-3500 kg-nyi robbanószert zsúfoltak. Általában a vadászgép Me-109 volt,de a Fw-190 jobban megfelelt erre a célra,már csak az üzemanyag miatt is. Az egész koncepció ötlete 1941-ben merült fel,de csak 1942-ben lett valami az ötletből.A vadászgép a bombázó leválasztása után rádiótávirányítással irányította a célra. Az Rlm először 100,majd utána 250 darabra növelte a rendelést. A gépek támaszpontja Franciaországban volt,ahol a Vizcayai öbölben állomásozó szövetséges hajókat támadhatták volna.A programot tovább fejlesztették Mistel 5 néven. A program lényege az volt hogy sugárhajtűműves gépeket kapcsoljanak össze. Heinkel He-162 és Aradó E-377 gépeket akartak párosítani,de az egész ötlet a tervezőasztalon maradt. | |||||
Fodi | Adatlap | 213094 | 2009. március 1. 16:41 | ||
SzuhÁkos | Adatlap | 213093 | 2009. március 1. 16:35 | ||
Szeva Tigris! A páros neve Mistel! A 2. V.h. alatt a németek fejlesztették ki. Általában egy Ju-88 és egy Fw-190 alkotta a párost,de ismert a Junkers-Messerschmitt duo is. A Junkerst átalakították és a belsejét robbanóanyaggal pakolták meg. Az orrán található hegyes csúcs az nem más mint a gyújtószerkezet. A két gépet egy piropatronos szerkezettel kötötték össze. A bombázó vezérlését is a vadászgépben ülő személy látta el. Remélem,hogy tudtam egy kicsit segíteni! Ha további információra van szükséged a párosról akkor nyugodtan keress meg! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A lakkosról még annyi kérdés, hogy a csak leszakadó felületre fújt lakkra fújjuk a második színt, majd a lakknál letöröljük, vagy hogyis? Komoyan nem tudom most elképzelni, ez hogyan működik!