<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Vadász | Adatlap | 21307 | 2007. január 10. 17:45 | ![]() | |
Akos | Adatlap | 21306 | 2007. január 10. 17:03 | ![]() | |
AZ FM detail komplett készlete után jól néz ki (kabin, futóaknák, hajtómű, pilonok, egyebek) | |||||
Zoli | Adatlap | 21305 | 2007. január 10. 17:03 | ![]() | |
Én annyira nem ismerem, mert csak 72-esekkel foglalkozok, de szerintem az FM feljavítói a legjobbak hozzá. Persze azért egy Eduard maratás se lenne felesleges. z | |||||
Hickory | Adatlap | 21304 | 2007. január 10. 16:49 | ![]() | |
és az 1:48-as academy MiG-hez?Eduard?Ki ismeri azt a készletet? | |||||
xcraft | Adatlap | 21303 | 2007. január 10. 16:17 | ![]() | |
Tényleg a Precíz ülései a legjobbak 72-ben. Kár, hogy leállt velük. | |||||
Zoli | Adatlap | 21302 | 2007. január 10. 16:09 | ![]() | |
Ülés van, de teljesen béna, lásd Pro Modell 2006/4! z | |||||
Corto_Maltese | Adatlap | 21301 | 2007. január 10. 15:49 | ![]() | |
Zoli! Az Aires-ben nincs ülés? Üdv! Corto Taki! Köszi! Üdv! Corto | |||||
Zoli | Adatlap | 21300 | 2007. január 10. 15:45 | ![]() | |
Szia! A Pavla kabint felejtsd el! Keress helyette Aires készletet! Kiömlőket is vehetsz tőlük, illetve egy Precíz ülés se ártana, ha valaki hajlandó lenne eladni... z | |||||
Taki | Adatlap | 21299 | 2007. január 10. 15:42 | ![]() | |
Igen az Italeri jó választás. Ráadásul az egyik legszebb ebben a méretarányban. Az Eduard gyárt hozzá fémmaratást, de úgy emlékszem a pavla is adott ki ehez műgyanta készletet. Matricát meg a HAD -tól tudsz beszerezni. | |||||
index | Adatlap | 21298 | 2007. január 10. 15:41 | ![]() | |
A Partnak és az Eduardnak van maratása igaz utóbbi csak ZOOM. A Pavla pedig készít gyanta kabint plusz katapult ülést. | |||||
Corto_Maltese | Adatlap | 21297 | 2007. január 10. 15:32 | ![]() | |
Sziasztok! Az Italeri Mig-29 A-ból akkor lehet magyar gépet készíteni, megfelelő matricákkal? Egyébként gyárt valaki ehhez a maketthez feljavítót? Üdv! Corto | |||||
Stefan | Adatlap | 21296 | 2007. január 10. 11:51 | ![]() | |
Nézegettem a google képkeresőben a "mig-29a" -kat, és megvilágosodtam :) Van nekem egy Income(?) gyártmányú, valami kínai Mig-29 -em (kep.tar.hu/istf/50405721), amit még akkor összeraktam, mielőtt komolyabban makettezni kezdtem, szóval elég gagyi lett (lásd 307-es hozzászólás). Szóval keresgélés közben ezt találtam: www.modellismorossi.it/newmodellismo/image%20model/italeri%201-72/0184S.jpg, így ennyi idő után rájöttem, hogy az valószínűleg egy Italeri volt :) ,de az is lehet, hogy fordítva (az Italery dobozolta újra a régi Income makettet). | |||||
Hickory | Adatlap | 21295 | 2007. január 10. 11:45 | ![]() | |
egyelőre még csak agyalok rajta,még nem kezdek neki egy darabig,csak foglalkoztat a téma.De a létező festéshez ragaszkodom.:) | |||||
Stefan | Adatlap | 21294 | 2007. január 10. 11:35 | ![]() | |
Mindenképp ragaszkodsz ahhoz, hogy egy létező repülőgép festése legyen? Vannak igen érdekes festések, amik akár lehet, hogy voltak is ideiglenesen valami show alkalmából átfestve (na ezt jól megaszontam). www.shasta.com/stovall/Lockon.htm Én, ha ennyire egyedit akarnék, akkor biztos csinálnék pl. Black Tomcat festést Fulcrumra, vagy ilyesmi. | |||||
Hickory | Adatlap | 21293 | 2007. január 10. 10:57 | ![]() | |
| |||||
Zoli | Adatlap | 21291 | 2007. január 10. 10:32 | ![]() | |
Ha nem akarod púpozni a MiG-et, építs burmait, bangladesit vagy iránit, azoknak is elég érdekes a festésük! z | |||||
Hickory | Adatlap | 21290 | 2007. január 10. 10:22 | ![]() | |
Köszönöm az infokat! A szudáni nem "A"?Ajaj... Gondolkodtam műrepülőgépeken,de inkább maradok a harci változatoknál. | |||||
gluer | Adatlap | 21289 | 2007. január 10. 10:16 | ![]() | |
a szudáni gépek tudtommal puposhátú mig-29SE változatok, az aca 29A -t eléggé meg kellene barkácsolni hozzá | |||||
Stefan | Adatlap | 21287 | 2007. január 10. 10:14 | ![]() | |
Több referenciát nem tudok, de ha ennyire ragaszkodsz az egyediséghez, akkor miért nem próbálsz meg valami olyat, ami például nem is harci céllal készült: gondolok itt a műrepülő gépekre (persze abból magyar már van egy, ha jól tudom). Szerintem 1:48-ban nem sok van. | |||||
Zoli | Adatlap | 21286 | 2007. január 10. 09:51 | ![]() | |
Ezt találtam csak az "archívumomban", talán valamelyest segít a festésnél. z | |||||
Hickory | Adatlap | 21285 | 2007. január 10. 09:42 | ![]() | |
Kösz!!! Igazából a szudáni tetszett meg...hogy hol találok egy afrikai mighez referenciát?!Nem baj,valami kell,amivel hergelem magam:)Nem akarok tucatmiget építeni belőle.valami különlegeset akarok.De nagyon jó még a kubai is.Az észak-koreairól nem is beszélve.Egy évig ehetnék az árát... | |||||
Stefan | Adatlap | 21284 | 2007. január 10. 09:33 | ![]() | |
Nézz körül itt: wp.scn.ru/en/ww4/f/39 Persze itt is előfordulhat a pontatlanság, szóval, ha kinéztél valami egzotikusat, akkor azért próbálj még pl. a google -el keresni róla képeket, ha ragaszkodsz a pontossághoz. | |||||
Hickory | Adatlap | 21283 | 2007. január 10. 09:26 | ![]() | |
A Stefin vettem egy 1:48-as fulcrum a-t.Keresgéltem,hogy mely országok üzemeltetik,mert valami egzotikus példányra vágyik a kis szívem,magyart és oroszt nem akarok.Valami megbízható honlapot tudtok ezen országok listájáról? | |||||
sainz | Adatlap | 21282 | 2007. január 4. 14:41 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 21281 | 2006. december 28. 14:23 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21280 | 2006. december 25. 11:57 | ![]() | |
| |||||
Fodi | Adatlap | 21279 | 2006. december 19. 15:00 | ![]() | |
Na igen, erre a kérdésre én sem találtam választ... Az eddig fellelt infók alapján legvalószínűbb a vszürke. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21278 | 2006. december 19. 07:48 | ![]() | |
Podva, Nem akarok hülyeséget mondani, de én úgy tudom, hogy a 2. vh-s ororsz gépek kabinbelseje valamilyen világos szürkéskék. Az FS skálán kábé a 36320 és a 35237 közé saccolom. De majd Vadász pontosít. :) Tibcsi | |||||
Podva | Adatlap | 21277 | 2006. december 19. 07:31 | ![]() | |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a következőben: Találkozott már valaki Su-2 kabinbelsejének színével? A belsőrész kialakításáról igen sok fotó áll rendelkezésre, de mind fekete-fehér ez alapján lehet a szürkétől a világoskékig szinte bármi. Előre is kösz mindent! Üdv Podva | |||||
Zoli | Adatlap | 21276 | 2006. október 7. 23:19 | ![]() | |
Szia! Én is csak annyit hallottam, hogy lesz, kb egy éve... A 48-asról nem tudok, mert csak 72-vel foglalkozok. Talán a Cutting Edge is gyártotta, de lehet, hogy keverem valami más céggel, egy régi Modell&Makettben is megemlítették asszem jópár éve. z | |||||
Tophatters | Adatlap | 21275 | 2006. október 7. 18:42 | ![]() | |
Ez a Szu-22 törzsvég engem is érdekelne, mert még nem is hallottam róla! 48-as méretarányhoz az átalakítót hol lehet kapni? | |||||
Fodi | Adatlap | 21274 | 2006. október 6. 21:23 | ![]() | |
www.freeweb.hu/horac/Kep/Civil/HA-PAX.jpg Hali! Erről a gépről keresek bármilyen információt. Elég rövid ideig repült nálunk, de talán előkerül valami... | |||||
Zoli | Adatlap | 21273 | 2006. július 9. 17:53 | ![]() | |
Szasz Bomb! Én is hallottam, hogy tervezgetnek egy átépítőt és kiegészítőket, de ezenkívül semmi konkrétról nem tudok még, esetleg Te igen? z | |||||
Bombraider | Adatlap | 21272 | 2006. július 9. 17:43 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 21271 | 2006. július 9. 17:42 | ![]() | |
Sajnos 72-ben meg új törzsvég nincs, na mindegy, majd átfaragom valahogy, kétszer... z | |||||
Akos | Adatlap | 21270 | 2006. július 9. 17:03 | ![]() | |
Igen, de létezik átfaragott, javított műgyanta törzs 48-ban, Planes gyártmány. Nekem van egy a polcon, a KP makettel együtt pihenget. Saját építésből akartam megcsinálni a kétüléseset, de most már nem kell építgetnem. | |||||
Zoli | Adatlap | 21269 | 2006. július 9. 16:47 | ![]() | |
Eddig is építhettünk, igaz, 72-ben. Viszont a törzset a 48-asnál is át kell faragni, ha jól tudom. z | |||||
Akos | Adatlap | 21268 | 2006. július 8. 14:51 | ![]() | |
| |||||
Podva | Adatlap | 21267 | 2006. június 25. 08:08 | ![]() | |
Köszönöm Vadász! Üdv Podva | |||||
Vadász | Adatlap | 21266 | 2006. június 25. 07:29 | ![]() | |
Podva! Az AMT-7 nek naggyából megfelel a Model Master orosz kékje Az AII kéket a gunze H-311 (FS-36622)+ egy kevés H-45 kék keveréke Ezt elég nehéz beállitani, csak szinminta segitségével lehetséges. Vadász | |||||
Apaka | Adatlap | 21265 | 2006. június 24. 22:32 | ![]() | |
G-cart! Bár nem fogadnék rá, hogy a monitorom abszolút helyes szineket ad, de a képen a bombák nekem világos kéknek látszanak, talán egy kicsi szürke beütéssel. A Humbrol 127 viszont itt van a kezemben + egy repülő, amit ilyennel fújtam. Sztem ez sima, mezei világos szürke. Sztem nagyon messze van a kép szineitől. Apaka | |||||
Podva | Adatlap | 21264 | 2006. június 24. 21:53 | ![]() | |
Segítsetek! Milyen gunze szinekből lehet kikeverni az AII és az AMT-7 kékeket? van valakinek, valami többé kevésbé tuti receptje? Előre is köszi Üdv Podva | |||||
G-cart | Adatlap | 21263 | 2006. május 30. 21:13 | ![]() | |
Bocs, hogy nem említettem konkrétabban, de Szu-24-es alá pakolt bombákról lenne szó: www.airwar.ru/weapon/ab/ofab-100-120.html Általában kékes-szürkés színüek, ami nekem jó is, de mivel fessek szerintetek ilyet. Humbrol 127-es? Köszi: G' | |||||
Podva | Adatlap | 21262 | 2006. május 30. 18:00 | ![]() | |
Ahogy mi is:) (sőt a németek szállították nekünk nagy tételben a Ca135-einkhez a zsákmányolt ruszki bombákat) Üdv Podva | |||||
Vadász | Adatlap | 21261 | 2006. május 30. 17:53 | ![]() | |
G-cart! Podva által ajánlott oldalnál jelenleg nincs korektebb!! Egyetlen hozzáfűznivalom van, hogy minden bombát valamilyen olajos-kátrányos festékbe mártottak a korrozió elkerülése érdekében. A csapatokhoz már így kerültek. Ezért nagyon sötétszürkék, inkább feketék. Viszont az oroszok felhasználták a zsákmányolt német bombákat is. Vadász | |||||
G-cart | Adatlap | 21260 | 2006. május 30. 17:34 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 21259 | 2006. május 30. 16:09 | ![]() | |
Hú ez tényleg sűrű, rákerestem neten. :) | |||||
Podva | Adatlap | 21258 | 2006. május 30. 16:06 | ![]() | |
Hi az Ún: Type 5-ig ritka volt fölül is mint alul... Üdv Podva | |||||
Fodi | Adatlap | 21257 | 2006. május 30. 15:46 | ![]() | |
1 mm? Hmm, van egy I-16-oson, de azon mintha ritkábbak lennének. HA tényleg ilyen sűrű, akkor az általam javasolt út tényleg járhatatlan... :( | |||||
Podva | Adatlap | 21256 | 2006. május 30. 15:43 | ![]() | |
Hali Fodi! Ismerem a módszert és használom is! Sajnos az I-16 ill. UTI-4 esetében 72-ben a szárny felsőrészen a bordák távolsága kb: 1mm. Nincs ilyen apró szikém. Így azt a módszert fogom választani, hogy a bordák helyét bekarcolom, az igy készült hornyokba húzott szálat ragasztok amit majd polírpapírral hozzáidomítok az alaphoz. Üdv Podva |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Itt nézegess.
http://br.geocities.com/alvmaia/Mig/
Vadász