<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lucky | Adatlap | 214514 | 2009. június 19. 21:08 | ||||||||||||||||||||||||||||
Olyat is láttam , h a fúró egyszerűen kitekeredett. | |||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 214513 | 2009. június 19. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ja , nekem volt olyan "edzett ACÉL fém fúróm" , hogy derékszögben meghajlott, de nem tört el! Megkeresem, ha megtalálom fotózok és feldobom ide a képet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 214512 | 2009. június 19. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||
Én egy gyári négyes fúró szárát esztergáltam le 3 milliméteresre, hogy be tudjam fogni a hármas patronba. Bekapcsolás után kb. fél másodperc és repült a fúró patronból kiálló része. Ez a legkisebb, 8000 / perc fordulaton volt. Szerintem a görbítés az hülyeség és veszélyes. | |||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 214511 | 2009. június 19. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||
Esetleg ő kezdett volna átalakítót készíteni magának? Próbálj kapcsolatba lépni vele, szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||
sanjurjo | Adatlap | 214510 | 2009. június 19. 16:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Annak aki olvasta a 14810-es számú segítség kérésem. Íme itt vannak a kacsaszárnyas Szu 30-as makettek, egy Indiai, és egy Maláj példány, az indiai, állítólag egy 1/72-es Heller UB átépítésével készült, gondolom házilag, bár a készülő makett fotói gyanúsak, vagy nagyon profi házi építés, vagy esetleg mégis egy átépítő szett az előtétszárny, ha valaki, találkozott már vele, vagy tudna ötletet adni, hogy kezdjem el a sima Zvezda Szu 30-asomon a kacsaszárny építését, meg köszöném. Sziasztok! | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 214509 | 2009. június 19. 16:04 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Muzzy! A hsz a mértékteleneknek szólt! :)) Találkoztam már olyan szárakkal amik maguktól tudták a derékba hajlítást.Akkorát rántott, majd elejtettem a gépet.Pedig még nem is fullon forgott.A vágótárcsa meg visítva ment a fülem mellett el... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 214508 | 2009. június 19. 15:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Lucky! Igazad van, mindenben tudni kell a mértéket! :) Nem azt mondtam, hogy derékba kell hajlítani, hanem csak kis mértékben, erre utalnak a képek is! Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 214507 | 2009. június 19. 12:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
Azért módjával azzal a hajlítással.Tud az akkorát ütni, h kicsavarja magát a kézből. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 214506 | 2009. június 19. 09:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
Proo0! Juge javaslatát kiegészítve, a mellékelt linket javaslom áttanulmányozni, ahol az úriember a marófej tengelyét meghajlítja, így fogja be kézi fúrógépbe, majd nem nagy ford számon használja. Lényeg, a hajlított tengely miatt nem egyenletes lesz a bemarás, hanem eltérő mélységű, mintázatú lesz. paulbudzik.com/tools-techniques/Cast%20Texture/creating-cast-texture.html Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 214505 | 2009. június 18. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 214504 | 2009. június 18. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
A mondás második felét ne használd! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 214503 | 2009. június 18. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia pr00! Az előttem szóló papgyuri nagyon átfogó tájékoztatást nyújtott,de én kiegészíteném. Jó lehet az oldószeres ragasztó is,egyesek erre esküsznek. Én Surfacert használok erre,egy rossz ecsettel tapogató mozdulatokkal viszem fel a felületre. | |||||||||||||||||||||||||||||||
papgyuri | Adatlap | 214502 | 2009. június 18. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||
proo0! Többféle megoldás is kínálkozik. 1.Veszel sima acetont és átkened vele az eredetileg öntéssel készült részeket (pld. a motorházfedelet ne!). Az aceton megmarja a felületet,olyan lesz mint az öntvény.( előtte nem árt gyakorolni a technikát) 2. Maróval finoman végigmégy a felületeken így alakítod ki a kívánt durvaságot. 3. Maró hiányában megteszi a kissé durvább csuszolópapír is (800-as) Ha van rá lehetőséged, kend át a "megdolgozott" felületet Mr.Surfacer 500-al, így sokkal homogénebb lesz a felület. Üdv.: papgyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 214501 | 2009. június 18. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi! Navigare neccese est! Ha már van hajód az az első lépés! :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 214500 | 2009. június 18. 19:36 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szasz! Mostanában nem érek rá ilyen világuralmas dolgokra. Hajót kell építenem. De még majd beszélünk róla, ha majd az ápoló nem figyel. Üdv: Jozsi | |||||||||||||||||||||||||||||||
proo0 | Adatlap | 214499 | 2009. június 18. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok van egy iteleri shermanom és az a gáz vele hogy nem látszanak az öntvény nyomok rajta és nem tudom mivel lehet a legjobban kialakítani van valami ötletetek mert nem szeretném el ...ni! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 214498 | 2009. június 18. 16:30 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Levix! Köszönöm a segítséged, bár az igazat megvalva ezzel az oldalal már én is találkoztam, megint szorgalmasan végig néztem de én csak a szokványos együléses kacsa szárnyú Szuhojokat (Szu 33, 35, 37) találtam meg rajta, a kétülésesekből mindegyik sima, tulajdonképpen Szu 27 UB, bár a valódiaknál is az első Szu 30 KN-ek ezeknek a sárkányára épülhettek. A honlap legvégén találtam egy hivatkozást egy talán koreai cégre de annak meg nem jött be a linkje. A legtöbb Szu 30 KN makett egyébként szerintem mind a Zvezda féle lehet, vagy ahhoz hasonló, ámbár fussanak Nakotine, Berkut, vagy bármilyen más cég név alatt. Egyébként nem értem ezeket a makettgyártókat, mert a legtöbb export gép Indiába, Indonéziába, és még ki tudja hova már ezekkel a kacsa szárnyakkal ment, tehát jó üzleti érzékkel lecsaphatnának a témára, na jó mondjuk az is igaz, hogy a például Venezuelába küldött Szu 30-asok még sima sárkánnyal érkeztek, legalábbis az első példányok, ugyanígy volt ez Indiában is. Arról már nem is beszélek, hogy a neten találtam kész 1/72-es Szu 30 MKI makettet, igaz ha a sekélyes angol tudásommal jól fordítottam azt tényleg házilag építette át külföldi makettezőtársunk, egy Heller Szu 27 UB készletből, hát nem lehetett semmi, félek én is erre a sorsa jutok. Szóval a kérdésem még nyítva áll, ha bárki tud átépítő készletről, vagy csak van egy jó ötlete írjon. Azért köszönöm mégegyszer a segítséget! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 214497 | 2009. június 18. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 214496 | 2009. június 18. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 214495 | 2009. június 18. 14:17 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A zvezda 1/72-es Szu 30 KN-jét szeretném Szu 30 MKI-vé alakítani. (végül is a típusjelzés nem is annyira számít, mert az oroszok is ráálltak, ha jól tudom, hogy ahány ország annyi féle a típusjel kombínáció)Vagyis a sima kétüléses Szuhojra kéne szerkeszteni előtét szárnyakat (kacsa szárnyakat), meg még iker orrfutót, de azt még megoldom valahogy, a szárnyaktól, és az azzal járó szárny törzs ív átalakítástól jobban retegek. Én már nézelődtem a neten, de nem találtam semilyen átépítő készletet, de gondoltam megkérdezem hátha mégis. Ha nem marad a házi építés, egy együlése, de kacsaszárnyú Szu 37-es mintája alapján, de érzem abba beleőszűlök... Sziasztok! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Atesz76 | Adatlap | 214494 | 2009. június 18. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van esetleg valakinek egy felesleges Tamiya Nissan Nismo R34 GT-R Z-Tune-ba való szélvédője? Az enyém sajnos megsemmisült és így nem is tudom befejezni:( | |||||||||||||||||||||||||||||||
Józsi | Adatlap | 214493 | 2009. június 17. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
Örvendek Jozsi. Viáguralmi tervekhez mit szólnál? Csabbe, neked köszönöm szépen a segítséget, így már minden tiszta. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 214492 | 2009. június 17. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Na most meglepődtem, hogy ilyet kérdeztem! De aztán rájöttem: én rövid o-s Jozsi vagyok. Szevasz Drusza. | |||||||||||||||||||||||||||||||
csabbee | Adatlap | 214491 | 2009. június 17. 16:34 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ez egy 2 komponensü epoxy tömítő anyag.Mindkét félből egyenlő darabot kell leválasztani,majd gyúrmaszerüen összedolgozni hogy egy homogén,képlékeny anyagot kapjál.Ezután arra használod amire akarod.Lehet vele tömíteni,formát kialakítani,szobrászkodni,stb...Kicsit nedvesen még könnyebben lehet alakítani.Ha megszáradt(kb4-6 óra,kőkeményre)lehet faragni,csiszolni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 214490 | 2009. június 17. 16:30 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kétkomponensű, epoxi tömítőanyag. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Józsi | Adatlap | 214489 | 2009. június 17. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||
Klemi | Adatlap | 214488 | 2009. június 17. 15:39 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok nincs valakinek Tamiya Peugeot 206 WRC 2001-re gumiköpenye eladó? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Klemi | Adatlap | 214487 | 2009. június 17. 09:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok egy kérdés Peugeot 206 WRC és Ford Focus WRC hűtőrácshoz melyik illik jobban? http://automakett.hu/termek/hobby_design_hd05-0005_mesh_square_95mm_x_143mm.html http://automakett.hu/termek/hobby_design_hd05-0006_mesh_diamond_95mm_x_143mm.html http://automakett.hu/termek/hobby_design_hd05-0007_mesh_hexagon_95mm_x_143mm.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
TIGRIS | Adatlap | 214486 | 2009. június 17. 08:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 214485 | 2009. június 16. 23:38 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ja arra szerintem lehetne,de egyszerűbb a hajzselé,ecsettel felkened ahova kell és kész. Mondjuk egyszerűbb picit mint a hajlakkos megoldás... Csak nincs akkora szabadságod,főleg ha oda is akarsz lepattogzódást ahova nem tettél,mert előzőleg mondjuk nem tervezted meg eléggé. Különben meg használd a "válasz erre" gombot,mert hirtelen azt se tudni kire reagáltál:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Yankee | Adatlap | 214484 | 2009. június 16. 23:10 | ||||||||||||||||||||||||||||
Yankee | Adatlap | 214483 | 2009. június 16. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||||||
subaru subaru Hello sziasztok. Egy kis gondba vagyok és segítségeteket kérném. Az első maket autómat kezdtem restaurálni újra építeni (nem sikerült jól) és gondoltam mostanra megtudnám cisnállni rendesen csak az a baj hogy már össze volt rakva:S És a szétszedés során néhány alkatrész megsérült. És ebben kérném a segítségeteket hogy ha lenne valakinek elfekvőbe ehhez a subaruhoz a következő alkatrésze. Ablak, ablaktörlők, lámpák mindennel együtt első hátsó lámpa, búra, krómozott rész minden. Tök mindeggy, hogy utcai vagy rally bármi jöhet ha egyszer elkészül egy kis tuning autó lesz belőle. ÉS ha valakit érdekelne ennek az autónak a gyári kereketit tudom cserébe adni vagy természetesen megbeszéljük matrica lap is érdekel az utcaihoz vagy a rally az mind1. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 214481 | 2009. június 16. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Köszi csak ez igy nem sok. Nem tudok németül. Estleg tudsz segiteni? Vagy valki? Keri ha lehet ezt a lehetőséget talomba teszem ha nem tudom megoldani másképp inkább végleges megoldás kéne. Amugy csak nagyot esett a betonra. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 214480 | 2009. június 16. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 214479 | 2009. június 16. 21:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tommy! Persze, hogy egyszerűbb, de lehet, hogy nem mindig publikus egy elérhetőség. Meg hát ne csak én dolgozzak, ha másnak kell az info! :-) :-) Üdv,Z63 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 214478 | 2009. június 16. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||
buksi! Kifehéríteni mattlakkal tudod a kabintetőt, színezni pedig ajánlanám a clear színeket, pl. füstszín. Ha a napfénytől kifehéredett, majd besárgult kabintetőt akarsz, akkor ajánlom a Testors kockaüveges mattlakkját, amely idővel erősen borostyánsárgára színeződik. Miután mesterségesen megöregítetted a kabintetőt, egy kis fényes lakkot fújsz rá, így kissé fénylik is majd, mégis avítt és napszítta lesz. Üdv, Z63 | |||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 214477 | 2009. június 16. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||
Urak! S.O.S.! Hol kapható az országban, de leginkább Budapesten, Gunze festék a Gyáli úti Játék-Makett-en kívül? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 214476 | 2009. június 16. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 214475 | 2009. június 16. 21:20 | ||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Hát ezt hogy'sikerült így eltörni!:-( Ha nagyon sos,akkor tudok egyet adni,aztán majd később visszaadod. Amúgy érdemes az öregtől venni tartalék készletet a pisztolyhoz,van benne düzni,összes tömítés,kerámiagolyó,menetes izé stb... Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 214474 | 2009. június 16. 21:14 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresném a Gunze festékeiben ezeket a németszíneket, elsősorban Dornier 335a-hoz következő színeket: RLM 02 RLM 65 RLM 76 RLM 77 RLM 81 RLM 82 RLM 83 mszl@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mortyi | Adatlap | 214473 | 2009. június 16. 21:10 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Ilyenekre gondoltam esetleg ez nincs szinesben és egy kicsit nagyobban Üdv Mortyi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 214472 | 2009. június 16. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
sdkfz | Adatlap | 214471 | 2009. június 16. 19:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
mármint úgy gondoltam hogy látszon az eredeti festés pl a fehér szín alatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kumancs | Adatlap | 214470 | 2009. június 16. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tomi | Adatlap | 214469 | 2009. június 16. 19:40 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Olyan képekre lenne szügségem, amin olyan léggömb látható, amiről röplapokat szórtak. Remélem tudjátok melyikre gondolok. Vagy valami pontos név amivel tudok keresni a gógliban? Üdv.: Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 214468 | 2009. június 16. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ha magyar vonatkozásra gondolsz akkor nem tudom,nem igen hiszem. Ha német-mert abban körzetben azok is voltak-akkor ott minden bizonnyal. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 214467 | 2009. június 16. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Lefolyótisztító a tuti. Másfél napig ázik,utána kefével lekaparható viszonylag könnyen. Én legutóbb egy 35-ös tigrincsről marattam le 4 réteg festéket így... Nem is feltétlenül kell tacskós(tescos),megteszi bármilyen márka. Amig ázik,néha ki kell venni a "munkadarabot",és megkapargatni,ha már elég könnyen lejön akkor neki lehet esni... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Luki66 | Adatlap | 214466 | 2009. június 16. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Miller! A Ho-Ki makettboltban a körúton. Üdv: Luki | |||||||||||||||||||||||||||||||
tsaba | Adatlap | 214465 | 2009. június 16. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||
tsaba | Adatlap | 214464 | 2009. június 16. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |