/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
lucky 214514 2009. június 19. 21:08
Válasz erre
Olyat is láttam , h a fúró egyszerűen kitekeredett.
mszl 214513 2009. június 19. 21:04
Válasz erre
Ja , nekem volt olyan "edzett ACÉL fém fúróm" , hogy derékszögben meghajlott, de nem tört el!

Megkeresem, ha megtalálom fotózok és feldobom ide a képet
Jozsi 214512 2009. június 19. 20:54
Válasz erre
Én egy gyári négyes fúró szárát esztergáltam le 3 milliméteresre, hogy be tudjam fogni a hármas patronba. Bekapcsolás után kb. fél másodperc és repült a fúró patronból kiálló része. Ez a legkisebb, 8000 / perc fordulaton volt. Szerintem a görbítés az hülyeség és veszélyes.
borisz 214511 2009. június 19. 20:50
Válasz erre
Esetleg ő kezdett volna átalakítót készíteni magának?
Próbálj kapcsolatba lépni vele, szerintem.
sanjurjo 214510 2009. június 19. 16:53
Válasz erre
su-30_034
su-30_034
su-30_035
su-30_035
su-30_052
su-30_052
su-30_053
su-30_053
su-30_058
su-30_058
su-30_064
su-30_064
su-30_065
su-30_065
su-30_067
su-30_067
su-30_068
su-30_068
su-30_069
su-30_069
su-30_071
su-30_071
su-30_072
su-30_072
su-30_075
su-30_075

Sziasztok!

Annak aki olvasta a 14810-es számú segítség kérésem. Íme itt vannak a kacsaszárnyas Szu 30-as makettek, egy Indiai, és egy Maláj példány, az indiai, állítólag egy 1/72-es Heller UB átépítésével készült, gondolom házilag, bár a készülő makett fotói gyanúsak, vagy nagyon profi házi építés, vagy esetleg mégis egy átépítő szett az előtétszárny, ha valaki, találkozott már vele, vagy tudna ötletet adni, hogy kezdjem el a sima Zvezda Szu 30-asomon a kacsaszárny építését, meg köszöném.

Sziasztok!
lucky 214509 2009. június 19. 16:04
Válasz erre
Kedves Muzzy!
A hsz a mértékteleneknek szólt! :))

Találkoztam már olyan szárakkal amik maguktól tudták a derékba hajlítást.Akkorát rántott, majd elejtettem a gépet.Pedig még nem is fullon forgott.A vágótárcsa meg visítva ment a fülem mellett el...
Muzzy 214508 2009. június 19. 15:17
Válasz erre
Kedves Lucky!
Igazad van, mindenben tudni kell a mértéket! :)
Nem azt mondtam, hogy derékba kell hajlítani, hanem csak kis mértékben, erre utalnak a képek is!
Muzzy
lucky 214507 2009. június 19. 12:56
Válasz erre
Azért módjával azzal a hajlítással.Tud az akkorát ütni, h kicsavarja magát a kézből.
Muzzy 214506 2009. június 19. 09:53
Válasz erre
Proo0!
Juge javaslatát kiegészítve, a mellékelt linket javaslom áttanulmányozni, ahol az úriember a marófej tengelyét meghajlítja, így fogja be kézi fúrógépbe, majd nem nagy ford számon használja. Lényeg, a hajlított tengely miatt nem egyenletes lesz a bemarás, hanem eltérő mélységű, mintázatú lesz.
paulbudzik.com/tools-techniques/Cast%20Texture/creating-cast-texture.html

Muzzy
juge75 214505 2009. június 18. 21:25
Válasz erre
1
1
2
2

Fogsz egy marófejet és egy miniplexet vagy hasonlót.
Szépen hozzáérteted óvatosan a felülethez amíg a kívánt hatás nincs meg.
Forrás: Mig Jimenez: Frequently Asked Questions of the AFV painting techniques (FAQ).
Jozsi 214504 2009. június 18. 21:00
Válasz erre
A mondás második felét ne használd!
Hickory 214503 2009. június 18. 20:59
Válasz erre
Szia pr00!

Az előttem szóló papgyuri nagyon átfogó tájékoztatást nyújtott,de én kiegészíteném.

Jó lehet az oldószeres ragasztó is,egyesek erre esküsznek.
Én Surfacert használok erre,egy rossz ecsettel tapogató mozdulatokkal viszem fel a felületre.
papgyuri 214502 2009. június 18. 20:56
Válasz erre
proo0!
Többféle megoldás is kínálkozik. 1.Veszel sima acetont és átkened vele az eredetileg öntéssel készült részeket (pld. a motorházfedelet ne!). Az aceton megmarja a felületet,olyan lesz mint az öntvény.( előtte nem árt gyakorolni a technikát) 2. Maróval finoman végigmégy a felületeken így alakítod ki a kívánt durvaságot. 3. Maró hiányában megteszi a kissé durvább csuszolópapír is (800-as) Ha van rá lehetőséged, kend át a "megdolgozott" felületet Mr.Surfacer 500-al, így sokkal homogénebb lesz a felület.
Üdv.:
papgyuri
lucky 214501 2009. június 18. 20:20
Válasz erre
Jozsi!
Navigare neccese est!
Ha már van hajód az az első lépés! :))
Jozsi 214500 2009. június 18. 19:36
Válasz erre
Szasz!
Mostanában nem érek rá ilyen világuralmas dolgokra. Hajót kell építenem. De még majd beszélünk róla, ha majd az ápoló nem figyel.
Üdv: Jozsi
proo0 214499 2009. június 18. 18:25
Válasz erre
Sziasztok van egy iteleri shermanom és az a gáz vele hogy nem látszanak az öntvény nyomok rajta és nem tudom mivel lehet a legjobban kialakítani van valami ötletetek mert nem szeretném el ...ni!
Sanjurjo 214498 2009. június 18. 16:30
Válasz erre
Szia Levix!

Köszönöm a segítséged, bár az igazat megvalva ezzel az oldalal már én is találkoztam, megint szorgalmasan végig néztem de én csak a szokványos együléses kacsa szárnyú Szuhojokat (Szu 33, 35, 37) találtam meg rajta, a kétülésesekből mindegyik sima, tulajdonképpen Szu 27 UB, bár a valódiaknál is az első Szu 30 KN-ek ezeknek a sárkányára épülhettek. A honlap legvégén találtam egy hivatkozást egy talán koreai cégre de annak meg nem jött be a linkje. A legtöbb Szu 30 KN makett egyébként szerintem mind a Zvezda féle lehet, vagy ahhoz hasonló, ámbár fussanak Nakotine, Berkut, vagy bármilyen más cég név alatt. Egyébként nem értem ezeket a makettgyártókat, mert a legtöbb export gép Indiába, Indonéziába, és még ki tudja hova már ezekkel a kacsa szárnyakkal ment, tehát jó üzleti érzékkel lecsaphatnának a témára, na jó mondjuk az is igaz, hogy a például Venezuelába küldött Szu 30-asok még sima sárkánnyal érkeztek, legalábbis az első példányok, ugyanígy volt ez Indiában is. Arról már nem is beszélek, hogy a neten találtam kész 1/72-es Szu 30 MKI makettet, igaz ha a sekélyes angol tudásommal jól fordítottam azt tényleg házilag építette át külföldi makettezőtársunk, egy Heller Szu 27 UB készletből, hát nem lehetett semmi, félek én is erre a sorsa jutok. Szóval a kérdésem még nyítva áll, ha bárki tud átépítő készletről, vagy csak van egy jó ötlete írjon.

Azért köszönöm mégegyszer a segítséget!
Levix 214497 2009. június 18. 15:43
Válasz erre
Sanjurjo 214496 2009. június 18. 14:20
Válasz erre
iaf-su30mki%5Bsb024%5D
iaf-su30mki%5Bsb024%5D

Sziasztok!

Erre gondoltam...
Sanjurjo 214495 2009. június 18. 14:17
Válasz erre
Sziasztok!

A zvezda 1/72-es Szu 30 KN-jét szeretném Szu 30 MKI-vé alakítani. (végül is a típusjelzés nem is annyira számít, mert az oroszok is ráálltak, ha jól tudom, hogy ahány ország annyi féle a típusjel kombínáció)Vagyis a sima kétüléses Szuhojra kéne szerkeszteni előtét szárnyakat (kacsa szárnyakat), meg még iker orrfutót, de azt még megoldom valahogy, a szárnyaktól, és az azzal járó szárny törzs ív átalakítástól jobban retegek. Én már nézelődtem a neten, de nem találtam semilyen átépítő készletet, de gondoltam megkérdezem hátha mégis. Ha nem marad a házi építés, egy együlése, de kacsaszárnyú Szu 37-es mintája alapján, de érzem abba beleőszűlök...

Sziasztok!
Atesz76 214494 2009. június 18. 13:19
Válasz erre
Sziasztok!
Van esetleg valakinek egy felesleges Tamiya Nissan Nismo R34 GT-R Z-Tune-ba való szélvédője? Az enyém sajnos megsemmisült és így nem is tudom befejezni:(
Józsi 214493 2009. június 17. 19:43
Válasz erre
Örvendek Jozsi. Viáguralmi tervekhez mit szólnál? Csabbe, neked köszönöm szépen a segítséget, így már minden tiszta.
Jozsi 214492 2009. június 17. 16:40
Válasz erre
Hali!
Na most meglepődtem, hogy ilyet kérdeztem! De aztán rájöttem: én rövid o-s Jozsi vagyok.
Szevasz Drusza.
csabbee 214491 2009. június 17. 16:34
Válasz erre
Ez egy 2 komponensü epoxy tömítő anyag.Mindkét félből egyenlő darabot kell leválasztani,majd gyúrmaszerüen összedolgozni hogy egy homogén,képlékeny anyagot kapjál.Ezután arra használod amire akarod.Lehet vele tömíteni,formát kialakítani,szobrászkodni,stb...Kicsit nedvesen még könnyebben lehet alakítani.Ha megszáradt(kb4-6 óra,kőkeményre)lehet faragni,csiszolni.
borisz 214490 2009. június 17. 16:30
Válasz erre
Kétkomponensű, epoxi tömítőanyag.
Józsi 214489 2009. június 17. 16:19
Válasz erre
Termék
Termék

Szevasztok. A képen látható termék, micsodda illetve mirevaló? Hogyan kell használni, alkalmazni. Kérem aki tudja írja le. Elégé kiváncsi vagyok, meg lehet hasznosítható a dolog.
Klemi 214488 2009. június 17. 15:39
Válasz erre
Sziasztok nincs valakinek Tamiya Peugeot 206 WRC 2001-re gumiköpenye eladó?
Klemi 214487 2009. június 17. 09:00
Válasz erre
TIGRIS 214486 2009. június 17. 08:47
Válasz erre
Zsola 214485 2009. június 16. 23:38
Válasz erre
Ja arra szerintem lehetne,de egyszerűbb a hajzselé,ecsettel felkened ahova kell és kész. Mondjuk egyszerűbb picit mint a hajlakkos megoldás...
Csak nincs akkora szabadságod,főleg ha oda is akarsz lepattogzódást ahova nem tettél,mert előzőleg mondjuk nem tervezted meg eléggé.
Különben meg használd a "válasz erre" gombot,mert hirtelen azt se tudni kire reagáltál:)
Yankee 214484 2009. június 16. 23:10
Válasz erre
subaru
subaru

kép lemaradt
Yankee 214483 2009. június 16. 23:09
Válasz erre
subaru
subaru

Hello sziasztok. Egy kis gondba vagyok és segítségeteket kérném. Az első maket autómat kezdtem restaurálni újra építeni (nem sikerült jól) és gondoltam mostanra megtudnám cisnállni rendesen csak az a baj hogy már össze volt rakva:S És a szétszedés során néhány alkatrész megsérült. És ebben kérném a segítségeteket hogy ha lenne valakinek elfekvőbe ehhez a subaruhoz a következő alkatrésze. Ablak, ablaktörlők, lámpák mindennel együtt első hátsó lámpa, búra, krómozott rész minden. Tök mindeggy, hogy utcai vagy rally bármi jöhet ha egyszer elkészül egy kis tuning autó lesz belőle. ÉS ha valakit érdekelne ennek az autónak a gyári kereketit tudom cserébe adni vagy természetesen megbeszéljük matrica lap is érdekel az utcaihoz vagy a rally az mind1.
Kumancs 214481 2009. június 16. 21:59
Válasz erre
Üdv.
Köszi csak ez igy nem sok. Nem tudok németül. Estleg tudsz segiteni? Vagy valki?

Keri ha lehet ezt a lehetőséget talomba teszem ha nem tudom megoldani másképp inkább végleges megoldás kéne. Amugy csak nagyot esett a betonra.
Z63 214480 2009. június 16. 21:45
Válasz erre
mszl!
Csörögj rám festékügyben!
06/30 417 26 33
Z63
Z63 214479 2009. június 16. 21:43
Válasz erre
Tommy!
Persze, hogy egyszerűbb, de lehet, hogy nem mindig publikus egy elérhetőség.
Meg hát ne csak én dolgozzak, ha másnak kell az info! :-) :-)
Üdv,Z63
Z63 214478 2009. június 16. 21:40
Válasz erre
buksi!
Kifehéríteni mattlakkal tudod a kabintetőt, színezni pedig ajánlanám a clear színeket, pl. füstszín. Ha a napfénytől kifehéredett, majd besárgult kabintetőt akarsz, akkor ajánlom a Testors kockaüveges mattlakkját, amely idővel erősen borostyánsárgára színeződik. Miután mesterségesen megöregítetted a kabintetőt, egy kis fényes lakkot fújsz rá, így kissé fénylik is majd, mégis avítt és napszítta lesz.
Üdv, Z63
salou 214477 2009. június 16. 21:24
Válasz erre
Urak!
S.O.S.! Hol kapható az országban, de leginkább Budapesten, Gunze festék a Gyáli úti Játék-Makett-en kívül?
Keri 214476 2009. június 16. 21:23
Válasz erre
Kumancsnak ment...
porcelángolyó,nem kerámia...
Keri 214475 2009. június 16. 21:20
Válasz erre
Hali!

Hát ezt hogy'sikerült így eltörni!:-(
Ha nagyon sos,akkor tudok egyet adni,aztán majd később visszaadod.
Amúgy érdemes az öregtől venni tartalék készletet a pisztolyhoz,van benne düzni,összes tömítés,kerámiagolyó,menetes izé stb...

Keri
mszl 214474 2009. június 16. 21:14
Válasz erre
Sziasztok!

Keresném a Gunze festékeiben ezeket a németszíneket, elsősorban Dornier 335a-hoz következő színeket:
RLM 02
RLM 65
RLM 76
RLM 77
RLM 81
RLM 82
RLM 83

mszl@freemail.hu
Mortyi 214473 2009. június 16. 21:10
Válasz erre
Köszi

Ilyenekre gondoltam esetleg ez nincs szinesben és egy kicsit nagyobban

Üdv Mortyi
Zéé74 214472 2009. június 16. 20:59
Válasz erre
sdkfz 214471 2009. június 16. 19:55
Válasz erre
mármint úgy gondoltam hogy látszon az eredeti festés pl a fehér szín alatt.
Kumancs 214470 2009. június 16. 19:48
Válasz erre
DSCN1558
DSCN1558

Üdv.
S.O.S. Segítség kéne. Ki tudja honnan lehet pótólni a Triplex Pisztolyok düzniét? Bármien infó jól jön. Kösz Kumancs
Tomi 214469 2009. június 16. 19:40
Válasz erre
Sziasztok!
Olyan képekre lenne szügségem, amin olyan léggömb látható, amiről röplapokat szórtak. Remélem tudjátok melyikre gondolok. Vagy valami pontos név amivel tudok keresni a gógliban?
Üdv.: Tomi
Zsola 214468 2009. június 16. 19:07
Válasz erre
Ha magyar vonatkozásra gondolsz akkor nem tudom,nem igen hiszem.
Ha német-mert abban körzetben azok is voltak-akkor ott minden bizonnyal.
Zsola 214467 2009. június 16. 19:05
Válasz erre
Lefolyótisztító a tuti. Másfél napig ázik,utána kefével lekaparható viszonylag könnyen.
Én legutóbb egy 35-ös tigrincsről marattam le 4 réteg festéket így...
Nem is feltétlenül kell tacskós(tescos),megteszi bármilyen márka.
Amig ázik,néha ki kell venni a "munkadarabot",és megkapargatni,ha már elég könnyen lejön akkor neki lehet esni...
Luki66 214466 2009. június 16. 18:55
Válasz erre
Szia Miller!

A Ho-Ki makettboltban a körúton.

Üdv: Luki
tsaba 214465 2009. június 16. 18:37
Válasz erre
506-1
506-1
506-2
506-2

Na még valami!
tsaba 214464 2009. június 16. 18:27
Válasz erre
tiger I
tiger I

Keresek még valamit ha tudok
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.