<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Sámán | Adatlap | 21377 | 2007. június 9. 20:57 | ||
sainz | Adatlap | 21376 | 2007. június 1. 09:35 | ||
Csaba307 | Adatlap | 21375 | 2007. május 26. 11:18 | ||
Talán idegennyelvű írás? | |||||
Bluedanube | Adatlap | 21374 | 2007. május 26. 11:16 | ||
ChevyG | Adatlap | 21371 | 2007. május 23. 23:18 | ||
köszi! gondolom arany-áron. sztem a full gyanta készletek -sztem- üzleti húzás. jobban hangzik, mint a plastik. A Dragon nem egyszer bizonyitott, hogy mit lehet kihozni műanyagból valószinű olcsóbb az előállítása a gyantának a forma 1xüsége miatt (feltételezés) | |||||
xcraft | Adatlap | 21370 | 2007. május 23. 22:45 | ||
xcraft | Adatlap | 21369 | 2007. május 23. 22:35 | ||
www.anigrand.com/future_releases.htm Bocsi, erre gondoltam, ez M17-es, és még csak most fog megjelenni, de már előrendelhető. | |||||
xcraft | Adatlap | 21368 | 2007. május 23. 22:32 | ||
Gyártják, 72-ben, az anigrand. Az egyik legújabb készletük. Full gyanta. | |||||
ChevyG | Adatlap | 21367 | 2007. május 23. 22:17 | ||
Zebi | Adatlap | 21366 | 2007. május 23. 20:13 | ||
Mjaszicsev M-55 Geofizika | |||||
ChevyG | Adatlap | 21365 | 2007. május 23. 20:08 | ||
Sziasztok! Merljik az a repülő, ami az U-2 konkurenciája (lett volna?) Hasonló szárnya van, de kéttörzsű! (és nyilván ruszki) Üdv! | |||||
Podva | Adatlap | 21364 | 2007. május 23. 18:34 | ||
Igy igaz! Az amik pölö utálták a P-39-et és az angolok is hip-hop megszabadultak tőlük... A Szu-nál még a háború után is rendszerben volt, sőt bütykölték is: orosz fegyverrel próbálták felszerelni, meg élettartamot növelni. Üdv Podva | |||||
Muzzy | Adatlap | 21363 | 2007. május 23. 14:19 | ||
Tibcsi! Ne aggódj, éppen ezért nem a Kozsedub gépét fogom megépíteni :) A Vadász Pisti által javasolt Hobbyvista oldalon Pilawskii mester véleményével lehet vitatkozni. A jelzések alatti részt miért volt eltérő? Vadász Pisti! Azért a La 7-es igen furcsán nézett volna ki 3x200mm fegyverzettel :) (tudom csak megbotlott a billentyűzeted, és igazábol 20 mm :)) Na és mekkora volt a Cobra 37-esgépágyújának tűzgyorsasága és torkolati sebessége, és átütőképessége, lőszerjavadalmazása? A jak mindig is híres volt a gyenge fegyverzetéről... Sőt még a háború elején volt, hogy csak egy géppuskával repültek, mert a másikat egy másik géppe rekaták be. Viszont a franciák végig ragaszkodtak a Jakokhoz. Kinek mi állt jobban kézre... Muzzy | |||||
Vadász | Adatlap | 21362 | 2007. május 22. 18:47 | ||
Muzzy! Hát azért gondolj bele a Jak standard fegyverzete: 1x 23 mm + 1x12.7 mm A Lavocskinoké: 2x 20 mm vagy 3x 200 mm A P-39 N: 4x7,62mm+ 2x12,7mm + 1x37mm És mint tudjuk ezzel akár egyszerre is lehetet lőni. Jó pénzt fízettek ott is a légigyőzelemért, és a Cobrának még fotó géppuskája is volt. Tibcsi! Olvass vissza. Vadász (szerintem kétszínű) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21361 | 2007. május 22. 17:22 | ||
Muzzy, Kétségek között vergődöm. :) Az Academy Kozsedub gépének kétszínű szürke kamót ír elő, viszont az általad belinkelt oldalon egyszínű szürke a gép. És a 27-es oldalszámnak sincs kerete, az Academy szerint viszont piros kerete van. Most melyiknek higgyek? Vagy mindkettő igaz? Kösz: Tibcsi | |||||
Muzzy | Adatlap | 21360 | 2007. május 22. 15:33 | ||
Kozsedub gépéhez adalék: modelism.airforce.ru/reviews/ru/la-7_gavia_2/index.htm
A Hyperscalen angolul is megtalálható a cikk Igaz ez 1/48-as, de azért segítséget adhat. Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 21359 | 2007. május 22. 12:03 | ||
Bocsi, fejből írtam, nem néztem a névnek utána pontosan! A tény viszont maradt, valóban nem rendszeresítették a LA-7-eket.(Érdekes, hogy a JAK-ok, mint alternatíva fel sem merültek) Muzzy | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21358 | 2007. május 22. 08:15 | ||
Muzzy, Vadász, Köszi az infókat, nagyon hasznosak voltak. :) Már csak egy kérdésem van: az Academy 1/48-as dobozában a Kozsedub festés és jelzései autentikusnak tekinthető? (legalább úgy nagyjából..:)) Kösz: Tibcsi | |||||
Vadász | Adatlap | 21357 | 2007. május 21. 19:47 | ||
Muzzy! Nem Andrej Trud, hanem Klubov halt meg, egy átvágodásból kifolyólag (45 légigyőzelem). A hadosztály ezek után nem is rendszeresítewtte a La-7-t. Vadász | |||||
Muzzy | Adatlap | 21356 | 2007. május 21. 11:15 | ||
Tibcsi! Vadász már említette, hogy Kozsedub 45 nyarán kapta meg a harmadik Szovjetunió Hőse csillagot, Tehát ha háború alatti gépet akarsz készíteni, akkor az egyik csillagot vágd le a matricáról, hogy csak kettő maradjon! A LA 7-eseket 44 őszén tiltották le, mert valóban gond volt a főtartóval. Viszont emiatt nem festik át a törzset... További érdekesség, hogy 44 őszétől 45 január végéig nem szerez légigyőzelmet Kozsedub, ami arra enged következtetni, hogy ez idő alatt pihentették őket, vagy más (technikai) okok miatt nem repültek. Kozsedub különleges géppel rendelkezett, (vagy legalábbis a szérián belüli legjobb gépet kapta meg, esetleg feltuningolták a gépét) így tudta az utatazó sebességen repülő Me 262-est max gázon utolérni. Más kérdés, hogy pl. Pokriskinnak mi volt a véleménye a La-7-ekről, pont 44 őszén halt meg az egyik kedvelt társa (Trud) La-7-essel bekövetkezett balesetben.Ezért is utasította vissza a La-7-esket. Muzzy | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21355 | 2007. május 20. 15:38 | ||
Kozsedubnál inkább maradjunk a magyar szabály szerinti átírásnál. Jobb, mint bármi más. Miggyuri | |||||
vrauko | Adatlap | 21354 | 2007. május 20. 14:25 | ||
+in'csak rendicsek. A duplai végződés biztos hogy nem lengyel eredetre vall, de ha már amerikában született, netán ő lengyelnek vallja magát, maradjunk az angol phonetikánál. | |||||
Vadász | Adatlap | 21353 | 2007. május 20. 13:52 | ||
Vrauko! Kozsedubot írd nyugodtan Kozsedubnak mert ő orosz volt, és Pilawskii-t írd nyugodtan Pilawskii-nak, mert ő lengyel származású. Kutatómunkája tényleg impozáns, de következtetéseivel nem minden esetben értek egyet, sőt néha a dogmatizmus jeleit vélem felfedezni munkáiban. Érdemes melette figyelemmel kisérni Massimo Tessitori elemzéseit is, valamint Kjetil Aakra munkáit. Ebben a témában még várhatunk néhány meglepetést az orosz szerzőktől is. Vadász | |||||
vrauko | Adatlap | 21352 | 2007. május 20. 13:10 | ||
Az mind rendicsek, csak aztat kérdezted, hogy honnet vettem, én + válaszoltam. A csavarkúpot is kitárgyaltuk, + elmehetnénk azokig a tanácsokig, amit Pilawski (vagy Pilavszkíj, ha már Kozsedubot nem Kozhedubnak írjuk) szükségesnek tart a gép azonosítására, a motortérbe való bepislantásig, de minek? Nékem elég az conclusionak amit az elébbi hozzászólásom végire írtam. Még csak annyit, hogy bármennyire is impozáns kutatómunkát végezett is pilavszkíj, szem éj szerint nékem nem lett rokonyszenvesebb, mer' nem kék másokat hülyének, a munkájukat + szemétnek nyalvánítania, csak mer' 1 múzeumben rosszul "restaurált" példányt használtak etalonnak. Az ilyen jellegű dícséret ugyanis inkább azokat illeti +, akik saját hazájuk történelmi örökségével úgy bánnak, mint 1 rakás trágyával, és annyi fáradtságot sem vesznek hogy a minimális történelmi hűséget tanúsítsák 1 múzeumban (tehát szakmúzeumban, nem korcsmában, kuplerájban, stb.) a kiállítási tárgyakkal. Szokok vezetni embereket a british múzeumban, és mindig hallom, hogy mi mindent összelopkodtak ezek az angolok... ez nagyon igaz, csak beléje kellene gondolni, hogy mi lett azon dolgok sorsa, amit az angolok nem lopkodtak össze, és nem tettek múzeumba (ez utóbbi +j1zések már csak így off gyanánt). 1ébként pedig magunknak makettezünk, olyanra festjük, amilyet a leg+győzőbbnek találjuk, és a KP matriccal érdemes próbát tenni. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21351 | 2007. május 20. 12:53 | ||
Köszönöm, hallgatni fogok a kápé utasítására. :)) A minap vettem egy Akadémiás La-7-est, 48-ban. Sokat olvastam a cikked a PM-ben (amiben a három Lavocskint hasonlítod össze), lehet, hogy lesz még kérdésem velük kapcsolatban. :) Üdv: Tibcsi | |||||
Vadász | Adatlap | 21350 | 2007. május 20. 12:15 | ||
Vrauko! Az az oldalnézeti rajz az eredeti Kozsedub gépet mutatja 1957-61 között a múzeumban. Az oldalán három Szovjetunió Hőse jelzéssel. Kozsedub a harmadikat 1945 augusztusában kapta meg. Ez a gép gyakorlatilag megsemmisült, mert a fölötte logó gép rászakadt. Ez után az összefoltozott gép lett zöldre festve. Nézd meg a mostani fotókat, a törzsből kilóg a gépágyú, ami valójában nem logott ki, nem La-7 légcsavarkúp van a gépen. Vadász | |||||
vrauko | Adatlap | 21349 | 2007. május 20. 12:02 | ||
Tibcsi, Vad ász! Nem a fordított photóról vettem, hogy mind2 oldalt volt jelzés. Mellé keltem a KP festési utasítását, oszt azon van mind2 oldalon győzedelmi jel. A matricot nem ástam elő, hogy ott is 2 van-é belőle. Aztán az 1ik Pilawski-rajz is jobb oldalnézetben ábrázolja a gépet, és rajt' vannak a jelek (ez az, amelyen maga is fehérnek adja + a fényképek szerint setét csavarkúpot). Ha viszont mind2 oldal 1forma, akkor tökmind1, hogy +fordíták-é a képet, mer' mind2 oldalon ugyananak kell látszania, és nem kell azon rágódni, hogy ez fordított kép-e ugyebár - hacsak nem segít a 2 oldal az eltérő festési minta azonosításában, de itt sajna nem segít. A cikkből nékem nem derült ki, hogy Pilawski írta; se alá, se fölé nincsen írva, csak a rajzok mellé, ezér' hittem, hogy rája hivatkozik (+ hiszi bárki, aki nem lel aláírást). A cseh tmavé modrá tényleg azt jelenti, hogy setétkék. Biztos az is volt, csak ezekkel a generikus színekkel az a baj, hogy sok mindent jelenthetnek a leíró fantáziája szerint. A második képet egy orosz nyelvű kiadmányból scanneltem be, és az ugyanolyan setétszürke szín mellé már a legkülönbözőbb festési utasításokban a legkülönbözőbb elnevezéseket láttam, a schwarzgrüntől az anthraciton át a gunship grayig. Mármost az igazság az lehet, hogy tényleg a szín hullazöld beütése miatt kenték át a gépet restaurációs szándékkal zöldre. Szóval visszakanyarodva az alapokhoz, Tibcsi pajtás: legjobb, ha +fogadod Vad ász és jómagam tanácsait is: 1.) Magadnak makettezel, olyanra fested amelyik neked a legmeggyőzöbb. 2.) Végezz próbát a KP matricával, mer' van közte nagyon vacak is. | |||||
Vadász | Adatlap | 21348 | 2007. május 20. 11:29 | ||
Vraukó! Ezt a cikket E. Pilawski. írta, tehát nem rá hivatkoznak. Az, hogy a gyárban egyszínűre festették lehetséges, de ha az álcázás nem felelt meg a fronton, akkor zokszó nélkül átkenték, főleg egy ász kérésére. Ez lehet magyarázat a nem tökéletes festéstérképre. A zöld szinte teljesen kizárható mivel ez a szín nem volt rendszeresítve a vadászgépeken ebben az időszakban. Mint írtam az AMT 2-nek lehet egy kis zöld beütése, de ez sem biztos. Saját magam is tapasztaltam, hogy az AMT 12 szürke délután sárgás fényben bizony eléggé zöldes hatást kelt. Viszont, ha ez lenne az alapszin (AMT-12), akkor mi a sötétebb folt a gyözelmi jelzések alatt?? Az AMT 12-nél sötétebb szin csak a fekete volt a légierőnél. Az viszont eléggé látszik, hogy a folt nem fekete (ami szintén nem vot rendszeresitve már ezeknél a gépeknél). A KP által adott festések: A zöld múzeumi példány, egy fehér 45-46 teléről, egy kék gép 1967-ből egy nosztalga repülésről. Én bizony szürkét nem látok. A Kp még a régi harmincéves elképzelések alapján adta ki a festéseket. Honnant veszed, hogy mind a két oldalon voltak gyözelmi jelzések? Egyetlen képet ismerek a jobb oldalról, ahol látszodnak a jelzések, de ez egy forditva előhívott fotó. Nézd meg a gépen álló személynek jobb mellkasára került a kitüntetés, pedig azt bal oldalon hordták. Egyébként számos szovjet gépről van kép ahol a gép jobb oldalára is fel van festve a gyözelmi jelzés (PL: Baranov Jak-1, vagy Dolnyikov P-39 N ), vagy egyéb dekorácíó. Tibcsi! Magadnak makettezel, olyanra fested amelyik neked a legmeggyőzöbb. Vádász | |||||
vrauko | Adatlap | 21347 | 2007. május 20. 09:21 | ||
Szonygya a szerező, hogy abban a gyárban, ahol kozsedub mester gépit gyártották, mindig 1színűre pingálták a gépezeteket, még + is ad 1 kivételt, hogy annak az 1nek kivételivel. Aztat is említi, hogy sok javítás-kiegészítés-szerelés folyt a fronton, 1x az egész alakulatra röpülési tilalmat rendeltek el a szárnyrögzítés hibája miá. A kúpról is elmélkedik, és kiderült, hogy a gép 2féle kúppal is létezett (ha 1 és nem 2 gépről van szó). A negatív silány minősége (+is adja a film típusát) eléggé gyér szelektivitású, ami a kontrasztokat illeti. Ez az ürge is Pilawski cikkelyét veszi alapul a 2tónusú festésre, de +marad annál, hogy 1tónusú volt. Mármost a gép eléggé setét, amennyire ezeken a képeken ki lehet venni, úgyhogy +in'csak aszondom, hogy ne l1en boldogatlan, aki netán zöldre mázolja. Ha aztán elég +győző bizonyítékot lel orrkúp, vezér sík stb., színjeire, hát annál jobb. Újfent +néztem az ősrégi KP utasítását, és ők is háromféle színnel adják +, úgymint zöld, fehér, és szürke, és cseh nyelven értekeznek a rajzok alatt a háromféle változatról. Nékem már az is gyanús, hogy a győzedelmi jeleket mindkét oldalra felpingálták, mer' azt általjában csak a bal oldalra szokták. | |||||
Vadász | Adatlap | 21346 | 2007. május 20. 06:39 | ||
vrauko! Tibcsi! Viszont a Kp a múzeumi zöld változatot adja, és nem az AMT-11 vagy AMT-11/12 kombinácíót. Az oldalkormány sárgája viszont szerintem nem létezett, az egyértelműen fehér. A gépről készült fotók elég gyér minőségűek, és pont az esetleges rajzolatokat takarják ki a pilóták. Egy részlet van ami a két szinre utal, az pontosan a gyözelmi jelzések alatti rész. Vagy ténylegesen ott van a szinváltás (egyébként a szabvány szerint majdnem tökéletesen ott van), vagy valamit átfestettek, hogy legyen hova festeni a dekorációt. Ebben az esetben vajon mit???. A képen viszont jól látszik a szám vörös szegélye. Egyetlen képet találtam ami a két szinű variációt erősiti meg a Osprey Lavocskin ászok könyvében a 80. oldalon. Ez a kép megegyezik a Pilawski cikkében közölt képpel (ahol gratulálnak a Kozsedubnak). Ezen a képen jól látszik a vörös légcsavarkúp, a vörös ordíszités, valamint az is, hogy a vörösnél sötétebb szin látható az ordíszités után, pontosan úgy, ahogy a kétszinű gépek festéstérképének megfelel. Csak a Pilawski cikkben máshol van vágva a kép. Viszont a többi képen világosnak tünik a gép. Vagy nem a saját gépe elött készült a kép, vagy Pilawski mester is tévedett. A Múzeumi zölddel soha nem repült. Azt gyanitom, hogy a zöld szín az AMT-12 (sötétszürke) esetleges zöld beütése nyomán került a hatvanas években a gépre. Vadász Vadász | |||||
vrauko | Adatlap | 21345 | 2007. május 19. 22:27 | ||
Eztet mondja a Podva ajánlotta linkben a szerző: "Regarding the Wartime appearance of "White 27", there is no definitive answer. I would suggest that the most likely answer, however, is still that the aircraft was finished in a single-colour AMT-11 camouflage. This interpretation, to my mind, matches the facts most closely, and requires the fewest unusual assumptions." "A fehér 27-es háború alatti megjelenését illetően nincs végleges válasz. Azt mondanám, hogy a legvalószínűbb, hogy a repülőt egyszínű AMT-11-esre festették. Ez az értelmezés szerintem az, amely leginkább megfelel a tényeknek, és a legkevesebb szokatlan spekulációt követeli meg." Mármost a szövegben többször is ezt tartja a legvalószínűbbnek, és egyszerűen szemétnek nevezi a nyugati szakértők ábráit, miközben a saját végkövetkeztetése egy olyan színváltozat, amely legfeljebb a légcsavarkúp színében tér el a lazán "szemétnek" nevezett nyugoti ábráktól. Úgyhogy nem köll elkeseredni; a dobozon levő ábra mégsem olyan nagy baromság. A motrot körülvevő acélkarikák acélszínűek, a veres háromszögek két oldalt lát6ók a képeken is, az alapszín valószínűleg 1öntetű, az egyes képeken mintha látszana a vezérsíkon levő sárga szín szegélye. A győzelmi jeleket és a szu hőse csillagait pedig vagy a háború legvégén, vagy közvetlen az ejrópai háború befejezésit követően pinbgálták rá, amikor kozsedub a sajtónak pózolgatott Németországban. A derék marsall 1ébként kemény katona volt; az utolsó szovjet parlament tagjaként '91 táján keményen ellenzette a Magyarországról történő csapatkivonást. Tán ezér' sem volt idője kiugorni a múzeumbe, és eligazítni őket, milyen volt a gépe authenticus állapotjában. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21344 | 2007. május 19. 21:06 | ||
Vadász | Adatlap | 21343 | 2007. május 19. 20:18 | ||
Tibcsi! A Kp matrica nem jó, mert fekete a szám szegélye. Régen az ESCI adott hozzá matricát, késöbb a Microscale, szerintem az Eduard új makettjében találod meg a legjobbat. Az egyszinű AMT-11, vagy kétszinű AMT-11-12 variáció között én jelenleg nem tudok dönteni. Vadász | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21342 | 2007. május 19. 19:54 | ||
Ősrégi KP matricom van, de az oldalszámot a La-5FN-rőkl veszem kölcsön, a csillagokat pedig majd valahonnan... :) Podva, köszi a tippet. Még átolvasom, de sajnálom, hogy nem látok ott sehol sárga orrkúpot és függőlegest... :( | |||||
Archy | Adatlap | 21341 | 2007. május 19. 19:33 | ||
szerintem párna hatás, de ez csak tipp. Azért a speaker hogy elhalgatott, mikor látta, hogy szoros lesz, biztos megállt benne az ütő :-) Áron | |||||
Podva | Adatlap | 21340 | 2007. május 19. 19:29 | ||
vrauko | Adatlap | 21339 | 2007. május 19. 19:24 | ||
Volt olyan festés élesben is, csak ha az ősrégi KP matricod van hozzá, akkor elébb nézd +, hogy +tartotta-e fedőképességét. Az újabba kiadásokat nem ösmerem, de régente alapból 1általán nem fedett, és a kész makett úgy nézett ki véle, mintha véletlenül valami maszat kenődött volna az oldaljára, és csak nagyítóval lehetett látni, hogy az igazából jelzésnek lett szánva. Ez más régi cseh matricra is igaz, ugyanígy nem sikerült befejezni más gépeket ezekkel a matricokkal. Aztán ha nem lelsz ugyanolyan jelzést, akkor kezdheted leoldani a festéket. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21338 | 2007. május 19. 19:00 | ||
Sziasztok, Egy La-7 festés felől érdeklődöm. A KP ősrégi dobozának fedelén is látható Kozsedub festésről van valakinek infója? Ez az, ami felül sötétzöld, alul világoskék, sárga orrkúppal és sárga sávval a függőlegesen. Repült ilyen kamóval La-7-es, vagy ez csak egy múzeumi festés? Nekem mindenesetre nagyon tetszik, ezzel fogom megépíteni a kis Lavocskinomat, csak érdekelne, hogy ez milyen/mikori festés. :) Köszi: Tibcsi | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21337 | 2007. május 15. 05:46 | ||
Ez durva volt. Szerintem egy újfajta fűnyírót láttál. Na, amikor magához tért és kapott újra levegőt, akkor megcsinálta a győzelmi orsót. Megértem. Újra született. Miggyuri | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 21336 | 2007. május 14. 19:16 | ||
úgy, hogy "odafent" van egy nagy adag protekciója :O O: | |||||
romsitsa | Adatlap | 21335 | 2007. május 14. 18:14 | ||
Mekett | Adatlap | 21334 | 2007. május 10. 23:02 | ||
Érdekes oldal így győzelem napja tájáról: www.1418.ru/chronicles.php | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 21333 | 2007. május 7. 09:34 | ||
köszi szépen, Bácsik!;) | |||||
Vadász | Adatlap | 21332 | 2007. május 7. 06:04 | ||
borisz! A II. Vh-ban 99%-ban fűves repteret használtak, a gépeket erre tervezték. Bizony nem láttam közvetlen a gép közelében terepjárót, de kiszolgáló gépkocsit 2-3 méter távolságban sokat. Az egyenruha normál orosz. Vadász | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21331 | 2007. május 7. 06:03 | ||
Csak egy pillanatra szólok bele. A szovjet egyenruha(minden fegyvernemnél), 1943-tól alaposan megváltozott. Ezt,vedd figyelembe plusz a szovjetekhez került P-63-ak időpontját. így nem tévedhetsz nagyot. Miggyuri | |||||
Fodi | Adatlap | 21330 | 2007. május 7. 03:28 | ||
-igen -igen -igen (nézz utána az akkori szovjet cuccoknak) :) Fodi | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 21329 | 2007. május 6. 23:42 | ||
Sziasztok! Volna pár kérdésem, mégpedig: -2. Vh idején elképzelhető, hogy egy P-63A-t letolnak a "sima Fűre? -Mennyire volt szokás terepjáróval megközelíteni egy ilyen vadászt? ahogy éppen tetszett? -sofőroknek milyen egyenruhályuk volt? sima zöld? | |||||
Podva | Adatlap | 21328 | 2007. március 13. 07:30 | ||
Sziasztok! Ha valakit érdekelnek a Mo-fölött a 2.VH-ban harcoló szovjet gépek az ide süssön! www.netlabor.hu/roncskutatas/modules/myalbum/viewcat.php Üdv Podva | |||||
Bombraider | Adatlap | 21327 | 2007. január 17. 13:24 | ||
PMben nézd meg azt a gépet amit a Magó Karcsi csinált! üdv:bomb | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21326 | 2007. január 17. 12:31 | ||
Én úgy olvastam Precíztől, hogy szürke kabinbelső fekete műszerfallal- |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Van-e képetek a MiG-29 földi kiszolgálásáról?
(APA-kocsi, Teherautók, Üzemanyagszállítók) Az ICM 1:72-es repülőtéri járműveiből milyen Ural verziókat érdemes beszerezni?
Sziasztok. Zoli