/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Grande 216043 2009. október 26. 22:36
Válasz erre
Tibcsi 216042 2009. október 26. 22:34
Válasz erre
Na, megnéztem. A Monogramban csak egy álló pilótafigura van. Arra gondoltál? A Tamiyában egy ülő, de az nem fog beférni a Monogramba, mer nem elég széles terpeszben ül.

Melyik kellene?
Gyurma 216041 2009. október 26. 21:35
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Tudna valaki esetleg erről a Zvezda T-34-esről dobozbontást?
Úgy néztem hogy ez lehet sztálingrádi...
www.jatek-makett.hu/aruhaz.zvezda.reszletes.3535_Z!Zvezda-T-3476-Soviet-Tank-1942.html

Előre is köszönöm!
Tibcsi 216039 2009. október 26. 20:45
Válasz erre
migi,

Ha jól sejtem, nekem van. Igaz, még Monogram dobozos. :) De egy Tamiya biztosan van. Majd otthon megnézem.

Üdv: Tibcsi
migi 216038 2009. október 26. 20:33
Válasz erre
Sziasztok
Esetleg valakinek nem maradt meg a Revell 1/48 MiG-15 ös készletéből a pilóta , és eladná vagy elcserélné .
migi3@freemail.hu
üdv: migi
B.Attila 216037 2009. október 26. 18:06
Válasz erre
Sziasztok!

Keresem a JG 71 "RICHTOFFEN-50ans F-4 Phantom II,JaboG 31 "BÖLKE" 45th és/vagy 50th,JaboG32-Saffel1 -tigermeet 2007-2008 as Tornado matricákat.
Ha valaki tud segítni küldjön egy e-mail-t előre is köszönöm.

Üdv:Attila
E-mail:badarattila@gmail.com
Lompi 216036 2009. október 25. 21:30
Válasz erre
Gaster!
Köszi a gyors reagálást és válszt! Akkor várakozom, pedig nagyon akartam beírni. :o)
Üdv,
Lompi
gaster 216035 2009. október 25. 21:13
Válasz erre
Üdv Lompi
Először amikor regisztráltam én sem tudtam belépni de kaptam egy második email-t amit miután megnyitottam már be tudtam lépni...A második email körülbelül a regisztrálásom utáni napon megjött...Úgyhogy szerintem várj, majd próbálj meg holnap belépni...
Remélem segíthettem, gaster
Lompi 216034 2009. október 25. 21:04
Válasz erre
Nos, egy kis segítség kéne. 2x regeltem be, mivel az első regelés után nem tudtam belépni, pedig megkaptam az emilt,(azt hittem elfelejtettem a jelszót, de atán rájöttem, hogy mégsem) hát regeltem még egyszer. Azonban hiába írom be a jelszót hibát ír ki. Nálam nem stimmel valami, vagy IT mangernek kell lennem a regeléshez? Valaki találkozott már ezzel a problémával, vagy csak én vagyok csekély értelmű Micimackó?
Gyurma 216033 2009. október 25. 20:27
Válasz erre
Rizmajer_Jozsef 216032 2009. október 25. 19:46
Válasz erre
Szia Borisz!
Ismét jó a válasz!
Keramit burkolótégla, mivel Kőbányán csinálták, még egy pár magánház bejáratánál látható is. Fényképet csinálok, de hogy fel tudom rakni? A Gyömrői út is azzal volt burkolva. 56-ban csak úgy szikráztak rajta a tankok
Rizmajer
sanyi 216031 2009. október 25. 18:06
Válasz erre
Sziasztok!
Ha valaki a közeljövőben rendel a Hannantstól, kérem keressen meg, mert szeretném a segítségét kérni! Természetesen nem ingyen és nem nagy dolog lenne, csak egy matrica.
Köszi!
d.nash@freemail.hu
Üdv
Sanyi
Zsóti 216030 2009. október 25. 16:51
Válasz erre
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e olyan 1:48-as harckocsizó figurát, amit rá lehetne ültetni egy Stugra III Ausf. B-re . A búvónyilás szélén ülne, lábai pedig belógnának a küzdőtérbe. Nézegettem itt-ott a neten, de egyenlőre ilyet nem találtam. Ja, igen '42 ősze az időpont, keleti front... persze, hogy téli ruhás van ilyen...ehh, ha tudtok ilyenről akkor légyszi írjatok, köszi előre is!
Jó makettezést!
H. Zsolt
Lompi 216029 2009. október 25. 12:35
Válasz erre
donzsooo 216028 2009. október 25. 07:12
Válasz erre
Renault-Vivastella1
Renault-Vivastella1

Sziasztok!

A Bolyain sikerült beszereznem egy régi gyöngyszemet; Renault Vivastella "PG7" (1923) Heller

Aki tudna segíteni, fotókkal, linkekkel vagy bármivel ami segít egy gyönnyörű régiség megépítésében azt megköszöném.
szezsolt 216027 2009. október 25. 03:23
Válasz erre
35257
35257

mig
szezsolt 216026 2009. október 25. 03:14
Válasz erre
b_5491_3
b_5491_3

Gyurma!
Én úgy tudom, hogy a képen látható típust gyártották Sztálingrádban, a Barikad Traktorgyárban, amíg tudták. (A látható különbség a csőnél)
De remélem nálam nagyobb szakértők is hozzászólnak...
Örekkengoo 216025 2009. október 24. 23:31
Válasz erre
Keramit-kocka volt a neve, esőben tiszta takonyérzetet váltott ki mindenkiből, annyira csúszott.

Jóéjt
Gyurma 216024 2009. október 24. 20:34
Válasz erre
dragon_6424
dragon_6424
stalingrad_1942szeptember
stalingrad_1942szeptember

Üdv Mindenkinek!
Abban kérném a segítségeteket, hogy ezt a t-34/76-ost gyártották-e Sztálingrádban?
Képet találtam róla, de nekem a gyártása lenne lényeges.
Előre is köszönöm!
Horváth györgy
Marci7 216023 2009. október 24. 14:32
Válasz erre
borisz 216022 2009. október 24. 11:33
Válasz erre
Szia!
/85, azt hiszem, volt még az a sárga, téglalap alakú kő is, ami jól csúszott esőben.
A köveket, átlóba vagy egyéb kötésbe rakták.
Ruffy 216021 2009. október 24. 10:11
Válasz erre
Köszönöm Petibá!
Ez használható lesz! Örök hála!
Babek13 216020 2009. október 24. 07:45
Válasz erre
HEllo!

Valaki megtudná nekem mondani hogy:- Budapesten 1956-ben t34/76 vagy t34/85 típusú harckocsikkal harcoltak a szovjet csapatok?

-Milyen útburkolat volt a macskakövön kívül?
-Az útburkolatnak használt kockakövet sorba rakták vagy átlósan?

Kösz
HUJBI 216019 2009. október 23. 22:59
Válasz erre
meleg víz? nekem azzal is szokott sikerülni, persze észnél kell lenni, hogy amikor már meglazult, ne menjen bele.
vlevi 216018 2009. október 23. 22:56
Válasz erre
Én úgy vettem észre (persze lehet, hogy csak bebeszélem magamnak), hogy ilyenkor, amikor beszárad a festék, könnyebben nyílik, ha előtte erőlködés helyett csak dörzsölöm, és ezzel kicsit felmelegítem a kupakot. Talán segít a hőtágulás. Hangsúlyozom, nem lánggal melegítem, csak dörzsöléssel.
Donor 216017 2009. október 23. 22:34
Válasz erre
www.replica.hu/index.php A Replicában ez a fönti van készleten. A másik kettő rendelhető.
www.replica.hu
Üdv: Donor
Marci7 216016 2009. október 23. 22:24
Válasz erre
Focke Wulf
Focke Wulf
Hellcat
Hellcat

Szép jó estét!
Magyarországon árulják ezeket a maketteket?
Nagyon fontos!
M7
Miller 216015 2009. október 23. 21:16
Válasz erre
Erre gondolsz valószínűleg!
www.jatek-makett.hu/bolt.gunze.reszletes.GT_56!Gunze-Sangyo-Mr-Cap-Opener-uvegnyito.html

Én is megvettem, bár nagyon húztam a számat az ára miatt. Vacak kis műanyag, de tényleg nagyon könnyű vele kinyitni a rágyógyult kupakot.
Azután vettem meg miután már vagy harmadjára szedtem le a bőrt a kezemről.
Üdv
Miller
Tibcsi 216014 2009. október 23. 20:26
Válasz erre
Ok, kösz ezt még kipróbálom. :)
barackdr 216013 2009. október 23. 20:15
Válasz erre
Tibcsi,

én nem célszerszámot szoktam alkalmazni hanem fejre állítom az üveget és a saját higítóját óvatosan pipettával bele csepegtetem a kupak és az üveg között a kupakba.
Ettől ki szokott nyílni pár perc után kézzel is.
H.András 216012 2009. október 23. 20:13
Válasz erre
H.András 216011 2009. október 23. 20:12
Válasz erre
Szívesen, ha bármi kérdésed van, akármikor segítek!
Tibcsi 216010 2009. október 23. 20:07
Válasz erre
Gyerekek,

Hogyan kell kinyitni a Gunze festékeket? Annyit tudok, hogy normál esetben le kell csavarni a kupakját. De az én esetemben baromira rá van gyógyulva a kupak... egy vízpumpa fogóval is próbálkoztam, de nem mertem nagyon erősködni, mert az üveg törékeny... rémlik valami célszerszám is...

Help!
Ákos 216009 2009. október 23. 20:00
Válasz erre
Köszönöm a kimerítő választ!
proo0 216008 2009. október 23. 19:40
Válasz erre
sziasztok tud valaki jagdtiger sdkfz 186 s-hez festéseket?(amin több nézet is van)
fodi 216007 2009. október 23. 19:33
Válasz erre
Én ezt találtam róla.

109lair.hobbyvista.com/index1024.htm
"A common question asked regarding the 109 is "Should the slats be in or out when the aircraft is parked?" The answer is "yes". The slats are free-moving devices, and are commonly seen extended in many wartime and contemporary photos; however, if manually pushed back into the wing, the slats would remain there until the aircraft moved, at which time they would extend of their own volition. This action was confirmed by Günther Rall when questioned by Lair visitor Erik Whipple some time back; according to Gen. Rall, it was common practice at their field to push the slats in once the aircraft were secured so that no dust or debris would accumulate in the traveling tracks. Evidently at least one new pilot was lost due to faulty operation of the slats when taking off, which led to this practice. However, as with almost everything else 109-related, if the position of the slats is of serious concern to you when building a static model, consult your references to determine the best configuration. "
fodi 216006 2009. október 23. 19:22
Válasz erre
Én is úgy tudom, hogy ezzel sokat szenvedtek a németek, eleinte kézzel tologatták vissza a földön álló gépeken, hogy a mögötte lévő mechanikába minél kevesebb szennyeződés kerüljön. Lehet, hogy épp ezért került bele később egy visszahúzó mechanika. Érdemes lenne utánanézni egy 109-es oldalon, vagy könyvben.
gaborka 216004 2009. október 23. 16:28
Válasz erre
Jó lesz a páncélszürke, csak tegyél bele kicsi fehéret (kb. 20%-ot), mert kis méretben minden sötétebbnek tűnik. Így a gyári páncélszürkével (Humbrol 67) tudsz majd árnyékolni.

c[ ]
borisz 216002 2009. október 22. 23:28
Válasz erre
neymarshall 216001 2009. október 22. 22:48
Válasz erre
Hello,
Egy 1/72-es méretarányú FAMO-t építek és a festésnél tartok.
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy páncélszürkével lehet e festeni nem túl sötét? Ha igen akkor tudnátok színt ajánlani, hogy melyik lenne jó és eredetileg milyen szürke árnyalattal festették?
ha lehetne akkor humbrol színben írjátok meg.

Előre is köszönöm.
Ákos 215999 2009. október 22. 21:52
Válasz erre
borisz!
Alaphelyzetben az orrsegédszárny mindig csukva van, csak akkor nyílik ki, ha orrára dől a gép, vagy repülés közben negatív g terhelésnél.
Így ha a kerekein álló gépet csinálsz,az hátrafele dől, így zárva van.

Ha mégis meg akarod csinálni (és nem külön alkatrész), akkor az összerakott szárnyra melegen sztirollapot húzva, az orrsegédszárnyat a szárnyból kimarva, majd a helyét elkészítve megoldható a dolog, de bonyolult. Esetleg egy 1:48-as Hasegawa makett beszerzésével egyszerűbb, azon külön alkatrész.
borisz 215998 2009. október 22. 21:47
Válasz erre
Sziasztok!
Nekiugrottam egy Bf-109-nek.
A szárnyakon van valami, ami előre csúszik(orrsegédszárny?) ezt hogy tudnám rendesen elkészíteni előre csúszott állapotában?
Tibcsi 215997 2009. október 22. 18:36
Válasz erre
Ja, bocs, ezt benéztem. Hadvezérnek 21-es kell, nem pedig 29-es. Én 29UB cockpit szetről beszéltem... :(
Tibcsi 215996 2009. október 22. 18:23
Válasz erre
FM is volt. Az egyik PM-ben bemutatták.
notarius 215995 2009. október 22. 18:19
Válasz erre
Szerintem ilyen csak 32-ben volt. 48-ban csak a Neomega létezik.
HADvezér 215994 2009. október 22. 18:14
Válasz erre
FM Detail MiG -21 UM cockpit szettjét keresem 1:48 ban. Aki tud eladót, vagy cserélhetőt írjon info@had.hu

üdv:HADvezér
Balázs286 215993 2009. október 22. 18:01
Válasz erre
mrbaracus 215992 2009. október 22. 15:58
Válasz erre
Bebá 215991 2009. október 22. 11:56
Válasz erre
Pro Modell Magazin
Budapest
Sas u. 5
1 0 5 1

Tel: 06/70-328-0564

Postán elküldik.
mszl 215990 2009. október 21. 23:04
Válasz erre
Sziasztok!

Keresném a Pro Modell 2001/4-es számát!
Legfőképp a Merci DTM cikk kellene belőle.

mszl@freemail.hu
20/365-8492

Előre is köszi ha valaki tud segíteni!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.