<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Grande | Adatlap | 216043 | 2009. október 26. 22:36 | ||
Tibcsi | Adatlap | 216042 | 2009. október 26. 22:34 | ||
Na, megnéztem. A Monogramban csak egy álló pilótafigura van. Arra gondoltál? A Tamiyában egy ülő, de az nem fog beférni a Monogramba, mer nem elég széles terpeszben ül. Melyik kellene? | |||||
Gyurma | Adatlap | 216041 | 2009. október 26. 21:35 | ||
Üdv Mindenkinek! Tudna valaki esetleg erről a Zvezda T-34-esről dobozbontást? Úgy néztem hogy ez lehet sztálingrádi... www.jatek-makett.hu/aruhaz.zvezda.reszletes.3535_Z!Zvezda-T-3476-Soviet-Tank-1942.html Előre is köszönöm! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 216039 | 2009. október 26. 20:45 | ||
migi, Ha jól sejtem, nekem van. Igaz, még Monogram dobozos. :) De egy Tamiya biztosan van. Majd otthon megnézem. Üdv: Tibcsi | |||||
migi | Adatlap | 216038 | 2009. október 26. 20:33 | ||
Sziasztok Esetleg valakinek nem maradt meg a Revell 1/48 MiG-15 ös készletéből a pilóta , és eladná vagy elcserélné . migi3@freemail.hu üdv: migi | |||||
B.Attila | Adatlap | 216037 | 2009. október 26. 18:06 | ||
Sziasztok! Keresem a JG 71 "RICHTOFFEN-50ans F-4 Phantom II,JaboG 31 "BÖLKE" 45th és/vagy 50th,JaboG32-Saffel1 -tigermeet 2007-2008 as Tornado matricákat. Ha valaki tud segítni küldjön egy e-mail-t előre is köszönöm. Üdv:Attila E-mail:badarattila@gmail.com | |||||
Lompi | Adatlap | 216036 | 2009. október 25. 21:30 | ||
Gaster! Köszi a gyors reagálást és válszt! Akkor várakozom, pedig nagyon akartam beírni. :o) Üdv, Lompi | |||||
gaster | Adatlap | 216035 | 2009. október 25. 21:13 | ||
Üdv Lompi Először amikor regisztráltam én sem tudtam belépni de kaptam egy második email-t amit miután megnyitottam már be tudtam lépni...A második email körülbelül a regisztrálásom utáni napon megjött...Úgyhogy szerintem várj, majd próbálj meg holnap belépni... Remélem segíthettem, gaster | |||||
Lompi | Adatlap | 216034 | 2009. október 25. 21:04 | ||
Nos, egy kis segítség kéne. 2x regeltem be, mivel az első regelés után nem tudtam belépni, pedig megkaptam az emilt,(azt hittem elfelejtettem a jelszót, de atán rájöttem, hogy mégsem) hát regeltem még egyszer. Azonban hiába írom be a jelszót hibát ír ki. Nálam nem stimmel valami, vagy IT mangernek kell lennem a regeléshez? Valaki találkozott már ezzel a problémával, vagy csak én vagyok csekély értelmű Micimackó? | |||||
Gyurma | Adatlap | 216033 | 2009. október 25. 20:27 | ||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 216032 | 2009. október 25. 19:46 | ||
Szia Borisz! Ismét jó a válasz! Keramit burkolótégla, mivel Kőbányán csinálták, még egy pár magánház bejáratánál látható is. Fényképet csinálok, de hogy fel tudom rakni? A Gyömrői út is azzal volt burkolva. 56-ban csak úgy szikráztak rajta a tankok Rizmajer | |||||
sanyi | Adatlap | 216031 | 2009. október 25. 18:06 | ||
Sziasztok! Ha valaki a közeljövőben rendel a Hannantstól, kérem keressen meg, mert szeretném a segítségét kérni! Természetesen nem ingyen és nem nagy dolog lenne, csak egy matrica. Köszi! d.nash@freemail.hu Üdv Sanyi | |||||
Zsóti | Adatlap | 216030 | 2009. október 25. 16:51 | ||
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e olyan 1:48-as harckocsizó figurát, amit rá lehetne ültetni egy Stugra III Ausf. B-re . A búvónyilás szélén ülne, lábai pedig belógnának a küzdőtérbe. Nézegettem itt-ott a neten, de egyenlőre ilyet nem találtam. Ja, igen '42 ősze az időpont, keleti front... persze, hogy téli ruhás van ilyen...ehh, ha tudtok ilyenről akkor légyszi írjatok, köszi előre is! Jó makettezést! H. Zsolt | |||||
Lompi | Adatlap | 216029 | 2009. október 25. 12:35 | ||
donzsooo | Adatlap | 216028 | 2009. október 25. 07:12 | ||
szezsolt | Adatlap | 216027 | 2009. október 25. 03:23 | ||
szezsolt | Adatlap | 216026 | 2009. október 25. 03:14 | ||
Örekkengoo | Adatlap | 216025 | 2009. október 24. 23:31 | ||
Keramit-kocka volt a neve, esőben tiszta takonyérzetet váltott ki mindenkiből, annyira csúszott. Jóéjt | |||||
Gyurma | Adatlap | 216024 | 2009. október 24. 20:34 | ||
Marci7 | Adatlap | 216023 | 2009. október 24. 14:32 | ||
Köszi szépen! | |||||
borisz | Adatlap | 216022 | 2009. október 24. 11:33 | ||
Szia! /85, azt hiszem, volt még az a sárga, téglalap alakú kő is, ami jól csúszott esőben. A köveket, átlóba vagy egyéb kötésbe rakták. | |||||
Ruffy | Adatlap | 216021 | 2009. október 24. 10:11 | ||
Köszönöm Petibá! Ez használható lesz! Örök hála! | |||||
Babek13 | Adatlap | 216020 | 2009. október 24. 07:45 | ||
HEllo! Valaki megtudná nekem mondani hogy:- Budapesten 1956-ben t34/76 vagy t34/85 típusú harckocsikkal harcoltak a szovjet csapatok? -Milyen útburkolat volt a macskakövön kívül? -Az útburkolatnak használt kockakövet sorba rakták vagy átlósan? Kösz | |||||
HUJBI | Adatlap | 216019 | 2009. október 23. 22:59 | ||
meleg víz? nekem azzal is szokott sikerülni, persze észnél kell lenni, hogy amikor már meglazult, ne menjen bele. | |||||
vlevi | Adatlap | 216018 | 2009. október 23. 22:56 | ||
Én úgy vettem észre (persze lehet, hogy csak bebeszélem magamnak), hogy ilyenkor, amikor beszárad a festék, könnyebben nyílik, ha előtte erőlködés helyett csak dörzsölöm, és ezzel kicsit felmelegítem a kupakot. Talán segít a hőtágulás. Hangsúlyozom, nem lánggal melegítem, csak dörzsöléssel. | |||||
Donor | Adatlap | 216017 | 2009. október 23. 22:34 | ||
www.replica.hu/index.php
A Replicában ez a fönti van készleten. A másik kettő rendelhető. www.replica.hu Üdv: Donor | |||||
Marci7 | Adatlap | 216016 | 2009. október 23. 22:24 | ||
Miller | Adatlap | 216015 | 2009. október 23. 21:16 | ||
Erre gondolsz valószínűleg! www.jatek-makett.hu/bolt.gunze.reszletes.GT_56!Gunze-Sangyo-Mr-Cap-Opener-uvegnyito.html Én is megvettem, bár nagyon húztam a számat az ára miatt. Vacak kis műanyag, de tényleg nagyon könnyű vele kinyitni a rágyógyult kupakot. Azután vettem meg miután már vagy harmadjára szedtem le a bőrt a kezemről. Üdv Miller | |||||
Tibcsi | Adatlap | 216014 | 2009. október 23. 20:26 | ||
Ok, kösz ezt még kipróbálom. :) | |||||
barackdr | Adatlap | 216013 | 2009. október 23. 20:15 | ||
Tibcsi, én nem célszerszámot szoktam alkalmazni hanem fejre állítom az üveget és a saját higítóját óvatosan pipettával bele csepegtetem a kupak és az üveg között a kupakba. Ettől ki szokott nyílni pár perc után kézzel is. | |||||
H.András | Adatlap | 216012 | 2009. október 23. 20:13 | ||
Bocs, eggyel lejjebb akart menni. | |||||
H.András | Adatlap | 216011 | 2009. október 23. 20:12 | ||
Szívesen, ha bármi kérdésed van, akármikor segítek! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 216010 | 2009. október 23. 20:07 | ||
Gyerekek, Hogyan kell kinyitni a Gunze festékeket? Annyit tudok, hogy normál esetben le kell csavarni a kupakját. De az én esetemben baromira rá van gyógyulva a kupak... egy vízpumpa fogóval is próbálkoztam, de nem mertem nagyon erősködni, mert az üveg törékeny... rémlik valami célszerszám is... Help! | |||||
Ákos | Adatlap | 216009 | 2009. október 23. 20:00 | ||
Köszönöm a kimerítő választ! | |||||
proo0 | Adatlap | 216008 | 2009. október 23. 19:40 | ||
sziasztok tud valaki jagdtiger sdkfz 186 s-hez festéseket?(amin több nézet is van) | |||||
fodi | Adatlap | 216007 | 2009. október 23. 19:33 | ||
Én ezt találtam róla. 109lair.hobbyvista.com/index1024.htm "A common question asked regarding the 109 is "Should the slats be in or out when the aircraft is parked?" The answer is "yes". The slats are free-moving devices, and are commonly seen extended in many wartime and contemporary photos; however, if manually pushed back into the wing, the slats would remain there until the aircraft moved, at which time they would extend of their own volition. This action was confirmed by Günther Rall when questioned by Lair visitor Erik Whipple some time back; according to Gen. Rall, it was common practice at their field to push the slats in once the aircraft were secured so that no dust or debris would accumulate in the traveling tracks. Evidently at least one new pilot was lost due to faulty operation of the slats when taking off, which led to this practice. However, as with almost everything else 109-related, if the position of the slats is of serious concern to you when building a static model, consult your references to determine the best configuration. " | |||||
fodi | Adatlap | 216006 | 2009. október 23. 19:22 | ||
Én is úgy tudom, hogy ezzel sokat szenvedtek a németek, eleinte kézzel tologatták vissza a földön álló gépeken, hogy a mögötte lévő mechanikába minél kevesebb szennyeződés kerüljön. Lehet, hogy épp ezért került bele később egy visszahúzó mechanika. Érdemes lenne utánanézni egy 109-es oldalon, vagy könyvben. | |||||
gaborka | Adatlap | 216004 | 2009. október 23. 16:28 | ||
Jó lesz a páncélszürke, csak tegyél bele kicsi fehéret (kb. 20%-ot), mert kis méretben minden sötétebbnek tűnik. Így a gyári páncélszürkével (Humbrol 67) tudsz majd árnyékolni. c[ ] | |||||
borisz | Adatlap | 216002 | 2009. október 22. 23:28 | ||
neymarshall | Adatlap | 216001 | 2009. október 22. 22:48 | ||
Hello, Egy 1/72-es méretarányú FAMO-t építek és a festésnél tartok. Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy páncélszürkével lehet e festeni nem túl sötét? Ha igen akkor tudnátok színt ajánlani, hogy melyik lenne jó és eredetileg milyen szürke árnyalattal festették? ha lehetne akkor humbrol színben írjátok meg. Előre is köszönöm. | |||||
Ákos | Adatlap | 215999 | 2009. október 22. 21:52 | ||
borisz! Alaphelyzetben az orrsegédszárny mindig csukva van, csak akkor nyílik ki, ha orrára dől a gép, vagy repülés közben negatív g terhelésnél. Így ha a kerekein álló gépet csinálsz,az hátrafele dől, így zárva van. Ha mégis meg akarod csinálni (és nem külön alkatrész), akkor az összerakott szárnyra melegen sztirollapot húzva, az orrsegédszárnyat a szárnyból kimarva, majd a helyét elkészítve megoldható a dolog, de bonyolult. Esetleg egy 1:48-as Hasegawa makett beszerzésével egyszerűbb, azon külön alkatrész. | |||||
borisz | Adatlap | 215998 | 2009. október 22. 21:47 | ||
Sziasztok! Nekiugrottam egy Bf-109-nek. A szárnyakon van valami, ami előre csúszik(orrsegédszárny?) ezt hogy tudnám rendesen elkészíteni előre csúszott állapotában? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 215997 | 2009. október 22. 18:36 | ||
Ja, bocs, ezt benéztem. Hadvezérnek 21-es kell, nem pedig 29-es. Én 29UB cockpit szetről beszéltem... :( | |||||
Tibcsi | Adatlap | 215996 | 2009. október 22. 18:23 | ||
FM is volt. Az egyik PM-ben bemutatták. | |||||
notarius | Adatlap | 215995 | 2009. október 22. 18:19 | ||
Szerintem ilyen csak 32-ben volt. 48-ban csak a Neomega létezik. | |||||
HADvezér | Adatlap | 215994 | 2009. október 22. 18:14 | ||
FM Detail MiG -21 UM cockpit szettjét keresem 1:48 ban. Aki tud eladót, vagy cserélhetőt írjon info@had.hu üdv:HADvezér | |||||
Balázs286 | Adatlap | 215993 | 2009. október 22. 18:01 | ||
Köszi a segítségedet! | |||||
mrbaracus | Adatlap | 215992 | 2009. október 22. 15:58 | ||
Köszi a segítséget! | |||||
Bebá | Adatlap | 215991 | 2009. október 22. 11:56 | ||
Pro Modell Magazin Budapest Sas u. 5 1 0 5 1 Tel: 06/70-328-0564 Postán elküldik. | |||||
mszl | Adatlap | 215990 | 2009. október 21. 23:04 | ||
Sziasztok! Keresném a Pro Modell 2001/4-es számát! Legfőképp a Merci DTM cikk kellene belőle. mszl@freemail.hu 20/365-8492 Előre is köszi ha valaki tud segíteni! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
www.model-making.eu/szczegoly.php