<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
hofi | Adatlap | 21492 | 2007. november 25. 17:22 | ||
Ja, a lényeg: 1:72, és lehessen kapni :) Előzmény: (21491) hofi 2007. november 25. 17:22 | |||||
hofi | Adatlap | 21491 | 2007. november 25. 17:22 | ||
Kollegák! Ki gyárt szerintetek a leginkább összerakható I-16 tyip 6-ost és/vagy 10-est? az nem baj, ha mondjuk úgy kell kifaragni a sorjából az alkatrészt, csak ne legyen fotogéppuskája, 24-es motorburkolata pl... | |||||
ltom74 | Adatlap | 21490 | 2007. október 15. 17:10 | ||
Nagyon koszi! | |||||
Kalóz | Adatlap | 21489 | 2007. október 13. 15:58 | ||
ltom74 | Adatlap | 21488 | 2007. október 13. 14:12 | ||
Mindenkinek nagyon koszi a segitseget! | |||||
Levi | Adatlap | 21487 | 2007. október 13. 12:19 | ||
hofi | Adatlap | 21486 | 2007. október 13. 07:40 | ||
Ez a belső kék a Ratán majdnem halálpontosan a Humbrol 115. Már nem gyártott szín, de itt-ott még fellelhető. | |||||
adam | Adatlap | 21485 | 2007. október 12. 23:00 | ||
renault magnum 480-as kamion eladó 1/24-es méretarányban összerakva,fekete színben.4000ft érd.adam2007@citromail.hu vagy 06202138103 de más összerakott maketjeim is eladók érdeklődés esetén. -honda vfr750 1/18 (4000ft) -triumph mkp. 1/12 (6000ft) -wildcat vadászgép 1/32 (5000ft) -német ejtőernyős katona 1/18 (3500ft) | |||||
Zebi | Adatlap | 21484 | 2007. október 12. 22:29 | ||
xcraft | Adatlap | 21483 | 2007. október 12. 21:56 | ||
Szia Zebi! Van valohal a neten olyan gunze táblázat, amin ezek az új, magas sorszámú színek vannak? Amit belinkeltem, az régi kódtábla lehet. | |||||
Zebi | Adatlap | 21482 | 2007. október 12. 21:50 | ||
Az oroszoknál természetesen ugyanúgy megvoltak a szabványos színek, mint akárhol máshol. Ez a Rata szerintem a korai AII zöld és világoskék színekkel volt festve. Aláhúznám, hogy szerintem, mert nagyon amatőr vagyok a témában :-) Itt vannak színminták, természetesen monitoron nem pontos, de azért némi elképzelést ad a színekről: http://vvs.hobbyvista.com/Research/colour-samples.php A zöldet én valószínűleg Gunze H422-re festeném, esetleg némileg világosítva. | |||||
xcraft | Adatlap | 21481 | 2007. október 12. 21:43 | ||
Szia! Én nem feltétlenül bíznék a megadott színekben. A zöld: AQ 320, MR 303, MR 136 ezek sötét zöldek, szerintem világosabb volt a gép sokkalinkább a MR 135 illik hozzá. A kék MR 74- túl sötét ezt biztosan nem használnám. Helyette: Szinte bármilyen világos kéket, ami nem rikító, Humbrol 65-öt keverés nélkül biztosan nem. www.gunze.cz/texty/images/Gunze-vzornik-Mr.Color.jpg www.gunze.cz/texty/images/Gunze-vzornik-Hobby_Color.jpg Ez csak egy vélemény, ráadásul az orosz témához semmi közöm, és valóban millió variációban festették a gépeiket, próbálj fotót keresni róla, és ennek alapján kikeverni a színeket. A csatolt képek nem a te konkkrét masinádról vannak, de talán volt valami festési irányelvük, egy "középtónusról" | |||||
borisz | Adatlap | 21480 | 2007. október 12. 20:55 | ||
Ha nem smaragdzöldre fested a gépet, akkor már jó vagy! Éppen örültek, hogy mégse foglalják el menetből a szovjetúniót a németek, ezer nagyobb gondjuk volt annál, mintsem olyanokkal vacakoljanak, mint festési utasítás. Földöbtak zöldet meg világoskéket "oszt jóvan". | |||||
ltom74 | Adatlap | 21479 | 2007. október 12. 20:49 | ||
Sziasztok, Ez az I-16 lenne az elso orosz gepem es a szinekkel kapcsolatban szeretnem a segitsegeteket kerni. http://www.eduard.cz/info/photos/8149/8149_A.pdf A felso zoldnek egyszer Gunze Aq. H320-at adnak meg egyszer meg Mr color 136-ot nekem 1ik sincs. Lehetne mas gunzet vagy esetleg tamiyat hasznalni helyette? Es az aljahoz a vilagoskek olyan aqua szin nincs is :-( A kabinbelsohoz megadott szinek jok? H61 light gray es H303Green? Bocs a lama kerdesekert es elore is koszi a segitsget. udv: labossa tamas | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21477 | 2007. október 12. 11:59 | ||
Igazából nem vagyok türelmetlen, de azért köszi! :-)) | |||||
Vadász | Adatlap | 21476 | 2007. október 12. 11:57 | ||
Tibcsi! Türelem az oroszok most adták ki gyantából az U változatot és ígérik a P-t is. Ha lesz időm megkeresem a linket. Vadász | |||||
Podva | Adatlap | 21475 | 2007. október 12. 11:21 | ||
Hali Ez jó kérdés! A 95/3-as Haditechnikában megjelenő cikk szerint D-ink is voltak, rajzot sőt fotót is közölt egy kényszerleszállt magyar felségjelű D-ről (ami valójában szerintem P) A 2003/1-es az Aeromagazin viszont csak P- és V,–ket említ. Szerintem nem volt korai jak 9-ünk Üdv Podva | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21474 | 2007. október 12. 09:53 | ||
Hali Podva, Igen, ezt tudom. Igazából azt szerettem volna megtudni, hogy nem-e volt nekünk a korai verzióból is? :-) Tibcsi | |||||
Podva | Adatlap | 21473 | 2007. október 12. 09:44 | ||
Szia Hát volt pár különbség a kora jak 9 meg a végső általunk üzemeltetett P között: A teljesség igénye nélkül: A P tiszta fémborítást kapott az addigi vászon és furnér helyett. Hátráb került a pilótafülke, hosszabb lett a kabintető hátsó része, az orr alatti beömlő, hátrakerült a törzs alá... Most hirtelen ennyi De Vadász mester, biztosan tud még adalékkal szolgálni a témához. Üdv Podva | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21472 | 2007. október 12. 08:00 | ||
Vadász | Adatlap | 21471 | 2007. október 12. 07:51 | ||
Tibcsi! 72 vagy 48? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21470 | 2007. október 12. 07:37 | ||
Urak, A minap hozzájutottam (THX Bund! :-)) egy ICM Jak-9-eshez, a "korai" verzióhoz. Ugye jól gondolom, hogy ebből nem lehet (pontosabban: nem illik) magyart építeni? Kösz: Tibcsi | |||||
hofi | Adatlap | 21469 | 2007. október 5. 08:48 | ||
Végre valaki eltalálta az összes beömlőt... Kár, hogy 1:72-ben még nem sikerült senkinek :-) | |||||
Ákos | Adatlap | 21468 | 2007. október 4. 18:44 | ||
Ez a Trumpeter makett sem lett rossz: www.hyperscale.com/reviews/kits/trumpeter02830reviewbg_1.htm | |||||
hofi | Adatlap | 21465 | 2007. október 1. 13:25 | ||
Nos, megtaláltam otthon a könyvet, és megnéztem pontosan. Ez egy 2001-ben, Moszkvában megjelent könyv, Gorgyukov és mégvalaki írta. Szerintük az alap BB-1 (az első sorozatgyártású széria) volt M-88 motoros, aztán a Szu-2 szériagépek M-82-vel és M-88B-vel repültek. Persze, volt számtalan kísérleti változat is (pl. M-82FN, amit mi AS-82FN néven a La-5FN-ből ismerhetünk), és aztán jött a Szu-4: először a soros motoros változat, AM-37-tel, ez volt a Szu-4/1 (ezt nem gyártották sorozatban), majd az M-90 motoros Szu-4, amit gyártottak kb. fél évig. Ja, és még ami a motorokat illeti: a felderítő (a könyv szerint tüzérségi megfigyelő, vagyis tűzvezető) változat M-88B-vel repült. Ezexerint az ICM makett mindkét változata módosításra szorul... | |||||
Kalóz | Adatlap | 21464 | 2007. szeptember 29. 11:58 | ||
Ekkora makettnél legalább már bátran lehet csiszolni, faragni, ismerve az Amodell minőségét :) Kalóz | |||||
hofi | Adatlap | 21463 | 2007. szeptember 28. 21:37 | ||
Van már a Keleti Blokknál is, meg az A-50-es AWACS változata is. | |||||
Keri | Adatlap | 21462 | 2007. szeptember 28. 21:33 | ||
Sziasztok! Ismét egy hatalmas méretű makett az Amodeltől!Az ára sem utolsó... www.modellversium.de/kit/artikel.php Keri | |||||
Vadász | Adatlap | 21461 | 2007. szeptember 28. 21:30 | ||
Szerintem minden úszótalpat a géphez terveztek. A Tb-1 jó választás, körülnézek hátha van valamim. Vadász | |||||
hofi | Adatlap | 21460 | 2007. szeptember 28. 21:25 | ||
Szívemből szóltál! Többek közt ezért szeretem én is a szovjet repülőket. Ha elég anyagot összegyűjtök róla, szerewtnék egy úszótalpas torpedóvető TB-1-est is építeni, de az gyakorlatilag teljesen saját építés lesz. Nem tudsz esetleg olyan makettet, aminek az úszótalpát ehhez, vagy a DB-3T-hez fel tudnám használni? | |||||
Vadász | Adatlap | 21459 | 2007. szeptember 28. 21:17 | ||
Az a probléma, hogy az szovjet repülőgépgyártás eléggé nehezen követhető. ebbe nagy szerepe van a gyakori letartóztatásoknak, intrikáknak, a szibériai áttelepitéseknek, az anyag ellátásnak, a vasúti közlekedésnek, esetlegesen a "sztárpilóták" ötleteinek, sőt egy-egy műszakvezető hatalmának is. És akkor még nem beszéltünk kisérleti kis szériákról, vagy a titkositásokól. Például a Szu-2 sziluetrajzai titkosak voltak a szovjet vadászrepülők számára. Ennek köszönhetően Pokriskin első légigyőzelme pont egy Szu-2 volt. Szeritem ez sokkal izgalmasabb mint az angol, vagy a német repülőgép ipar. Vadász | |||||
hofi | Adatlap | 21458 | 2007. szeptember 28. 21:07 | ||
Az a baj, hogy otthon van a könyv... Abban egy dupla oldalon volt egy komplett családfa, persze csak sziluettekkel. A szövegben - ha jól értettem - még a Szu-4-ből is legalább két változatot különböztettek meg; mindannak alapján, amit itt írtatok/belinkeltetek, az AML átalakítóval össze lehet hozni az egyiket. Majd holnapra megnézem pontosan, és referálok :) | |||||
Vadász | Adatlap | 21457 | 2007. szeptember 28. 21:03 | ||
hofi! A rajzokról 3 alapvariációt ismerünk Szu-2 M-82 motor tetején beömlő, forgó torony géppuska állás. Áramvonalazott motorburkolat. Szu-2 M-88 motor alján levegő beömlő, forgó torony géppuska állás Szu-2 M-88B Motor alján áramvonalas beömlő, forgó torony géppuska állás. Áramvonalazott motorburkolat Esetenként torony nélküli elhúzható géppuska állás. Az fiuk által feltett képek inkább Szu-2 M-82 (FN) -ek (SZu-4?) | |||||
hofi | Adatlap | 21456 | 2007. szeptember 28. 20:30 | ||
Van egy orosz nyelvű Szu-2-es könyvem, az emlegeti a Szu-4-est. Azt hiszem, a géppuskaállványzat is más volt, nem csak a motor. Tehát lehet, hogy az M-88B motoros Szu-2-es, tényleg. Köszi az infókat mindkettőtöknek! | |||||
Vadász | Adatlap | 21455 | 2007. szeptember 28. 19:40 | ||
Értem Ez Szu-2 88B néven futott valójában. Az AML adott ki hozzá matricát és egy másik cég átalakított. Most ennek a forgalmazását átvette az AML. Szerintem a Modelimexen tudsz rendelni. www.aml.cz/set/a72004.jpg Vadász | |||||
levi | Adatlap | 21454 | 2007. szeptember 28. 15:53 | ||
borisz | Adatlap | 21453 | 2007. szeptember 28. 15:18 | ||
lehet, hogy valami ilyet: www.suchoj.com/bis1949/Su-4/riss/Su-4_02.jpg | |||||
Balu | Adatlap | 21452 | 2007. szeptember 28. 13:47 | ||
Köszi az Infót Tibcsi! | |||||
Vadász | Adatlap | 21451 | 2007. szeptember 28. 06:25 | ||
Mit értesz Szu-4 alatt? Vadász | |||||
hofi | Adatlap | 21450 | 2007. szeptember 27. 21:40 | ||
Két kérdés, mint a Shrek-ben: 1. Lehet-e szerintetek az ICM Szu-2-esből Szu-4-est csinálni (mármint nem túl nagy munkával)? 2. Létezik-e Szu-4 makett (1:72-es)? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21449 | 2007. szeptember 27. 20:08 | ||
Szia, Ez nagyon úgy tűnik, hogy egy Bücker-181 Bestmann, amit a csehek Zlin-381 néven gyártottak és Magyarországon Fecske néven repült, ha nem tévedek. Tibcsi | |||||
Coccolino | Adatlap | 21448 | 2007. szeptember 27. 17:53 | ||
Nem szivesen ültem volna benne:s | |||||
sainz | Adatlap | 21447 | 2007. szeptember 27. 17:00 | ||
Balu | Adatlap | 21446 | 2007. szeptember 27. 16:30 | ||
sainz | Adatlap | 21445 | 2007. szeptember 27. 10:34 | ||
sainz | Adatlap | 21444 | 2007. szeptember 27. 10:23 | ||
Tibcsi | Adatlap | 21443 | 2007. szeptember 18. 12:15 | ||
Igen, azt tudom, hogy ez egy C-47-es volt, HA-TSA lajstromjellel repült Malév színekben, AS motorokkal és Zuglóra zuhant le... | |||||
Muzzy | Adatlap | 21442 | 2007. szeptember 18. 10:18 | ||
Tibcsi! A Migről nem tudok, de a DC-3 (én úgy tudom) gép a Malév gépei közé került, de nyugatra nem repültek vele. Ez a gép volt, amelyik sétarepülés közben lezuhant az Amerikai útnál a hatvanas években. Muzzx | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21441 | 2007. szeptember 17. 21:03 | ||
Sziasztok, 1951. nov. 19.-én Alekszej Alekszejevics Kalugin főhadnagy, a Magyarországon települt 5. gárda vadászrepülő ezred pilótája, MiG-15bisz gépével leszállásra kényszerített egy C-47-est Pápára. Lehet tudni valamit erről a MiG-ről? Oldalszám, egyéb jelzések? Kösz: Tibcsi | |||||
Balu | Adatlap | 21440 | 2007. szeptember 15. 20:32 | ||
Köszi Muzzy! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |