<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Z63 | Adatlap | 216370 | 2009. december 13. 23:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 216369 | 2009. december 13. 19:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sokmindent ki kellene törölni. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 216368 | 2009. december 13. 19:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A "2 db SOFAR UAV"-t is ki kéne törölni... | |||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 216367 | 2009. december 13. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem tudom ki írja a wikipedián a Magyar Légierő oldalt, de hatalmas nagy hülyeségek vannak benne. :) Pár dolgot már javítottam, de holnap még pontosítok pár adatot. | |||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 216366 | 2009. december 13. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 216365 | 2009. december 13. 18:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
1919 óta, csak egy kis megszakítással volt vöröcsillagos :) mhkkb.hu/kkb/index.php De az "újkori" történelemben, azaz a rendszerváltás után 1991-től. hu.wikipedia.org/wiki/Magyar_Légierő Érdekes a vöröscsillag letakarására született, kör alakú, de ék formára hasonlító felségjelzés. | |||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 216364 | 2009. december 13. 18:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
sziasztok egy kis segítséget kérnék mióta magyar felségjel az ék? | |||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 216363 | 2009. december 13. 17:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
72-ben tudok segíteni, mert van valami Eduard maratásból maradék. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 216362 | 2009. december 13. 17:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
No és ez segít megtartani a löveget amíg a lövegtalpakat menet helyzetbe és vissza állítják. | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 216361 | 2009. december 13. 17:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szaknyelven emelőtányérnak hívják azt a lemezt. Menet helyzetben fel van húzva a helyére, telepített helyzetben lent van a földön, ezen támaszkodik a löveg (és a talpakon, valamint ha kell a kerekein is, de ekkor nincs oldalszög szerinti irányzás.). | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 216360 | 2009. december 13. 17:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem tudom, mire gondoltál, de itt van pár kép menet helyzetben. www.military-quotes.com/media/showphoto.php/photo/214 www.howitzer.dk/vehicles/ANA/D30.htm | |||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 216359 | 2009. december 13. 17:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
D-20 volt nálunk rendszerben, de annak más a lövegtalpa. | |||||||||||||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 216358 | 2009. december 13. 15:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hát, ha nem tudsz fotomaratottat, akkor talán kemény papírból ki tudod vágni és ezüstre festeni, esetleg huzalból, vagy ólomfóliából. Nyilván ha kicsi, 1/72-es akkor nehéz dolgod van. c[ ] | |||||||||||||||||||||||||||||
Miller | Adatlap | 216357 | 2009. december 13. 09:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudna valaki jó tippet mondani, hogy hogyan lehetne jó övcsatokat készíteni házilag repülőgép ülésekhez. Előre is köszi. Miller | |||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 216356 | 2009. december 12. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet az Uraknak! Hamarosan befejezem F14-es Kandúromat. A következő kiszemelt "áldozatom" egy 1:72-es Italeri SU 34 Strike Flanker lesz. Ennek előkészületeihez szeretnék tanácsokat, ötleteket, hasznos anyagokat, leírásokat, és képeket. Ha valaki netán épített volna ilyet, megköszönném, ha észrevételeivel, segítő tanácsaival "felkészítene" a munkára. Köszönettel: Zé | |||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 216353 | 2009. december 11. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 216352 | 2009. december 11. 18:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Cs.Béla | Adatlap | 216351 | 2009. december 11. 12:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 216350 | 2009. december 11. 12:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Precíz Stúdió termékeinek hol lehet utánanézni? Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
kovács_bt | Adatlap | 216349 | 2009. december 11. 11:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hali! Ha valaki tudna feltenni gloster gladiator lezuhant, vagy vízből kiemelésről képet azt megköszönném! És úgy szint keresek AH-68-as helikopterről is! A google-ba már kerestem de az istenért nem találok... :( | |||||||||||||||||||||||||||||
Visi | Adatlap | 216348 | 2009. december 11. 09:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv Urak! Segítséget szeretnék kérni olyantól aki rakott már össze D30-as löveget, 1/35-ben, vagy ne adj Isten vontatott már ilyet 1/1-ben! A SKIF ezen készletével küzdök éppen és a vontatott változatát szeretném létrehozni. Szóval a tüzelés közbeni állapotban, pontosan a löveg alatt van egy téglalap alakú lemez, ami egy rúdon keresztül kapcsolódik a masinához. Gondolom ez támasztja alá az egész miskulanciát az eldurranáskor! NA a kérdésem, hogy ezt a lemezt amikor vontatják, hová teszik? egyszerűen feltekerik, vagy leszerelik, vagy van ott ugyanúgy ahogyan tüzeléskor is? Mert a leírás az erre nem mutat rá, vagy én nem értelmezem jól.. Olyan referencia képet pedig nem leltem, ahol az ágyú hanyatt van fektetve! Köszönöm előre is a segítséget! | |||||||||||||||||||||||||||||
lancer | Adatlap | 216347 | 2009. december 10. 20:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Cs.Béla | Adatlap | 216346 | 2009. december 10. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Segítséget kérnék, milyen honlapról tudnék letölteni összeállítási útmutatót Tamiya 1/24-es Ferrari F50-hez? Előre is köszönöm! Üdv.Béla | |||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 216345 | 2009. december 10. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszi lancer a segítséged, mindjárt megnézem a linket! Üdv: Zé. | |||||||||||||||||||||||||||||
lancer | Adatlap | 216344 | 2009. december 10. 19:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv! Én innen szoktam beszerezni. Sajna mindkét kiömlő azonos pozícióban van. www.drpepperresins.com/72.html | |||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 216343 | 2009. december 10. 12:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bocsánat az elírásért, egy bővebb és egy szűkebb kéne! | |||||||||||||||||||||||||||||
apcyzoli | Adatlap | 216342 | 2009. december 10. 11:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! 1:72 méretarányú Italeri F14 Kandúrhoz keresek 2 db GE F110 tipusú hajtóműkiömlőt,(F16 ban is ilyen van) a gyári P&W helyett. Ha lehet, egy bővebb, és egy nyitottabb kellene. A gép 95%-os készenlétben van, de addig nem tudom befejezni, míg nincs kiömlő. Ha valakinek lenne, esetleg tudja, honnan lehet beszerezni, kérem jelentkezzen! Köszi a segítséget! Üdv: Zé | |||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 216341 | 2009. december 9. 19:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Lancer! Köszi, hasznos dolgokat találtam!:) Üdv Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||
lancer | Adatlap | 216340 | 2009. december 9. 19:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 216339 | 2009. december 9. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Afganisztánban bevetett A-10-ekről keresek képeket, főleg olyanok érdekelnek, amiken van bevetési jelvény. Üdv Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 216338 | 2009. december 8. 17:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Barackdr-hoz egy elérhetőséget valaki tud adni?(ha még "üzemel"):) | |||||||||||||||||||||||||||||
kistigris | Adatlap | 216337 | 2009. december 8. 17:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv! Köszi szépen a segítséget. Úgy teszem, ahogy írtad. Megnézema szelepet meg a tömítéseket. Aztán max szakember... Köszi a segítséget! Minden jót! small | |||||||||||||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 216336 | 2009. december 8. 14:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ez egy BADGER 200-as. Miután a BD-128 ennek a koppintása, lehet hogy az airforce-nál van hozzá tömítés. Azt tudom, hogyha elküldöd nekik a stukit, megszerelik. A Revell is ezt dobozolja el, tehát elvben a Kék Kobra tud hozzá alkatrészt szerezni, de erre a helyedben nem fogadnék. Szóval, próbáld meg kitakarítani a szelepet, a keverőteret (ezen külön alkatrész, a fúvóka ebbe megy bele) és a fúvókát, esetleg nézd meg a tűtömítést, aztán ha még mindig nem fúj akkor fordulj szakemberhez. c[ ] | |||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 216335 | 2009. december 8. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szerintem nem. Ezt a fajta bakancsot 1943 novemberétől rendszeresítették, de még Normandiában is sokan a régi fajta, lábszárvédős bakancsot használták. Ez a viselet inkább 44 késő őszétől, telétől jellemző. | |||||||||||||||||||||||||||||
pistike | Adatlap | 216334 | 2009. december 8. 11:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 216333 | 2009. december 8. 11:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
vagy elszámoltam magam vagy tényleg 85 szemnél tartok és már így is hosszúnak tűnik a Friul. | |||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 216332 | 2009. december 8. 11:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Akkor most már csak egy segítőkész esztergomi makettezőtárs kellene, aki hajlandó átsétálni a párkányi postára és megkérdezni pár dolgot. | |||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 216331 | 2009. december 8. 11:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
nagyon köszönöm, én is letettem már arról, hogy valaki válaszol, ezért a T55 topicban is feltettem a kérdést. | |||||||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 216330 | 2009. december 8. 08:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sajnos csak tükörfordítást csinál, de használható, szerintem. Kétségtelenül vicces lehet, bár a kínai használati útmutatókat nem tudja megütni.:-D | |||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 216329 | 2009. december 8. 08:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, ezt még nem próbáltam! Az eredmény végül is érthető, és kétség kívül nagyon szórakoztató :-)) | |||||||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 216328 | 2009. december 8. 08:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Helló! Próbáltad a google-lel? (oldal fordítás...) Icebreaker | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 216327 | 2009. december 8. 08:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nyisd meg a googlet, írd be a keresendő oldalt, majd, ha feladja neked az oldalt, akkor jobb oldalon kattints az (oldal fordítása) menüre. | |||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 216326 | 2009. december 8. 08:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Keresek valakit, aki tudna segíteni szlovák nyelvű anyag fordításával. Nem szakfordítás kell, csak kiigazodni egy internetes oldalon. Kérem, hogy magánban, a 06-20-226-0497 telefonon, vagy a diorama[kukac]harvar-d[pont]hu mailen keressen meg az illető. Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 216325 | 2009. december 8. 07:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
HUJBI! Azért most válaszolok, mert azt gondoltam más megteszi majd helyettem, de nem. A T-55 lánctalpa 90 tagból áll, mind két oldalon. Ha a gumibetétes lánctalpat alkalmazol (T-72-nél alkalmazott típus), akkor a csillagkerék fogas koszorúját cserélni kell a 14 fogazatú változatra. | |||||||||||||||||||||||||||||
Teuton | Adatlap | 216324 | 2009. december 7. 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok srácok! Köszi az ötleteket, valamelyik csak bejön. Üdv: Teuton | |||||||||||||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 216323 | 2009. december 7. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
sys | Adatlap | 216322 | 2009. december 7. 18:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Teuton! A Revell-től próbáld bneszerezni. Egy e-mailt megér. | |||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 216321 | 2009. december 7. 18:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Másoltasd le gyantából! Amennyire sejtem van legalább egy ami nincs felragasztva. Keress valakit aki önt gyantát! | |||||||||||||||||||||||||||||
kistigris | Adatlap | 216320 | 2009. december 7. 14:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szóval itt van a pisztoly és a kompresszor. | |||||||||||||||||||||||||||||
kistigris | Adatlap | 216319 | 2009. december 7. 14:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv! Hm, mindig tanul valami újat az ember. Kétakciós. Külön nyomásra csak levegő jön és húzásra lehet a festéket adagolni. Gaborka, az a harci helyzet, és ezt szégyenlem is, de fogalmam sincs milyen típus. mindjárt lefényképezem és feltöltöm a képet. Igen, egy kicsit nagyobb nyomás kell nekik, de eddig nagyon szépen fújt. És az egyik napról a másikra történt meg az, hogy megmakacsolta magát. small |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Vékony huzalt az asztalon fekvő méretarányos rajzra fektetsz, majd egy hegyes csipesz hegyét az asztalhoz nyomva szépen meghajtogatod vele. Én német övcsatokat készítettem így sokat, mondhatom, olykor jobb, mint a maratás. A hevedert pedig szépen megcsinálod cigarettapapírból(max. egy százasért minden trafikban kapsz)
Ezenkívül , ha érdekel van 2000,-ért festett Eduard 1/72-es II. vh-a amerikai hevederszetem 2db. Üdv,Z63