<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
mig23papa | Adatlap | 21580 | 2008. március 23. 19:42 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 21579 | 2008. március 23. 19:01 | ![]() | |
Szerintem amiatt is kellhet, hogy az eredeti hajtóművek talán üzemidejük vége felé járhatnak a gépekben. Lehet hogy cserealkatrész sincs már nagyon, és emiatt döntöttek/döntenek a csere miatt. Ez az én tippem. | |||||
mig23papa | Adatlap | 21578 | 2008. március 23. 17:48 | ![]() | |
Zebi szuper van egy rakás kép még, "imádom" mikor a pancserok közepére teszik a szöveget | |||||
f2d | Adatlap | 21577 | 2008. március 23. 17:44 | ![]() | |
Eredeti cikk: pilot.strizhi.info/2008/03/21/5256 Angol fordítása (azért torzíthat, mert program fordította): translate.google.com/translate | |||||
Zebi | Adatlap | 21576 | 2008. március 23. 17:43 | ![]() | |
Oroszul. Én egy online fordítóval angolba fordítottam, azt értem valamennyire. Pedig tanítottak oroszt is, de abból már csak 3-4 szóra emlékezek :-) A cikk itt van: pilot.strizhi.info/2008/03/21/5256 | |||||
mig23papa | Adatlap | 21575 | 2008. március 23. 17:35 | ![]() | |
Zebi | Adatlap | 21574 | 2008. március 23. 16:26 | ![]() | |
A cikk szerint: 1 tonnával nagyobb tolóerő, -200 kiló súly, átlagosan 15%-al kevesebb üzemanyag kell neki. | |||||
mig23papa | Adatlap | 21573 | 2008. március 23. 16:23 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 21572 | 2008. március 23. 16:22 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 21571 | 2008. március 23. 16:04 | ![]() | |
Indiában még elég sok MiG-27-es szolgál. Sőt ha jól tudom MiG-23-asok is repülnek még. Indiában ezeket a gépeket eléggé tisztelik. A Bahadur (hős) nevet adták a típusnak. Gondolom a MiG-27-est tovább akarják üzemeltetni, emiatt kellhet az új hajtómű. | |||||
Zebi | Adatlap | 21570 | 2008. március 23. 15:45 | ![]() | |
Az eredeti cikk angol fordításából egy rész: The aircraft was painted in the colors of Russian and Indian flags ;) . Immediately clear who could become a major buyer of this option. Nyers fordításban: A gépet az Orosz és Indiai zászló színeire festették. Egyből nyilvánvaló, hogy ki lehet ennek a lehetőségnek a fő vásárlója. | |||||
flagon | Adatlap | 21569 | 2008. március 23. 15:40 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 21568 | 2008. március 23. 11:06 | ![]() | |
Zebi | Adatlap | 21567 | 2008. március 23. 11:01 | ![]() | |
Narancs fehér zöld -> India | |||||
mig23papa | Adatlap | 21566 | 2008. március 23. 10:55 | ![]() | |
flagon a piros fehér zöld festést minek köszönhetjük? | |||||
flagon | Adatlap | 21565 | 2008. március 22. 19:15 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 21564 | 2008. március 19. 19:06 | ![]() | |
Tekintve, hogy többnyire fa/fémépítésűek voltak, vászon borítással, nem nagyon. Legalábbis nem olyan látványosan, mint pl. a japánok. :) Ha konkrét tipust mondasz, pontosabb választ kaphatsz. :) | |||||
Petibá | Adatlap | 21563 | 2008. március 19. 18:57 | ![]() | |
A világon a legjobban! ;o) Bocs, hülye vicc volt... | |||||
Mty | Adatlap | 21562 | 2008. március 19. 17:56 | ![]() | |
Sziasztok, hogyan kopnak a szovjet másodikvilágháborús repcsik? | |||||
Vadász | Adatlap | 21561 | 2008. március 19. 16:26 | ![]() | |
A megbízható grafika számomra az amely mellet ott a fotó is, még ha nem a teljes gépről. Első ránézésre nincs szöges ellentétben az adott hadszintér, vagy korszak jellemző festéseivel. Ha ezektől eltér akkor kell a fotó. Még a legnevesebb kutatók és grafikusoknál is előfordul a tévedés, amit csak egy újabb fotó tud cáfolni vagy megerősíteni. Tehát számomra a fotó | |||||
Vadász | Adatlap | 21560 | 2008. március 19. 16:22 | ![]() | |
Két magyarázata van, és mindkettő igaz lehet. Az első szerint a leírás félreértelmezése következtében lett ilyen. Az eredeti szöveg vörös csillagot kért fehér szélekkel. A gyártó kissé tágan értelmezte (az USA csillag alapján) a szélt. A másik szerint az Aleut szigetek közelsége miatt használták ezt a vörös csillagot jobban kiemelő változatot, mivel a Szu és Japán között megnemtámadási szerződés volt érvényben. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21559 | 2008. március 19. 14:41 | ![]() | |
Úgy rémlik, valami fordítási/szövegértelmezési oka volt. Igaz Pisti? :-)) | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 21558 | 2008. március 19. 14:30 | ![]() | |
Szia! Szóval, nincs kizárva, hogy létezett ilyen... Ez a felségjel hogy keletkezett? Itt nem csak az amerikai felségjel fehér csillagjára tették rá a vöröset, hanem még a kék kört is átfestették fehérre? Mit jelent a megbízható grafika? | |||||
Vadász | Adatlap | 21557 | 2008. március 18. 22:39 | ![]() | |
Akár elő is fordulhatott, de repcsit általában fotók, vagy megbízható grafika alapján szoktam készíteni. Pl. Berlin térségében Szuhov, a 16.GIAP ász pilótája is ilyen felségjellel ellátott gépen repült. Az egység többi gépén nem ez a felségjel van. | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 21556 | 2008. március 18. 21:05 | ![]() | |
Fecó23 | Adatlap | 21555 | 2008. március 16. 22:01 | ![]() | |
Köszönöm szépen! | |||||
migi | Adatlap | 21554 | 2008. március 15. 22:21 | ![]() | |
Fecó23 | Adatlap | 21553 | 2008. március 15. 21:46 | ![]() | |
Nem tudja senki hogy mind ül az il-2 gépbe a hátsó lövész ember? Üdv.:Fecó | |||||
sainz | Adatlap | 21552 | 2008. március 14. 23:48 | ![]() | |
Fecó23 | Adatlap | 21551 | 2008. március 14. 23:27 | ![]() | |
Sziasztok! Valakinek nics képe az il-2m3 gépről ami a géppuskás ember helyét mutatja pl min ül? Köszönöm! | |||||
sainz | Adatlap | 21550 | 2008. március 14. 22:18 | ![]() | |
MrChef | Adatlap | 21549 | 2008. március 10. 19:47 | ![]() | |
Szeva, szerintem szép öntés. Noname, a lengyelektől vettem. Maratásom nincs, de nem is biztos, hogy veszek majd hozzá. Annyira nem akarok beleőrülni, csak legyen meg vmennyire mutatósan.:-) | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 21548 | 2008. március 10. 19:43 | ![]() | |
MrChef! Mit lehet tudni a Mig Kabinról? Milyen gyártmány? Vagy valami másolat? Ha minden igaz, nekem most érkezik egy Tamiya 15-ös, és nem tudom, milyen a részletgazdagsága... | |||||
MrChef | Adatlap | 21547 | 2008. március 10. 19:36 | ![]() | |
cseka76 | Adatlap | 21546 | 2008. március 8. 21:03 | ![]() | |
doky3 | Adatlap | 21545 | 2008. március 8. 20:15 | ![]() | |
cseka76 | Adatlap | 21544 | 2008. március 8. 13:09 | ![]() | |
Sziasztok! Mig-17 PF fülke belsőről keresek képeket. Ha esetleg van valakinek elfekvőben,legyen szíves dobja fel! Nem baj ha magyar! :-) Köszi! cseka76 | |||||
mig23papa | Adatlap | 21543 | 2008. március 8. 12:24 | ![]() | |
flagon | Adatlap | 21542 | 2008. március 3. 18:31 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21541 | 2008. február 24. 20:33 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 21540 | 2008. február 24. 17:23 | ![]() | |
Emil: lacymiht@gmail.com, köszönöm Eddig olyan információim voltak, hogy Lengyelországi 3. APIB átfegyverzése után, annak alap változatú Mig-27-eseit kapta meg a 940 APIB. Amelyeket persze később korszerűsítettek D változatra, illetve ezekhez kaptak még Mig-27M-eket. | |||||
sainz | Adatlap | 21539 | 2008. február 24. 16:58 | ![]() | |
Daa. Es elvileg MiG-27K-ra lettek atfegyverezve a 940-esek, de azokrol meg senki sem latott fotot. Ha megdobsz egy emilcimmel, szivesen atkuldom azt a par sort, amit az orosz pilota irt, aki a Su-7-est fotozta. | |||||
Lacy | Adatlap | 21538 | 2008. február 24. 16:53 | ![]() | |
Lehet. Bár ezen a reptéren (Posztavszk) települt a 305 APIB is, ami biztos 1986-87-ig használta a Su-7-es típust, utána lett Su-24-esekkel frontbombázó ezred. | |||||
sainz | Adatlap | 21537 | 2008. február 24. 16:27 | ![]() | |
Egy szazad kapott 27-est - 3.ae. - a masik keto csak 87-ben. Itt repult legtovabb a Su-7-es, illetve az eszk-koreaiak kedveert uzemel meg 5 a Jejszki iskoaezrednel. | |||||
Lacy | Adatlap | 21536 | 2008. február 24. 15:45 | ![]() | |
Szia Sainz! Nagyon szép, valóban ritka fotó! Esetleg annyi megjegyzés, hogy a 940. APIB-ot 1982-től Mig-27-es típusra fegyverezték át. Tehát valamikor korábban készülhetett, mint 1984. | |||||
sainz | Adatlap | 21535 | 2008. február 23. 23:01 | ![]() | |
Sanjurjo | Adatlap | 21534 | 2008. február 23. 21:24 | ![]() | |
Ok bocs színvak vagyok, így második vizsgálatra valóban igazad van... | |||||
xcraft | Adatlap | 21533 | 2008. február 23. 21:22 | ![]() | |
Szia! Nem fekete, hanem sötétzöld, nagyonsötétzőld/fekete?? hullámos mintázatú. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 21532 | 2008. február 23. 21:05 | ![]() | |
Sziasztok! Azért az az Aeroflotos felíratú terepszínű Mi 8-as Angolában jellegzetesen oroszos, nesze neked Air America, Laoszban, meg Vietnámban...:). De nem semmi a matt fekete Mig 23-as semm, az valami múzeumi példány, vagy még mindig tépik az amerikaik a teszteken. (mármintha ha a sekélyes spanyol, portugál? fordításomból:) jól olvastam, hogy a képek Floridában készültek?) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 21531 | 2008. február 21. 20:53 | ![]() | |
Sziasztok! Gondoltam ide rakom be ezt az oldalt, elég sok érdekes fotó található itt. (nem csak vörös csillagos gépekről) elhangardetj.blogspot.com/ (jobboldalt a 2007, 2008 előtti sárga gombokra kattintva hónapokra bontva megtalálhatjátok a képeket, cikkeket. Elég érdekesek) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
eddig rendben is lenne , csak a sárkánynak sem véges az üzemideje, előbb utóbb selejtezni kell az egész gépet, tehát meggondolandó a nagy fejlesztgetés :-)