<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Zebi | Adatlap | 21574 | 2008. március 23. 16:26 | ![]() | |
A cikk szerint: 1 tonnával nagyobb tolóerő, -200 kiló súly, átlagosan 15%-al kevesebb üzemanyag kell neki. Előzmény: (21573) mig23papa 2008. március 23. 16:23 | |||||
mig23papa | Adatlap | 21573 | 2008. március 23. 16:23 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 21572 | 2008. március 23. 16:22 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 21571 | 2008. március 23. 16:04 | ![]() | |
Indiában még elég sok MiG-27-es szolgál. Sőt ha jól tudom MiG-23-asok is repülnek még. Indiában ezeket a gépeket eléggé tisztelik. A Bahadur (hős) nevet adták a típusnak. Gondolom a MiG-27-est tovább akarják üzemeltetni, emiatt kellhet az új hajtómű. | |||||
Zebi | Adatlap | 21570 | 2008. március 23. 15:45 | ![]() | |
Az eredeti cikk angol fordításából egy rész: The aircraft was painted in the colors of Russian and Indian flags ;) . Immediately clear who could become a major buyer of this option. Nyers fordításban: A gépet az Orosz és Indiai zászló színeire festették. Egyből nyilvánvaló, hogy ki lehet ennek a lehetőségnek a fő vásárlója. | |||||
flagon | Adatlap | 21569 | 2008. március 23. 15:40 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 21568 | 2008. március 23. 11:06 | ![]() | |
Zebi | Adatlap | 21567 | 2008. március 23. 11:01 | ![]() | |
Narancs fehér zöld -> India | |||||
mig23papa | Adatlap | 21566 | 2008. március 23. 10:55 | ![]() | |
flagon a piros fehér zöld festést minek köszönhetjük? | |||||
flagon | Adatlap | 21565 | 2008. március 22. 19:15 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 21564 | 2008. március 19. 19:06 | ![]() | |
Tekintve, hogy többnyire fa/fémépítésűek voltak, vászon borítással, nem nagyon. Legalábbis nem olyan látványosan, mint pl. a japánok. :) Ha konkrét tipust mondasz, pontosabb választ kaphatsz. :) | |||||
Petibá | Adatlap | 21563 | 2008. március 19. 18:57 | ![]() | |
A világon a legjobban! ;o) Bocs, hülye vicc volt... | |||||
Mty | Adatlap | 21562 | 2008. március 19. 17:56 | ![]() | |
Sziasztok, hogyan kopnak a szovjet másodikvilágháborús repcsik? | |||||
Vadász | Adatlap | 21561 | 2008. március 19. 16:26 | ![]() | |
A megbízható grafika számomra az amely mellet ott a fotó is, még ha nem a teljes gépről. Első ránézésre nincs szöges ellentétben az adott hadszintér, vagy korszak jellemző festéseivel. Ha ezektől eltér akkor kell a fotó. Még a legnevesebb kutatók és grafikusoknál is előfordul a tévedés, amit csak egy újabb fotó tud cáfolni vagy megerősíteni. Tehát számomra a fotó | |||||
Vadász | Adatlap | 21560 | 2008. március 19. 16:22 | ![]() | |
Két magyarázata van, és mindkettő igaz lehet. Az első szerint a leírás félreértelmezése következtében lett ilyen. Az eredeti szöveg vörös csillagot kért fehér szélekkel. A gyártó kissé tágan értelmezte (az USA csillag alapján) a szélt. A másik szerint az Aleut szigetek közelsége miatt használták ezt a vörös csillagot jobban kiemelő változatot, mivel a Szu és Japán között megnemtámadási szerződés volt érvényben. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21559 | 2008. március 19. 14:41 | ![]() | |
Úgy rémlik, valami fordítási/szövegértelmezési oka volt. Igaz Pisti? :-)) | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 21558 | 2008. március 19. 14:30 | ![]() | |
Szia! Szóval, nincs kizárva, hogy létezett ilyen... Ez a felségjel hogy keletkezett? Itt nem csak az amerikai felségjel fehér csillagjára tették rá a vöröset, hanem még a kék kört is átfestették fehérre? Mit jelent a megbízható grafika? | |||||
Vadász | Adatlap | 21557 | 2008. március 18. 22:39 | ![]() | |
Akár elő is fordulhatott, de repcsit általában fotók, vagy megbízható grafika alapján szoktam készíteni. Pl. Berlin térségében Szuhov, a 16.GIAP ász pilótája is ilyen felségjellel ellátott gépen repült. Az egység többi gépén nem ez a felségjel van. | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 21556 | 2008. március 18. 21:05 | ![]() | |
Fecó23 | Adatlap | 21555 | 2008. március 16. 22:01 | ![]() | |
Köszönöm szépen! | |||||
migi | Adatlap | 21554 | 2008. március 15. 22:21 | ![]() | |
Fecó23 | Adatlap | 21553 | 2008. március 15. 21:46 | ![]() | |
Nem tudja senki hogy mind ül az il-2 gépbe a hátsó lövész ember? Üdv.:Fecó | |||||
sainz | Adatlap | 21552 | 2008. március 14. 23:48 | ![]() | |
Fecó23 | Adatlap | 21551 | 2008. március 14. 23:27 | ![]() | |
Sziasztok! Valakinek nics képe az il-2m3 gépről ami a géppuskás ember helyét mutatja pl min ül? Köszönöm! | |||||
sainz | Adatlap | 21550 | 2008. március 14. 22:18 | ![]() | |
MrChef | Adatlap | 21549 | 2008. március 10. 19:47 | ![]() | |
Szeva, szerintem szép öntés. Noname, a lengyelektől vettem. Maratásom nincs, de nem is biztos, hogy veszek majd hozzá. Annyira nem akarok beleőrülni, csak legyen meg vmennyire mutatósan.:-) | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 21548 | 2008. március 10. 19:43 | ![]() | |
MrChef! Mit lehet tudni a Mig Kabinról? Milyen gyártmány? Vagy valami másolat? Ha minden igaz, nekem most érkezik egy Tamiya 15-ös, és nem tudom, milyen a részletgazdagsága... | |||||
MrChef | Adatlap | 21547 | 2008. március 10. 19:36 | ![]() | |
cseka76 | Adatlap | 21546 | 2008. március 8. 21:03 | ![]() | |
doky3 | Adatlap | 21545 | 2008. március 8. 20:15 | ![]() | |
cseka76 | Adatlap | 21544 | 2008. március 8. 13:09 | ![]() | |
Sziasztok! Mig-17 PF fülke belsőről keresek képeket. Ha esetleg van valakinek elfekvőben,legyen szíves dobja fel! Nem baj ha magyar! :-) Köszi! cseka76 | |||||
mig23papa | Adatlap | 21543 | 2008. március 8. 12:24 | ![]() | |
flagon | Adatlap | 21542 | 2008. március 3. 18:31 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21541 | 2008. február 24. 20:33 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 21540 | 2008. február 24. 17:23 | ![]() | |
Emil: lacymiht@gmail.com, köszönöm Eddig olyan információim voltak, hogy Lengyelországi 3. APIB átfegyverzése után, annak alap változatú Mig-27-eseit kapta meg a 940 APIB. Amelyeket persze később korszerűsítettek D változatra, illetve ezekhez kaptak még Mig-27M-eket. | |||||
sainz | Adatlap | 21539 | 2008. február 24. 16:58 | ![]() | |
Daa. Es elvileg MiG-27K-ra lettek atfegyverezve a 940-esek, de azokrol meg senki sem latott fotot. Ha megdobsz egy emilcimmel, szivesen atkuldom azt a par sort, amit az orosz pilota irt, aki a Su-7-est fotozta. | |||||
Lacy | Adatlap | 21538 | 2008. február 24. 16:53 | ![]() | |
Lehet. Bár ezen a reptéren (Posztavszk) települt a 305 APIB is, ami biztos 1986-87-ig használta a Su-7-es típust, utána lett Su-24-esekkel frontbombázó ezred. | |||||
sainz | Adatlap | 21537 | 2008. február 24. 16:27 | ![]() | |
Egy szazad kapott 27-est - 3.ae. - a masik keto csak 87-ben. Itt repult legtovabb a Su-7-es, illetve az eszk-koreaiak kedveert uzemel meg 5 a Jejszki iskoaezrednel. | |||||
Lacy | Adatlap | 21536 | 2008. február 24. 15:45 | ![]() | |
Szia Sainz! Nagyon szép, valóban ritka fotó! Esetleg annyi megjegyzés, hogy a 940. APIB-ot 1982-től Mig-27-es típusra fegyverezték át. Tehát valamikor korábban készülhetett, mint 1984. | |||||
sainz | Adatlap | 21535 | 2008. február 23. 23:01 | ![]() | |
Sanjurjo | Adatlap | 21534 | 2008. február 23. 21:24 | ![]() | |
Ok bocs színvak vagyok, így második vizsgálatra valóban igazad van... | |||||
xcraft | Adatlap | 21533 | 2008. február 23. 21:22 | ![]() | |
Szia! Nem fekete, hanem sötétzöld, nagyonsötétzőld/fekete?? hullámos mintázatú. | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 21532 | 2008. február 23. 21:05 | ![]() | |
Sziasztok! Azért az az Aeroflotos felíratú terepszínű Mi 8-as Angolában jellegzetesen oroszos, nesze neked Air America, Laoszban, meg Vietnámban...:). De nem semmi a matt fekete Mig 23-as semm, az valami múzeumi példány, vagy még mindig tépik az amerikaik a teszteken. (mármintha ha a sekélyes spanyol, portugál? fordításomból:) jól olvastam, hogy a képek Floridában készültek?) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 21531 | 2008. február 21. 20:53 | ![]() | |
Sziasztok! Gondoltam ide rakom be ezt az oldalt, elég sok érdekes fotó található itt. (nem csak vörös csillagos gépekről) elhangardetj.blogspot.com/ (jobboldalt a 2007, 2008 előtti sárga gombokra kattintva hónapokra bontva megtalálhatjátok a képeket, cikkeket. Elég érdekesek) | |||||
mig23papa | Adatlap | 21530 | 2008. február 13. 20:53 | ![]() | |
Sanjurjo köszi a részletes választ , ha módomban áll majd meglesem ezt az újságot ilyen esetekben nem is igazán az író a ludas, mert van mindenhol egy felelős szerkesztő, de végül is ő sem tudhat mindent kapásból 100%-osan biztosan, és ahogy te is mondtad, a lapok színvonala összességében eléri a tőle elvárható színvonalat bakik előfordulnak, addig nem is nagy a baj, amíg nem a kerékanya marad le mondjuk egy 747-es orrkerekéről :-) | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 21529 | 2008. február 13. 20:20 | ![]() | |
Sziasztok! Inkább nem írok újság címet, mert nem akarok magamra haragítani egy egész szerkesztői gárdát, szerintem (vagy legalábbis általam ismert) két nagy repülős havilapunk, van és az egyik februári tehát mostani "Made in China...avagy minden hmisítvány ami nem kínai X." című cikkében Y 8 indigózott Hercules klón című hasábjában szószerint a következő van leírva hangsúlyozom magam sem értek ezzel egyyet "Elöszőr a Hszianban lévő 603-as üzemben tervezték az Y-8-asnak elnevezett gépek előállítását. A négy légcsavaros gázturbinás hajtóművel ellátott repülőgép első példánya 1974-ben repült...Ezzel gyakorlatilag az amerikai C 130-as kínai változatát kapták meg. Az eredeti An 12-est ugyanis egy olyan Hercules roncsai alapján tervezték meg melyet a Szovjetunió déli határai mentén lőttek le." Na erre varjunk gombot, szóval szerintem is enyhén szólva baromság. Ennek ellenére repülős szaklapjaink szerintem elkég színvonalasak és ne feledjük több szerző is dolgozik nekik (a jelen cikk írójának nevét itt inkább nem említeném meg de ennyi támpont után már szerintem mindenki utána tud járni) becsúszik néha ilyen baki...:( | |||||
mig23papa | Adatlap | 21528 | 2008. február 13. 18:21 | ![]() | |
sanjurjo melyik nagyobb repülős szaklapban olvasol ilyen tán igaz sem volt történeteket? | |||||
Levi | Adatlap | 21527 | 2008. február 13. 16:37 | ![]() | |
Lehet, hogy csak félreértés. Sokszor hivatkoznak rá mint orosz Herculesre. Nyilvánvalóan nem másolata az An-12 a Herculesnek, de azonos feladatkörre tervezték. Az oroszokat befolyásolhatta a Hercules, mint megoldás az adott problémára. De nyilván maguktól is eszükbe jutott volna egy hasonló kapacitású gép tervezése. | |||||
sanjurjo | Adatlap | 21526 | 2008. február 13. 10:21 | ![]() | |
Sziasztok! Na hát ezt mondtam én is, szóval azon kívűl, hogy mind a két típus felső szárnyas négy hajtóműves repülő, az ég egy adta világon semmi hasonlóság nincs a kettő között. Ez kb. olyan, mintha a Boeing reklamálna, hogy az Airbus A319/320/321 stb. a Boieng 737-es lemásolásával készült. Ráadásul a roncsot elnézve, orosz, bármilyen mérnők legyen a talpán, aki kihoz egy An 12-est abból. Egyébéknt is elnézve a két gépet legfeljebb csak a kör keresztmetszetű törzs jelent hasonloságot még ötletet se nagyon hiszem, hogy adhatott az összeégett roncs. De nem én találtam ki ezt a badarságot, mégegyszer mondom, csak érdekeség képen írtam, hogy miket olvasni nagyobb repülős szaklapjainkban. Egyébként olvastam én már ott hasonló vadságot arról, hogy az Il 76-os a sic! C141-es másolata, ott is szerintem legfeljebb csak az ötletet adhata a sajátosan orosz konstrúkciójú szállítógéphez. A lelőtt Herculessel kapcsolatban bevallom férfiasan tévedtem mert ezek szerint nem 1956-ban, hanem 1958-ban történt az eset. Ha egyáltalán erre gondolt a cikk szerzője a lelőtt Hercules lemásolása alapján készült An 12-essel kapcsolatban, de b...sz...sss! Vietnámból is érkezhettek akár komplet C130-asok is a Szovjetunióba, de hát arra már csak nem gondolhatott, hát akkor, már a csikófogait is elhagyta az An 12-es. Hát szóval szerintem az újságban leírt történet erősen sántít, az An 12-es jellemzően puritán, de nagyszerű szállítógép a nem hermetizált teherterével stb. hiányoságaival, szemben a már akkor is korszerű ma is gyártott C 130-al. Szóval Sidewinder K-13 légiharcrakéta, egyébb másoltaok megállják a helyüket, de az AN 12-es biztos, hogy eredti saját tervezés. | |||||
Levi | Adatlap | 21525 | 2008. február 12. 20:41 | ![]() | |
Sanjurjo! Öööö gondolom nem mérnök vagy. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |