<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kovács_bt | Adatlap | 217368 | 2010. február 19. 16:55 | ||
MB87 | Adatlap | 217367 | 2010. február 19. 16:15 | ||
Helló! Nincs véletlenül valakinek összerakási utasítása a Tamiya 1:700 Hornet (II.V.H-s) anyahajóhoz, mert most vettem meg csak hát ez hiányzik belőle. Előre is köszönöm: MB87 | |||||
Kalóz | Adatlap | 217364 | 2010. február 19. 13:33 | ||
Szia! folyamat már elég sokszor ki lett tárgyalva a fórumon. Mivel hosszú, kérlek keress meg magánban: Kalóz | |||||
GYURCI | Adatlap | 217363 | 2010. február 19. 13:24 | ||
sziasztok.egy kis segíttség kellene. mivel és hogyan tudom eltütetni a kabintetőről a karcolásokat. előre is köszi | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217362 | 2010. február 19. 11:53 | ||
Oké a címem az adatlapomba benne van :) Nagyon szépen köszönöm előre is! 1/72 | |||||
rod666 | Adatlap | 217361 | 2010. február 19. 10:52 | ||
PDF-ben át tudom küldeni. Ha kinyomtatod, hajtogatós ;) | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217360 | 2010. február 19. 09:47 | ||
a pdf most hogy? hajtogatható verzió? mert akkor kell | |||||
rod666 | Adatlap | 217359 | 2010. február 19. 09:26 | ||
gp78 | Adatlap | 217358 | 2010. február 19. 09:18 | ||
köszönöm megprobálom | |||||
gp78 | Adatlap | 217357 | 2010. február 19. 09:16 | ||
szia fatum Mercedes 300SL 1:24 Heller autómakett én 2500ft vettem tavaly a vaterán. most elég drága ahogy látom.de én átalakitom ugy mint a képen van. www.vatera.hu/mercedes_300sl_1_24_heller_automakett_162619836.html | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217356 | 2010. február 19. 09:08 | ||
-.-" | |||||
rod666 | Adatlap | 217355 | 2010. február 19. 09:04 | ||
kovács_bt | Adatlap | 217354 | 2010. február 19. 09:00 | ||
Már egyszer kérdeztem de újra felmerült egy probléma :) Létezik e bármilyen formában 1/72 hummer H1 motor? | |||||
HUJBI | Adatlap | 217353 | 2010. február 19. 08:29 | ||
kovács_bt | Adatlap | 217352 | 2010. február 19. 08:05 | ||
Szerintem bármelyik makettboltba rendelnek neked ha kell | |||||
kutyaeb | Adatlap | 217351 | 2010. február 18. 22:03 | ||
Sziasztok! Abban kérném a segítséget, hogy Pesten hol lehet kapni 0,3 mm fúrószárat. | |||||
Sennás | Adatlap | 217350 | 2010. február 18. 21:46 | ||
Én meg ezeket a 2üléseseket szeretném csak a levono csak kanadába is kifogyott a hozzá való levonó!Bakker. | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217349 | 2010. február 18. 21:28 | ||
kovács_bt | Adatlap | 217348 | 2010. február 18. 21:27 | ||
De jó ez az oldal találtam is pár jó képet arról a gépről amit építek:D | |||||
Sennás | Adatlap | 217347 | 2010. február 18. 19:51 | ||
rohamkukac | Adatlap | 217345 | 2010. február 18. 19:22 | ||
Üdv! HAD.hu-ról való rendelés mennyibe kerül? | |||||
migi | Adatlap | 217343 | 2010. február 18. 19:21 | ||
Sziasztok Nem tudom hogy csak nálam van ez a jelenség ,vagy mindenkinél , A Pro start makettbolt modellposta oldalán ,ahova be kéne tudni irni mit keresel , az nekem össze van csúszva és nem működik rendesen , nézzétek már meg legyetek szivesek . üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217342 | 2010. február 18. 19:17 | ||
kabintető-keret - canopy frame merevítő - stay, vagy brace | |||||
Rigolya | Adatlap | 217341 | 2010. február 18. 19:16 | ||
Szép estét Mindenkinek! Harmatos újfiúként (mármint itt a Fórumon) szeretném Szíves segítségeteket kérni. A két háború közötti időszak repülőgépei érdekelnek és ezek között is a Rejtett Légierő (majd később a MALERT) állományában üzemelő "nagy" Fokkerek, az F II.- F III.- F VII. ill. az F IX. festése főleg a színek. A fellelhető fekete-fehér fotók alapján nem tudom "megálmodni" a festést. Bár van olyan kép, ahol egy MALERT és egy KLM F VII. áll egymás mellett és az utóbbinak a színét biztosra veszem, tehát valószínüsithetem, hogy egyformák voltak. Előre is köszönöm Szíves segítségeteket! Rigolya | |||||
Sennás | Adatlap | 217340 | 2010. február 18. 19:02 | ||
Sennás | Adatlap | 217338 | 2010. február 18. 18:53 | ||
Na még egy utolsót. Azt hogy irod be "kabintetö merevitő-merevités"? | |||||
HUJBI | Adatlap | 217337 | 2010. február 18. 18:53 | ||
Sennás | Adatlap | 217336 | 2010. február 18. 18:47 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217335 | 2010. február 18. 18:40 | ||
Tökéletes az angolságod, legalábbis kabintető-ügyben. R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217334 | 2010. február 18. 18:38 | ||
Urak, bocs, megvan magamról a véleményem. Feltúrtam a papírjaimat F-15 ügyben, és megtaláltam, lucky telibetalált. Tényleg speciális kopásálló felületvédelemmel ellátott polikarbonát /7.4 mm vastag/ a kabintető anyaga, ez 29%-al könnyebb a plexinél, és 56%-al a laminált és hőkezelt biztonsági üvegnél, ezért választották ezt. Üdv R. | |||||
Sennás | Adatlap | 217332 | 2010. február 18. 18:18 | ||
Én a keresőbe ugy irtam f-18 canopy így vajon helyes? vagy az angol hogy irja a kabintetőt? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217331 | 2010. február 18. 18:13 | ||
A polikarbonátnál azért bonyolultabb lehetett, ez talán még nekem is megjegyezhető lett volna. R. | |||||
lucky | Adatlap | 217329 | 2010. február 18. 18:08 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217328 | 2010. február 18. 17:46 | ||
Szia, Sennás A Kandúr dekkjéről több okból is hiányozhat egy hasonló merevítő: - vastagabb a kabintető anyaga, így merevebb is, ezért nem kellett - masszívabb, erősebb a kabintető kerete, ezért nem kellett - mindkettő egyszerre is igaz lehet - és még egy lehetőség: a Kandúr kabinteteje még valszeg plexiből /szervesüvegből/ van, újabban azonban /már az F-15-ön is/ egy jóval könnyebb anyagból készítik a kabintetőt, ami nyilván gyengébb is lehet, ezért is lehetett szükség a plusz merevítőre /a matéria köznapi nevét soha nem hallottam, műanyagipari vegyész meg nem vagyok, így alig fél másodperccel az infó elolvasása után a számomra borzadályos kb. poli-izo-butil-stb-stb anyagnév máris feledésbe merült, csak a számomra lényeges info maradt meg/. Üdv R. | |||||
juge75 | Adatlap | 217326 | 2010. február 18. 16:24 | ||
sanyi | Adatlap | 217324 | 2010. február 18. 15:51 | ||
Hali! Mi lenne ha egy gyártósori diorámát építenél, amint szerelik össze a madárkát? Ott sem teljes a gép, legfeljebb a belsőt feljavítod és akkor ablakokra sincs szükséged. Üdv Sanyi | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217323 | 2010. február 18. 15:51 | ||
hmm akkor a dio úgy festene mintha szétlopták volna a gépet :D | |||||
Kamovos | Adatlap | 217321 | 2010. február 18. 15:41 | ||
Szia kovács_bt A legkönnyebb az lenne, ha homokos alapot készítesz, és abba szúrod bele! Akkor elég a homokba pár keréknyom is! Üdv: kamovos | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217320 | 2010. február 18. 15:35 | ||
úgy fest erre a gépre vigyáznak :D | |||||
kovásc_bt | Adatlap | 217319 | 2010. február 18. 15:35 | ||
ÉN IS gondoltam hogy SZEREZNI KÉNE EGY 1/72-ESS TRÉLERT és arra feltenni a gépet de olcsóbb megoldás a lezuhant vagy egyszerűen kiégett gép | |||||
Kamovos | Adatlap | 217318 | 2010. február 18. 15:33 | ||
Nehéz a dolga a katonának! Nehéz a dolga. Alig találni pár képet! Üdv: kamovos | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217313 | 2010. február 18. 14:57 | ||
pdf? vagy hogy? | |||||
rod666 | Adatlap | 217312 | 2010. február 18. 14:38 | ||
Ha érdekel, van a Squadron-Signal kiadónak egy Bent and Battered Rotors kiadványa, azt át tudom küldeni. | |||||
Samee | Adatlap | 217311 | 2010. február 18. 14:38 | ||
Hmm. "Egy csákót, egy rózsát, vagy egy csip-csip csókát..." (Airplane) :D :D Viccet félretéve, talán a csatolt kép segít valamennyit, igaz nem OH-58D, de a nagyja stimmel :) Üdv: Szemi | |||||
Kamovos | Adatlap | 217310 | 2010. február 18. 14:28 | ||
Szia kovács_bt Ez nagy szívás! Nagyon hiányos, így repülni már nem fog! De! Szerintem kicsit gazoljad az elejét alul, mintha túrta volna a földet. Aztán támasszad alá fával, majd az egészet tedd fel egy szállító járműre! De ha van egy CH-53-od! Akkor tegyél alá hevedereket. Majd tedd a nagymadár alá külső függesztéknek! Esetleg orral bele állíthatod még rizsföldbe! De akkor kellene agyrendszer lapátokkal, és farok légcsavar is jó lenne! Na és kifogytam, mint a Zámolyi sör Fehérvárról! :D Üdv: kamovos | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217309 | 2010. február 18. 13:26 | ||
kovács_bt | Adatlap | 217308 | 2010. február 18. 13:25 | ||
HUJBI | Adatlap | 217307 | 2010. február 18. 08:43 | ||
kicsit nézelődtem, műgyanta kabinbelsőhöz szokás maratást adni, de ezt az alkatrészt nem találtam, viszont az Eduard 73229-es F-18F készletében a 62-es alkatrész - még ha kicsit elnagyoltan is - pont ez a merevítés. | |||||
Kamovos | Adatlap | 217304 | 2010. február 17. 23:02 | ||
Szia Sennás! Szerintem nem álltalános az első kép! Csak az bizonyított, hogy nem egyedi az első kép! Én is találtam képeke, de, ezek szerint pont az első lenne az egyedi! Tehát nem áll meg az állítás! A képek alapján viszont mondhatjuk, hogy több változata is lehet! Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 217303 | 2010. február 17. 22:11 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
images.google.hu/imgres