<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
rohamkukac | Adatlap | 217345 | 2010. február 18. 19:22 | ||
migi | Adatlap | 217343 | 2010. február 18. 19:21 | ||
Sziasztok Nem tudom hogy csak nálam van ez a jelenség ,vagy mindenkinél , A Pro start makettbolt modellposta oldalán ,ahova be kéne tudni irni mit keresel , az nekem össze van csúszva és nem működik rendesen , nézzétek már meg legyetek szivesek . üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217342 | 2010. február 18. 19:17 | ||
kabintető-keret - canopy frame merevítő - stay, vagy brace | |||||
Rigolya | Adatlap | 217341 | 2010. február 18. 19:16 | ||
Szép estét Mindenkinek! Harmatos újfiúként (mármint itt a Fórumon) szeretném Szíves segítségeteket kérni. A két háború közötti időszak repülőgépei érdekelnek és ezek között is a Rejtett Légierő (majd később a MALERT) állományában üzemelő "nagy" Fokkerek, az F II.- F III.- F VII. ill. az F IX. festése főleg a színek. A fellelhető fekete-fehér fotók alapján nem tudom "megálmodni" a festést. Bár van olyan kép, ahol egy MALERT és egy KLM F VII. áll egymás mellett és az utóbbinak a színét biztosra veszem, tehát valószínüsithetem, hogy egyformák voltak. Előre is köszönöm Szíves segítségeteket! Rigolya | |||||
Sennás | Adatlap | 217340 | 2010. február 18. 19:02 | ||
Sennás | Adatlap | 217338 | 2010. február 18. 18:53 | ||
Na még egy utolsót. Azt hogy irod be "kabintetö merevitő-merevités"? | |||||
HUJBI | Adatlap | 217337 | 2010. február 18. 18:53 | ||
Sennás | Adatlap | 217336 | 2010. február 18. 18:47 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217335 | 2010. február 18. 18:40 | ||
Tökéletes az angolságod, legalábbis kabintető-ügyben. R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217334 | 2010. február 18. 18:38 | ||
Urak, bocs, megvan magamról a véleményem. Feltúrtam a papírjaimat F-15 ügyben, és megtaláltam, lucky telibetalált. Tényleg speciális kopásálló felületvédelemmel ellátott polikarbonát /7.4 mm vastag/ a kabintető anyaga, ez 29%-al könnyebb a plexinél, és 56%-al a laminált és hőkezelt biztonsági üvegnél, ezért választották ezt. Üdv R. | |||||
Sennás | Adatlap | 217332 | 2010. február 18. 18:18 | ||
Én a keresőbe ugy irtam f-18 canopy így vajon helyes? vagy az angol hogy irja a kabintetőt? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217331 | 2010. február 18. 18:13 | ||
A polikarbonátnál azért bonyolultabb lehetett, ez talán még nekem is megjegyezhető lett volna. R. | |||||
lucky | Adatlap | 217329 | 2010. február 18. 18:08 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217328 | 2010. február 18. 17:46 | ||
Szia, Sennás A Kandúr dekkjéről több okból is hiányozhat egy hasonló merevítő: - vastagabb a kabintető anyaga, így merevebb is, ezért nem kellett - masszívabb, erősebb a kabintető kerete, ezért nem kellett - mindkettő egyszerre is igaz lehet - és még egy lehetőség: a Kandúr kabinteteje még valszeg plexiből /szervesüvegből/ van, újabban azonban /már az F-15-ön is/ egy jóval könnyebb anyagból készítik a kabintetőt, ami nyilván gyengébb is lehet, ezért is lehetett szükség a plusz merevítőre /a matéria köznapi nevét soha nem hallottam, műanyagipari vegyész meg nem vagyok, így alig fél másodperccel az infó elolvasása után a számomra borzadályos kb. poli-izo-butil-stb-stb anyagnév máris feledésbe merült, csak a számomra lényeges info maradt meg/. Üdv R. | |||||
juge75 | Adatlap | 217326 | 2010. február 18. 16:24 | ||
sanyi | Adatlap | 217324 | 2010. február 18. 15:51 | ||
Hali! Mi lenne ha egy gyártósori diorámát építenél, amint szerelik össze a madárkát? Ott sem teljes a gép, legfeljebb a belsőt feljavítod és akkor ablakokra sincs szükséged. Üdv Sanyi | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217323 | 2010. február 18. 15:51 | ||
hmm akkor a dio úgy festene mintha szétlopták volna a gépet :D | |||||
Kamovos | Adatlap | 217321 | 2010. február 18. 15:41 | ||
Szia kovács_bt A legkönnyebb az lenne, ha homokos alapot készítesz, és abba szúrod bele! Akkor elég a homokba pár keréknyom is! Üdv: kamovos | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217320 | 2010. február 18. 15:35 | ||
úgy fest erre a gépre vigyáznak :D | |||||
kovásc_bt | Adatlap | 217319 | 2010. február 18. 15:35 | ||
ÉN IS gondoltam hogy SZEREZNI KÉNE EGY 1/72-ESS TRÉLERT és arra feltenni a gépet de olcsóbb megoldás a lezuhant vagy egyszerűen kiégett gép | |||||
Kamovos | Adatlap | 217318 | 2010. február 18. 15:33 | ||
Nehéz a dolga a katonának! Nehéz a dolga. Alig találni pár képet! Üdv: kamovos | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217313 | 2010. február 18. 14:57 | ||
pdf? vagy hogy? | |||||
rod666 | Adatlap | 217312 | 2010. február 18. 14:38 | ||
Ha érdekel, van a Squadron-Signal kiadónak egy Bent and Battered Rotors kiadványa, azt át tudom küldeni. | |||||
Samee | Adatlap | 217311 | 2010. február 18. 14:38 | ||
Hmm. "Egy csákót, egy rózsát, vagy egy csip-csip csókát..." (Airplane) :D :D Viccet félretéve, talán a csatolt kép segít valamennyit, igaz nem OH-58D, de a nagyja stimmel :) Üdv: Szemi | |||||
Kamovos | Adatlap | 217310 | 2010. február 18. 14:28 | ||
Szia kovács_bt Ez nagy szívás! Nagyon hiányos, így repülni már nem fog! De! Szerintem kicsit gazoljad az elejét alul, mintha túrta volna a földet. Aztán támasszad alá fával, majd az egészet tedd fel egy szállító járműre! De ha van egy CH-53-od! Akkor tegyél alá hevedereket. Majd tedd a nagymadár alá külső függesztéknek! Esetleg orral bele állíthatod még rizsföldbe! De akkor kellene agyrendszer lapátokkal, és farok légcsavar is jó lenne! Na és kifogytam, mint a Zámolyi sör Fehérvárról! :D Üdv: kamovos | |||||
kovács_bt | Adatlap | 217309 | 2010. február 18. 13:26 | ||
kovács_bt | Adatlap | 217308 | 2010. február 18. 13:25 | ||
HUJBI | Adatlap | 217307 | 2010. február 18. 08:43 | ||
kicsit nézelődtem, műgyanta kabinbelsőhöz szokás maratást adni, de ezt az alkatrészt nem találtam, viszont az Eduard 73229-es F-18F készletében a 62-es alkatrész - még ha kicsit elnagyoltan is - pont ez a merevítés. | |||||
Kamovos | Adatlap | 217304 | 2010. február 17. 23:02 | ||
Szia Sennás! Szerintem nem álltalános az első kép! Csak az bizonyított, hogy nem egyedi az első kép! Én is találtam képeke, de, ezek szerint pont az első lenne az egyedi! Tehát nem áll meg az állítás! A képek alapján viszont mondhatjuk, hogy több változata is lehet! Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 217303 | 2010. február 17. 22:11 | ||
pipi | Adatlap | 217302 | 2010. február 17. 20:59 | ||
Model Master 2135 Interior blue/green? | |||||
vlevi | Adatlap | 217301 | 2010. február 17. 20:49 | ||
És ezt most kell megtudnom, miután kikínlódtam pár magyar repülőn ? :) | |||||
joci232 | Adatlap | 217299 | 2010. február 17. 20:17 | ||
köszönöm! | |||||
p-51 | Adatlap | 217298 | 2010. február 17. 20:10 | ||
lemmorit | Adatlap | 217297 | 2010. február 17. 20:08 | ||
Üdv Mindenkinek! Sok e-mailt kaptam a kérdésemre, ezuton is szeretném mindenkinek megköszönni a segítséget. | |||||
makettes | Adatlap | 217296 | 2010. február 17. 20:07 | ||
Szia! Revell 365,remélem jól tudom... | |||||
joci232 | Adatlap | 217295 | 2010. február 17. 19:45 | ||
Régert | Adatlap | 217294 | 2010. február 17. 19:42 | ||
Tiv! panzerkeil.dre.hu/egyeb/egyeb.htm Itt találsz egy jó kis összefoglaló cikket a német harcjárművek festéséről. De kérdésedre a válasz az, hogy 1943. február 18-án kelt parancs után kellett, az európai hadszíntéren szolgáló harckocsikat sötétsárgára festeni. (Természetesen az Afrikában harcoló járművek már korábban sárgák lettek) Üdv Régert | |||||
csabbee | Adatlap | 217293 | 2010. február 17. 19:22 | ||
Csá! Ha '72-ben nyomulsz,szerintem 0.5-ős vagy 0.75-ős sztirolból prímán kiszabhatod a merevítőt.Fúróval átlyukasztod ahol kell,és máris jobb mint a kiegészítőké. | |||||
Tiv | Adatlap | 217292 | 2010. február 17. 19:13 | ||
Sziasztok! A német harcjárművek sötét szürke alapszínét mikortól váltotta fel a sötétsárga? Köszi! Tiv | |||||
Sennás | Adatlap | 217291 | 2010. február 17. 18:38 | ||
Szeva Rod666!Igen ez lesz a megoldás valami könnyen szabható anyagból kellesz megoldani.Sajnálom hogy egy ilyen fontos alkatrészt szinte minden cég elfelejtette mellékelni.Minden más apró biz-bazt gyártanak de arra nem gondolnak a makettezők fele nyitott kabintetővel épitík az ilyen nagy vasakat.És ez elégé szembetűnő hiányosság. | |||||
Sennás | Adatlap | 217290 | 2010. február 17. 18:32 | ||
Kösz Rumcájsz_52!Csak azt mond meg az F-14 nek jóval nagyobb az "ablaka" arra miért nem tettek?De így értem miért kell rá. | |||||
steky_huni | Adatlap | 217289 | 2010. február 17. 18:24 | ||
Koszi, sokat segitettel :) | |||||
steky_huni | Adatlap | 217288 | 2010. február 17. 18:23 | ||
Ezer koszonet, sajnos errefele sehol sem kaptam Humbrolt, Modelmaster van, de eleg silany a felhozatal, amugy a madar az Italeritol van 1:72 ben. :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 217287 | 2010. február 17. 17:43 | ||
Szia, Sennás A lyuggatott profil a két szélső kabintető-keret között egy sima merevítő. Azért van rá szükség, mert a kabin belső túlnyomása rendesen feszegeti ám a dekket minden irányba, és az oldalirányban feszítő erőt veszi fel ez az elem. A függőleges irányban felfelé ható erőt meg a kabintető-keret alján látható L-alakú zár-fülek viselik. Üdv R. | |||||
rod666 | Adatlap | 217286 | 2010. február 17. 17:30 | ||
Mivel csak a kétüléséseken láttam ilyen alkatrészt, elképzelhető, hogy ez egy merevítő. Mivel ez egy tipikusan olyan alkatrész, amelyet csak fotomaratásként lehet szépen elkészíteni, igen valószínű, hogy csak kiegészítőként - vagy úgy sem - lehet beszerezni. Szerintem tejfölöspohátból el lehetne készíteni házilag is. | |||||
Sennás | Adatlap | 217285 | 2010. február 17. 17:26 | ||
sziasztok!Segitene nekem egy lelkes F-18 rajongó abban,hogy a képeken látható a kabintetőn belül, keresztben lévő juggatott lemez mire szolgál?Valami összekötő szerepet tölt be?Illetve a lényeg hogy 1:72 kittben egyben se láttam igy kérdés lehet-e kapni kiegészítőbe vagy házilag le kell gyártani?4. képen a makettba be van építve de az valószínű hogy 1:48, esetleg 1:32 méretű.Köszi elöre is! | |||||
lemmorit | Adatlap | 217284 | 2010. február 17. 16:21 | ||
Üdv mmindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni. Nemrégiben sikerült hozzájutnom a dragon egyik figurakészletéhez, amely a 101 ejtőernyősöket tartalmazza (Bastogne 1944). A doboz hátoldalán azonban nincsnek meg a festéshez szükséges színkódok, nem tudom, lehet csak nyomdahiba. Én model master festékeket használok, ha valaki tudna abban segíteni, hogy mely színkódok kellenek a festéshez, azt nagyon megköszönném. Köszönöm előre is, ha tudtok segíteni. Szép napot. e mail címem: lemmorit@gmail.com. | |||||
Kalóz | Adatlap | 217283 | 2010. február 17. 16:19 | ||
hát ezért is bizonytalanok a névvel megadott színek.Meg a gyártók többször is kiadnak néhány árnyalatot. A 12.. szériából is vannak újak valamelyik már nem is kapható tudtommal. | |||||
Lacus78 | Adatlap | 217282 | 2010. február 17. 16:18 | ||
Sziasztok. Keresek kölcsön fotózás erejéig 1.35, 1.32 méretarányú csontvázat. Emberi, állati, mindegy, csak csontváz legyen... (adobadiorama@gmail.com) Köszönöm. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
HAD.hu-ról való rendelés mennyibe kerül?