/ Fórumok /

Vörös szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülőgépek makettezésével foglalkozó, "orosz megszállás"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.
Sanjurjo 21613 2008. április 9. 16:07
Válasz erre
mi_v8
mi_v8

És még!

Egy megvalósult porjekt a Mi 8-as Küklposz prótotípusa...
Sanjurjo 21612 2008. április 9. 16:00
Válasz erre
mi-3
mi-3
mi-18_1
mi-18_1
mi-18_1
mi-18_1
mi-18_3
mi-18_3
mi-18_4
mi-18_4
mi-20_1
mi-20_1
mi-20_2
mi-20_2
mi-22
mi-22
mi-30
mi-30
mi_v5_1
mi_v5_1
mi_v5_2
mi_v5_2

Sziasztok!

Vörös forgószárnyasok! Egy-két a nyugattól átvett olyan ötlet (behúzható fútós tulajdonképpen Mi 2-es, Mi 8-as, Mi 2-es, mint Huey),ami a szcializmust talán nem, de a szovjet helikopter gyártást megmenthette volna...
Toth_Gabor 21611 2008. április 3. 09:26
Válasz erre
A Gátrobbantók könyv legjobb sztorija pont a Szu-ba átrepülés volt. A ruszkik vizespohárból itták a vodkát. Az egyik angol víznek is nézte, és azzal a mozdulattal ahogy ledöntötte, el is terült a hóban... :-)
A Merlin motorokat pedig csak úgy tudták beindítani, hogy ráfeküdtek, hogy a test melegével segítsék... A Jak-ok meg indultak simán.
Hind 21610 2008. április 3. 05:58
Válasz erre
Repültek Ök VULCAN-nal is! Ez a makett nekem is megvan.
Hind 21609 2008. április 3. 05:56
Válasz erre
Arra jöttem rá,hogy kevesebbet kellene olvasnom,mert akkor ráérnék makettezni.
Egyébként a Gátrobbantók c.könyv,egy igazán kellemes,és hiteles leírásnak tekinthető.Pompás sztorik vannak benne.
Ajánlom mindenkinek.
Muzzy 21608 2008. április 2. 22:18
Válasz erre
Kedves Hind es mindenki!
Hamut szorok a fejemre! Bevallomm ez nekem ujdonsag.
Bar a Tirpitzre mindennel vadasztak, ami elerheto volt...
Muzzy
Rumcájsz 21607 2008. április 2. 21:51
Válasz erre
Muzzy
A hivatalos nevük 617.Sq., a 'Gátrobbantók" csak egy népszerű becenév,magyarán a gátak elleni támadás után nem oszlatták fel az alakulatot, hanem óriásbombákkal egyéb spec célpontokra mértek csapásokat /az egység a mai napig létezik,Tornadoval repülnek/. Amikor az É-Norvégiában állomásozó Tirpitz-re vadásztak, rövid időre áttelepültek a Murmanszk melletti Jagodnyikba, mert bombával terhelve csak innen fért bele a hatósugarukba a célpont, tehát valóban jártak a Szu-ban.
Rumcájsz
Vadász 21606 2008. április 2. 21:37
Válasz erre
Muzzy 21605 2008. április 2. 21:35
Válasz erre
Miggyuri!
Jogos a ket pont es elnezest az elirasert! :D
Muzzy
Miggyuri 21604 2008. április 2. 20:53
Válasz erre
Murmanszk
Muzzy 21603 2008. április 2. 20:52
Válasz erre
Kedves Hind!
Az en ismereteim szerint a gatrobbantok a nemetorszagi gatak felrobbantasara keszultek. Amirol korabban szo volt, az angol RAF Hurricane vadaszgepei viszont Nurmanszk mellett allomasoztak, ezert batrokodtam kijelenteni, hogy ott eleg hideg van a bolhaknak.
A konyvet nem olvastam ezert ez csak egyeni megjegyzes. Lehet, hogy a felkeszules alatt anglia eszaki reszen gyakoroltak?
A masik, hogy 5-6 km magasan mar igencsak ropkodnek a minuszok.

Muzzy
Hind 21602 2008. április 2. 20:03
Válasz erre
A Gátrobbantók című könyvben nagyon életszerűen elmesélték a bolhákkal vívott ádász küzdelmüket .
Muzzy 21601 2008. április 2. 13:45
Válasz erre
Hind! Ott fent eszakon meg a bolhak is megfagytak!!! :D
Muzzy
Hind 21600 2008. április 2. 11:07
Válasz erre
És halálravakarták magukat a sok bolha miatt!Pont úgy,mint a 617-esek.
Levix 21599 2008. április 2. 10:14
Válasz erre
Ó anyám! Már írtam a 607-esben :)))
IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles & Pacific Fighters
Ez valóban csak egy virtuális század egy alternativ univerzumban :).
Podva 21598 2008. április 2. 10:07
Válasz erre
Hát mindenesetre igen érdekes! Az alakulat bevetéseinek helyszínei, (még a megnevezésükben is), kisértetiesen hasonlít az IL-2 FB ben található hadszínterekre (Balaton, Berlin, Krím, Moszkva stb).
Úgy van ahogyan Gyuri írta ez egy virtuális repülőszázad...
Angolok amúgy, szolgáltak RAF színekben orosz területen az északi konvolyútvonal biztosítására odatelepítettek egy rövid időre néhány Hurricane-t
Üdv Podva
Hind 21597 2008. április 2. 07:11
Válasz erre
Biztosan az!Nem hiszem,hogy van valóságalapja.Nem hiszem,hogy az amcsik felcserélték volna a LUCKY STRIKE-t,a MAHORKÁRA.
Miggyuri 21596 2008. április 2. 06:24
Válasz erre
Urak!
Nem lehetséges, hogy ez egy virtuális ezred? Szimulátor-játékhoz?
Nagyon tré az angoltudásom, így akár tévedhetek is.
Miggyuri
Egyébként tud vki többet arról a 21 ami hadifogolyról, aki a koreai háború ideján esett fogságba és a háború után nem haza, hanem Kínába ment?
Rumcájsz 21595 2008. április 1. 23:22
Válasz erre
Jó sztori, szép grafikák, gyönyörű lenne makettban megépiteni egyik-másikat, na de könyörgöm, minek az alapján készültek ezek a szépségek, magyarán, legalább egy-két fotót,könyörgöm, hogy hinni kezdjek egy kicsit is' A Jimmyk mindenhol fotóztak /sőt, nemcsak ők/, pont ott nem? Szóval lássunk már valamit...
Muzzy 21594 2008. április 1. 23:14
Válasz erre
Levix, Mig23papa!
Nyugodt vagyok, ne izguljatok! Nem kapom fel a vizet! :D
Nekem az a gondom, hogy rendben, a szovjetek minden iratot megsemmisitettek, de mi van az amikkal? ok miert hallgattak eddig? A kinaban szereplo AVG nagy publicitast kapott. A masik, a nemeteknek eleg jol mukodott a beszelgetesek lehallgatasa. Nem gyanus, hogy sehol sem emlitik a nemetek az amik jelenetet? milyen nyelven kommunikaltak?
Az is szinten hihetetlen, hogy egyetlen egy pilota sem esett fogsagba. es milyen erdekes, hogy mindig a leghiresebb utkozetekben vettek reszt. Na meg moszkva mellol hogy tudnak hazarepulni (atrepulni fel europan?)
Figyelve a datumot ez is inkabb a magyar kameleonra (Punka Gyuri fele trefa, ami a fel vilagot utana bejarta... :D) emlekztet
Muzzy
Levix 21593 2008. április 1. 22:35
Válasz erre
Hát az eléggé különös lenne, hogy most derülne csak ki, hogy amcsi önkéntesek harcoltak a II. VH-ban Oroszországban.
Levix 21592 2008. április 1. 22:32
Válasz erre
Muzzy! Jól van jól van, relax!

:)))
IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles & Pacific Fighters
mig23papa 21591 2008. április 1. 22:28
Válasz erre
Muzzi

Miért lenne olyan hihetetlen ami ott le van írva?
Levix 21590 2008. április 1. 22:28
Válasz erre
ÖÖööö hát a lényeg a szövegben van mig23papa! Soha nem halottam erről, igaz nem vagyok II. VH fan. Ja érdemes lenne Muzzy erre rákeresni a google-lal, esetleg valami külföldi SIG fórumon rákérdezni. Érdekes, érdekes.
Muzzy 21589 2008. április 1. 21:59
Válasz erre
Mig23Papa!
Teny, hogy a szovjet legieroben tobb nemzet is harcolt, Normandia nyemanban a franciak, mas egysegekben a lengyelek, a csehek, de hat ez eleg bizarr, foleg ugy, h elvileg a japan felett bajbajutott amcsi gepek legenyseget internaltak, (ugaynis elt ajapan szovjet megnemtamadasi szerzodes) mondjuk kedvesebben bantak veluk, mint masokkal...
Muzzy
mig23papa 21588 2008. április 1. 21:26
Válasz erre
Muzzy 21587 2008. április 1. 21:18
Válasz erre
Sziasztok!
A hyperscale foruman talaltam az alabbi linket. nem tudom, hogy aprilis 1-i trefa, vagy igaz, fenntartasaim vannak vele.
777avg.com/unithistory/
Muzzy
KormosP 21586 2008. március 26. 07:14
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Sziasztok!

Ezeknek a gépeknek a festésében szeretnék segítséget kérni.
Szerintetek Gunze festékekből milyeneket használjak a gép festéséhez (a kabinbelső színe is érdekelne)

Előre is köszi a segítséget!

Üdv:

kp
zoli1989 21585 2008. március 25. 22:16
Válasz erre
Íme a cikk a tárgyalt MiG-27-eshez :)
www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/oszver_mig27/
Rumcájsz 21583 2008. március 23. 23:38
Válasz erre
Ha igaz, amit az indiai gyártásról a neten terjesztenek, akkor az utolsó gépeket a 90-es évek közepén gyártották /84-ben kezdték/, tehát ezek nem túl öreg masinák, ilyen korú gépeket csak dúsgazdag hazánkban szokás kiselejtezni. Biztos, hogy nem a teljes állományt fogják modernizálni, csak amelyikben még van elegendő üzemidő-tartalék.
mig23papa 21582 2008. március 23. 22:18
Válasz erre
zoli1989

így ahogy mondod, a kérdés kérdés maradt :-)
zoli1989 21581 2008. március 23. 21:39
Válasz erre
Jó persze én is tudom :-)
Csakhát másra nem tudok gondolni...
mig23papa 21580 2008. március 23. 19:42
Válasz erre
zoli1989

eddig rendben is lenne , csak a sárkánynak sem véges az üzemideje, előbb utóbb selejtezni kell az egész gépet, tehát meggondolandó a nagy fejlesztgetés :-)
zoli1989 21579 2008. március 23. 19:01
Válasz erre
Szerintem amiatt is kellhet, hogy az eredeti hajtóművek talán üzemidejük vége felé járhatnak a gépekben. Lehet hogy cserealkatrész sincs már nagyon, és emiatt döntöttek/döntenek a csere miatt. Ez az én tippem.
mig23papa 21578 2008. március 23. 17:48
Válasz erre
Zebi
szuper van egy rakás kép még, "imádom" mikor a pancserok közepére teszik a szöveget
f2d 21577 2008. március 23. 17:44
Válasz erre
Eredeti cikk:
pilot.strizhi.info/2008/03/21/5256
Angol fordítása (azért torzíthat, mert program fordította):
translate.google.com/translate
Zebi 21576 2008. március 23. 17:43
Válasz erre
Oroszul. Én egy online fordítóval angolba fordítottam, azt értem valamennyire. Pedig tanítottak oroszt is, de abból már csak 3-4 szóra emlékezek :-)
A cikk itt van: pilot.strizhi.info/2008/03/21/5256
mig23papa 21575 2008. március 23. 17:35
Válasz erre
Zebi 21574 2008. március 23. 16:26
Válasz erre
A cikk szerint: 1 tonnával nagyobb tolóerő, -200 kiló súly, átlagosan 15%-al kevesebb üzemanyag kell neki.
mig23papa 21573 2008. március 23. 16:23
Válasz erre
zoli1989

mért kellett ahhoz új hajtómű?
mig23papa 21572 2008. március 23. 16:22
Válasz erre
flagon

értem és hogy sikerült a kisérlet?
zoli1989 21571 2008. március 23. 16:04
Válasz erre
Indiában még elég sok MiG-27-es szolgál. Sőt ha jól tudom MiG-23-asok is repülnek még.
Indiában ezeket a gépeket eléggé tisztelik. A Bahadur (hős) nevet adták a típusnak. Gondolom a MiG-27-est tovább akarják üzemeltetni, emiatt kellhet az új hajtómű.
Zebi 21570 2008. március 23. 15:45
Válasz erre
Az eredeti cikk angol fordításából egy rész:
The aircraft was painted in the colors of Russian and Indian flags ;) . Immediately clear who could become a major buyer of this option.

Nyers fordításban: A gépet az Orosz és Indiai zászló színeire festették. Egyből nyilvánvaló, hogy ki lehet ennek a lehetőségnek a fő vásárlója.
flagon 21569 2008. március 23. 15:40
Válasz erre
img_4666_sm
img_4666_sm

mig23papa

Ez a Mig-27 agy hajtomü kisérlethez lett repülőképes állapotba hozva.Szerintem az indiai szinekhez semmi köze,de azért jól mutat.A kép Zsukovszkijban készült a szárny alsó felén vörös csillag.
mig23papa 21568 2008. március 23. 11:06
Válasz erre
Zebi

kösz , lehet hogy monitort kéne cserélnem ? :-)
Zebi 21567 2008. március 23. 11:01
Válasz erre
mig23papa 21566 2008. március 23. 10:55
Válasz erre
flagon

a piros fehér zöld festést minek köszönhetjük?
flagon 21565 2008. március 22. 19:15
Válasz erre
img_4631_sm
img_4631_sm
img_4535_sm
img_4535_sm
img_4642_sm
img_4642_sm
img_4575_sm
img_4575_sm
img_4704_sm
img_4704_sm
img_4573_sm
img_4573_sm
img_4784_sm
img_4784_sm

Mig-27 AL-31-es hajtómüvel.
Tibcsi 21564 2008. március 19. 19:06
Válasz erre
Tekintve, hogy többnyire fa/fémépítésűek voltak, vászon borítással, nem nagyon. Legalábbis nem olyan látványosan, mint pl. a japánok. :) Ha konkrét tipust mondasz, pontosabb választ kaphatsz. :)
Petibá 21563 2008. március 19. 18:57
Válasz erre
A világon a legjobban! ;o)

Bocs, hülye vicc volt...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.