/ Fórumok /

Vörös szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülőgépek makettezésével foglalkozó, "orosz megszállás"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.
Hunyo 21643 2008. július 11. 19:39
Válasz erre
Grat hozzá. Nekem KP Su-17-eim vannak, de ahogy elnézzem, jó kis kit ez is.
migi 21642 2008. július 11. 19:26
Válasz erre
Kép 133
Kép 133
Kép 134
Kép 134
Kép 135
Kép 135

Hát csak beszereztem belőle és nem bántam meg. 1/72 Master Craft Su-17 M4 kiegészitve egy műgyanta kabinnal és beömlővel , a festés Life colorral készült . Sajnos a készletben lévő fegyverzet nem a legszebb igy inkább nem használtam fel .
flagon 21641 2008. július 1. 15:52
Válasz erre
18
18

De jó lett volna ott lenni.
migi 21640 2008. május 18. 13:43
Válasz erre
Sziasztok
Érdeklődnék van e valakinek Eastern Express által gyártott Su-17es makettje ? mia véleményetek róla , érdemes megvenni? vagy nem tud valaki dobozbontást róla ?
üdv: migi
ambasa 21639 2008. május 11. 16:54
Válasz erre
Szia!

ha az adataim pontosak, akkor tényleg csak kettő volt (Tu-154M):
1. DDR-SFA gy.sz. 89A-799
2. DDR-SFB gy.sz. 89A-813

TG
Monox 21638 2008. május 11. 16:01
Válasz erre
Köszi Papa, csak az a gondom, hogy nem tudok németül.
Egyébként csak azért kérdeztem, mert én személy szerint én két gépról tudok, de mindezt nagyon furcsállom egy olyan légitársaságnál, ami tucatszám alkalmazta a Tu-134-est és az IL-62-est. Tényleg csak két gépről volna szó? Mondjuk az a kettő nyomon követhető, az egyik gép a repüléstörténet egyik ritkaságszámba menő katasztrófájában múlt el.
mig23papa 21637 2008. május 10. 14:05
Válasz erre
Monox

érdeklődjél Thomas.Girke@t-online.de német repülős barátomnál
Wrecker 21636 2008. május 10. 12:11
Válasz erre
Interflug Tu-154
Interflug Tu-154

Volt az biztos, de hogy hány darab és milyen jelöléssel azt nem tudom.
Monox 21635 2008. május 10. 08:44
Válasz erre
Van-e valakinek információja arról, hogy a volt NDK légitársaságának az Interflugnak voltak-e használatban Tu-154 gépei és ha igen mennyi?
hofi 21634 2008. május 8. 10:06
Válasz erre
Deszant-ekranoplán volt amúgy. Állítólag volt ballisztikusrakéta-hordozó változata is, de arról csak grafikát láttam.
SIG 21633 2008. május 8. 01:08
Válasz erre
Berijev Bartini
Berijev Bartini
vva14-9
vva14-9
15181951
15181951
drsf_14m1p1
drsf_14m1p1
drt_14m1p
drt_14m1p
tn_800x600_85298_68575_wigweirdplanefromrusskies
tn_800x600_85298_68575_wigweirdplanefromrusskies

Üdvözlet !

Valahogy így nézhetett ki Egri-leányka korában, de azért megdöglök az irígységtől, hogy megpaskolhattad a seggét :) Nekem nagyon tetszenek az ilyen perverz repülőszerkezetek...
xcraft 21632 2008. május 7. 19:05
Válasz erre
Hind 21631 2008. május 7. 18:43
Válasz erre
Hasonló szépség,és működési elvű valami,mint a SKASZPI-tengeri szörny.Imádom a szovjet mérnökök tudását,csak a vodkából kellett volna kevesebbet tintázni.
salou 21630 2008. május 7. 18:38
Válasz erre
Esetleg tudja valaki hogy mi van a 678-as képen? Mert mi valami nagyméretű kivehető ajtós turmixgépnek néztük. Táblica nem volt előtte, így lehet hogy ők maguk sem tudják hogy micsoda!
salou 21629 2008. május 7. 18:32
Válasz erre
Szia Ákos!
Sajna így Móvár kimaradt, de gratulálok az eredményeidhez!
Ákos 21628 2008. május 7. 18:24
Válasz erre
salou 21627 2008. május 7. 18:23
Válasz erre
MONINO 642
MONINO 642
MONINO 728
MONINO 728
MONINO 678
MONINO 678
MONINO 600
MONINO 600
MONINO 602
MONINO 602
MONINO 583
MONINO 583
MONINO 500
MONINO 500
MONINO 498
MONINO 498
MONINO 478
MONINO 478
MONINO 027
MONINO 027
MONINO 030
MONINO 030
MONINO 218
MONINO 218
MONINO 535
MONINO 535

Sziasztok!
Az elmúlt röpke hónapot Moszkvában töltöttem, és sikerült kollégáim segítségével ellátogatnunk eme kultikus helyre. Csak néhány érdekesség a teljesség igénye nélkül!
Gondolom ebbe a topicba illik a dolog. Enjoy the pictures!
hofi 21626 2008. május 6. 10:04
Válasz erre
Már 3 félét gyártanak, én a 2üléses soros motorost szereztem meg. Amúgy a Keleti Blokk hoz április óta Valomot.
migi 21625 2008. május 5. 19:36
Válasz erre
Szia hofi
melyiket mert kétfélét gyártanak a tornyosat vagy nem tornyosat , amúgy gratula ,árulnak pesten ettől a cégtől ?
üdv: migi
hofi 21624 2008. május 5. 10:20
Válasz erre
Enberek! Szereztem egy Valom Szu-6-ost!!! :) :)
migi 21623 2008. május 3. 10:58
Válasz erre
Igen ebben igazad lehet ,a KP 1/72 Su-7-sén is rajta van.
Monox 21622 2008. május 2. 09:13
Válasz erre
Utólag biztosan nem tehették fel rá. Már csak azért sem, mert mind a BM, BMK, BKL és U típusokon ugyanúgy van rajta. Azon kívűl pedig az OEZ 1:48-as makettje is ilyen pontossággal öntötte fel a törzsra ezt a vezetéket.
migi 21621 2008. május 1. 17:51
Válasz erre
Köszi a választ , ezt igy tervezték vagy utólag alakitották ki ?
Monox 21620 2008. május 1. 17:49
Válasz erre
Repülőgépek - Su-7BKL 6427 - 06
Repülőgépek - Su-7BKL 6427 - 06

Itt a kép róla.
Monox 21619 2008. május 1. 17:47
Válasz erre
Két tippem van.

Vagy az orrban lévő elektronika hűtése-fűtése van összekötve a hajtóműben lévő levegővel, v. pedig az orrkúp mozgatása a hajtómű által táplált hidraulika segítségével.

Csehországban láttam egy gépet, ott ez a vezeték teljes hosszában élénk kék színű volt az amúgy terepszínű gép hasán. Ennek alapján az első verzió áll közelebb hozzám.
migi 21618 2008. május 1. 14:14
Válasz erre
IMG_3302
IMG_3302
IMG_3303
IMG_3303

Képek nézegetése során találtam egy érdekességet , a Su-7 orránál alul van egy kinézésre utólag rászerkesztett lemez csatorna ( idom ) ami szinte végigmegy a gép hosszán a hajtóműhöz . Valaki tudja milehet ez ?
Zsolesz 21617 2008. április 27. 16:17
Válasz erre
Köszönöm a válaszod,amúgy egy Tamiya Mig-15-öst építek majd,csak 1/48-as magyar matricát kell még beszereznem.
Zs.
Rumcájsz_52 21616 2008. április 26. 22:30
Válasz erre
Zsolesz
MiG-15 kabinbelső és futóaknák alapszine középszürke volt, de mivel ezt mindig egy adott gép festésekor keverték ki, nem mindig volt tökéletesen egyforma, hogy a csapatnál történő javitófestés szineiről ne is beszéljünk /láttam olyan kabint, ahol a lepergő javitófestés alól kilátszó eredeti gyári festés legalább két árnyalattal volt világosabb, mint a későbbi javitások/. Kék festést kabinban nem ajánlott használni /sőt, semmilyen munkahelyen/, mert optikailag kifárasztja a szemet, igy az egész szervezetet is, altató hatása van
Zsolesz 21615 2008. április 23. 07:33
Válasz erre
Sziasztok!
Nagy segítség lenne,ha valaki meg tudná mondani,milyen színű a magyar Mig-15 fülkéje,melyik számú makettfesték a megfelelője,vagy mi a "receptúrája".képek alapján nem tudtam pontosan eldönteni,hogy szürke,vagy világoskék/pedig nem vagyok színvak/.Szerintem amúgy inkább a világoskék árnyalata.
Segítséget,választ előre is köszönöm.

Zs.
flagon 21614 2008. április 18. 08:31
Válasz erre
%CD198405036
%CD198405036

Tu-128 Fidler
Sanjurjo 21613 2008. április 9. 16:07
Válasz erre
mi_v8
mi_v8

És még!

Egy megvalósult porjekt a Mi 8-as Küklposz prótotípusa...
Sanjurjo 21612 2008. április 9. 16:00
Válasz erre
mi-3
mi-3
mi-18_1
mi-18_1
mi-18_1
mi-18_1
mi-18_3
mi-18_3
mi-18_4
mi-18_4
mi-20_1
mi-20_1
mi-20_2
mi-20_2
mi-22
mi-22
mi-30
mi-30
mi_v5_1
mi_v5_1
mi_v5_2
mi_v5_2

Sziasztok!

Vörös forgószárnyasok! Egy-két a nyugattól átvett olyan ötlet (behúzható fútós tulajdonképpen Mi 2-es, Mi 8-as, Mi 2-es, mint Huey),ami a szcializmust talán nem, de a szovjet helikopter gyártást megmenthette volna...
Toth_Gabor 21611 2008. április 3. 09:26
Válasz erre
A Gátrobbantók könyv legjobb sztorija pont a Szu-ba átrepülés volt. A ruszkik vizespohárból itták a vodkát. Az egyik angol víznek is nézte, és azzal a mozdulattal ahogy ledöntötte, el is terült a hóban... :-)
A Merlin motorokat pedig csak úgy tudták beindítani, hogy ráfeküdtek, hogy a test melegével segítsék... A Jak-ok meg indultak simán.
Hind 21610 2008. április 3. 05:58
Válasz erre
Repültek Ök VULCAN-nal is! Ez a makett nekem is megvan.
Hind 21609 2008. április 3. 05:56
Válasz erre
Arra jöttem rá,hogy kevesebbet kellene olvasnom,mert akkor ráérnék makettezni.
Egyébként a Gátrobbantók c.könyv,egy igazán kellemes,és hiteles leírásnak tekinthető.Pompás sztorik vannak benne.
Ajánlom mindenkinek.
Muzzy 21608 2008. április 2. 22:18
Válasz erre
Kedves Hind es mindenki!
Hamut szorok a fejemre! Bevallomm ez nekem ujdonsag.
Bar a Tirpitzre mindennel vadasztak, ami elerheto volt...
Muzzy
Rumcájsz 21607 2008. április 2. 21:51
Válasz erre
Muzzy
A hivatalos nevük 617.Sq., a 'Gátrobbantók" csak egy népszerű becenév,magyarán a gátak elleni támadás után nem oszlatták fel az alakulatot, hanem óriásbombákkal egyéb spec célpontokra mértek csapásokat /az egység a mai napig létezik,Tornadoval repülnek/. Amikor az É-Norvégiában állomásozó Tirpitz-re vadásztak, rövid időre áttelepültek a Murmanszk melletti Jagodnyikba, mert bombával terhelve csak innen fért bele a hatósugarukba a célpont, tehát valóban jártak a Szu-ban.
Rumcájsz
Vadász 21606 2008. április 2. 21:37
Válasz erre
Muzzy 21605 2008. április 2. 21:35
Válasz erre
Miggyuri!
Jogos a ket pont es elnezest az elirasert! :D
Muzzy
Miggyuri 21604 2008. április 2. 20:53
Válasz erre
Murmanszk
Muzzy 21603 2008. április 2. 20:52
Válasz erre
Kedves Hind!
Az en ismereteim szerint a gatrobbantok a nemetorszagi gatak felrobbantasara keszultek. Amirol korabban szo volt, az angol RAF Hurricane vadaszgepei viszont Nurmanszk mellett allomasoztak, ezert batrokodtam kijelenteni, hogy ott eleg hideg van a bolhaknak.
A konyvet nem olvastam ezert ez csak egyeni megjegyzes. Lehet, hogy a felkeszules alatt anglia eszaki reszen gyakoroltak?
A masik, hogy 5-6 km magasan mar igencsak ropkodnek a minuszok.

Muzzy
Hind 21602 2008. április 2. 20:03
Válasz erre
A Gátrobbantók című könyvben nagyon életszerűen elmesélték a bolhákkal vívott ádász küzdelmüket .
Muzzy 21601 2008. április 2. 13:45
Válasz erre
Hind! Ott fent eszakon meg a bolhak is megfagytak!!! :D
Muzzy
Hind 21600 2008. április 2. 11:07
Válasz erre
És halálravakarták magukat a sok bolha miatt!Pont úgy,mint a 617-esek.
Levix 21599 2008. április 2. 10:14
Válasz erre
Ó anyám! Már írtam a 607-esben :)))
IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles & Pacific Fighters
Ez valóban csak egy virtuális század egy alternativ univerzumban :).
Podva 21598 2008. április 2. 10:07
Válasz erre
Hát mindenesetre igen érdekes! Az alakulat bevetéseinek helyszínei, (még a megnevezésükben is), kisértetiesen hasonlít az IL-2 FB ben található hadszínterekre (Balaton, Berlin, Krím, Moszkva stb).
Úgy van ahogyan Gyuri írta ez egy virtuális repülőszázad...
Angolok amúgy, szolgáltak RAF színekben orosz területen az északi konvolyútvonal biztosítására odatelepítettek egy rövid időre néhány Hurricane-t
Üdv Podva
Hind 21597 2008. április 2. 07:11
Válasz erre
Biztosan az!Nem hiszem,hogy van valóságalapja.Nem hiszem,hogy az amcsik felcserélték volna a LUCKY STRIKE-t,a MAHORKÁRA.
Miggyuri 21596 2008. április 2. 06:24
Válasz erre
Urak!
Nem lehetséges, hogy ez egy virtuális ezred? Szimulátor-játékhoz?
Nagyon tré az angoltudásom, így akár tévedhetek is.
Miggyuri
Egyébként tud vki többet arról a 21 ami hadifogolyról, aki a koreai háború ideján esett fogságba és a háború után nem haza, hanem Kínába ment?
Rumcájsz 21595 2008. április 1. 23:22
Válasz erre
Jó sztori, szép grafikák, gyönyörű lenne makettban megépiteni egyik-másikat, na de könyörgöm, minek az alapján készültek ezek a szépségek, magyarán, legalább egy-két fotót,könyörgöm, hogy hinni kezdjek egy kicsit is' A Jimmyk mindenhol fotóztak /sőt, nemcsak ők/, pont ott nem? Szóval lássunk már valamit...
Muzzy 21594 2008. április 1. 23:14
Válasz erre
Levix, Mig23papa!
Nyugodt vagyok, ne izguljatok! Nem kapom fel a vizet! :D
Nekem az a gondom, hogy rendben, a szovjetek minden iratot megsemmisitettek, de mi van az amikkal? ok miert hallgattak eddig? A kinaban szereplo AVG nagy publicitast kapott. A masik, a nemeteknek eleg jol mukodott a beszelgetesek lehallgatasa. Nem gyanus, hogy sehol sem emlitik a nemetek az amik jelenetet? milyen nyelven kommunikaltak?
Az is szinten hihetetlen, hogy egyetlen egy pilota sem esett fogsagba. es milyen erdekes, hogy mindig a leghiresebb utkozetekben vettek reszt. Na meg moszkva mellol hogy tudnak hazarepulni (atrepulni fel europan?)
Figyelve a datumot ez is inkabb a magyar kameleonra (Punka Gyuri fele trefa, ami a fel vilagot utana bejarta... :D) emlekztet
Muzzy
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.