<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Miggyuri | Adatlap | 21728 | 2008. szeptember 21. 16:03 | ![]() | |
Muzzy | Adatlap | 21727 | 2008. szeptember 20. 23:08 | ![]() | |
Hofi! Kisérleteztek vele, de harci körülmények között nem alkalmazták. Ha jól emlékszem az összes "gitár" (PPS) egy keretre volt felerősítve és ez volt beerősítve a bombatérbe. Ha jól emlékszem az egész keretet cserélték volna, éppen azért, mert egyesével kicsit sokáig tartott volna a gépen feltölteni a gitárokat. Muzzy | |||||
hofi | Adatlap | 21726 | 2008. szeptember 20. 22:26 | ![]() | |
Szia! Köszi! Sajnos, ezexerint ez már '46-os :-( Nem baj, úgyis megőrültem volna, míg összerakom ezt az üteget :-) | |||||
migi | Adatlap | 21725 | 2008. szeptember 20. 22:14 | ![]() | |
Szia Hofi rég találkoztunk , ez benne van az AJ Press TU-2 könyvben is . | |||||
hofi | Adatlap | 21724 | 2008. szeptember 20. 21:44 | ![]() | |
Ezt hol találtad? Repült is? Mikor? | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 21723 | 2008. szeptember 20. 21:35 | ![]() | |
Vajon meddig tartott a tárcsere? :) | |||||
Wrecker | Adatlap | 21722 | 2008. szeptember 20. 19:31 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21721 | 2008. szeptember 12. 12:10 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21720 | 2008. szeptember 11. 16:12 | ![]() | |
Elég érdekesen nyíltak szét a lemezek. Vajon a rakéta harci része okozta, vagy a már sérült hajtómű? | |||||
sainz | Adatlap | 21719 | 2008. szeptember 11. 16:09 | ![]() | |
migfun | Adatlap | 21718 | 2008. szeptember 9. 13:39 | ![]() | |
Egy pár Szuhoj: elhangardetj.blogspot.com/ | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 21717 | 2008. szeptember 7. 11:24 | ![]() | |
Eleg vadul nez ki a szituacio. Ha nem VTOL repulo lenne a kepen akkor az igencsak utolso pillanatnak tunne, de igy egykori oktatom mondasat idezve ebbol meg barmi lehet... | |||||
flagon | Adatlap | 21716 | 2008. szeptember 7. 09:37 | ![]() | |
migi | Adatlap | 21715 | 2008. szeptember 2. 18:20 | ![]() | |
Szia Karesz Légyszi válaszolj a 711 kérdesemre ha tudsz . üdv: migi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21714 | 2008. szeptember 2. 05:55 | ![]() | |
Köszi a pontosítást. :) | |||||
vandork | Adatlap | 21713 | 2008. szeptember 1. 20:55 | ![]() | |
Javítok:) de nem a fordításban, a tartalomban magában:) A Szu-7B, BM is kiválóan leszállt füves talajon. Kunmadarason szovjet barátaim rendszeresen gyakorolták ezt,. sőt fotó is van ilyenről, amikor áttelepültek a földesi füves tartalék reptérre. ÉS nekik csak Szu-7B, BM és U gépeik voltak:) | |||||
Hunyo | Adatlap | 21712 | 2008. szeptember 1. 10:34 | ![]() | |
Ez így teljesen rendben van =) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21711 | 2008. szeptember 1. 10:29 | ![]() | |
Kb. : Ez a változat a Szu-7BKL, szélesebb nyomtávval és alacsonyabb nyomású gumikkal, hogy alkalmas leygen előkészítetlen talajon való használatra (pl. a füves reptér). A sítalpak a főfutóművön a fékhatást növelik a füves pályán. (javítást, kiigazítást szívesen veszek :)) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21710 | 2008. szeptember 1. 10:23 | ![]() | |
Ezt találtam, azt is angolul: " This version, the SU-7 BKL, has a strenghtened main landing gear with a wider track and lower pressure tyres to make it suitable to operate from non-strengthened surfaces, like grass runways. The skids next to the MLG are for improving the braking action on grassy runways." | |||||
Hunyo | Adatlap | 21709 | 2008. szeptember 1. 10:17 | ![]() | |
Lehet, hogy ezt a változtatást belülről eszközölték. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21708 | 2008. szeptember 1. 09:47 | ![]() | |
Attól még igaz lehet, hogy én nem tudok róla. :) De szemre nem nagyon látni változást a beömlőn a többi változathoz képest. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21707 | 2008. szeptember 1. 09:33 | ![]() | |
Értem, köszi az infót. Sajna már nem emlékszem, hogy hol olvastam, de valahogy ez megragadt bennem. De akkor ezek szerit nincs igazán valóságalapja... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21706 | 2008. szeptember 1. 08:39 | ![]() | |
A beömlőnyílás átalakítáról nem tudok, de úgy emlékszem, hogy a főfutókon lévő "sítalp"-tól BKL a BKL. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21705 | 2008. szeptember 1. 07:21 | ![]() | |
Igen, volt szerencsém hozzá, nem is olyan régen. | |||||
hofi | Adatlap | 21704 | 2008. augusztus 31. 22:05 | ![]() | |
Kassán van egy kiállított BKL csehszlovák felségjellel a múzeumban. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21703 | 2008. augusztus 31. 15:45 | ![]() | |
Azt tudom, hogy a BKL verziót keresed, ezt azért linkeltem+tettem be, hogy BMK verziójuk biztos volt. BKL verziót a Csehszlovákok és a Lengyelek nagy valószínűséggel kaptak. a BKL verzió abban különbözött még, hogy (állítólag) a levegőbeömlő nyílást átalakították, az idegen tárgyak beszívása ellen. | |||||
migi | Adatlap | 21702 | 2008. augusztus 31. 14:31 | ![]() | |
Szinte lehetetlen repülés közben megkülömböztetni ,látszatra amit irtál a szárny tőve és a futószár alatt lévő kis sitalp formájú valami ami megkülömbözteti a két verziót. köszi a segitséged Üdv: migi | |||||
sainz | Adatlap | 21701 | 2008. augusztus 31. 14:18 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21700 | 2008. augusztus 31. 14:15 | ![]() | |
bp3.blogger.com/_2BBc6-JDVWY/SIbrgnn1QMI/AAADKc/RhUnTy-Zatk/s1600-h/SU-7BMK+EGIPCIOS+EL+CAIRO+A
bp1.blogger.com/_2BBc6-JDVWY/SIbrgVyQGNI/AAADKM/j86UCfm5zq0/s1600-h/SU-7BMK+7689+EGIPCIOS+A Ezek elvileg BMK-k, de én nem igazán tudok különbséget tenni ilyen fotók alapján BKL - BMK között. Én algériait csináltam az OEZ 48-asból sokévvel ezelőtt, ha jól emlékszem a szárnytőben kellett alul lecsiszolni ezt-azt, más a főfutómű, orrfutóakna fedélen kidomborítás bla-bla...ezeket jól dokumentálja az összeállítási űtmutató. Ezt a festést(is) adja a dobozban az OEZ: rides.webshots.com/photo/1251526024015913979PyoogF Ha valakit érdekel, van hozzá HiDecal 48-as matricám, amiről csak a szír jelzések hiányoznak: www.jadarhobby.pl/hidecal-48012-fitter-p-3568.html www.arcforums.com/forums/air/index.php | |||||
migi | Adatlap | 21699 | 2008. augusztus 31. 14:13 | ![]() | |
Igen de én BKL verziót keresem , itt meg BMK ról van szó a kettő nem ugyanaz . A Varsói tagállamok biztos kaptak BKL variánst mert vannak képek róluk. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21698 | 2008. augusztus 31. 12:46 | ![]() | |
Igen, le is van benne irva, azon országok, amelyek megkapták a Su-7BMK-t. For deliveries to other countries friendly to the USSR, the Design Bureau developed in the mid-90s a special export version of the aeroplane. The pilot production-run prototype of the Su-7BM export version had been built at the production plant by March 1966. After verification testing, the aeroplane was put in production in 1967 under the designation of Su-7BMK ("K" standing for "commercial" in Russian). Planes of this type were exported in the period between 1967 and 1971 to 7 countries: Algeria, Afghanistan, Iraq, India, the Korean People's Democratic Republic (North Korea) and United Arab Republic (Egypt and Syria). In the inventory of the Air Forces of those Middle East states, the aeroplanes were deployed in combat operations during the Arab-Israeli wars and hostilities of 1967-73, and in India's Air Force, during the Indo-Pakistan conflict of 1971. Forrás: Sukhoi.org | |||||
Hunyo | Adatlap | 21697 | 2008. augusztus 31. 12:44 | ![]() | |
Azt hiszem, hogy a Varsói országok is a BMK típust kapták meg. sukhoi.org/eng/planes/museum/su7/ DE talán itt lesz róla érdemi információ. | |||||
migi | Adatlap | 21696 | 2008. augusztus 31. 12:04 | ![]() | |
Urak meg tudná valaki mondani hogy Su-7 BKL verzióz kaptak e más országok vagy csak a Varsói ... orszégai ? | |||||
Hunyo | Adatlap | 21695 | 2008. augusztus 31. 11:15 | ![]() | |
Én mintha azt olvastam volna valahol régen, hogy az export változatok némileg le lettek butítva. Annyira emlékszem még, hogy a Su-7BM-et exportálták Su-7BMK néven. | |||||
migi | Adatlap | 21694 | 2008. augusztus 31. 10:29 | ![]() | |
Köszi lassan összejön , abban sem voltam biztos hogy BKL kaptak e az arab országok . | |||||
sainz | Adatlap | 21693 | 2008. augusztus 30. 22:58 | ![]() | |
migi! Egy pár fotó ami talán segít: photofile.name/users/flashlight/2600630/ foto.mail.ru/mail/ivanich61/_myphoto/30.html www.jetphotos.net/viewphoto.php | |||||
Levixhu | Adatlap | 21691 | 2008. augusztus 30. 21:47 | ![]() | |
zsury | Adatlap | 21689 | 2008. augusztus 30. 20:55 | ![]() | |
zsury | Adatlap | 21688 | 2008. augusztus 30. 20:41 | ![]() | |
migi | Adatlap | 21687 | 2008. augusztus 30. 15:00 | ![]() | |
Sziasztok urak Nincs valakinek Su-7 BKL hez Szovjet festési útmutatója ? | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 21686 | 2008. augusztus 28. 16:49 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek 1/48 méretarányú Szuhoj 27 Ub-hez kabinbelsőt,rézmaratást,mindent amitől csak szebb lesz a gép! Előre is köszönöm a segítséget előre is! | |||||
Hunyo | Adatlap | 21685 | 2008. augusztus 28. 11:58 | ![]() | |
Köszönjük=) | |||||
migfun | Adatlap | 21684 | 2008. augusztus 28. 11:44 | ![]() | |
orosz nagyvasak kedvelőinek néhány szép kép: www.flankers-site.co.uk/mos2007_day04.html | |||||
Nyugger | Adatlap | 21683 | 2008. augusztus 26. 11:51 | ![]() | |
Nyugi-nyugi,rendezett a sorsa. | |||||
SIG | Adatlap | 21682 | 2008. augusztus 26. 11:00 | ![]() | |
Faszogásnyos :( De akkor ezeknek legalább lesz valami "jobb" sorsa vagy most is kérdéses ? Tényleg csak azért, mert attól a Tupoljev siklóhajótól is megőröltem, hogy szétszabdalták. Komolyan eldobtam volna itthon inkább kaszát-kapát és csak meg lehetett volna azt is menteni valahogy :( | |||||
Nyugger | Adatlap | 21681 | 2008. augusztus 26. 09:45 | ![]() | |
A Roncs-Rancs teljes /hiányos,roncs/ gépállományát szétvágatta. Néhány gépre így a Jakra is lett volna vevője külföldről de irreálisan elrugaszkodott árat kért és ezért maradt itthon. Egy tököli csapat megvette a cseh MiG-21-t ill. azt ami megmaradt a Jakból. Egyszerűen barbár volt a Földi. Ezt a gépet is úgy vágták szét a 'szakértők', hogy a kabintetőt sem lehet rögziten a orr szekción. | |||||
Zebi | Adatlap | 21680 | 2008. augusztus 26. 08:00 | ![]() | |
Ennek a Földinek is le kéne vágni az orrát, a többit meg belovasztani. | |||||
Monox | Adatlap | 21679 | 2008. augusztus 26. 07:54 | ![]() | |
Csak az orra van ott,a többit szerintem már beolvasztották. | |||||
SIG | Adatlap | 21678 | 2008. augusztus 25. 23:47 | ![]() | |
Halihó ! Ezzel most mi lett ? Nem egészen értem így az egészet. Most ilyen állapotban ott áll Tökölön ? | |||||
Nyugger | Adatlap | 21677 | 2008. augusztus 25. 21:59 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Miggyuri