<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
gaborka | Adatlap | 218888 | 2010. július 19. 14:07 | ||
Kalóz | Adatlap | 218887 | 2010. július 19. 12:30 | ||
Én komolyan gondolkozom, hogy megpróbálom felhasználni erre a célra a vérnyomásmérőm, ha az asszony nem üt agyon miatta. csendes pár (3 db) ceruzaelemmel működik, kis nyomást elbír, igaz az én pisztolyom 105-del már jól elműködik, Sőt, több nem is kell neki.(kipróbáltam! mármint a nyomást, ipari kompresszorról nem is működött) | |||||
Jakesz | Adatlap | 218886 | 2010. július 19. 11:48 | ||
lucky | Adatlap | 218885 | 2010. július 19. 09:34 | ||
Mondom én , h az olcsó húsnak a leve is híg... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 218883 | 2010. július 19. 06:27 | ||
Ráadásul azt is csak autóakkumulátorról... | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 218882 | 2010. július 18. 22:40 | ||
Meg tudom erteni a helyzetet, en ugyanezen ok miatt jopar evre felfuggesztettem a makettezest anno. Csak azt tudom tanacsolni, hogy ne menj bele ilyen alternativ "olcso" megoldasokba, mert nem vezet semmi jora. A tanulopenzt, amit erre a kudarcra fizetnel forditsd inkabb majd rendes eszkozre. | |||||
vlevi | Adatlap | 218881 | 2010. július 18. 22:28 | ||
"Nem bírja a terhelést. A jobbak se, a gagyibbak meg pláne." Ráadásul ez a kis vacak kompresszor is baromi hangos, tehát lakásban már emiatt is használhatatlan. A másik, mi miatt kiesik, hogy nagyon kevés levegőt szállít, és azt is csak lüktetve. Egyenletes, tízegynéhány Liter/perc levegőmennyiséget 1-1.5 bar nyomáson képtelen kipréselni magából. Arra jó, hogy 10 perc alatt nagyjából felfújjon egy gumimatracot, de másra nem való. | |||||
Bakiii | Adatlap | 218880 | 2010. július 18. 22:03 | ||
Szia. Egyáltalán nem vagyok jártas a témában, ezért bármilyen infot szivesen veszek. A helyzet hogy még tanulok, diákmunkát nem igazán találok(voltam bent több helyen is, válasz: majd ha lesz üresedés akkor hivunk...3 hónapja semmi). 1 hétre tudtam most elmenni, és ezt a pénz szeretném erre szánní. Amúgy anyagi okok miatt nem is makettezek sokat. Éves szinten 1-2 darabról van mindössze szó. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 218879 | 2010. július 18. 21:52 | ||
Hello, bocs hogy beleszolok, de sajnos nem megkerulheto a tartalyos, nyomasszabalyozos makettezokompresszor beszerzese. Minden mas csak koltseges es keserves zsakutca. Kiveve persze a sajatepitest, ha ertesz hozza. A Pap Laszlo-fele mini tartalyos kompresszor talan 20 ezer forint korul lehet, ez az itteni velemenyek alapjan sokaknak bevalt kozeptavon is, tehat ez tekintheto kuszobnek arban. | |||||
Bakiii | Adatlap | 218878 | 2010. július 18. 21:32 | ||
Aham értelek, most már világosodik a dolog:) Még annyit hogy a rövid idő alatt mennyit értesz a 19189es hozzászolásodban? Illetve mennyi müködés után kell hűtési szünet? Gondolom ez változó, de úgy átlagban 10-20 perc? | |||||
lucky | Adatlap | 218877 | 2010. július 18. 21:27 | ||
www.vizplasztika.hu/img/gepek/Betta_kompresszor_big.jpg ilyesmire gondolok műhely kompi címén | |||||
lucky | Adatlap | 218876 | 2010. július 18. 21:26 | ||
Nem bírja a terhelést. A jobbak se, a gagyibbak meg pláne. Itt nem arról van szó, h felfújok egy gumimatracot oszt' jó van, pihenhet a gép. (valamennyi működés után hűtési szünet kell) Itt folyamatos egyenletes nyomás kell, ezt nem tudja. Ezért írtam, h tönkre fog menni. Ha nem panelban laksz és van fülvédőd akkor szóba jöhetnek a műhely kompresszorok. Fülvédő helyett jó lehet a távolság is, pláne ha nagy :) Ellenkező esetben zajártalom fenyeget. | |||||
Bakiii | Adatlap | 218875 | 2010. július 18. 21:18 | ||
Lucky köszi a gyors választ. Miért csak rövid ideig? Ezek ilyen "gagyibbak"?:) | |||||
lucky | Adatlap | 218874 | 2010. július 18. 21:17 | ||
Használható, de csak rövid ideig. Azután vehetsz új kompit. Sztem (ha már igény van rá) rakj félre egy kis összeget. A köv hónapban megint és előbb utóbb összejön az ára. Így bár sokáig tart, de olcsóbban jössz ki a végén. Csak nem elkölteni a pénzt! | |||||
Bakiii | Adatlap | 218873 | 2010. július 18. 21:14 | ||
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ecsetes festésről szeretnék átállni szorópisztolyos festésre. Semmi tapasztalatom nincs ezért is fordulok hozzátok. Olvasgattam hogy a levegőpalackos megoldás nem annyira jó, költséges. Viszont anyagilag nem engedhetem meg magamnak sajnos hogy egy kompresszorért több tízezer forintot kiadjak:( Ezért neten keresgéltem és egyet találtam. Erről lenne szó: www.praktikerwebshop.hu/termekek/kompresszor_12v_18bar_250psi/ A képet elnézve a pumpa tömlő helyére a levegőkábel felszerelhető? Egy ilyen kompresszor használható szorópisztollyal? Lehet hogy hülyeség amit irok, nem tudom. Ezért szeretnék pár véleményt kapni:) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 218872 | 2010. július 18. 20:49 | ||
golya.zoli | Adatlap | 218871 | 2010. július 16. 09:17 | ||
Kedves Miggyuri! A Szolnoki repülő múzeum honlapján megtalálod az egész belsőteret körbefotózva! www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MI-2lt.htm | |||||
pocs3 | Adatlap | 218870 | 2010. július 15. 21:52 | ||
Köszi a segítséget! Egyelőre még csak terv ,de hamarosan meg szeretném valósítani.:) | |||||
gaborka | Adatlap | 218869 | 2010. július 15. 19:18 | ||
Felcsiszolhatod 1200-as majd 2000-es csiszolópapírral (ne körkörösen), majd sima írógéppapírral, végül polírpasztával vagy fogkrémmel. Ezután még belemárthatod valamilyen akrillakkba (Future, W5, Sidolux stb). c[ ] | |||||
Tibcsi | Adatlap | 218868 | 2010. július 15. 15:54 | ||
A törzs jobb oldalán, a magyar zászló felett. A függőleges vezérsík előtt közvetlenül. Az első képen látszik. | |||||
pocs3 | Adatlap | 218867 | 2010. július 15. 15:36 | ||
Tibcsi a "kis világítóablak a csomagtérben" ezt hol keresem pontosan? | |||||
Kalóz | Adatlap | 218866 | 2010. július 15. 15:00 | ||
Finom csiszolás, majd polírozás | |||||
BalEee | Adatlap | 218865 | 2010. július 15. 12:12 | ||
Sziasztok! Mit kell csinálni egy kabintetővel, hogy szép tiszta átlátszó és fényes legyen? És egy kis részén a szélénél rácsöppent egy kis higító, és ott már nem látni át rajta, olyan mintha párás lenne, homályos, de nem jön le. Azzal mit tudok kezdeni? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 218864 | 2010. július 15. 07:24 | ||
Szia, Kedvcsinálóul (vagy elrettentésül? :)) megmutatom az én Li-2-esemet. Ez egy 1/72-es Revell DC-3-as volt eredetileg és csak a legszükségesebb átalakításokat végeztem el rajta. A jelzéseket saját készítésű sablonnal fújtam, a feliratok saját matricák. Akkoriban még nem volt HAD matrica ehhez a géphez. Tibcsi | |||||
békési | Adatlap | 218863 | 2010. július 14. 20:21 | ||
tankos_srac | Adatlap | 218862 | 2010. július 14. 17:19 | ||
Keresek 1 szál (35 cm) I profilú Evergreen "gerendát", abból is a 4.8 mm magas, 276-os termékkódút. Fontos lenne nagyon, természetesen fizetek érte. Akár hulladék is megteszi 8 db 2-7 cm mérethatárok között. Előre is köszi! ts | |||||
Tibcsi | Adatlap | 218861 | 2010. július 14. 14:55 | ||
Én úgy tudom, hogy nem kapható ilyen átalakító, így marad a házi barkács. | |||||
pocs3 | Adatlap | 218860 | 2010. július 14. 13:08 | ||
Ezeket az átalakításokat házilag kell elvégeznem? vagy pl ilyen hogy motorburkolat légcsavar ezeket valahol be tudom szerezni? | |||||
Ákos | Adatlap | 218859 | 2010. július 14. 09:50 | ||
A 026-os oldalszámú festés katonai volt, zöld felül, világoskék alul. Csillagos felségjelekkel. Fotót még nem láttam róla. | |||||
Ákos | Adatlap | 218857 | 2010. július 14. 09:37 | ||
Az egyik festése a HA-LIX mostani festése nagyjából: imgfrm.index.hu/imgfrm/5/3/3/7/BIG_0006485337.jpg A másik egy sokkal egyszerűbb: www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/HA-LIS/HA-LIS.jpg | |||||
békési | Adatlap | 218856 | 2010. július 14. 09:21 | ||
Szia Tibcsi! Hasonló problémával küzdök én is. Amit írtál, az sokat könnyít, nem kell komoly átalakítás. A festésről nincs-e valami közelebbi információd? Nagyon megköszönném! Üdv békési | |||||
Tibcsi | Adatlap | 218855 | 2010. július 14. 08:46 | ||
Közben eszembe jutott egy köztes megoldás. Mivel volt egy C-47-esünk is, ezt kevesebb melóval is megépítheted. Amíg a sereg használta, addig még az eredeti motorokkal repült, 026-os oldalszámmal. Később átépítették AS-62-es motorokkal és Malév festéssel repült HA-TSA jelzéssel. Ha ezt építed meg, akkor "csak" a motor/motorburkolat/légcsavar hármast kell cserélned. | |||||
Ákos | Adatlap | 218854 | 2010. július 14. 08:10 | ||
Tibcsi jól összefoglalta a dolgot. Amit még hozzátennék: A C-47 Wright R-1820 két hengersoros csillagmotoros volt. A Li-2 Shvetsov AS-62 egy hengersoros csillagmotoros. Tehát a motort is cserélni kell. Műgyantából lehet kapni. Ezen kívül más volt a főfutó kereke, illetve a főfutó hátsó kitámasztó része. Tervben van, hogy a Trumpeter 1:48-as makettjéhez átalakítom a már elkészült, módosított alkatrészeket. Ennek útjában csak az olcsónak nem nevezhető Trumpeter készlet beszerzése áll. Li-2 motor: commons.wikimedia.org/wiki/File:Li-2_HA-LIX_AS-62IR_01.jpg Régi makettem: www.albatros.extra.hu/makettek/2006/li2/index.htm | |||||
Six67 | Adatlap | 218853 | 2010. július 14. 06:04 | ||
Jó reggelt! Eladó műgyanta kipufogót keresek 1/48-as méretarányban P-40N maketthez. Minden segítésget örömmel fogadok. Köszönettel: Sixt67 | |||||
Miggyuri | Adatlap | 218852 | 2010. július 14. 05:56 | ||
Tibcsi | Adatlap | 218850 | 2010. július 14. 05:39 | ||
Szia, Ha tényleg korrekten szeretnéd megépíteni, akkor elég sokkal... csak címszavakban: - motorburkolat cseréje/átalakítása - légcsavarok cseréje, vagy átalakítása - beszállóajtó áthelyezése a jobb oldalra - motor alati hűtő átalakítása - kis ablak a pilótakabin mögött, jobb oldalon - kis világítóablak a csomagtérban - a különféle kis légbeömlők áthelyezése, átalakítása (pl. motorburkolaton, törzsön) A lista nyilván nem teljes, de ha ennyit megcsinálsz, akkor az már nagyon Li-2-esnek fog látszani. Matricát kapsz hozzá a HAD választékából. Meg akartam neked keresni Ákos weblapján az építésről készült fotókat, azokon elég jól nyomon tudod követni az építés és az átalakítások menetét. De sajnos nem találtam... :( Rémlik régebbről, hogy egy kolléga itt a makettinfón szintén "lidvát" épített és az átalakított alkatrészeket műgyantába öntötte (ami ugye egyenes út egy átépítő szet felé). Nem tudom, ez a project hogy áll... talán, ha ezt olvassa, jelentkezik. :) Üdv: Tibcsi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 218849 | 2010. július 14. 05:38 | ||
Szia, Ha tényleg korrekten szeretnéd megépíteni, akkor elég sokkal... csak címszavakban: - motorburkolat cseréje/átalakítása - légcsavarok cseréje, vagy átalakítása - beszállóajtó áthelyezése a jobb oldalra - motor alati hűtő átalakítása - kis ablak a pilótakabin mögött, jobb oldalon - kis világítóablak a csomagtérban - a különféle kis légbeömlők áthelyezése, átalakítása (pl. motorburkolaton, törzsön) A lista nyilván nem teljes, de ha ennyit megcsinálsz, akkor az már nagyon Li-2-esnek fog látszani. Matricát kapsz hozzá a HAD választékából. Meg akartam neked keresni Ákos weblapján az építésről készült fotókat, azokon elég jól nyomon tudod követni az építés és az átalakítások menetét. De sajnos nem találtam... :( Rémlik régebbről, hogy egy kolléga itt a makettinfón szintén "lidvát" épített és az átalakított alkatrészeket műgyantába öntötte (ami ugye egyenes út egy átépítő szet felé). Nem tudom, ez a project hogy áll... talán, ha ezt olvassa, jelentkezik. :) Üdv: Tibcsi | |||||
pocs3 | Adatlap | 218848 | 2010. július 13. 22:56 | ||
Üdv mindenkinek! Egy magyar Li-2 est szeretnék építeni de csak Ac-47 est kapni makettben. Milyen különbségek vannak a két gép között? Milyen átalakításokkal kell számolnom? | |||||
intezo | Adatlap | 218847 | 2010. július 13. 18:17 | ||
ityu71 | Adatlap | 218846 | 2010. július 13. 13:25 | ||
Sziasztok!Maradék,felesleges,elfekvő,felhasználásra nem kerülő maratásokat keresek méretaránytol függetlenűl.Lehet repülő,illetve harcjármű is.Köszönettel:ityu71@citromail.hu | |||||
Ufi | Adatlap | 218845 | 2010. július 13. 09:36 | ||
Helló lenmorit! Ha "azt" a tankot akarod megcsinálni , én már megcsináltam , és maradtak ki tartozékok , hangszoró ételhordó stb. Ha érdekel keress meg magánban. pontyos@freemail.hu | |||||
Don | Adatlap | 218844 | 2010. július 13. 07:37 | ||
Szia Lemmorit! Csodabogár harckocsija, egy M4A3E4 verzió. Ez már a "large hatch" kibúvónyílásokkal rendelkező verzió. A filmet Jugoszláviában forgatták, az ottani hadsereg shermanjait használták a forgatáshoz. Ezek érdekessége volt, h a 75 mm-es ágyúval szerelt tornyot átfegyverezték és hosszú csövű, 76 mm-es löveget kapott. A színe sem az amerikai olie drab volt, hanem valamivel világosabb oroszos árnyalat. Ezt a harckocsit amúgy a Tamiya M4A3-ból tudod megépíteni, vagy dragon, tasca készletekből tudod összeválogatni. Persze meg kell csinálnod a harckocsi jellegzetességeit (hangszóró, plusz cső, sisakok a lámpavédő vason, vödrök stb). Bár ehhez gyárt külön készletet a Formations potom 100 dolcsiért. Ha kell még vmi infó, keress nyugodtan. Szia! Don | |||||
lemmorit | Adatlap | 218843 | 2010. július 12. 22:40 | ||
Üdv! Bocsi, ha rossz topic-ba írok. A segítségetek kellene. Az érdekelne, ha valaki látta a Kelly Hősei című filmet., és tudna válaszolni. Csodabogárnak pontosan milyen harckocsija van a filmben, szóval, hogy pontosan milyen típusú az a Sherman, amit a filmben lehet látni. Segítségetek előre is köszönöm. tisztelettel: lemmorit | |||||
Miggyuri | Adatlap | 218842 | 2010. július 12. 17:12 | ||
Képeket keresek magyar Mi-2-es belső teréről. Lehet rendőrségi, határőr vagy a seregé is. Külső képek miatt sem fakadnék sírva. Miggyuri | |||||
mickey68 | Adatlap | 218841 | 2010. július 11. 19:27 | ||
Sziasztok. Tudnátok segíteni? Ebay vásárláson megnyertem a licitet. Fizetni viszont Paypal rendszerrel lehet. Nekem viszont csak elektronikus bankkártyám van, amit nem fogad el a Paypal. Keresek partnert, aki tud segiteni a fizetésbe. Dombornyomott bankkártya szükséges! S.O.S. Sürgös! mickey68@freemail.hu | |||||
Freddy | Adatlap | 218840 | 2010. július 11. 12:07 | ||
2. vh utáni magyar rohamsisakokkal kapcsolatban tudna valaki segíteni? Felmerült pár kérdés, ugyanis kétfajta orosz sisakot is szereztem 1/35-ben, de elég komoly méretbeli eltérés van közöttük, ki kéne találni, hogy melyik a jó. 1.) Az 1950 M. és az 1970 M. között a szíjon/bélésen/festésen kívül van különbség? 2.) A különböző méretű rohamsisakok csak a párnázásban/szíjazatban térnek el, vagy konkrétan az acélbili méreteiben is? 3.) Mekkora egy ilyen rohamsisak? | |||||
joci232 | Adatlap | 218839 | 2010. július 10. 15:27 | ||
H0ri60 | Adatlap | 218838 | 2010. július 10. 11:03 | ||
Miért nem tudok belépni? | |||||
Ufi | Adatlap | 218837 | 2010. július 9. 10:08 | ||
Üdv! Egy kis hadtutomány.Tudom , hogy Monte Cassinónál harcolt az 1. német ejtőernyős hadosztály.Egy hegyivadász zászlóalj, és a115-ös páncélgránátos ezred.Kérdésem , hogy apáncélgránátosok SS vagy Her alakulat volt , és milyen volt a ruhájuk? Köszi. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 218835 | 2010. július 7. 19:50 | ||
Nagyon szépen köszönöm Sanyi! Megtaláltam, örök hála! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
c[ ]