/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Samee 218907 2010. július 22. 14:52
Válasz erre
jumo213_a1_2
jumo213_a1_2

A kép lemaradt
Samee 218906 2010. július 22. 14:09
Válasz erre
Sziasztok!

SOS szükségem lenne egy 48-as Jumo 213E motorra, lehet bontott, sérült, lényeg, hogy a kabin felőli vége sértetlen legyen.

Köszönettel:
Szemi
Peti95 218905 2010. július 22. 12:51
Válasz erre
Tudnátok segíteni, mert a makettemet végén le kéne kezelni valami lakkal, hogy ne csunyuljon be!

Köszi!
bazsi0202 218904 2010. július 20. 17:21
Válasz erre
Nagyon köszönöm a segítséget! Most már elkezdhetem építeni a helit:)
gaborka 218903 2010. július 20. 16:53
Válasz erre
Ez csak annyit jelent, hogy a primeportal király oldal:)

c[ ]
emerson 218902 2010. július 20. 14:09
Válasz erre
pocs3 218901 2010. július 20. 13:24
Válasz erre
xd egyszerre :D
pocs3 218900 2010. július 20. 13:24
Válasz erre
gaborka 218899 2010. július 20. 13:21
Válasz erre
Hali!
A primeportal.net-en van egy MH-60J igen jól körbefényképezve (nem tudom mi a különbség a K-hoz képest), de ott van még az összes HH-60 és SH-60 típus is.

Az Airstrip kategóriában a Helicopters alatt nézd.

c[ ]
bazsi0202 218897 2010. július 20. 00:25
Válasz erre
Sziasztok!
Tudnátok nekem olyan oldalt mondani, ahol részletes fotókat találhatok helikopterekről? MH-60K érdekelne engem. Néhány képet találtam már, de nem az igaziak. Előre is köszi!
sztriki 218896 2010. július 20. 00:05
Válasz erre
fura, itt azt írja, hogy csak pár inch az eltérés, ha felnagyítanánk:
www.cybermodeler.com/hobby/kits/rm/kit_rm_5250.shtml
ez az a készlet? elvileg egy régi monogram makett újradobozolása. amúgy ne írd le ez alapján a revellt, van pár ilyen dolguk, ahol régi, pontatlanabb maketteket dobozolnak újra, de jó pár új, saját készletük nagyon szép. érdemes amúgy kutatómunkát végezni a neten mielőtt egy kitet megvennél, sok minden kiderül róla.
zkalos 218895 2010. július 19. 23:02
Válasz erre
Sziasztok!

Szükségem lenne 2 db. 1/72 MiG-29-hez való APU-73 indítósín , ami az R-73 -hoz jó.
Az ICM újnyomású készletéből kellene, mert ebből már van kettő nekem is, és így egyformák lennének.(pl. a strizsi festésű ilyen készlet)
Köszi

zkalos@t-online.hu
Kunos 218894 2010. július 19. 23:01
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne felétek, kezdő makettes vagyok és vettem egy Junkers Ju87 D (Stuka) vadászgépet a Revelltől, gondolván hogy abban nem fogok csalódni. A makettet 1:48-ban vásároltam, ehhez képest (mivel túl nagynak találtam) lemértem, és a szárnyfesztáv ami az eredeti gépen 9.87 m volt, az eszerint a makett szerint 15.5 ! méter. Még 1:32-ben is 10.3 m-re jönne ki. A repülő hossza is aránytalan, viszont a pilóták mérete stimmelnek. Ez szerintetek egyedi esetnek mondható, vagy találkozott már ilyennel más is? Én biztos nem veszek legközelebb Revellt. Ezen kívül csak egy makettem van, egy Messerschmitt az Academy-tól, mérgemben már azt is lemértem, és mm-re stimmel az arány!
Üdv.: Kunos
Jakesz 218890 2010. július 19. 17:10
Válasz erre
Köszönöm a segítséget gaborka.Valószínű,hogy a tanácsod alapján fogok eljárni.
gaborka 218889 2010. július 19. 14:13
Válasz erre
De viccen kívül, szerintem nem fogsz külön FS kódokat találni hozzá... az egyenruhák ebből a szempontból elég változatosak.
itt van nagyobban is:
http://www.kamouflage.net/camouflage/00057.php

szerintem nézd össze a festékeiddel, és ami legjobban hasonlít, olyat használj.
gaborka 218888 2010. július 19. 14:07
Válasz erre
Szürke, szürke, szürke és szürke. De az is lehet, hogy helyette szürke:)

c[ ]
Kalóz 218887 2010. július 19. 12:30
Válasz erre
Én komolyan gondolkozom, hogy megpróbálom felhasználni erre a célra a vérnyomásmérőm, ha az asszony nem üt agyon miatta. csendes pár (3 db) ceruzaelemmel működik, kis nyomást elbír, igaz az én pisztolyom 105-del már jól elműködik, Sőt, több nem is kell neki.(kipróbáltam! mármint a nyomást, ipari kompresszorról nem is működött)
Jakesz 218886 2010. július 19. 11:48
Válasz erre
021809-Africa-full
021809-Africa-full
Digital-Camo-Print-XHMP8901-
Digital-Camo-Print-XHMP8901-

Sziasztok!
Tudna nekem valaki a digi terepminta színkódot írni?A következő mintákat szeretném elkészíteni,és ehhez kellenének a kódok.

Előre is köszönöm a segítséget!
lucky 218885 2010. július 19. 09:34
Válasz erre
Mondom én , h az olcsó húsnak a leve is híg...
Tibcsi 218883 2010. július 19. 06:27
Válasz erre
Ráadásul azt is csak autóakkumulátorról...
Tyimosenko 218882 2010. július 18. 22:40
Válasz erre
Meg tudom erteni a helyzetet, en ugyanezen ok miatt jopar evre felfuggesztettem a makettezest anno. Csak azt tudom tanacsolni, hogy ne menj bele ilyen alternativ "olcso" megoldasokba, mert nem vezet semmi jora. A tanulopenzt, amit erre a kudarcra fizetnel forditsd inkabb majd rendes eszkozre.
vlevi 218881 2010. július 18. 22:28
Válasz erre
"Nem bírja a terhelést. A jobbak se, a gagyibbak meg pláne."
Ráadásul ez a kis vacak kompresszor is baromi hangos, tehát lakásban már emiatt is használhatatlan. A másik, mi miatt kiesik, hogy nagyon kevés levegőt szállít, és azt is csak lüktetve. Egyenletes, tízegynéhány Liter/perc levegőmennyiséget 1-1.5 bar nyomáson képtelen kipréselni magából. Arra jó, hogy 10 perc alatt nagyjából felfújjon egy gumimatracot, de másra nem való.
Bakiii 218880 2010. július 18. 22:03
Válasz erre
Szia. Egyáltalán nem vagyok jártas a témában, ezért bármilyen infot szivesen veszek. 
A helyzet hogy még tanulok, diákmunkát nem igazán találok(voltam bent több helyen is, válasz: majd ha lesz üresedés akkor hivunk...3 hónapja semmi). 1 hétre tudtam most elmenni, és ezt a pénz szeretném erre szánní. Amúgy anyagi okok miatt nem is makettezek sokat. Éves szinten 1-2 darabról van mindössze szó. 
Tyimosenko 218879 2010. július 18. 21:52
Válasz erre
Hello, bocs hogy beleszolok, de sajnos nem megkerulheto a tartalyos, nyomasszabalyozos makettezokompresszor beszerzese. Minden mas csak koltseges es keserves zsakutca. Kiveve persze a sajatepitest, ha ertesz hozza.
A Pap Laszlo-fele mini tartalyos kompresszor talan 20 ezer forint korul lehet, ez az itteni velemenyek alapjan sokaknak bevalt kozeptavon is, tehat ez tekintheto kuszobnek arban.
Bakiii 218878 2010. július 18. 21:32
Válasz erre
Aham értelek, most már világosodik a dolog:) Még annyit hogy a rövid idő alatt mennyit értesz a 19189es hozzászolásodban? Illetve mennyi müködés után kell hűtési szünet? Gondolom ez változó, de úgy átlagban 10-20 perc? 
lucky 218877 2010. július 18. 21:27
Válasz erre
www.vizplasztika.hu/img/gepek/Betta_kompresszor_big.jpg
ilyesmire gondolok műhely kompi címén
lucky 218876 2010. július 18. 21:26
Válasz erre
Nem bírja a terhelést. A jobbak se, a gagyibbak meg pláne.
Itt nem arról van szó, h felfújok egy gumimatracot oszt' jó van, pihenhet a gép.
(valamennyi működés után hűtési szünet kell)

Itt folyamatos egyenletes nyomás kell, ezt nem tudja.
Ezért írtam, h tönkre fog menni.

Ha nem panelban laksz és van fülvédőd akkor szóba jöhetnek a műhely kompresszorok.
Fülvédő helyett jó lehet a távolság is, pláne ha nagy :)
Ellenkező esetben zajártalom fenyeget.
Bakiii 218875 2010. július 18. 21:18
Válasz erre
Lucky köszi a gyors választ.
Miért csak rövid ideig? Ezek ilyen "gagyibbak"?:) 
lucky 218874 2010. július 18. 21:17
Válasz erre
Használható, de csak rövid ideig.
Azután vehetsz új kompit.
Sztem (ha már igény van rá) rakj félre egy kis összeget. A köv hónapban megint és előbb utóbb összejön az ára.
Így bár sokáig tart, de olcsóbban jössz ki a végén.
Csak nem elkölteni a pénzt!
Bakiii 218873 2010. július 18. 21:14
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ecsetes festésről szeretnék átállni szorópisztolyos festésre. Semmi tapasztalatom nincs ezért is fordulok hozzátok. Olvasgattam hogy a levegőpalackos megoldás nem annyira jó, költséges. Viszont anyagilag nem engedhetem meg magamnak sajnos hogy egy kompresszorért több tízezer forintot kiadjak:( Ezért neten keresgéltem és egyet találtam. Erről lenne szó:
www.praktikerwebshop.hu/termekek/kompresszor_12v_18bar_250psi/
A képet elnézve a pumpa tömlő helyére a levegőkábel felszerelhető? Egy ilyen kompresszor használható szorópisztollyal? 
Lehet hogy hülyeség amit irok, nem tudom. Ezért szeretnék pár véleményt kapni:)
Miggyuri 218872 2010. július 18. 20:49
Válasz erre
golya.zoli 218871 2010. július 16. 09:17
Válasz erre
Kedves Miggyuri!
A Szolnoki repülő múzeum honlapján megtalálod az egész belsőteret körbefotózva!
www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MI-2lt.htm
pocs3 218870 2010. július 15. 21:52
Válasz erre
Köszi a segítséget! Egyelőre még csak terv ,de hamarosan meg szeretném valósítani.:)
gaborka 218869 2010. július 15. 19:18
Válasz erre
Felcsiszolhatod 1200-as majd 2000-es csiszolópapírral (ne körkörösen), majd sima írógéppapírral, végül polírpasztával vagy fogkrémmel. Ezután még belemárthatod valamilyen akrillakkba (Future, W5, Sidolux stb).

c[ ]
Tibcsi 218868 2010. július 15. 15:54
Válasz erre
A törzs jobb oldalán, a magyar zászló felett. A függőleges vezérsík előtt közvetlenül. Az első képen látszik.
pocs3 218867 2010. július 15. 15:36
Válasz erre
Tibcsi a "kis világítóablak a csomagtérben" ezt hol keresem pontosan?
Kalóz 218866 2010. július 15. 15:00
Válasz erre
Finom csiszolás, majd polírozás
BalEee 218865 2010. július 15. 12:12
Válasz erre
Sziasztok!
Mit kell csinálni egy kabintetővel, hogy szép tiszta átlátszó és fényes legyen?
És egy kis részén a szélénél rácsöppent egy kis higító, és ott már nem látni át rajta, olyan mintha párás lenne, homályos, de nem jön le. Azzal mit tudok kezdeni?
Tibcsi 218864 2010. július 15. 07:24
Válasz erre
P1070943
P1070943
P1070944
P1070944

Szia,

Kedvcsinálóul (vagy elrettentésül? :)) megmutatom az én Li-2-esemet. Ez egy 1/72-es Revell DC-3-as volt eredetileg és csak a legszükségesebb átalakításokat végeztem el rajta. A jelzéseket saját készítésű sablonnal fújtam, a feliratok saját matricák. Akkoriban még nem volt HAD matrica ehhez a géphez.

Tibcsi
békési 218863 2010. július 14. 20:21
Válasz erre
tankos_srac 218862 2010. július 14. 17:19
Válasz erre
Keresek 1 szál (35 cm) I profilú Evergreen "gerendát", abból is a 4.8 mm magas, 276-os termékkódút. Fontos lenne nagyon, természetesen fizetek érte. Akár hulladék is megteszi 8 db 2-7 cm mérethatárok között. Előre is köszi!

ts
Tibcsi 218861 2010. július 14. 14:55
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy nem kapható ilyen átalakító, így marad a házi barkács.
pocs3 218860 2010. július 14. 13:08
Válasz erre
Ezeket az átalakításokat házilag kell elvégeznem? vagy pl ilyen hogy motorburkolat légcsavar ezeket valahol be tudom szerezni?
Ákos 218859 2010. július 14. 09:50
Válasz erre
A 026-os oldalszámú festés katonai volt, zöld felül, világoskék alul. Csillagos felségjelekkel. Fotót még nem láttam róla.
Ákos 218857 2010. július 14. 09:37
Válasz erre
békési 218856 2010. július 14. 09:21
Válasz erre
Szia Tibcsi!
Hasonló problémával küzdök én is. Amit írtál, az sokat könnyít, nem kell komoly
átalakítás. A festésről nincs-e valami közelebbi információd?
Nagyon megköszönném!
Üdv békési
Tibcsi 218855 2010. július 14. 08:46
Válasz erre
Közben eszembe jutott egy köztes megoldás. Mivel volt egy C-47-esünk is, ezt kevesebb melóval is megépítheted. Amíg a sereg használta, addig még az eredeti motorokkal repült, 026-os oldalszámmal.

Később átépítették AS-62-es motorokkal és Malév festéssel repült HA-TSA jelzéssel. Ha ezt építed meg, akkor "csak" a motor/motorburkolat/légcsavar hármast kell cserélned.
Ákos 218854 2010. július 14. 08:10
Válasz erre
Tibcsi jól összefoglalta a dolgot.
Amit még hozzátennék: A C-47 Wright R-1820 két hengersoros csillagmotoros volt.
A Li-2 Shvetsov AS-62 egy hengersoros csillagmotoros. Tehát a motort is cserélni kell. Műgyantából lehet kapni.
Ezen kívül más volt a főfutó kereke, illetve a főfutó hátsó kitámasztó része.

Tervben van, hogy a Trumpeter 1:48-as makettjéhez átalakítom a már elkészült, módosított alkatrészeket. Ennek útjában csak az olcsónak nem nevezhető Trumpeter készlet beszerzése áll.
Li-2 motor:
commons.wikimedia.org/wiki/File:Li-2_HA-LIX_AS-62IR_01.jpg
Régi makettem:
www.albatros.extra.hu/makettek/2006/li2/index.htm
Six67 218853 2010. július 14. 06:04
Válasz erre
Jó reggelt!

Eladó műgyanta kipufogót keresek 1/48-as méretarányban P-40N maketthez.
Minden segítésget örömmel fogadok.

Köszönettel:

Sixt67
Miggyuri 218852 2010. július 14. 05:56
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.