<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
sainz | Adatlap | 21746 | 2008. október 11. 18:02 | ||
migi | Adatlap | 21745 | 2008. október 11. 15:38 | ||
És ilyenkor mit csináltak kiásták mert ez nem egy kis gép ? | |||||
sainz | Adatlap | 21744 | 2008. október 11. 15:19 | ||
PETI | Adatlap | 21743 | 2008. október 10. 12:15 | ||
Érdemes hetente-havonta ránézni, vannak frissítések. Legutóbb pl. felkerültek panoráma fotók. | |||||
Monox | Adatlap | 21742 | 2008. október 10. 12:02 | ||
Egyébként baromi nagy ez az oldal... | |||||
Monox | Adatlap | 21741 | 2008. október 10. 12:01 | ||
De magyarul lehet és azt hiszem ez a legfontosabb... :))) Egyébként a webforditas.hu símán fordítja. | |||||
Muzzy | Adatlap | 21740 | 2008. október 10. 09:43 | ||
Kár, hogy se nem ukránul, se nem oroszul nem lehet elolvasni... Muzzy | |||||
PETI | Adatlap | 21739 | 2008. október 9. 20:31 | ||
Minden érdeklődőnek kötelező irodalom: www.elenafilatova.com Egy ukrán csajszi bejárogat a tiltott zónákba, fotózni, videózni... Elég meghökkentő dolgokat lát. És mindezt vagy 8 nyelven leírja nekünk, merthogy magyar nyelvű opció is van! | |||||
Hunyo | Adatlap | 21738 | 2008. október 9. 14:53 | ||
Köszi, majd valahonnan megszerzem, nagyon éredelt mindig is ez a baleset és az utóélete. | |||||
hofi | Adatlap | 21737 | 2008. október 9. 14:23 | ||
Frederick Pohl írt róla egy könyvet, a címe Csernobil, magyarul is megjelent. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21736 | 2008. október 9. 13:57 | ||
Szörnyű volt az az egész, és még +ba mennyi "likvidátor" katona is meghalt... | |||||
hofi | Adatlap | 21735 | 2008. október 9. 13:48 | ||
És lehet, hogy még ők jártak jobban, mert a legtöbb gép személyzetének többsége egy éven belül meghalt sugárfertőzésben. A még égő reaktort (a grafit égett) ők temették be homokkal felülről. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21734 | 2008. október 9. 13:41 | ||
Ezt a felvételt akárhányszor látom, elborzadok. | |||||
sainz | Adatlap | 21733 | 2008. október 9. 12:40 | ||
sainz | Adatlap | 21732 | 2008. október 9. 11:52 | ||
englishrussia.com/ Lend-Lease Érdekes közeli fotó az "amerikai vörös csillagról" , angol nyelvű üzemeltetési feliratok... | |||||
sainz | Adatlap | 21731 | 2008. szeptember 27. 12:16 | ||
Ennek a blognak a tulajdonosa csak egy spanyol "halászember". Összeszedegeti a netről az érdekesebb fotókat, főként orosz forumokról és fotómegosztó site-okról. Ezzel nem is lenne semmi baj, ha szépen belinkelné az eredeti forrásokat is. foto.mail.ru/mail/magomedovandrey/62/ foto.mail.ru/mail/moroz-59/29/42.html | |||||
migfun | Adatlap | 21730 | 2008. szeptember 27. 09:14 | ||
Nem sikerült. :( Szóval kedvenc spanyol nyelvű oldalamon újabb gyönyörű orosz nagyvasak... elhangardetj.blogspot.com/ | |||||
migfun | Adatlap | 21729 | 2008. szeptember 27. 09:13 | ||
Miggyuri | Adatlap | 21728 | 2008. szeptember 21. 16:03 | ||
Hasonló vagy éppen ugyanez a kép volt a Top Gun egyik számában is a szovjet x-aktás cuccok között. Miggyuri | |||||
Muzzy | Adatlap | 21727 | 2008. szeptember 20. 23:08 | ||
Hofi! Kisérleteztek vele, de harci körülmények között nem alkalmazták. Ha jól emlékszem az összes "gitár" (PPS) egy keretre volt felerősítve és ez volt beerősítve a bombatérbe. Ha jól emlékszem az egész keretet cserélték volna, éppen azért, mert egyesével kicsit sokáig tartott volna a gépen feltölteni a gitárokat. Muzzy | |||||
hofi | Adatlap | 21726 | 2008. szeptember 20. 22:26 | ||
Szia! Köszi! Sajnos, ezexerint ez már '46-os :-( Nem baj, úgyis megőrültem volna, míg összerakom ezt az üteget :-) | |||||
migi | Adatlap | 21725 | 2008. szeptember 20. 22:14 | ||
Szia Hofi rég találkoztunk , ez benne van az AJ Press TU-2 könyvben is . | |||||
hofi | Adatlap | 21724 | 2008. szeptember 20. 21:44 | ||
Ezt hol találtad? Repült is? Mikor? | |||||
Szõkekapitány | Adatlap | 21723 | 2008. szeptember 20. 21:35 | ||
Vajon meddig tartott a tárcsere? :) | |||||
Wrecker | Adatlap | 21722 | 2008. szeptember 20. 19:31 | ||
sainz | Adatlap | 21721 | 2008. szeptember 12. 12:10 | ||
sainz | Adatlap | 21720 | 2008. szeptember 11. 16:12 | ||
Elég érdekesen nyíltak szét a lemezek. Vajon a rakéta harci része okozta, vagy a már sérült hajtómű? | |||||
sainz | Adatlap | 21719 | 2008. szeptember 11. 16:09 | ||
migfun | Adatlap | 21718 | 2008. szeptember 9. 13:39 | ||
Egy pár Szuhoj: elhangardetj.blogspot.com/ | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 21717 | 2008. szeptember 7. 11:24 | ||
Eleg vadul nez ki a szituacio. Ha nem VTOL repulo lenne a kepen akkor az igencsak utolso pillanatnak tunne, de igy egykori oktatom mondasat idezve ebbol meg barmi lehet... | |||||
flagon | Adatlap | 21716 | 2008. szeptember 7. 09:37 | ||
migi | Adatlap | 21715 | 2008. szeptember 2. 18:20 | ||
Szia Karesz Légyszi válaszolj a 711 kérdesemre ha tudsz . üdv: migi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21714 | 2008. szeptember 2. 05:55 | ||
Köszi a pontosítást. :) | |||||
vandork | Adatlap | 21713 | 2008. szeptember 1. 20:55 | ||
Javítok:) de nem a fordításban, a tartalomban magában:) A Szu-7B, BM is kiválóan leszállt füves talajon. Kunmadarason szovjet barátaim rendszeresen gyakorolták ezt,. sőt fotó is van ilyenről, amikor áttelepültek a földesi füves tartalék reptérre. ÉS nekik csak Szu-7B, BM és U gépeik voltak:) | |||||
Hunyo | Adatlap | 21712 | 2008. szeptember 1. 10:34 | ||
Ez így teljesen rendben van =) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21711 | 2008. szeptember 1. 10:29 | ||
Kb. : Ez a változat a Szu-7BKL, szélesebb nyomtávval és alacsonyabb nyomású gumikkal, hogy alkalmas leygen előkészítetlen talajon való használatra (pl. a füves reptér). A sítalpak a főfutóművön a fékhatást növelik a füves pályán. (javítást, kiigazítást szívesen veszek :)) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21710 | 2008. szeptember 1. 10:23 | ||
Ezt találtam, azt is angolul: " This version, the SU-7 BKL, has a strenghtened main landing gear with a wider track and lower pressure tyres to make it suitable to operate from non-strengthened surfaces, like grass runways. The skids next to the MLG are for improving the braking action on grassy runways." | |||||
Hunyo | Adatlap | 21709 | 2008. szeptember 1. 10:17 | ||
Lehet, hogy ezt a változtatást belülről eszközölték. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21708 | 2008. szeptember 1. 09:47 | ||
Attól még igaz lehet, hogy én nem tudok róla. :) De szemre nem nagyon látni változást a beömlőn a többi változathoz képest. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21707 | 2008. szeptember 1. 09:33 | ||
Értem, köszi az infót. Sajna már nem emlékszem, hogy hol olvastam, de valahogy ez megragadt bennem. De akkor ezek szerit nincs igazán valóságalapja... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 21706 | 2008. szeptember 1. 08:39 | ||
A beömlőnyílás átalakítáról nem tudok, de úgy emlékszem, hogy a főfutókon lévő "sítalp"-tól BKL a BKL. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21705 | 2008. szeptember 1. 07:21 | ||
Igen, volt szerencsém hozzá, nem is olyan régen. | |||||
hofi | Adatlap | 21704 | 2008. augusztus 31. 22:05 | ||
Kassán van egy kiállított BKL csehszlovák felségjellel a múzeumban. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21703 | 2008. augusztus 31. 15:45 | ||
Azt tudom, hogy a BKL verziót keresed, ezt azért linkeltem+tettem be, hogy BMK verziójuk biztos volt. BKL verziót a Csehszlovákok és a Lengyelek nagy valószínűséggel kaptak. a BKL verzió abban különbözött még, hogy (állítólag) a levegőbeömlő nyílást átalakították, az idegen tárgyak beszívása ellen. | |||||
migi | Adatlap | 21702 | 2008. augusztus 31. 14:31 | ||
Szinte lehetetlen repülés közben megkülömböztetni ,látszatra amit irtál a szárny tőve és a futószár alatt lévő kis sitalp formájú valami ami megkülömbözteti a két verziót. köszi a segitséged Üdv: migi | |||||
sainz | Adatlap | 21701 | 2008. augusztus 31. 14:18 | ||
sainz | Adatlap | 21700 | 2008. augusztus 31. 14:15 | ||
bp3.blogger.com/_2BBc6-JDVWY/SIbrgnn1QMI/AAADKc/RhUnTy-Zatk/s1600-h/SU-7BMK+EGIPCIOS+EL+CAIRO+A
bp1.blogger.com/_2BBc6-JDVWY/SIbrgVyQGNI/AAADKM/j86UCfm5zq0/s1600-h/SU-7BMK+7689+EGIPCIOS+A Ezek elvileg BMK-k, de én nem igazán tudok különbséget tenni ilyen fotók alapján BKL - BMK között. Én algériait csináltam az OEZ 48-asból sokévvel ezelőtt, ha jól emlékszem a szárnytőben kellett alul lecsiszolni ezt-azt, más a főfutómű, orrfutóakna fedélen kidomborítás bla-bla...ezeket jól dokumentálja az összeállítási űtmutató. Ezt a festést(is) adja a dobozban az OEZ: rides.webshots.com/photo/1251526024015913979PyoogF Ha valakit érdekel, van hozzá HiDecal 48-as matricám, amiről csak a szír jelzések hiányoznak: www.jadarhobby.pl/hidecal-48012-fitter-p-3568.html www.arcforums.com/forums/air/index.php | |||||
migi | Adatlap | 21699 | 2008. augusztus 31. 14:13 | ||
Igen de én BKL verziót keresem , itt meg BMK ról van szó a kettő nem ugyanaz . A Varsói tagállamok biztos kaptak BKL variánst mert vannak képek róluk. | |||||
Hunyo | Adatlap | 21698 | 2008. augusztus 31. 12:46 | ||
Igen, le is van benne irva, azon országok, amelyek megkapták a Su-7BMK-t. For deliveries to other countries friendly to the USSR, the Design Bureau developed in the mid-90s a special export version of the aeroplane. The pilot production-run prototype of the Su-7BM export version had been built at the production plant by March 1966. After verification testing, the aeroplane was put in production in 1967 under the designation of Su-7BMK ("K" standing for "commercial" in Russian). Planes of this type were exported in the period between 1967 and 1971 to 7 countries: Algeria, Afghanistan, Iraq, India, the Korean People's Democratic Republic (North Korea) and United Arab Republic (Egypt and Syria). In the inventory of the Air Forces of those Middle East states, the aeroplanes were deployed in combat operations during the Arab-Israeli wars and hostilities of 1967-73, and in India's Air Force, during the Indo-Pakistan conflict of 1971. Forrás: Sukhoi.org | |||||
Hunyo | Adatlap | 21697 | 2008. augusztus 31. 12:44 | ||
Azt hiszem, hogy a Varsói országok is a BMK típust kapták meg. sukhoi.org/eng/planes/museum/su7/ DE talán itt lesz róla érdemi információ. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Komolytalankodtam...
Nem biztos h keszi gépek, lehet h félretolt, kivont gépek és ez az egész téli hómennyiség ami rajtuk van.
Hamarosan lesz konkrét válasz, én is erre voltam kiváncsi.