/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Bakiii 219221 2010. augusztus 23. 22:31
Válasz erre
m18-018
m18-018
m18-022
m18-022

Sziasztok!
Valaki tudna segiteni abban hogy a Faun-on található tank milyen tipusú?
Tibcsi 219220 2010. augusztus 23. 21:52
Válasz erre
211144_74648_p1060167
211144_74648_p1060167

Tanúsítom. :) Tavaly nyáron fényképeztem ezt a 737-es svancot.

A többi kép itt található: www.makettinfo.hu/forum/forszoveg.php
fodi 219219 2010. augusztus 23. 21:48
Válasz erre
Láttam én már közelről és távolról nézve is baromi retkes utasgépet, nem is egyet. :) Főleg a szárnyakon látni néha. www.airliners.net/photo/Transaero-Airlines/Boeing-767-216-ER/1764361/L/

A Concorde azért más eset, azok mindig is különleges szerepet töltöttek be.
Silver 219218 2010. augusztus 23. 21:18
Válasz erre
Hát szerintem az eduard oldalárol:) De ha a 1/700 Bismarck-hoz szeretnél fotómaratást rendelni ajánlom a WEM oldalát. 11 font a fotomaratás, a szállitás pedig emlékeim szerint 1000 ft körül volt. Nem anyira részletes mint az eduard, de 1/700-ban szerintem bőven jó. Egyébként a dragon 700-as Bismarck-nak van olyan változata amihez gyárilag adnak egy nagyon egyszerü fotomaratást. Móváron 2500ft-ért árulták ezt a készletet, gyorsan vettem is egyet:)
step 219217 2010. augusztus 23. 20:45
Válasz erre
Tiv-köszi az ötletet. A Dioráma-topicban folytatom tovább:)
Baboon 219216 2010. augusztus 23. 19:22
Válasz erre
No még 1x:
Ki honnan rendel eduard maratást?
Tibcsi 219215 2010. augusztus 23. 17:53
Válasz erre
concord_comingback-thumb-550xauto-40076
concord_comingback-thumb-550xauto-40076
concorde2SWNS2709_468x348
concorde2SWNS2709_468x348
Concorde
Concorde
Concorde1
Concorde1
Concorde2
Concorde2
Concorde_on_Bristol
Concorde_on_Bristol
Concorde_planview_arp
Concorde_planview_arp

Hamarjában összeszedtem neked pár képet a Concorde-ról. Ezek alapján eldöntheted, mennyire látszanak a panelek, és azt is, hogy a gép hasa hol koszolódik (és mennyire).

:)
IvanG 219214 2010. augusztus 23. 15:45
Válasz erre
Hál istennek! 1:72-es egyébként. elég elnagyolt - sajnos. Akkor csak a nyitható részeket és a főbb elemeket fogom elkülöníteni. Erről van dokumentumom. A kb. 20x80-as paneleket tényleg eltűntetik.
Most akkor koszosak, v sem? Én úgy láttam, a sárkány tiszta, a futó és aknája közepesen mocskos.
Kössz!
Tiv 219213 2010. augusztus 23. 15:29
Válasz erre
Nem csoda, hogy nem találtál rá referenciát, mivel az ellenség vonalai mögé ledobott ejtőernyősöket sosem kísérték tankokkal, maximum, ha hozzá csapódtak egy másik alakulathoz a harcok után, vagy ha zsákmányoltak valamit az ellenségtől. Én arra gondoltam, hogy egy előző csata közben kilőtt harckocsi mellet bújhatnának meg.
Tiv
gaborka 219212 2010. augusztus 23. 13:51
Válasz erre
Teljesen mindegy. Az alacsony nyomású 7-8 barig jó, a nagynyomású meg 20-ig. A te kompresszorod 4-nél többet akkor se tud ha korbáccsal vered.

c[ ]
sanyi 219211 2010. augusztus 23. 13:49
Válasz erre
Erre céloztam én is, csak nem volt hangulatom részletezni:)
Tibcsi 219210 2010. augusztus 23. 13:04
Válasz erre
Szia,

A Concorde esetében nincs értelme a panelekkel foglalkozni, több okból sem:

- ha 1/144-es, akkor különben sem látszana... gondold el: a valóságban 2 mm-es rés 1/144-ben 0.014 mm lenne! :)
- az utasgépeket általában tisztán tartják, nem ül meg a kosz a panel osztásokban.
- max. a kormányfelületek hézagait emeld ki, azok eléggé nagyok ahhoz, hogy érdemes legyen foglalkozni vele.
- az is lehet, hogy a Concorde-nál tényleg eltömíteték a panelosztásokat... :)))
sanyi 219209 2010. augusztus 23. 12:39
Válasz erre
Aztán ne felejtsd el feketével kihúzgálni őket, elvégre egy utasszállítóról van szó, amit hihetetlenül retkes, szutykos, mocskos közegben tároltak és a műszakiak is csak akkor látták amikor először a gyárban összeszerelték...
IvanG 219208 2010. augusztus 23. 12:25
Válasz erre
Azért kössz!
Egyébként abban segíthetnél, hogy mennyire kell komolyan venni ezt a panelezést, mert ha jó közel megyek egy géphez, 20 cm-enként vannak kisebb szegecselt panelek. Más az ami látszik távolabbról. Restaurálásról készült fotósorozaton láttam, h sok szegecset, csavart le is gittelnek. Na ezért kellene a paneltérkép, h el tudjam dönteni hová is kárcolják vonalkákat.
lucky 219207 2010. augusztus 23. 08:23
Válasz erre
ritka madár...
Én nem tudok segíteni, de más hátha :(
IvanG 219206 2010. augusztus 23. 08:14
Válasz erre
Concorde-hoz. Nem a korai típusokhoz, hanem pl. a: G-BOAD-hoz.
lucky 219205 2010. augusztus 23. 07:50
Válasz erre
Konkrétan milyen típushoz keresel?
IvanG 219204 2010. augusztus 23. 01:54
Válasz erre
Légyszi, írjátok meg, milyen oldalakon lehet találni paneltérképeket!
Köszi szépen!
Baboon 219203 2010. augusztus 23. 00:22
Válasz erre
Sziasztok!
Kaptam ajándékba egy Dragon 1/700 Bismark-ot. Eredetileg lehet hozzá rendelni Eduard maratást. Kérdés hogy honnan a legolcsóbb? Ill hol nincs szállítási költség vagy vmi.
Köszönöm
Lorco 219202 2010. augusztus 22. 22:13
Válasz erre
Sziasztok,
LA-5 FN orosz vadász kabinjáról keresek részletfotókat, részletrajzokat, beazonosítható színekkel. Minden forrás érdekel!
uxux@vipmail.hu
Köszi: Lorco
proo0 219201 2010. augusztus 22. 21:48
Válasz erre
sziasztok volt páncélos-szürke bmw r 75-ös?
step 219200 2010. augusztus 22. 21:09
Válasz erre
igen gondoltam én is arra, hogy az ejtőernyősöket egy stug kísérje. De erre nem találtam információt, sőt arra sem hogy egyáltalán milyen tank is kísérhette volna őket.
sbbalint 219199 2010. augusztus 22. 20:53
Válasz erre
Helló! Most értem haza Zalaegerszegről, a Wolfpack-ról. Jól felpakoltam makettekből, köztük van még egy igazi matuzsálem is, egy a '70-es években gyártott csehszlovák makett, egy Avia CS-199. De igazából bajom nem a kis régiséggel van, hanem a KV "Big" Turret-tel, amiben két lehetőséget kínál a lánctalpra: gumi és műanyag lánctalp. Arra lennék kíváncsi, hogy ki mit javasol, mert én eddig csak gumilánctalppal dolgoztam, és nem tudom melyiket lehet jobban megcsinálni. A makett különben 1:35-ös, Trumpeter. (ez lesz az első ilyen márkájú modellem) A válaszaitokat előre köszönöm!
Tiv 219198 2010. augusztus 22. 20:35
Válasz erre
Szia!
Erről a figura készletről van egy rövid leírás az armoraman, ahol leírják az ejtőernyős osztag történetét is, ajánlom hogy olvasd el. Röviden: 1943-ban lettek ledobva Szicília területén, hogy megakadályozzák, lassítsák a szövetségesek partra szállását, előre nyomulását. Nézz utána szerintem, hogy milyen harcjárművek fordultak ott elő akkoriban, én egy kilőtt stuggal tudnám elképzelni őket.
Tiv
bradley01 219196 2010. augusztus 22. 19:25
Válasz erre
Kétfajta levegőkábel van:kis nyomású és nagy nyomású. Azt szeretném megkérdezni tőletek kedves makettezők mikor melyiket kell használni?Nekem csak egy fajta van itthon nagy nyomásu 3m hosszú textilbevonatú. Szóval számít valamit hogy az ember milyet használ van erre valamilyen szabály?Köszi!
Baboon 219195 2010. augusztus 22. 17:56
Válasz erre
Előtte hívd fel őket mert amikor nekem kellett onnan gunze 5 színből 3 nem volt.
Mortyi 219194 2010. augusztus 22. 17:39
Válasz erre
vrauko!

Ez így jól hangzik de azért azt add hozzá amiért ezt valaki összerakja neked mert azért szerintem nem minden makettező rendelkezik hozzá elég tudással és szerszámmal hogy ezt a kettőt összehozza. Az én kompimon csak a szerelés 10 ezer volt igaz mindent összeraktak , beszabtak amit kellett :)
De mondjuk barkács embereknek biztosan egy jó lehetőség lehet, valaki pedig a napokban pont árult egy kis iwata kompit itt a fórumon :)
step 219193 2010. augusztus 22. 16:22
Válasz erre
segítséget kérnék, kaptam a következő makett figurát. Fallschirmjager Regiment 3 (Sicily 1943) Diorámát szeretnék. De nem jut eszembe semmi. Bár nem is biztos hogy illik hozzá valami is.
vrauko 219190 2010. augusztus 22. 15:21
Válasz erre
Én úgy jártam evvel a tartály-kompresszor dologgal, hogy elébb vettem egy tartálytalan kompresszort, mer' arra volt pénzem. Hát nem nagyon tetszett. Autót-bringát felfúni véle jó, félévenkénti számítógép-ház kifúvást is remekül elvégzi, de retuspisztolyhoz én nem tudtam elég finoman kezelni. Kértem itten valamely fórumon árajánlatot valamely szakembertől tartályra. Térgyem kalácsa is megroggyant a 30000 Ft feletti ajánlatra (csak a tartály+egy páracsapda), így lemondtam róla, és protkómhoz vertem a garast, hogy vehessek egy komplett tartályos kompit, ami meg is lett, kicsiny, 6 literes tartálya van, épp amilyen kell, szépen működik. Mikor ebbe beinvesztáltam ama 30-valahány ezer forintokat, amit egyébként csak a tartályra kifizet(het)tem volna, igen örültem, de csak míg nem láttam, hogy a baumakszban időközben megjelent KÜLÖN TARTÁLY, TARTÁLY NÉLKÜLI KOMPIKHOZ! 14000 Ft-okér' kínálják, rajta szépen két külön manóméter, csalatkozás ki-be, ahogy kell. Tanulság: a rendszert nem lehet legyőzni, de akinek már van tartályatlan kompija, és most rágódik azon mitévő legyék, talán érdemes ezt beszerezni.
Hickory 219189 2010. augusztus 22. 14:37
Válasz erre
Samee 219188 2010. augusztus 22. 14:10
Válasz erre
Sziasztok,

Villámkérdés:
Hol lehet Pesten H-11-es Gunzét beszerezni?
Lurdyban van esetleg?

Köszi@Üdv:
Szemi
Baboon 219187 2010. augusztus 22. 13:56
Válasz erre
Én nem találkoztam még rossz lakkal.
Hallottam már olyat akinek a revell enamet lakkja nem száradt meg volt olyan akinek a régi fémdobozos Humbrol enamel lakkja maradt ragacsos.
Jómagam revell enamel és humbrol akril lakkokat használok/használtam és egyikkel sem volt semmi gond. Leszámítva hogy a humbrol úgy be volt sűrűsödve mint a...
Ha megfogadsz egy tanácsot lakknál ne használj alternatív hígítókat hanem mindig a gyártó eredetiét. Akrilnál meg vagy retardert tartalmazó akril hígítóval vagy vízzel de akkor magad cseppentsd bele a retardert hogy legyen ideje szétterülni
cimber 219186 2010. augusztus 22. 13:55
Válasz erre
Szia!

Én a tartályost is úgy használom, hogy egy kb. 30 cm átmérőjű ventilátorral nyomatom rá a levegőt.
Egyszer véletlenül elfelejtettem és bizony elég jól felmelegedett, holott csak lakkoztam, tehát nem pepecs munka volt aprólékos festéssel, meg festék cserékkel.

Lakknak én jó szívvel ajánlom a Gunze akril lakkjait, természetesen saját hígítójával kizárólag, mert abban van retarder is.
A minap kipróbáltam, még picit prüszkölő pisztollyal fújva - dűzni tömítésnek annyi - is 24 óra után szépen kisímult a felülete.
Persze én - akárcsak a festékeket - túlhígítom, és több, halvány rétegben fújom.
bradley01 219185 2010. augusztus 22. 13:39
Válasz erre
Még ha matt lakkot ajánlani tudnátok az nagyon jó lenne mert erről se sokat tudok a lakkokat is úgyanúgy kell higítani mint a festékeket,Azt is is rjátok meg hogy mivel lehet higítani mert gondolom a gyári állapotban nem fúlyható ki a lakk sem. Válaszokat tanácsokat előre is köszi mindenkinek!
bradley01 219184 2010. augusztus 22. 11:35
Válasz erre
Igen tényleg így van nagyon sok érvet illetve ellenérvet lehet felsorolni egy szórópisztoly mellet mindegyinek vannak előnyei hátrányai is egyaránt! köszönöm szépen a hasznos tanácsokat!
gaborka 219183 2010. augusztus 22. 10:59
Válasz erre
A BD-134-est illetően... hát ez attól függ, hogy dolgozol, én eléggé hajánál előrángatott érvnek érzem ezt. A BD-130 tartályától mikor nem láttad, mit festesz? Te tudod.

A kompresszor kapcsán, a tartály nélkülivel (a Chromax az AS-18 megfelelője) is egy jó darabig elboldogulsz, ha nem járatod halálra és vigyázol rá, nem lesz semmi bajod vele. Hosszabb távon jobb a tartályos, de csak azért mert "azt hallottad" ne ruházz be. Az átalakítást nem javaslom, inkább add el az AS-18-ast, spórolj hozzá egy kis pénzt és vegyél egy AS-186-ot. Az AS-18 (csakúgy mint a 186-os) egyébként egy megbízható, szolid és csendes kompresszor.

c[ ]
Tibcsi 219182 2010. augusztus 22. 09:42
Válasz erre
Naazér... :)) Épp most néztem utána, hogy az An-26-os is 33x40 centi. :)
Baboon 219181 2010. augusztus 22. 09:40
Válasz erre
sőt 45x55 centi :D
Baboon 219180 2010. augusztus 22. 09:38
Válasz erre
Köszönöm a választ!
1x majd lehet lesz ebből egy 1/72-es dioráma :) Csak előbb megkérdeztem hogy van-e realitása.
Mondjuk 1/72-ben a c160 kb 40x40centis helyet foglal ami kicsit sok.
bradley01 219179 2010. augusztus 22. 08:49
Válasz erre
Egyébként tankos_srac láttam az adatlapodon a diorámákat nagy jók nagyon teszenek! igazi profi munka gratulálok hozzá!Én csak álmodozom hogy ilyen szintre jussak valamikor!
Akompresszorra viszatérve amint eljutok egy bizonyos szintre persze én is kicsrélem majd egy tartályosra ha az anyagiak is megengedik! addig meg "elcsettegek" ezzel!
bradley01 219178 2010. augusztus 22. 08:36
Válasz erre
Hali tankos_srac ez a tipus leégés elleni védelemmel van ellátva tehát egy bizonyos hőfok elérésénél magától megáll a kicsike!Amúgy egyszer emlékszem bár nem pontossan, de mikor először használtam jóval több ideig ment mit 30 perc(igaz hogy télen nyitott ablak melett mikor jó hideg volt kinn na meg bent is) de gondolom (A nick nevedből hogy harcjárműves vagy)te is tankokat építgetsz én is tankokat kedvelem 1:35 méretben nekem ehez lesz használva ebbe a méretarányba 30 perc alatt csak el lehet végezni az alapozást, alapszinre fúlyást termintázást stb pesze mindegyiket külön munkafázisként!
tankos_srac 219177 2010. augusztus 21. 22:21
Válasz erre
Hali!
A tartály nélküli kompresszor legnagyobb baja a folyamatos üzem,kb. 30 alatt túlmelegedhet, leéghet. Ez ugyebár időben korlátozza a munkát, ami nem szerencsés. Rettenetesen hangos.
Tartálynak van, aki üres poroltós palackot használ, de pneumatikai szakboltban szerintem mindent megkapsz. Ha nem értesz hozzá, szakemberrel csináltasd, mert megráz az áram/ leég/ felrobban :-D stb.

Én is tartály nélküli kompit (Kager) használok tízen pár éve, azért el lehet pendülni azzal is, a konkrét kínai típust nem ismerem, de ha stabilan lead 1-2 bar közti levegőt 30 percen át leégés nélkül, akkor azért valamire csak jó. Nem?

Jó makettezést!

Ts

ui:: Persze én is nyomban lecserélem tartályosra, mint tehetem. :-D
Miller 219176 2010. augusztus 21. 21:58
Válasz erre
Emese körömlakklemosóról beszéltem.
piratvitorla 219175 2010. augusztus 21. 20:55
Válasz erre
Sziasztok
A C-160 Transallal szerintem biztos szoktak járműveket szállítani. A láncos eszközökhöz kicsi azonban terepjárókat és kisebb méretű/súlyú teherautókat és egyéb járműveket biztos, hogy szállítanak.
A mi Ancsáinkba 2 UAZ fér be, az meg azért jóval nagyobb.
Ja és használják Afrikában, Afganisztánban stb kiépítetlen repterekről...
üdv
Zoli
bradley01 219174 2010. augusztus 21. 20:29
Válasz erre
Lehet az én kérdésem se teljesen ide illő de mégis szeretném felteni nektek nem rég keztem el ujra ezt a nagyszerű hobbyt a mekettezést és olvasgatom a fórumokat ,hozzászolásokat és olvastam hogy a Chromax kis pluto kompreszora alkalmatlan modellezéshez mert nem tartályos nekem is ilyen van igaz nem sokat használtam még egy két régi makettet festegettem vele gyakorlásként fúlytam vele terpmintát igaz nem olyan lett mint vártam (de őszintén melyik makettezőnek sikerül elsőre?) na meg a BD130 asomal ugye
Szóval akkor két kérdésem lenne hozzátok kedves makettezők: 1 menyire igaz hogy alkalmatlan a plutó ilyen célú felhasználásra
2 olvastam hogy tartályal talán igen hogyan lehet rá tartálytályt szerelni és a hozávaló cuccokat hol lehet beszerezni?(És talán még anyit hogy egy ilyen magamfajta kezdő embeke elvégezheti e otthon a szerelésr vagy inkább szakemberre kell bízni?)Válaszotokat ,segítségeteket előre is nagyon köszi!
Baboon 219173 2010. augusztus 21. 20:09
Válasz erre
Teljesen ide nem illő kérdés de nem tudom hova tegyem fel.
A C-160 Transall képes-e/szokott-e/tud-e járműveket szállítani? Lánctalpas/kerekes? Csak kis dzsippek vagy teherautó is esetleg?

Köszönöm
PETI 219172 2010. augusztus 21. 18:53
Válasz erre
bradley01 219171 2010. augusztus 21. 18:11
Válasz erre
Miller ha jobban kifejtenéd megköszöném így nem tudom mi az még nem hallotam soha sem! Köszi!
Monty 219170 2010. augusztus 21. 15:18
Válasz erre
Hickory 219169 2010. augusztus 21. 15:00
Válasz erre
Én azzal szoktam,de nagyobb felületnél nem árt kicsit megcsiszolni a maratás alá a műanyagot a jobb ragadás érdekében.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.