<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
IvanG | Adatlap | 219224 | 2010. augusztus 24. 12:22 | ||||||||||||||||
Köszi szépen! Előzmény: (219215) Tibcsi 2010. augusztus 23. 17:53 | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 219223 | 2010. augusztus 23. 22:46 | ||||||||||||||||
Ehhez is van maratás és ha a külső korlát is meglenne benne akkor nem is érdekelne a dolog. Csak amiatt kell hogy végig legyen a korlát a hajó külső peremén. | |||||||||||||||||||
esteban | Adatlap | 219222 | 2010. augusztus 23. 22:35 | ||||||||||||||||
Háát szerintem egy Leopard 2A6 de ne vedd készpénznek.A revellnek van egy egész tűrhető készlete erről 1-.35 ben | |||||||||||||||||||
Bakiii | Adatlap | 219221 | 2010. augusztus 23. 22:31 | ||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 219220 | 2010. augusztus 23. 21:52 | ||||||||||||||||
Tanúsítom. :) Tavaly nyáron fényképeztem ezt a 737-es svancot. A többi kép itt található: www.makettinfo.hu/forum/forszoveg.php | |||||||||||||||||||
fodi | Adatlap | 219219 | 2010. augusztus 23. 21:48 | ||||||||||||||||
Láttam én már közelről és távolról nézve is baromi retkes utasgépet, nem is egyet. :) Főleg a szárnyakon látni néha. www.airliners.net/photo/Transaero-Airlines/Boeing-767-216-ER/1764361/L/ A Concorde azért más eset, azok mindig is különleges szerepet töltöttek be. | |||||||||||||||||||
Silver | Adatlap | 219218 | 2010. augusztus 23. 21:18 | ||||||||||||||||
Hát szerintem az eduard oldalárol:) De ha a 1/700 Bismarck-hoz szeretnél fotómaratást rendelni ajánlom a WEM oldalát. 11 font a fotomaratás, a szállitás pedig emlékeim szerint 1000 ft körül volt. Nem anyira részletes mint az eduard, de 1/700-ban szerintem bőven jó. Egyébként a dragon 700-as Bismarck-nak van olyan változata amihez gyárilag adnak egy nagyon egyszerü fotomaratást. Móváron 2500ft-ért árulták ezt a készletet, gyorsan vettem is egyet:) | |||||||||||||||||||
step | Adatlap | 219217 | 2010. augusztus 23. 20:45 | ||||||||||||||||
Tiv-köszi az ötletet. A Dioráma-topicban folytatom tovább:) | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 219216 | 2010. augusztus 23. 19:22 | ||||||||||||||||
No még 1x: Ki honnan rendel eduard maratást? | |||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 219215 | 2010. augusztus 23. 17:53 | ||||||||||||||||
Hamarjában összeszedtem neked pár képet a Concorde-ról. Ezek alapján eldöntheted, mennyire látszanak a panelek, és azt is, hogy a gép hasa hol koszolódik (és mennyire). :) | |||||||||||||||||||
IvanG | Adatlap | 219214 | 2010. augusztus 23. 15:45 | ||||||||||||||||
Hál istennek! 1:72-es egyébként. elég elnagyolt - sajnos. Akkor csak a nyitható részeket és a főbb elemeket fogom elkülöníteni. Erről van dokumentumom. A kb. 20x80-as paneleket tényleg eltűntetik. Most akkor koszosak, v sem? Én úgy láttam, a sárkány tiszta, a futó és aknája közepesen mocskos. Kössz! | |||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 219213 | 2010. augusztus 23. 15:29 | ||||||||||||||||
Nem csoda, hogy nem találtál rá referenciát, mivel az ellenség vonalai mögé ledobott ejtőernyősöket sosem kísérték tankokkal, maximum, ha hozzá csapódtak egy másik alakulathoz a harcok után, vagy ha zsákmányoltak valamit az ellenségtől. Én arra gondoltam, hogy egy előző csata közben kilőtt harckocsi mellet bújhatnának meg. Tiv | |||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 219212 | 2010. augusztus 23. 13:51 | ||||||||||||||||
Teljesen mindegy. Az alacsony nyomású 7-8 barig jó, a nagynyomású meg 20-ig. A te kompresszorod 4-nél többet akkor se tud ha korbáccsal vered. c[ ] | |||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 219211 | 2010. augusztus 23. 13:49 | ||||||||||||||||
Erre céloztam én is, csak nem volt hangulatom részletezni:) | |||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 219210 | 2010. augusztus 23. 13:04 | ||||||||||||||||
Szia, A Concorde esetében nincs értelme a panelekkel foglalkozni, több okból sem: - ha 1/144-es, akkor különben sem látszana... gondold el: a valóságban 2 mm-es rés 1/144-ben 0.014 mm lenne! :) - az utasgépeket általában tisztán tartják, nem ül meg a kosz a panel osztásokban. - max. a kormányfelületek hézagait emeld ki, azok eléggé nagyok ahhoz, hogy érdemes legyen foglalkozni vele. - az is lehet, hogy a Concorde-nál tényleg eltömíteték a panelosztásokat... :))) | |||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 219209 | 2010. augusztus 23. 12:39 | ||||||||||||||||
Aztán ne felejtsd el feketével kihúzgálni őket, elvégre egy utasszállítóról van szó, amit hihetetlenül retkes, szutykos, mocskos közegben tároltak és a műszakiak is csak akkor látták amikor először a gyárban összeszerelték... | |||||||||||||||||||
IvanG | Adatlap | 219208 | 2010. augusztus 23. 12:25 | ||||||||||||||||
Azért kössz! Egyébként abban segíthetnél, hogy mennyire kell komolyan venni ezt a panelezést, mert ha jó közel megyek egy géphez, 20 cm-enként vannak kisebb szegecselt panelek. Más az ami látszik távolabbról. Restaurálásról készült fotósorozaton láttam, h sok szegecset, csavart le is gittelnek. Na ezért kellene a paneltérkép, h el tudjam dönteni hová is kárcolják vonalkákat. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 219207 | 2010. augusztus 23. 08:23 | ||||||||||||||||
ritka madár... Én nem tudok segíteni, de más hátha :( | |||||||||||||||||||
IvanG | Adatlap | 219206 | 2010. augusztus 23. 08:14 | ||||||||||||||||
Concorde-hoz. Nem a korai típusokhoz, hanem pl. a: G-BOAD-hoz. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 219205 | 2010. augusztus 23. 07:50 | ||||||||||||||||
Konkrétan milyen típushoz keresel? | |||||||||||||||||||
IvanG | Adatlap | 219204 | 2010. augusztus 23. 01:54 | ||||||||||||||||
Légyszi, írjátok meg, milyen oldalakon lehet találni paneltérképeket! Köszi szépen! | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 219203 | 2010. augusztus 23. 00:22 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Kaptam ajándékba egy Dragon 1/700 Bismark-ot. Eredetileg lehet hozzá rendelni Eduard maratást. Kérdés hogy honnan a legolcsóbb? Ill hol nincs szállítási költség vagy vmi. Köszönöm | |||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 219202 | 2010. augusztus 22. 22:13 | ||||||||||||||||
Sziasztok, LA-5 FN orosz vadász kabinjáról keresek részletfotókat, részletrajzokat, beazonosítható színekkel. Minden forrás érdekel! uxux@vipmail.hu Köszi: Lorco | |||||||||||||||||||
proo0 | Adatlap | 219201 | 2010. augusztus 22. 21:48 | ||||||||||||||||
sziasztok volt páncélos-szürke bmw r 75-ös? | |||||||||||||||||||
step | Adatlap | 219200 | 2010. augusztus 22. 21:09 | ||||||||||||||||
igen gondoltam én is arra, hogy az ejtőernyősöket egy stug kísérje. De erre nem találtam információt, sőt arra sem hogy egyáltalán milyen tank is kísérhette volna őket. | |||||||||||||||||||
sbbalint | Adatlap | 219199 | 2010. augusztus 22. 20:53 | ||||||||||||||||
Helló! Most értem haza Zalaegerszegről, a Wolfpack-ról. Jól felpakoltam makettekből, köztük van még egy igazi matuzsálem is, egy a '70-es években gyártott csehszlovák makett, egy Avia CS-199. De igazából bajom nem a kis régiséggel van, hanem a KV "Big" Turret-tel, amiben két lehetőséget kínál a lánctalpra: gumi és műanyag lánctalp. Arra lennék kíváncsi, hogy ki mit javasol, mert én eddig csak gumilánctalppal dolgoztam, és nem tudom melyiket lehet jobban megcsinálni. A makett különben 1:35-ös, Trumpeter. (ez lesz az első ilyen márkájú modellem) A válaszaitokat előre köszönöm! | |||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 219198 | 2010. augusztus 22. 20:35 | ||||||||||||||||
Szia! Erről a figura készletről van egy rövid leírás az armoraman, ahol leírják az ejtőernyős osztag történetét is, ajánlom hogy olvasd el. Röviden: 1943-ban lettek ledobva Szicília területén, hogy megakadályozzák, lassítsák a szövetségesek partra szállását, előre nyomulását. Nézz utána szerintem, hogy milyen harcjárművek fordultak ott elő akkoriban, én egy kilőtt stuggal tudnám elképzelni őket. Tiv | |||||||||||||||||||
bradley01 | Adatlap | 219196 | 2010. augusztus 22. 19:25 | ||||||||||||||||
Kétfajta levegőkábel van:kis nyomású és nagy nyomású. Azt szeretném megkérdezni tőletek kedves makettezők mikor melyiket kell használni?Nekem csak egy fajta van itthon nagy nyomásu 3m hosszú textilbevonatú. Szóval számít valamit hogy az ember milyet használ van erre valamilyen szabály?Köszi! | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 219195 | 2010. augusztus 22. 17:56 | ||||||||||||||||
Előtte hívd fel őket mert amikor nekem kellett onnan gunze 5 színből 3 nem volt. | |||||||||||||||||||
Mortyi | Adatlap | 219194 | 2010. augusztus 22. 17:39 | ||||||||||||||||
vrauko! Ez így jól hangzik de azért azt add hozzá amiért ezt valaki összerakja neked mert azért szerintem nem minden makettező rendelkezik hozzá elég tudással és szerszámmal hogy ezt a kettőt összehozza. Az én kompimon csak a szerelés 10 ezer volt igaz mindent összeraktak , beszabtak amit kellett :) De mondjuk barkács embereknek biztosan egy jó lehetőség lehet, valaki pedig a napokban pont árult egy kis iwata kompit itt a fórumon :) | |||||||||||||||||||
step | Adatlap | 219193 | 2010. augusztus 22. 16:22 | ||||||||||||||||
segítséget kérnék, kaptam a következő makett figurát. Fallschirmjager Regiment 3 (Sicily 1943) Diorámát szeretnék. De nem jut eszembe semmi. Bár nem is biztos hogy illik hozzá valami is. | |||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 219190 | 2010. augusztus 22. 15:21 | ||||||||||||||||
Én úgy jártam evvel a tartály-kompresszor dologgal, hogy elébb vettem egy tartálytalan kompresszort, mer' arra volt pénzem. Hát nem nagyon tetszett. Autót-bringát felfúni véle jó, félévenkénti számítógép-ház kifúvást is remekül elvégzi, de retuspisztolyhoz én nem tudtam elég finoman kezelni. Kértem itten valamely fórumon árajánlatot valamely szakembertől tartályra. Térgyem kalácsa is megroggyant a 30000 Ft feletti ajánlatra (csak a tartály+egy páracsapda), így lemondtam róla, és protkómhoz vertem a garast, hogy vehessek egy komplett tartályos kompit, ami meg is lett, kicsiny, 6 literes tartálya van, épp amilyen kell, szépen működik. Mikor ebbe beinvesztáltam ama 30-valahány ezer forintokat, amit egyébként csak a tartályra kifizet(het)tem volna, igen örültem, de csak míg nem láttam, hogy a baumakszban időközben megjelent KÜLÖN TARTÁLY, TARTÁLY NÉLKÜLI KOMPIKHOZ! 14000 Ft-okér' kínálják, rajta szépen két külön manóméter, csalatkozás ki-be, ahogy kell. Tanulság: a rendszert nem lehet legyőzni, de akinek már van tartályatlan kompija, és most rágódik azon mitévő legyék, talán érdemes ezt beszerezni. | |||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 219189 | 2010. augusztus 22. 14:37 | ||||||||||||||||
Szerintem a Replicában találsz! | |||||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 219188 | 2010. augusztus 22. 14:10 | ||||||||||||||||
Sziasztok, Villámkérdés: Hol lehet Pesten H-11-es Gunzét beszerezni? Lurdyban van esetleg? Köszi@Üdv: Szemi | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 219187 | 2010. augusztus 22. 13:56 | ||||||||||||||||
Én nem találkoztam még rossz lakkal. Hallottam már olyat akinek a revell enamet lakkja nem száradt meg volt olyan akinek a régi fémdobozos Humbrol enamel lakkja maradt ragacsos. Jómagam revell enamel és humbrol akril lakkokat használok/használtam és egyikkel sem volt semmi gond. Leszámítva hogy a humbrol úgy be volt sűrűsödve mint a... Ha megfogadsz egy tanácsot lakknál ne használj alternatív hígítókat hanem mindig a gyártó eredetiét. Akrilnál meg vagy retardert tartalmazó akril hígítóval vagy vízzel de akkor magad cseppentsd bele a retardert hogy legyen ideje szétterülni | |||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 219186 | 2010. augusztus 22. 13:55 | ||||||||||||||||
Szia! Én a tartályost is úgy használom, hogy egy kb. 30 cm átmérőjű ventilátorral nyomatom rá a levegőt. Egyszer véletlenül elfelejtettem és bizony elég jól felmelegedett, holott csak lakkoztam, tehát nem pepecs munka volt aprólékos festéssel, meg festék cserékkel. Lakknak én jó szívvel ajánlom a Gunze akril lakkjait, természetesen saját hígítójával kizárólag, mert abban van retarder is. A minap kipróbáltam, még picit prüszkölő pisztollyal fújva - dűzni tömítésnek annyi - is 24 óra után szépen kisímult a felülete. Persze én - akárcsak a festékeket - túlhígítom, és több, halvány rétegben fújom. | |||||||||||||||||||
bradley01 | Adatlap | 219185 | 2010. augusztus 22. 13:39 | ||||||||||||||||
Még ha matt lakkot ajánlani tudnátok az nagyon jó lenne mert erről se sokat tudok a lakkokat is úgyanúgy kell higítani mint a festékeket,Azt is is rjátok meg hogy mivel lehet higítani mert gondolom a gyári állapotban nem fúlyható ki a lakk sem. Válaszokat tanácsokat előre is köszi mindenkinek! | |||||||||||||||||||
bradley01 | Adatlap | 219184 | 2010. augusztus 22. 11:35 | ||||||||||||||||
Igen tényleg így van nagyon sok érvet illetve ellenérvet lehet felsorolni egy szórópisztoly mellet mindegyinek vannak előnyei hátrányai is egyaránt! köszönöm szépen a hasznos tanácsokat! | |||||||||||||||||||
gaborka | Adatlap | 219183 | 2010. augusztus 22. 10:59 | ||||||||||||||||
A BD-134-est illetően... hát ez attól függ, hogy dolgozol, én eléggé hajánál előrángatott érvnek érzem ezt. A BD-130 tartályától mikor nem láttad, mit festesz? Te tudod. A kompresszor kapcsán, a tartály nélkülivel (a Chromax az AS-18 megfelelője) is egy jó darabig elboldogulsz, ha nem járatod halálra és vigyázol rá, nem lesz semmi bajod vele. Hosszabb távon jobb a tartályos, de csak azért mert "azt hallottad" ne ruházz be. Az átalakítást nem javaslom, inkább add el az AS-18-ast, spórolj hozzá egy kis pénzt és vegyél egy AS-186-ot. Az AS-18 (csakúgy mint a 186-os) egyébként egy megbízható, szolid és csendes kompresszor. c[ ] | |||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 219182 | 2010. augusztus 22. 09:42 | ||||||||||||||||
Naazér... :)) Épp most néztem utána, hogy az An-26-os is 33x40 centi. :) | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 219181 | 2010. augusztus 22. 09:40 | ||||||||||||||||
sőt 45x55 centi :D | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 219180 | 2010. augusztus 22. 09:38 | ||||||||||||||||
Köszönöm a választ! 1x majd lehet lesz ebből egy 1/72-es dioráma :) Csak előbb megkérdeztem hogy van-e realitása. Mondjuk 1/72-ben a c160 kb 40x40centis helyet foglal ami kicsit sok. | |||||||||||||||||||
bradley01 | Adatlap | 219179 | 2010. augusztus 22. 08:49 | ||||||||||||||||
Egyébként tankos_srac láttam az adatlapodon a diorámákat nagy jók nagyon teszenek! igazi profi munka gratulálok hozzá!Én csak álmodozom hogy ilyen szintre jussak valamikor! Akompresszorra viszatérve amint eljutok egy bizonyos szintre persze én is kicsrélem majd egy tartályosra ha az anyagiak is megengedik! addig meg "elcsettegek" ezzel! | |||||||||||||||||||
bradley01 | Adatlap | 219178 | 2010. augusztus 22. 08:36 | ||||||||||||||||
Hali tankos_srac ez a tipus leégés elleni védelemmel van ellátva tehát egy bizonyos hőfok elérésénél magától megáll a kicsike!Amúgy egyszer emlékszem bár nem pontossan, de mikor először használtam jóval több ideig ment mit 30 perc(igaz hogy télen nyitott ablak melett mikor jó hideg volt kinn na meg bent is) de gondolom (A nick nevedből hogy harcjárműves vagy)te is tankokat építgetsz én is tankokat kedvelem 1:35 méretben nekem ehez lesz használva ebbe a méretarányba 30 perc alatt csak el lehet végezni az alapozást, alapszinre fúlyást termintázást stb pesze mindegyiket külön munkafázisként! | |||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 219177 | 2010. augusztus 21. 22:21 | ||||||||||||||||
Hali! A tartály nélküli kompresszor legnagyobb baja a folyamatos üzem,kb. 30 alatt túlmelegedhet, leéghet. Ez ugyebár időben korlátozza a munkát, ami nem szerencsés. Rettenetesen hangos. Tartálynak van, aki üres poroltós palackot használ, de pneumatikai szakboltban szerintem mindent megkapsz. Ha nem értesz hozzá, szakemberrel csináltasd, mert megráz az áram/ leég/ felrobban :-D stb. Én is tartály nélküli kompit (Kager) használok tízen pár éve, azért el lehet pendülni azzal is, a konkrét kínai típust nem ismerem, de ha stabilan lead 1-2 bar közti levegőt 30 percen át leégés nélkül, akkor azért valamire csak jó. Nem? Jó makettezést! Ts ui:: Persze én is nyomban lecserélem tartályosra, mint tehetem. :-D | |||||||||||||||||||
Miller | Adatlap | 219176 | 2010. augusztus 21. 21:58 | ||||||||||||||||
Emese körömlakklemosóról beszéltem. | |||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 219175 | 2010. augusztus 21. 20:55 | ||||||||||||||||
Sziasztok A C-160 Transallal szerintem biztos szoktak járműveket szállítani. A láncos eszközökhöz kicsi azonban terepjárókat és kisebb méretű/súlyú teherautókat és egyéb járműveket biztos, hogy szállítanak. A mi Ancsáinkba 2 UAZ fér be, az meg azért jóval nagyobb. Ja és használják Afrikában, Afganisztánban stb kiépítetlen repterekről... üdv Zoli | |||||||||||||||||||
bradley01 | Adatlap | 219174 | 2010. augusztus 21. 20:29 | ||||||||||||||||
Lehet az én kérdésem se teljesen ide illő de mégis szeretném felteni nektek nem rég keztem el ujra ezt a nagyszerű hobbyt a mekettezést és olvasgatom a fórumokat ,hozzászolásokat és olvastam hogy a Chromax kis pluto kompreszora alkalmatlan modellezéshez mert nem tartályos nekem is ilyen van igaz nem sokat használtam még egy két régi makettet festegettem vele gyakorlásként fúlytam vele terpmintát igaz nem olyan lett mint vártam (de őszintén melyik makettezőnek sikerül elsőre?) na meg a BD130 asomal ugye Szóval akkor két kérdésem lenne hozzátok kedves makettezők: 1 menyire igaz hogy alkalmatlan a plutó ilyen célú felhasználásra 2 olvastam hogy tartályal talán igen hogyan lehet rá tartálytályt szerelni és a hozávaló cuccokat hol lehet beszerezni?(És talán még anyit hogy egy ilyen magamfajta kezdő embeke elvégezheti e otthon a szerelésr vagy inkább szakemberre kell bízni?)Válaszotokat ,segítségeteket előre is nagyon köszi! | |||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 219173 | 2010. augusztus 21. 20:09 | ||||||||||||||||
Teljesen ide nem illő kérdés de nem tudom hova tegyem fel. A C-160 Transall képes-e/szokott-e/tud-e járműveket szállítani? Lánctalpas/kerekes? Csak kis dzsippek vagy teherautó is esetleg? Köszönöm | |||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 219172 | 2010. augusztus 21. 18:53 | ||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |