/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
Tyimosenko 219478 2010. szeptember 20. 22:34
Válasz erre
Hello tankos srác,

Igen, kösz az ötletet, de épp ezt a húzottszálazást szeretném megúszni valahogy. :)
Igazából öntőcsonkról leválasztáskor esett sérüléseket szeretnék eltűntetni, amire nem jó a húzottszál, meg a tömítő is kevés. Legalábbis ennek apropóján kezdtem elgondolkodni azon, hogy jó lenne egy ilyen gittelő anyag ami alkalmas nagyobb rések eltűntetésére.
tankos_srac 219477 2010. szeptember 20. 22:27
Válasz erre
Nem tudom pontosan mire gondolsz, de húzott szál, műanyag darabka beragasztásával és szintbe csiszolásával is lehet nagyobb hézagokat tömíteni.
Tyimosenko 219476 2010. szeptember 20. 22:21
Válasz erre
Sziasztok!

Tudnátok mondani egy olyan anyagot - ha létezik - amivel olyan réseket, sérüléseket lehet maketten tartósan, beszívódásmentesen "gittelni" amikhez már kevés a tömítőpaszta?
Előre is köszönom!
üdv.
juge75 219474 2010. szeptember 20. 17:32
Válasz erre
juge75 219473 2010. szeptember 20. 17:27
Válasz erre
Na ez egy óriási duma, Angliában például kapható, pedig azt is tenger (óceán) választja el az USA-tól.
cgi.ebay.com/Blacken-It-Blackens-Metals-4fl-oz-Bottle-NEW-/110586931947

Van egy helyettesítő termék, ami kapható nálunk is, de nem találom a linket, talán otthon van...
Órások, fegyveresek használják.
BÉPÉ 219472 2010. szeptember 20. 13:50
Válasz erre
Szia juge75!
Ha van konkrét infód arról, hogy Európában honnan lehetne beszerezni Blacken-It folyadékot, nagyon megköszönném. Ugyanis az USA-ban gyártják, de törvényi tiltás miatt csak szárazföldi postázást vállalnak. Egész pontosan az e-mailban feltett kérdésemre azt válaszolták, hogy tengeren túlra - bármennyire is szeretnének - nem szállíthatnak.
Előre is kösz a válaszért.
Üdv: Budai Péter
bmiki 219471 2010. szeptember 20. 13:36
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a lánctalp tisztításra - festésre adott válaszokat.
Így már könnyebben boldogulok. :)

Üdv:
Miki.
juge75 219470 2010. szeptember 20. 10:53
Válasz erre
Igaz, angolul, de mellékelik a megoldást is a lánchoz.
Szappanos vagy mosogató szeres vízbe teszed és fog kefével finoman lemosod.
Mivel puha fém ötvözet, mattul a levegőn, ez természetes.
Van egy drága és egy olcsó megoldás a színezésére.
A drágábbik: Blacken-It, Weather-It folyadék.
Ebbe zsírtalanítva bele kell tenni a láncot, benne hagyni egy ideig.
Típustól függően rozsdásítja vagy feketíti a fémet.
Az olcsóbbik: Fogod a lánctalpat (mosás után), kiteríted vagy fel akasztod, szóró pisztolyba festék, lefújod a kívánt színre mindkét oldalon, majd erre tudsz rozsdát, sarat, fémszínt is fel vinni, de vissza is kaparhatod, csiszolhatod fémig, mint az igazit, esetleg grafit ceruzával is ki húzhatod az éleket.
Kutyafülû 219469 2010. szeptember 20. 10:35
Válasz erre
Köszi filpit!
Tegnap gondoltam egy merészet és lefújtam a Revell 1-es számú átlátszó enamel-jével. A fehér köd eltűnt, most csillog, mint Salamon töke...:) De legalább próbálkozhatok újra a matt-tal:) Sokat szívok ezzel a MIG-gel (amúgy nosztalgiából építem, KP kit), lehet, hogy a végén nem mattítom, hanem kis táblát teszek elé: MIG-21 MF az esőben.:)
gaborka 219468 2010. szeptember 20. 09:07
Válasz erre
Lehet zsírtalanítani alkohollal, den.szesszel, benzinnel, hígítóval stb. Alapozni nem okvetlenül muszáj, de lefújhatod surfacerrel vagy pl. Tamiya alapozóval. A Tamiyának és a Gunzének is van Metal Primer nevű terméke (fémalapozó). Ezeket még nem használtam, inkább azt gyanítom hogy fémmaratásokra találták ki (javítsatok ki ha nem így van).

c[ ]
X INKVIZÍTOR X 219467 2010. szeptember 19. 22:54
Válasz erre
denaturált szesszel, vagy gyógyszetári tiszta alkohollal, miután összeállítottad, egy vastag ecsettel többször ecseteld át alul-felül-oldalt.
ÉN nem szoktam alapozni, sterintem enamel festék alá nem kell, az ugyanis zománcfesték, ergo alapos zsírtalanítás után fém, üveg, műanyag felületre közvetlenül felhordható / na ezé megin lehet megköveznek, de szerintem a makettezés szabályai nincsenek kőbe vésve, és nem kell mindig újra feltalálni a kereket .) /
ha fémszínnel akarod festeni-fújni, mehet rá egy-két réteg sötétszürke, aztán arra 3 vékony réteg lánctalpszín, arra meg a koszolás...
mondjuk efféle tanácsok kérésénél vehetnétek a fáradtságot, hogy odaírjátok, MIT használtok / szórópisztoly ? ecset? / és MIVEL ? / akril ? enamel? /

ez kissé hasonlit arra a sztorira, amikor bemennek ifjú titánok a body shopba, és nekiszegezik az eladónak a könyörtelen kérdést : ha egy dobozzal veszek ebből a tömegnövelőből, mennyit fejlődök ? sorry az offért...de félinformációkból nehéz ám megmondani a frankót.
gaborka 219466 2010. szeptember 19. 17:41
Válasz erre
Hát gondolom ez is olyan mint a filctoll... ha régi beszárad. Az is lehet hogy a hegye ami egy nagyon vékony cső beszárad. Esetleg érdemes bemártani alkoholba, hátha kioldja... tönkretenni nem fogod.

c[ ]
bmiki 219465 2010. szeptember 19. 17:06
Válasz erre
Sziasztok!

A Friul lánctalp festésével kapcsolatban kéne tanács mivel még nem festettem ilyet.
Mivel, hogyan lehet zsírtalanítani festés előtt? Kell e alapozni és ha igen mivel?
Köszi, Miki.
Jakesz 219464 2010. szeptember 19. 16:33
Válasz erre
G-cart!
Megvan ez a szám,és most,hogy figyelmeztetsz rá meg is nézem.Nagyon köszönöm neked a segítségedet.Azért még várok jelzéseket.
filpit 219463 2010. szeptember 19. 16:25
Válasz erre
Vissza térve a tollakra ...
Kettő tollat (copic 0,02) vettem egy időbe s mindkettő kb egyformán volt használva ( fél óra )
Egyik bírja a másik meg nem ? hummm
Már azon is gondolkodtam , hogy használtan jutottam az egyikhez. :) Gondolom nem ez lenne az első eset ?
filpit 219462 2010. szeptember 19. 16:20
Válasz erre
Szia Kutyafülü!
Elképzelhető , hogy vastag lett a lakkréteg és ezért a fehér kicsapódás.
Egyszer Én is jártam így a Model Master matt lakkjával . Próbáld csak ködölni a felületet , hátha sikerrel jársz
Üdv Filpit
G-cart 219461 2010. szeptember 19. 16:00
Válasz erre
Szia Jakesz!
Vedd meg a most még aktuális Pro Modell-t! Ez a makett is benne van Tóth Gábor előadásában,
Üdv: G'
Kutyafülû 219460 2010. szeptember 19. 15:41
Válasz erre
Sziasztok!
Segítséget és tanácsot szeretnék kérni Tőletek!
Botor módon lefújtam Mr.Hobby akril matt lakkal egy Humbrol és Revell enamel festékkel festett makettet. A lakkot most próbáltam ki először, eddig Humbrol szintetikus bázisú matt lakkot használtam. A probléma, hogy a lakk száradása után a felület foltokban kifehéredett, elég heterogén lett. Nem tudom, ez a lakk és az alatta lévő festékek különböző oldószere miatt van-e, vagy a lakk simán ilyen. Spray-ről van szó és előírás-szerűen használtam. Próbáltam a fehér ködöt 9 mikronos vízpapírral csiszolni, hátha lejön, de nem. Viszont vizesen szépen eltűnik, ezért arra gondoltam, hátha fényes lakkal lefújva megoldható a probléma. Szerintetek? Ráfújhatok szintetikus oldószers lakkot akril lakkra?
Köszönöm a segítséget!
Jakesz 219459 2010. szeptember 19. 14:35
Válasz erre
marderev_02
marderev_02

Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy valaki megépítette-e már a Revell SPz Marder 1A3 -as készletét.Érdekelnének a tapasztalatai,érdemes e megvenni,milyen a minősége.
A mellékelt képen lévő makettról lenne szó.
Előre is köszönöm!
gaborka 219458 2010. szeptember 19. 12:03
Válasz erre
Igen fényes lakkon kiválóan működnek (nekem Gundam Marker van meg Copic 0,02-es). Pedig én is már majdnem kihajítottam őket.

c[ ]
Freddy 219457 2010. szeptember 19. 10:47
Válasz erre
Nem az a baj, hogy porózus felületen, illetve még teljesen meg nem száradt részeken ,,írsz" vele? Alkoholos filccel tapasztaltam olyat, hogy a hegy összeszedi a festékdarabkákat, és eltömődik.
Próbáld ki fullra megszáradt fényes felületen.
Freddy 219456 2010. szeptember 19. 10:46
Válasz erre
Én felrakom a járműre, egymáshoz igen, de a görgőkhöz nem odaragasztva úgy, hogy két darabban leszedhető legyen. Ha megszárad, a két darabot éleszedem, kifestem, kifestem a görgőket is, aztán felragasztom.
Ufi 219455 2010. szeptember 19. 09:49
Válasz erre
Sziasztok!
Én is pont úgy jártam mint filpit egymás után mondanak fel a panellező tollaim, pedig vigyázva portalanított részekre használom mindig a hegyével lefele teszem el őket.Mégsem akarnak rendesen fogni, pedig nem gagyi tollak.Valaki tud valami megoldást, vagy trükköt erre?
Köszi!
unicellular 219454 2010. szeptember 19. 08:52
Válasz erre
Én is majdnem úgy csinálom, mint vlevi, csak én festetlenül rakom össze és később egyben leszedem, majd festem.
vlevi 219453 2010. szeptember 19. 08:44
Válasz erre
Egyértelműen még felrakás előtt.
Nálam az vált be, hogy gyurmából gyúrok egy hosszú csíkot, erre feltapasztom a lánctalpszemeket egymás után, de úgy, hogy egy kis hézag legyen közöttük. Így festem le, rozsdabarna, acél, stb. színekkel. Aztán megfordítom, ugyanígy.
Ekkor ragasztom össze, mégpedig úgy, hogy egymás mögé rakom, összepasszintom őke, és 1-1 csepp ragasztót pöttyintek a szemek közé. Természetesen a belső oldalra. Kb. fél óra várás után már fog annyit a ragasztó, hogy egybentartsa a szemeket, de még kicsit rugalmas, és rá lehet hajlítani a görgőkre.
Ezen a videón 5:50 körül látható a művelet. www.youtube.com/watch
BalEee 219452 2010. szeptember 19. 00:07
Válasz erre
Sziasztok!
Szemenkénti lánctalpat ti hogy szoktatok festeni? Először összerakjátok és felrakjátok a görgőkre aztán ott festitek ki? Valaki leírná hogy is kéne csinálni?
Köszönöm
filpit 219451 2010. szeptember 18. 16:37
Válasz erre
Üdv mindenkinek !
Nemrég vettem egy panelező tollat , s fél óra használat után beszáradt.
Tudnátok segíteni abban ,hogy hogyan lehetne életet lehelni bele.Anyag szerintem van benne , azt hiszem a rost része vacakol.
Előre is köszönöm.
Filpit
Lorco 219448 2010. szeptember 18. 13:55
Válasz erre
sanyi 219447 2010. szeptember 18. 13:27
Válasz erre
Sziasztok!
Ha valakinek megvan a Revell 1:72-es F-4U5 készlete:
www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Reviews/usaaf/f4u-5.htm
kérem az összeállításiról készítsen pár fotót és küldje el a következő címre:
d.nash@freemail.hu.
Ha a neten valaki ráakad úgy is jó, de nekem eddig nincs sikerem...
Köszi!
Üdv
Sanyi
Lorco 219446 2010. szeptember 18. 12:35
Válasz erre
Segítségeteket kérem: az SBS Model 1:48-as Bf-109 E gyanta kabinja beleapplikálható az Academy BF-109 E-3 Heinz Bar 1:48-as készletébe? Kis farigcsa nem baj...
geriatis 219445 2010. szeptember 17. 23:05
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm szépen a jó tanácsokat!:)
Köszönöm, hogy segítetek!
Tudom, nekem is alap kérdéseim vannak, mitől 1-2en "falra másznak", de elnézésüket kérném..
Másrészt, nem fényezés,DE JÓ ENNEK AZ OLDALNAK,KLUBNAK RÉSZE LENNI,MERT ITT VAN AZ EMBEREKNEK SEGÍTENI AKARÁSA, SZÁNDÉKA!AMI A MAI VILÁGBAN SAJNOS RITKASÁGBA MEGY..
Itt nyugodtan lehet kérdezni, mert biztos van, lesz segítség!
Köszönöm mindenkinek a segítséget, tanácsokat!
Remélem, én is eljutok erre a szintre majd..Sokat kell gyakorolnom, tapasztalnom..
Üdv mindenkinek!
Attila
gaborka 219444 2010. szeptember 17. 20:06
Válasz erre
Az acetonmentes körömlakklemosó dobozát először meg kell nézni - ne használjunk olyat ami MEK-et vagy xilolt tartalmaz.

c[ ]
sztriki 219443 2010. szeptember 17. 12:19
Válasz erre
sziti lefolyótisztítót lehet venni szinte minden háztartási boltban, oldd fel vízben, abba áztasd be a makettet, csodásan leszedi a festéket, és a műanyagot nem bántja. hígítóval ne ugorj neki, mert könnyen megmarhatja, még a lakkbenzin is. stukker tisztítására kiváló még az acetonmentes körömlakk lemosó (emese, stb, caola viszont nem jó).
geriatis 219442 2010. szeptember 16. 17:28
Válasz erre
Baboon

A pisztoly Straus air brush.../Gyakorolni, kezdeni vettem/
Ma próbáltam hígabb festékkel...Alacsonyabb nyomáson simán kijött, fújta...Kb 1,5-2 bár körül lehetett...
Szerintem a higítással volt probléma.../ Legelábbis bízom benne/...
Pisztolyt kimostam, áztattam lakkbenzinben/nitróm nincs most/.
Elméletileg megy, fúj..Csak még a makettről nem szedtem le a festéket...
Mivel lenne a legjobb?Olvastam a lefolyó tisztítós dolgot...
Vagy leviszi a lakkbenzin is egy idő után?
Vízpapírral nincs kedvem csiszolgatni most...
A tömítés elm. rendben van.Kb 20 alkalommal használhattam.
Baboon 219441 2010. szeptember 16. 17:17
Válasz erre
Ja még vmi ahhoz hogy csak 3 baron tudtad kifújni.
Nekem akkor kellett nyomást növelnem a működtetéshez mikor a dűzni tömítés haldoklott.
Egyáltalán milyen pisztolyod van?
gaborka 219440 2010. szeptember 16. 13:46
Válasz erre
A pisztolyban akkor is maradnak lerakódások, ha egyébként lelkiismeretesen takarítod. Áztasd csak be vagy másfél órára lefolyótisztítóba, majd meglátod.
Egyébként a Revell zománcfestéket kiválóan ki tudod takarítani alkalmankénti nitrohígítós átfújással (nem áztatással).
Szűrő/ülepítőt pl. az airforceairbrush pont hu-n találsz, kb 5000 forint. A neve AFR-2000. A hobbikompresszorokat gyárilag is ezekkel szerelik. Ha nagyon igényes vagy, akkor Festo, Schneider, Atlas Copco stb. légtechnikai kereskedésben találsz ilyet, 2-3-szor ennyiért (ezek kiválóak, de makettezéshez "túl jók").

c[ ]
geriatis 219439 2010. szeptember 16. 10:16
Válasz erre
Köszönöm a választ, segítséget!

A pisztolyt minden fújás után fullra szétszedem, kitisztítom..
Lakkbenzin higítóval,mert revell enanamellel fújok..
De ettől előfordulhat, hogy nem voltam elég figyelmes a tisztításnál..
A nagy nyomást is elfogadom,mert csak azon tudtam kicsalni a festéket..
Szűrőt hol kaphatok ehhez a komprihoz, vagy bármilyen jó?
Ma leszedem valahogy a festéket, s nekifutok újra..

Ezer köszönönet a segítségért!

Üdv : Attila
gaborka 219438 2010. szeptember 16. 09:56
Válasz erre
A valószínű hibáid:
- nem volt rendesen kitisztítva a pisztoly (90% hogy így van)
- túl nagy nyomáson fújtál túl hosszú ideig, ezért melegedett a kompresszor
- esetleg sérült lehet a tű/fúvóka

Tény hogy az alsó tartályos pisztolyok elvben nagyobb nyomást igényelnek, de 3 bar makettfestékhez rengeteg. Próbálkozz 1,2-1,8 bar közt és időnként takarítsd ki nagyon alaposan (teljesen szétszedve nátronlúgos áztatással vagy ultrahanggal)a pisztolyt. Szűrő/ülepítő használata mindenképp javasolt (ez kb 5000 forint befektetés), főleg olyan tartály nélküli kompinál mint a Revell Starter (ami egyébként nem rossz).

c[ ]
lucky 219437 2010. szeptember 16. 09:48
Válasz erre
Szia!
Fültisztító szárából húzol egy vékony szálat.Ezt feldarabolod és áthúzod rajta a damil kéz szárát.
Így egy hurkot kapsz, ráadásul ott van a bandázs imitálása is.
A másik végén egy egyszerű csomó fele+ pillragacs.Ide is kerülhet a fültisztítóból.
Ákos 219436 2010. szeptember 16. 08:16
Válasz erre
Z63 árul rugalmas huzalozó cérnát, szerintem a te céljaidra is megfelelne.
Diablo 219435 2010. szeptember 16. 08:14
Válasz erre
Üdv!
Szeretnék segítséget kérni két harckocsi elkészítésében. Mivel gyufából építkezem, ahhoz, hogy elkészítsem őket, szükségem van egy négy nézetes rajzra (felülről, oldalról, szemből és hátulról). Az egyik jármű a csehszlovák gyártmányú ShKH vz. 77 (DANA). A másik gépezet egy Dél-afrikai Denel G6.
A segítségeteket előre is köszönöm.
páncélos 219434 2010. szeptember 16. 07:51
Válasz erre
Topi!

A Zrínyi kiadó gondozásában, a 70-es években megjelent egy sorozat, Haditechnika Fiataloknak címmel. Ebben a sorozatban megjelent a Felderítő Úszó Gépkocsi Modellje című rész, na abban megtalálod a rajzot, páncél dőlésszögeket is. Igaz elsősorban (mint a címéből is kiderül) fiataloknak készült, de szerintem kiindulásnak nem rossz.
Merre keresgélj?
Antikvárium és könyvtár, utóbbiból a Hadtörténeti Intézet könyvtárát javasolnám.
Vagy itt:

www.antikvarium.hu/ant/bongeszo.php
Baboon 219433 2010. szeptember 16. 07:30
Válasz erre
A problémádra a megoldás az alacsonyabb nyomás és a már sikeresen alkalmazott erősebb hígítás lesz. Nekem is van/volt alsótartályos BD-138-am és 1,5 bar bőven elég bármi kifújásához, akár kevesebb is.
A vizesedési problémát is valószínű csökkent.
Ha nem akkor:
Lehet páralecsapót venni kompira is és pisztolyra is.
Topi 219432 2010. szeptember 16. 03:15
Válasz erre
Szia!
Ezek nagyon jók, de csak fotók alapján elég nehéz a dolog!
Háromnézeti rajz alapján már méretezni is lehet.
Üdv: Topi
Jimbow 219431 2010. szeptember 15. 23:16
Válasz erre
Sziasztok!

Úgy döntöttem, blogot indítok kezdő makettezőknek.
Egyrészt, hogy tehermentesítsem a fórumot az alap kérdésektől, másrészt, mert élvezem.

Kövesse mindenki, aki még csak ismerkedik a hobbival, hamarosan harckocsit építünk!
Most még a pszichés alapozásnál tartok:) Aztán jönnek az alapvetőbb, később a középhaladó praktikák.

harcjarmumakettezes.blog.hu/

Üdv!
Jimbow 219430 2010. szeptember 15. 23:13
Válasz erre
geriatis 219429 2010. szeptember 15. 21:29
Válasz erre
Sziasztok!
Segítség, vagy tanácsra lenne szükségem...
Nemrég tértem át az ecsetről a pisztolyra..
Eddig nem volt úgy különösebben gondom vele..Levegő palackról fújtam..
De most vettem egy használt Revell starter komprit..És egy alsó tartályos Air brush pisztolyt..
És még nem jártam így : köpködte a festéket /pedig maxon ment (3bar)/,higítottam rajta, egy fokkal jobb lett.Ekkor viszont, mikor nekiálltam újra, alig akart fújni..
Ezen is túl jutottam akkor meg vízesedtünk, amit frankón köpött festék,víz,festék kombinációban/mivel nincs páralecsapója,gyűjtője vagy nem tudom, minek nevezik..
Szó, mi szó az autó kasztnim úgy néz ki, hogy szét vet az ideg, meg sírni tudnék..
Mit rontottam el, mire figyeljek, mit tanácsoltok?

Köszönöm!
Üdv : Attila
sbbalint 219428 2010. szeptember 15. 19:09
Válasz erre
Köszönöm a tippeket HUJBI-nak és doky3-nak. Nemrég láttam egy dokumentumfilmet is az esetről, amibe pont beleillik a HUJBI által ajánlott "életkép". Arra gondoltam, hogy jól néznének ki az éppen homokot szóró helikopterek, amik épp leszigetelik a 4-es blokk, még mindig lángoló romjait. Mégegyszer kösz!
Topi 219427 2010. szeptember 15. 18:50
Válasz erre
Hali!
Egy ismerősöm FUG jármű kasztnit szeretne építeni RC modellhez.
Ehhez kellene valami segítség, háromnézeti rajz, vagy egyéb segédanyag.
Köszi: Topi
gyorgyo 219426 2010. szeptember 15. 17:13
Válasz erre
Köszönöm Grande, ezeket nézegettem én is. Ez a "Siara" bámulatos hajót farikcsál, hihetetlen részletekkel.

A kötélzettel kapcsolatban engem annak gyakorlati megvalósítása érdekel, konkrétan milyen csomót érdemes kötni, amivel két sérölékeny rész között egyenes ki tudom húzni a kötélzetet. Csomó, ragasztás, egyéb megoldás?

Ha ebben a gyakorlati részében tudtok segíteni, azt megköszönném.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.