<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
sainz | Adatlap | 21816 | 2008. december 8. 13:36 | ![]() | |
Muzzy | Adatlap | 21815 | 2008. december 1. 15:12 | ![]() | |
Sziasztok! Keresem az Eduard Profipac 8065 sz. AIRACOBRAQ készletből a P-39Q-5-BE , A.P.Filatov, 30th GIAP, 273 GIAD, Poland 1944, 25 victory matricát! Muzzy | |||||
sainz | Adatlap | 21814 | 2008. november 22. 14:00 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 21813 | 2008. november 21. 21:26 | ![]() | |
Makettezõ | Adatlap | 21812 | 2008. november 21. 18:04 | ![]() | |
Szia sainz! Köszi szépen , hogy megosztottad velünk ezt az oldalt! Személyszerint pont erre volt szükségem dioráma ügyben. Üdv:Viktor | |||||
sainz | Adatlap | 21811 | 2008. november 21. 17:55 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21810 | 2008. november 16. 11:46 | ![]() | |
A forumon ahol találtam azt írták hogy 1946. Ezért mentettem el ezzel a címmel a fotót. | |||||
Vadász | Adatlap | 21809 | 2008. november 15. 21:44 | ![]() | |
Honnan tudod, hogy háború utáni? Egyébként P-63A Kingcobra Vadász | |||||
sainz | Adatlap | 21808 | 2008. november 15. 15:38 | ![]() | |
Hunyo | Adatlap | 21807 | 2008. november 13. 19:31 | ![]() | |
Szia migi! Nekem tetszik, mindig is vonzott a 21-es, és ez a változata is. Grat hozzá! Üdv:Hunyo | |||||
migi | Adatlap | 21806 | 2008. november 13. 18:54 | ![]() | |
Yeagger | Adatlap | 21805 | 2008. november 13. 12:14 | ![]() | |
Hali Migi! Persze Persze teljesen igazad van azért mondom, h sajna bontott gépből készült és szegénykét annyira szétkellett vágnom, hogy már nem volt szívem lemaratni a régi festéket. A feljavítóknál viszont volt lehetőség szépíteni:)) Köszi! | |||||
migi | Adatlap | 21804 | 2008. november 12. 19:10 | ![]() | |
A kabin nagyon tetszik csak ha megengeded a fémszinnel kötekednék egy picit ha megnézed erről a változatról készült képeket nem voltak igy lepusztulva ,szinte ragyogott a fém felülete . de amúgy szép lett gratula . | |||||
Yeagger | Adatlap | 21803 | 2008. november 11. 16:26 | ![]() | |
migi | Adatlap | 21802 | 2008. november 9. 12:26 | ![]() | |
migi | Adatlap | 21801 | 2008. november 2. 12:08 | ![]() | |
Szerintem egy OEZ törzs és a többi Academy ezt kéne össze épiteni . | |||||
sainz | Adatlap | 21800 | 2008. november 2. 10:26 | ![]() | |
Én tökfej meg nemrég potom pézé eladtam az OEZ-t, hogy majd Aca-t építek...:( | |||||
Monox | Adatlap | 21799 | 2008. november 2. 09:30 | ![]() | |
Csak a saját véleményemet írom akkor, amikor azt mondom, hogy a leginkább mérethelyes és leginkább az eredeti gépre hasonlító kitje az OEZ Lethorad-nak volt, bár vitathatalan, hogy nagyon sok munkába kerül mire valaki normális gépet rak ki belőle. Az Academi 1/48-as gépei felületileg nagyon szép kidolgozású, de a méretarányai és formavilága szerintem bántóan meg se közelíti azt, amiről mintázva lett. | |||||
Yeagger | Adatlap | 21798 | 2008. november 1. 19:35 | ![]() | |
Hali Migi! Oksa. Köszi. Addig gyönyörködöm a legkövérebb 21-esbe:)) | |||||
PETI | Adatlap | 21797 | 2008. november 1. 15:50 | ![]() | |
migi | Adatlap | 21796 | 2008. november 1. 14:49 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 21795 | 2008. november 1. 11:02 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21794 | 2008. november 1. 10:35 | ![]() | |
Szépen körbefotózva a "05-ös", valószínűleg gyári fotók, furcsa hogy Y Gordonnak nincs infója arról h mikor-hol? Viszont a homok-zöld "kék 15-ös"-re azt írja - MiG-21MT. Vajon külsőleg miből lehet ezt megállapítani ? | |||||
migi | Adatlap | 21793 | 2008. november 1. 10:13 | ![]() | |
Ennyit irnak öszvisz | |||||
sainz | Adatlap | 21792 | 2008. november 1. 09:44 | ![]() | |
migi! Van a könyvben(v újságban) info arról, hol készült ez a két SzMT fotó? Melyik ezred, mikor? | |||||
sainz | Adatlap | 21791 | 2008. november 1. 09:40 | ![]() | |
Pedig ez egy elég érdekes festésű SzMT. Nekem is van néhány kétoldalas - némelyiken még a szárny is látszik úgy ahogy - fotóm szovjet 21SzM,bis,UM, gondolkodtam is matricán. Az a baj hogy mind iskolaezrednél lett fotózva, így nem olyan izgalmas anyag mint pl. az NDK-ban, Lengyelországban vagy éppen Tökölön állomásozó "harci-ezredek". Azt kell mondjam még midig a Rumcájsz által készített tököli rajzok a legizgalmasabb, legautentikusabb infok ebben a témában. Szárny felülnézeti fotók pedig szerintem örülhetünk ha a gépek tíz százalékáról előkerülnek. Ez még nyugaton is ritkaság, pedig ott nem tiltották a fotózást. Nálunk még 1990 után sem készült sok felülnézeti fotó, holott sürgölődtek a gépek körül sokan, akik makettező szemmel(is) fotóztak... | |||||
flagon | Adatlap | 21790 | 2008. november 1. 09:06 | ![]() | |
migi | Adatlap | 21789 | 2008. november 1. 08:21 | ![]() | |
Ebben igazat adok neked Robi , én először ezt néztem ki , DE az egész szin összeálitás és a szárnyak fantázia lett volna , és inkább maradtam a szokott festésnél . | |||||
sainz | Adatlap | 21788 | 2008. október 31. 23:02 | ![]() | |
Rumcájsz! Sajnos a terepszínű szovjet MiG-21 matricák mindegyike egyetlen oldalnézeti fotón alapszik(szerintem). Nem csak az SzMT és nem csak a szovjet festésűek. Soha nem értettem miért nem képes egy matricagyártó azt "bevallani", hogy az általa rajzolt kamó kétharmada a fantázia szüleménye. Sokkal korrektebb lenne. És sokszor még azt az egyetlen fotót sem képesek pontosan lerajzolni.. Csak az utóbbi időben láttam néhány matricán, ahol odaírták h csak egyetlen oldalnézeti fotóval rendelkeztek a készítésekor. Tulajdonképpen nem járunk sokkal előrébb mint 20 évvel ezelőtt. Nem sok olyan fotó került elő szovjet 21-esről, ami alkalmas lenne egy tényleg pontos festés elkészítésére. Szóval bárki festhet bármit, nem nagyon köthetünk bele, mivel nincs fotóreferencia...:)) | |||||
migi | Adatlap | 21787 | 2008. október 31. 21:56 | ![]() | |
Szia Buza Sajna nem tudok irni neked a Mailer Deamond visszadobja levelemet , irjál erre a cimre .migi3@freemail.hu üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 21786 | 2008. október 31. 21:47 | ![]() | |
sainz igazad van, de éppen mivel"misztikus", kevés róla a használható fotóanyag, főleg a terepszin festésű példányok esete problémás /ezüstszinű gépet könnyebb festeni,nem kell róla többnézeti fotó, de az álcázófestésnél nagyon hiján vagyunk a használható fotóknak/ üdv R._52 | |||||
sainz | Adatlap | 21785 | 2008. október 31. 21:05 | ![]() | |
migi ! Gratula ! Végre valaki SzMT-t is mer építeni. Többnyire mindenki csak kerülgeti mint a forró kását, pedig a legmisztikusabb 21-es változat. | |||||
buza | Adatlap | 21784 | 2008. október 31. 20:25 | ![]() | |
Szia Migi! Magánban írnék, csak dobj egy üres mélt a buzasg@chello.hu-ra. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 21783 | 2008. október 31. 20:11 | ![]() | |
Szia Lehet róla szó , mert úgyis tervezem egy másik F-13 as épitését is csak még be kell szereznem , és akkor dokumentálom a makettek oldalán . Addig kérlek érd be a most készülő SMT gép képeivel . | |||||
Muzzy | Adatlap | 21782 | 2008. október 31. 16:55 | ![]() | |
Szia Tóth Gábor! Nemrég volt egy kis eszmecsere Kozsedub gépeiről ebben a topikban. Ha jól tudom, a fehér gép a 45 augusztus 18-i légiparádéra készült. A svancon kék sáv, a mototrburkolatra nem emlékszem. A rossz idő miatt a légiparádé elmaradt, 45 augusztus 18-án látott napvilágot, hogy Kozsedub is megkapta a 3. Szovjetunió Hőse kitüntetést. Ebből adódón szerintem csak 2 HSU jelvény volt rajta és 62 győzelmi csilag mindkét oldalon. Muzzy | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 21781 | 2008. október 31. 14:44 | ![]() | |
Hali! Az új Aranysasban megjelent egy cikk Lavocskinokról. A vége felé van egy profilrajz Kozsedub utolsó gépeként egy fehér La-7-esről. Van erről valakinek bővebb infója? Érdekelne, mert eddig csak a szabvány szürke festést láttam makettben, és szívesen megcsinálnám ilyenre a Gavia La-7-et. Megjelent ilyen - hitelt érdemlő - matrica 1:48-ban? Üdv, Tóth Gábor | |||||
Yeagger | Adatlap | 21780 | 2008. október 31. 10:29 | ![]() | |
Hali Migi! Nem tudnál valami kis "ismrtetőt" adni erről az eljárásról. Nem egy makettező szakkörre gondoltam:) de érdekelne, hogy műgyantával vagy mivel oldottad meg. A második pf-et nemsokára beszerzem átalakításra:) Köszi! | |||||
Yeagger | Adatlap | 21779 | 2008. október 30. 09:27 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 21778 | 2008. október 30. 06:51 | ![]() | |
migi | Adatlap | 21777 | 2008. október 29. 21:25 | ![]() | |
Szia Nem , házi gyártás az átalakitás a kabint egy szintén PF műgyanta készletből csináltam a többi minden barkácsolás . Szeretném megcsinálni a teljes sort igy átalakitgatva ha kell és tudom , egy U már csináltam de az kicsit méret hibás lett . A legnagyobb gondom a kabin húzása arra keresek még megoldást . | |||||
Yeagger | Adatlap | 21776 | 2008. október 29. 20:36 | ![]() | |
hali migi! Nagggyon tuti a 21 f-13 as!Hogy ez a pf mire nem jó:))) Neomega kiegészítővel alkottál f-13-ast a Pf-ből? | |||||
migi | Adatlap | 21775 | 2008. október 29. 18:33 | ![]() | |
Igen már látom a külömbséget köszönöm a képeket urak , de ez már igy marad , a szivem szakadna meg érte . Igen nekem is megvan a készlet és egy jó megoldás eltakarni azokat a részeket , na legalább megirod minek nevezik ezeket a piros valamiket . | |||||
buza | Adatlap | 21774 | 2008. október 29. 13:55 | ![]() | |
Ezen talán jobban látszik a fékszárny kinti helyzetben. | |||||
sainz | Adatlap | 21773 | 2008. október 28. 23:34 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21772 | 2008. október 28. 23:28 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21771 | 2008. október 28. 23:10 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 21770 | 2008. október 28. 23:06 | ![]() | |
buza | Adatlap | 21769 | 2008. október 28. 21:57 | ![]() | |
Szia Migi! A fékszárny az SZPSZ-es gépeken egy tengely körül tudott mozogni - mint egy ajtó - az F-13, a PF és az U-400,-600-asokon pedig egy íves sinen hátra és lefelé elmozdult. A sinek a fékszárny két oldalán egy burkolat alatt voltak. Ezeken a gépeken a szárny felső részén a felső takarólemez majdnem a széthúzás síkjáig ér. Jobb lenne fényképet látni róla, de egyenlőre még a régi számítógépemen vannak a fotók. Talán valaki tud felrakni. A rakéta tartó így alúlnézetben csak egy kicsit látszik kijjebb, mint a valóságban volt. Az újabb fotót látva csak megerősíthetem: nagyon szép makett! At UM egyenlőre áll. Fújni kellene az alkatrészeket és ehhez csak a kompresszor, a pisztoly, a hely és az idő hiányzik. Az első kettőn most gondolkodom, illetve más fórumokon okosodva próbálom megtalálni az ideális megoldást. Mondjuk a kitnek is vannak hibái, amiról annak idején az újság szerényen hallgatott, pl. a hajtómű hátsó, látható része eléggé nem hasonlít, meg a szívócsatorna eleje is el van nagyolva. Most gondolkodom a feljavítás lehetséges módjain. opetrovics segítségével viszont már vannak figurák a diorámához. Addig is ujjgyakorlatnak gyártottam egy 1/72-es T-72-es tankot. Életemben először mást, mint repülőt. A szakemberek biztos nem mondanák, de nekem tetszik. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 21768 | 2008. október 28. 20:44 | ![]() | |
Szia Buza Na ezekhez mint a fékszárny én nem értek ,de a rakétát azt nem értem szerintem csak csal a kép , itt egy kép az aljáról . És te hogy haladsz a Trumpi 21-UM kittel ? | |||||
buza | Adatlap | 21767 | 2008. október 28. 20:38 | ![]() | |
Szia Migi! Nagyon szép makett! Két apróságot azért megjegyeznék róla. A 74-es típuson még nem volt SZPSZ-es fékszárny és a maketten a külső tartó helyére van a rakéta függesztve, ami szintén nem volt. Üdv: Búza |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
fotosoyuz.ru/ru/catalog/&paging_start=1
Vásárolni már kevésbé...