<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
migi | Adatlap | 22002 | 2009. augusztus 19. 12:33 | ||
Hunyo | Adatlap | 22001 | 2009. augusztus 19. 12:12 | ||
Migi! Ez igen! Nekem is nagyon tetszik a Su-9-es, és ez a makett szemet gyönyörködtető! Üdv: Hunyo | |||||
Hunyo | Adatlap | 22000 | 2009. augusztus 19. 12:11 | ||
Szia! Ha kapok tőled egy mail címet, akkor én szívesen rendelkezésedre bocsájtom az én "házi anyagomat" Tupolev SB-2-ről. Én az ICM féle Avia-B-71-est építgetem ( Csehszlovák licence volt a Tupolev SB-2-nek), így van néhány képem és könyvem, amit szerintem Te is feltudnál használni. Üdvözlettel: Hunyo (PMK) | |||||
Hunyo | Adatlap | 21999 | 2009. augusztus 19. 12:10 | ||
Szia! Ha kapok tőled egy mail címet, akkor én szívesen rendelkezésedre bocsájtom az én "házi anyagomat" Tupolev SB-2-ről. Én az ICM féle Avia-B-71-est építgetem ( Csehszlovák licence volt a Tupolev SB-2-nek), így van néhány képem és könyvem, amit szerintem Te is feltudnál használni. Üdvözlettel: Hunyo (PMK) | |||||
joozsyka | Adatlap | 21998 | 2009. augusztus 19. 10:50 | ||
Sziasztok! Tupoljev SB-2M-100-ról keresek részletfotókat. Főleg a kabin és a bombatér érdekel, mert azokról sehol sem találok használható képeket. Már hét éve pihenget félkészen a szekrényemben a Novo "csodája", azt szeretném végre befejezni. Segítségeteket előre is köszönöm! | |||||
borisz | Adatlap | 21997 | 2009. augusztus 19. 08:45 | ||
Szia! A maketten a futóaknákról, hajtóműkiömlőről nincs képed? | |||||
migi | Adatlap | 21996 | 2009. augusztus 19. 08:43 | ||
PETI | Adatlap | 21994 | 2009. augusztus 16. 21:32 | ||
Hali, most látom, hogy itt vannak a kért képek! Köszi, jó kis géppark. Típustiszta... | |||||
fishpot | Adatlap | 21992 | 2009. augusztus 16. 18:22 | ||
Wrecker | Adatlap | 21991 | 2009. augusztus 16. 18:22 | ||
Hossz: 19,656 m Fesztáv: 8,793 m Szárny felület: 42,02 m2 Felszálló súly: 14350 kg Üres súly: 10900 kg | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 21990 | 2009. augusztus 16. 18:12 | ||
Szia, migi Ez egy Je-152-1 tipusjelzésű kisérleti prototipus 1961-ből. Pitotcső nélküli hossza előretolt orr-résszel, amint a fotón is látható /törzs + kúp + vezérsikok/ 19,656m , a törzs hossza hátrahúzott orr-résszel 16,603 /ilyenkor a szám előtti sötét gyűrűnek látszó rés eltűnik, a hátracsúszó orr-rész lezárja ezt a rést/, fesztáv rakéták és függesztősinek nélkül 8,793m, a hajtómű a későbbi MiG-25 R-15B-300 erőműve volt, ezzel 3030 km/ó-ra volt képes 15400 méteren. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 21989 | 2009. augusztus 16. 17:42 | ||
Lacy | Adatlap | 21988 | 2009. augusztus 2. 19:12 | ||
Tetszik a gárdajelvény az oldalán! :) | |||||
mig23papa | Adatlap | 21987 | 2009. augusztus 2. 12:22 | ||
migi | Adatlap | 21986 | 2009. augusztus 2. 11:58 | ||
momi | Adatlap | 21985 | 2009. július 29. 14:14 | ||
Sziasztok! Egy kis J-10 terminológia: Típusváltozatok J-10A: Együléses, többfeladatú harcigép Kína részére F-10A: Exportváltozat J-10S: Kétüléses változat kiképzésre, de alkalmazható mini-AWACS-ként vagy elektronikai harcra és teljes harcértékkel rendelkezik. J-10B: A J-10A továbbfejlesztése, a manőverezőképessége a tolóerővektoráló rendszer következtében még tovább javult, ellátták AESA radarral, növelték a fegyverzetfelfüggesztők számát, a szívócsatornát az F-35-höz hasonlóan alakították át, mely így további radarreflexió-csökkenést okozott. FC-20: Pakisztán részére gyártott J-10B jelzése Terveznek még egy hajófedélzeti típust is a kínai haditengerészet részére, ez a fejlesztés kezdeti szakaszában áll, konkrét dolgot még nem tudni róla. Adatok Személyzet: 1fő (kiképzőváltozat: 2fő) Hossz: 14,57 m Fesztáv: 8.78 m Szárnyfelület: 33.1 m2 Magasság: 4.78 m Üres súly: 9750 k Maximális felszállósúly: 18500 kg Szolgálati csúcsmagasság: 18000 m Tankolható belső üzemanyagmennyiség: 3715 L Igényelt felszállási úthossz: 350 m Hajtómű típusa: 1 db Saturn-Lyulka AL-31FN vagy Woshan WS-10A “Taihang” • 76.2 kN (7770 kg) vagy 73.5 kN (7495 kg) tolóerő maximális „száraz gázon” • 122.55 kN (12500 kg) vagy 110 kN (11217 kg) tolóerő teljes utánégetéssel Maximális sebesség: 2 Mach Tolóerő/tömeg arány: 0.98 "Mi köze az Falconhoz? Jogos a kérdés. Ugyanis nem állíthatjuk biztosan, hogy tényleg van kapocs, mivel kínai és izraeli részről is erősen tagadják. Ez a bizonyos kapcsolat a Lavi lenne, melynek dokumentációját elég nagy valószínűség szerint eladták Kínának. Kissé érdekes, hogy a J-10 hadrendbe állítását csak 2006-ban ismerték el, mivel a légierők általában büszkén mutogatják az új „szerzeményt”, sőt Kína esetében még inkább érthető lenne a dicsekvés, mivel a nagy ellenséget, Tajvant rettegésbe kell valamivel tartani, ha már a J-11 (Szu-30MKK) nem lenne elég… Talán féltek, hogy a nyilvánosságra kerüléssel végleg kiderül, hogy a gép alapjai a Lavin nyugszanak…" Felhasznált irodalom: Haditechnika, • http://www.sinodefence.com/airforce/fighter/j10.asp • en.wikipedia.com momi | |||||
doky3 | Adatlap | 21984 | 2009. július 29. 14:02 | ||
Mintha azt olvastam volna több helyen is, hogy az egykori sorozatgyártásba nem került izraeli Lavi "édestestvére" lenne. | |||||
Rag | Adatlap | 21983 | 2009. július 29. 12:06 | ||
Kicsit olyan mintha egy f-16-os egy gripennel hált volna nem? | |||||
borisz | Adatlap | 21982 | 2009. július 29. 11:55 | ||
Szia. Ha már J-10, tudsz mondani valamit ezekről a gépekről? | |||||
Lacy | Adatlap | 21981 | 2009. július 29. 09:55 | ||
vlevi | Adatlap | 21980 | 2009. július 22. 11:29 | ||
48 helyett lehet 50-el is számolni. Kétszerannyi centi, ahány méter. 72-ben pedig a 4/3-ad része. | |||||
Monox | Adatlap | 21979 | 2009. július 22. 07:25 | ||
Egyébként meg ha valaki 72-ől akar 48-ra átszámolni, akkor a 72-es értékeket fel kell szorozni másféllel. | |||||
Tommy | Adatlap | 21978 | 2009. július 20. 17:18 | ||
rolye2! Nézz utána az eredeti gép méreteinek, és oszd el az értéket 72-vel, vagy 48-cal. Nagyjából ennyi. Üdv Tommy | |||||
rolye2 | Adatlap | 21977 | 2009. július 20. 15:26 | ||
Sziasztok! Mind a két méretarányban gondolkodom, csak a méretekkel nem voltam tisztában, hogy kb mekkorák ezek a gépek. Köszi a válaszokat! Üdv.:rolye2 | |||||
doky3 | Adatlap | 21976 | 2009. július 20. 14:17 | ||
Az F-15E például 1:48-ban 40 cm husszú. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21975 | 2009. július 20. 11:49 | ||
Az attól függ mit akarsz. Egy I.vh- Fokker Dr-1 hossza nincs 10 centi egy Szu-24 több, mint 30, 1/72-ben. Ezek a makettek az eredeti 72-ed méretű kicsinyítései. Miggyuri | |||||
rolye2 | Adatlap | 21974 | 2009. július 20. 10:20 | ||
Sziasztok!Érdeklődni szeretnék,hogy az 1:72-es és 1:48-as méretarányú vadászgépek kb hány centiméternek felelnek meg,és melyik gyártó kínálatából érdemes választani. | |||||
Levix | Adatlap | 21973 | 2009. július 19. 21:44 | ||
Levix | Adatlap | 21972 | 2009. július 19. 21:26 | ||
Inkább csak MR szerű. Itt a rajzaimmal ellátott régebbi cikkem erről a makettről. www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/keletiblokk_04.11.26./szu_24_050521/ | |||||
migi | Adatlap | 21971 | 2009. július 19. 21:23 | ||
Lacy : Igazad van MR , és 1/72 sorozatuk egyik gyöngyszeme , Peti : Azért nem olyan flotta ez a pár darab gép , jó csinálók képet . | |||||
PETI | Adatlap | 21970 | 2009. július 19. 20:31 | ||
Te migi! Csinálj már egy képet, amin az egész flotta rajta van! Kösz PETI | |||||
Lacy | Adatlap | 21969 | 2009. július 19. 19:41 | ||
Szép nagy makett! 1:72-es? Mekkora? Ekkora makettra több részletet rátehetett volna a gyártó. Egyébként nem MR változat? | |||||
migi | Adatlap | 21968 | 2009. július 19. 15:54 | ||
migi | Adatlap | 21967 | 2009. július 17. 17:35 | ||
Lacy : Igen mindig tetszett a Jak sorozat , valamikor lehetett kapni 1/50 méret körüli Szovjet kiadásban valami hasonlót . notárius : Volt vagy 7-8 db külömböző szinten abbamaradt gépem , ezeket fejezgetem be ,ez az elhatározásom , addig nem kezdek el másikat mig ezek nem készülnek el . | |||||
Lacy | Adatlap | 21966 | 2009. július 16. 20:55 | ||
notarius | Adatlap | 21965 | 2009. július 16. 20:40 | ||
Van egy gyártósorod? Nagyon gyorsan készülgetnek a gépek. | |||||
migi | Adatlap | 21964 | 2009. július 16. 18:50 | ||
migi | Adatlap | 21962 | 2009. július 13. 21:22 | ||
Lacy | Adatlap | 21961 | 2009. július 13. 20:55 | ||
notarius | Adatlap | 21960 | 2009. július 11. 20:58 | ||
Némi csiszolási gondtól eltekintve jó kis madár lett. | |||||
sanyi | Adatlap | 21959 | 2009. július 11. 18:04 | ||
Nagggyon szép! Nincs agyon koptatva, satírozva a panelek, nagyon szép! Gratula! Sanyi | |||||
Levix | Adatlap | 21958 | 2009. július 11. 17:58 | ||
migi | Adatlap | 21957 | 2009. július 11. 17:38 | ||
romeo | Adatlap | 21956 | 2009. július 11. 12:37 | ||
Nagyon jó, úgy látom kmoly légierejük van. | |||||
Monox | Adatlap | 21955 | 2009. július 11. 12:33 | ||
Na! Belorusszia is leszokott a vörös csillagról? Kisssé macerás lehet felfesteni a fehér színben lévő piros "sormintát" :) | |||||
Lacy | Adatlap | 21954 | 2009. július 11. 12:24 | ||
Muzzy | Adatlap | 21953 | 2009. július 5. 19:45 | ||
migi | Adatlap | 21952 | 2009. július 5. 17:41 | ||
Köszi Ezek az emlékművek megérnének egy külön fejezetet, | |||||
Miggyuri | Adatlap | 21951 | 2009. július 5. 11:51 | ||
Az emlékmű tábláján a 9. légi felderítő ezrde(?) elesett pilótáinak felirat van. Szerintem a gép, hacsak nem stilizált (azaz olyan, mint amikor a gyerekek repülőt rajzolnak)vmelyik Su. 9-es v. 11-es. Miggyuri | |||||
migi | Adatlap | 21950 | 2009. július 5. 09:03 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Hunyo
Köszi a dicséretet , szeretném az egész sorozatot megcsinálni tőlük , a KP is megvan de az egész más ,bár az se rossz .
borisz
ezek vannak ,a futóakna nem rossz jól néz ki , a kiömlőn lenne mit javitani .