<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Muzzy | Adatlap | 22036 | 2009. augusztus 28. 12:09 | ![]() | |
Zsola | Adatlap | 22035 | 2009. augusztus 28. 10:14 | ![]() | |
Sziasztok Mostanság készülni fog majd nálam néhány világháború alatti szovjet madárka. Azt szeretném kérdezni hogy a szürke kamuflázshoz ti milyen festék kódokat tudtok javasolni? Profilképeken láttam már sötétebb és világosabb kékes árnyalatút úgyszintén. Nekem ez az utóbbi tetszik. És még annyit hogy tervezem beszerezni a Zvezda korai La-5-jét,és azt is szürkére tervezem/terveztem,egy profilképet találtam ami tanúskodik arról hogy egy ilyen gép biztosan volt. de érdekelne hogy lehetett-e ebből több is? | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 22034 | 2009. augusztus 24. 22:10 | ![]() | |
Kosz a kepet migi. | |||||
Lacy | Adatlap | 22033 | 2009. augusztus 23. 22:45 | ![]() | |
Szia fishpot, a gép a fotón egyértelműen kétüléses. A Jak-25-ös továbbfejlesztését Jakoljevék három változatban képzelték el. Jak-121 kétüléses elfogó (Jak-27K) Jak-122 egy személyes felső kabinnal, üvegezett orr résszel (Jak-27R) Jak-123 üvegezett orrú bombázó (Jak-26) Tehát csak a kétszemélyes Jak-121-es (Jak-27K) lehet, de azon mind a szárnyprofil, mind a motorgondola, orrkialakítás teljesen más. Apró különbség, hogy az orrfutó áramvonalazó lemezében a fényszóró csak a Jak-25-ösökre jellemző. Ráadásul a Jak-27-es elfogóból csak pár prototípus készült, ellentétben a Jak-25-ös több mint félezer legyártott példányával szemben. Szóval szerintem ez a gép nem lehet Jak-27-es. | |||||
fishpot | Adatlap | 22032 | 2009. augusztus 23. 16:44 | ![]() | |
migi | Adatlap | 22031 | 2009. augusztus 23. 16:43 | ![]() | |
fishpot | Adatlap | 22030 | 2009. augusztus 23. 15:46 | ![]() | |
fishpot | Adatlap | 22029 | 2009. augusztus 23. 15:43 | ![]() | |
A Jak-25 ös képhez ,nem egyértelmü hogy 25-ös vagy 27-es mivel a Jak-25-ös orr kiképzése robosztusabb.A kép valahol Szu-ban 64369.sz.repülömüszaki iskola gépeit ábrázolja. | |||||
migi | Adatlap | 22028 | 2009. augusztus 23. 11:57 | ![]() | |
nekem ez az 1 van csak ,remélem az is . | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22027 | 2009. augusztus 22. 22:22 | ![]() | |
Ahogy nézem megépíthető belőle az ukrán kék 56-os. Ez repült a SIAD-on is 2004-ben. | |||||
Levix | Adatlap | 22026 | 2009. augusztus 22. 21:16 | ![]() | |
RonnieFrown | Adatlap | 22025 | 2009. augusztus 21. 19:58 | ![]() | |
Szu-9 kabinfotokat tudtok valahol? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22024 | 2009. augusztus 21. 17:42 | ![]() | |
Lehet, hogy ez valami repgépszerelő iskola? | |||||
Lacy | Adatlap | 22023 | 2009. augusztus 21. 17:41 | ![]() | |
Szia fishpot, az a Jak-27-es nekem inkább egy Jak-25-ösnek tűnik, szinten minden külső azonosítási pont alapján. Szerintem egy Jak25M minden idős elfogó vadász. A Jak-27-es más külsőre. Bár tény, hogy nehéz így orr nélkül. Migi, szerintem egy műszakiakat képző suli udvara. De talán van képaláírás, weboldal téma fishpotnál. | |||||
migi | Adatlap | 22022 | 2009. augusztus 21. 17:27 | ![]() | |
A kép hátsó részén van pár darab Mig-15 ös vajon miért van mindegyiknek levéve a törzs hátsó része ? | |||||
fishpot | Adatlap | 22021 | 2009. augusztus 21. 11:26 | ![]() | |
fishpot | Adatlap | 22020 | 2009. augusztus 21. 11:20 | ![]() | |
Rag | Adatlap | 22019 | 2009. augusztus 20. 19:40 | ![]() | |
A vilag egyik legszebb gepe ( volt ) - szeritnem . | |||||
migi | Adatlap | 22018 | 2009. augusztus 20. 18:23 | ![]() | |
Elnézést nem kellet volna oda az R betű , ez sima fémszinű P változat lesz , | |||||
Lacy | Adatlap | 22017 | 2009. augusztus 20. 16:05 | ![]() | |
Szia migi, Jak-28R felderítő gép lesz? Terepszínűben tervezed, vagy fémszínű lesz. | |||||
migi | Adatlap | 22016 | 2009. augusztus 19. 22:13 | ![]() | |
Engem ezek a 50-60-70 évek gépei érdekelnek jobban meg a NAGY Ő a 21 es, a Su-9 es nek szeretném elkövetni még a kapható 2-3 változatát , Jelenleg ma kezdtem szintén az Amodell-től egy Jak-28P ( R ). A képeket köszönöm , én is gyüjtök mindenféle képet a gépeikről , sajnos a nyelvet nem ismerem igy néha elég nehéz kibogarászni a kép alatt lévő ismertetőt .Érdekelnek még a kisérleti változatok pl.JE-8 -E-152... jelenleg most gyüjtögetek anyagot hozzájuk . | |||||
Lacy | Adatlap | 22015 | 2009. augusztus 19. 21:57 | ![]() | |
Azért nyelvtudás mellett több is kell hozzá. Hosszú évek gyűjtögetése, de ha érdekli az embert. A Szu-9-es típust a Szovjet Honi Légvédelem harmincegy vadászrepülő ezrede repülte, tíz légi hadsereg alárendeltségében, védve a szovjet légteret a Kárpátoktól - Kamcsatkáig, Murmanszktól a Himalája északkeleti csúcsaiig. A hatvanas években nem töltötték fel az ezredek mindhárom századát a típussal. Általában csak egy-két század repült a Szu-9-essel ezredenként. A többi század Jak, vagy Mig típusokat használt. Általában a korábban Mig-19-essel repülő századokat szereltek fel a Szu-9-essel. Mindenféle okos nyugati könyvek leírásaival ellentétben nem a Mig-25-ös váltotta le, hanem elsősorban a Mig-23-as típus, a vadászrepülő ezredek állományában. Utolsó példányai még a nyolcvanas évek első felében is készültséget adtak. Mellékletben az üzemeltető emberek. | |||||
migi | Adatlap | 22014 | 2009. augusztus 19. 18:56 | ![]() | |
Köszi szépen , lám mit tesz a nyelv tudás , | |||||
Lacy | Adatlap | 22013 | 2009. augusztus 19. 18:03 | ![]() | |
migi, akkor melléírhatod még érdekesség képen, hogy ezt a Su-9-es típust az Kijevtől nyugatra ozernojei katonai reptéren, a 894. ezrednél repülték. Az Ukrán Szovjet Szocialista Köztársaság légvédelmét ellátó 8. Független Légvédelmi Hadsereg, 28. hadtestének kötelékében a hatvanas és hetvenes években. A hetvenes évek második felében Mig-23ML típussal váltották le. A fékszárny lehajtása pedig egyértelműen feldobta a makettet! Jól tetted. | |||||
migi | Adatlap | 22012 | 2009. augusztus 19. 17:31 | ![]() | |
Szia Akkor látnád a KP szárnyát az milyen vastag. Én vágtam ki hogy kicsit megtörjem a vaskosságot , Le irom mit irnak róla :SU-9 of the 1st Air Squadron of the 894th FAR, Air Force USSR 1962 , ennyi az össz szöveg . | |||||
Lacy | Adatlap | 22011 | 2009. augusztus 19. 17:23 | ![]() | |
Szia migi, szép gép a PVO Su-9-ese. Magának a makettnak kissé vaskosak az alkatrészei, de nem baj. Ez is különlegesség. A fékszárny gyárilag lehajtható, vagy te nyitottad le? Álló gépeken általában vízszintes helyzetben van, de tény hogy nagyon látványossá teszi. Mi az a jelvény a gép orrán? Írják melyik egység? | |||||
borisz | Adatlap | 22010 | 2009. augusztus 19. 16:59 | ![]() | |
joozsyka | Adatlap | 22007 | 2009. augusztus 19. 14:43 | ![]() | |
Bár sokat felejtettem, de a cirill betűket még el tudom olvasni:) | |||||
joozsyka | Adatlap | 22006 | 2009. augusztus 19. 14:42 | ![]() | |
Váu! Nagyon szépen köszönöm! Így már lehet nyugodtan farigcsálni. | |||||
Muzzy | Adatlap | 22005 | 2009. augusztus 19. 13:50 | ![]() | |
Joozsyka! Ez biztos jó neked www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/116/Pictures/v12.jpg A felirat alapján 6 darabos FAB-100-as bombakazetta van az első térben ( a bombák az orrukkal felfelé, mint a He-111-eseken.) A hátsó rekeszbe meg már nem tettek bombát, viszont jól látható a bombaakna ajtó vezérlése. Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 22004 | 2009. augusztus 19. 13:45 | ![]() | |
Joozsyka! Esetleg ha ide benézel a 64, 64 és 116 szám alatt található füzetek elég hasznosak lehetnek. Igaz, hogy oroszul van, de ha belépsz az egyes mappákba, az utolsó előtti és utolsó fejezetcím a rajzok és fényképek, azok nyelvtudás nélkül is értékesek. Ha segítség kell, szólj! www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/index.htm Muzzy | |||||
joozsyka | Adatlap | 22003 | 2009. augusztus 19. 13:19 | ![]() | |
migi | Adatlap | 22002 | 2009. augusztus 19. 12:33 | ![]() | |
Hunyo Köszi a dicséretet , szeretném az egész sorozatot megcsinálni tőlük , a KP is megvan de az egész más ,bár az se rossz . borisz ezek vannak ,a futóakna nem rossz jól néz ki , a kiömlőn lenne mit javitani . | |||||
Hunyo | Adatlap | 22001 | 2009. augusztus 19. 12:12 | ![]() | |
Migi! Ez igen! Nekem is nagyon tetszik a Su-9-es, és ez a makett szemet gyönyörködtető! Üdv: Hunyo | |||||
Hunyo | Adatlap | 22000 | 2009. augusztus 19. 12:11 | ![]() | |
Szia! Ha kapok tőled egy mail címet, akkor én szívesen rendelkezésedre bocsájtom az én "házi anyagomat" Tupolev SB-2-ről. Én az ICM féle Avia-B-71-est építgetem ( Csehszlovák licence volt a Tupolev SB-2-nek), így van néhány képem és könyvem, amit szerintem Te is feltudnál használni. Üdvözlettel: Hunyo (PMK) | |||||
Hunyo | Adatlap | 21999 | 2009. augusztus 19. 12:10 | ![]() | |
Szia! Ha kapok tőled egy mail címet, akkor én szívesen rendelkezésedre bocsájtom az én "házi anyagomat" Tupolev SB-2-ről. Én az ICM féle Avia-B-71-est építgetem ( Csehszlovák licence volt a Tupolev SB-2-nek), így van néhány képem és könyvem, amit szerintem Te is feltudnál használni. Üdvözlettel: Hunyo (PMK) | |||||
joozsyka | Adatlap | 21998 | 2009. augusztus 19. 10:50 | ![]() | |
Sziasztok! Tupoljev SB-2M-100-ról keresek részletfotókat. Főleg a kabin és a bombatér érdekel, mert azokról sehol sem találok használható képeket. Már hét éve pihenget félkészen a szekrényemben a Novo "csodája", azt szeretném végre befejezni. Segítségeteket előre is köszönöm! | |||||
borisz | Adatlap | 21997 | 2009. augusztus 19. 08:45 | ![]() | |
Szia! A maketten a futóaknákról, hajtóműkiömlőről nincs képed? | |||||
migi | Adatlap | 21996 | 2009. augusztus 19. 08:43 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 21994 | 2009. augusztus 16. 21:32 | ![]() | |
Hali, most látom, hogy itt vannak a kért képek! Köszi, jó kis géppark. Típustiszta... | |||||
fishpot | Adatlap | 21992 | 2009. augusztus 16. 18:22 | ![]() | |
Wrecker | Adatlap | 21991 | 2009. augusztus 16. 18:22 | ![]() | |
Hossz: 19,656 m Fesztáv: 8,793 m Szárny felület: 42,02 m2 Felszálló súly: 14350 kg Üres súly: 10900 kg | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 21990 | 2009. augusztus 16. 18:12 | ![]() | |
Szia, migi Ez egy Je-152-1 tipusjelzésű kisérleti prototipus 1961-ből. Pitotcső nélküli hossza előretolt orr-résszel, amint a fotón is látható /törzs + kúp + vezérsikok/ 19,656m , a törzs hossza hátrahúzott orr-résszel 16,603 /ilyenkor a szám előtti sötét gyűrűnek látszó rés eltűnik, a hátracsúszó orr-rész lezárja ezt a rést/, fesztáv rakéták és függesztősinek nélkül 8,793m, a hajtómű a későbbi MiG-25 R-15B-300 erőműve volt, ezzel 3030 km/ó-ra volt képes 15400 méteren. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 21989 | 2009. augusztus 16. 17:42 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 21988 | 2009. augusztus 2. 19:12 | ![]() | |
Tetszik a gárdajelvény az oldalán! :) | |||||
mig23papa | Adatlap | 21987 | 2009. augusztus 2. 12:22 | ![]() | |
migi | Adatlap | 21986 | 2009. augusztus 2. 11:58 | ![]() | |
momi | Adatlap | 21985 | 2009. július 29. 14:14 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kis J-10 terminológia: Típusváltozatok J-10A: Együléses, többfeladatú harcigép Kína részére F-10A: Exportváltozat J-10S: Kétüléses változat kiképzésre, de alkalmazható mini-AWACS-ként vagy elektronikai harcra és teljes harcértékkel rendelkezik. J-10B: A J-10A továbbfejlesztése, a manőverezőképessége a tolóerővektoráló rendszer következtében még tovább javult, ellátták AESA radarral, növelték a fegyverzetfelfüggesztők számát, a szívócsatornát az F-35-höz hasonlóan alakították át, mely így további radarreflexió-csökkenést okozott. FC-20: Pakisztán részére gyártott J-10B jelzése Terveznek még egy hajófedélzeti típust is a kínai haditengerészet részére, ez a fejlesztés kezdeti szakaszában áll, konkrét dolgot még nem tudni róla. Adatok Személyzet: 1fő (kiképzőváltozat: 2fő) Hossz: 14,57 m Fesztáv: 8.78 m Szárnyfelület: 33.1 m2 Magasság: 4.78 m Üres súly: 9750 k Maximális felszállósúly: 18500 kg Szolgálati csúcsmagasság: 18000 m Tankolható belső üzemanyagmennyiség: 3715 L Igényelt felszállási úthossz: 350 m Hajtómű típusa: 1 db Saturn-Lyulka AL-31FN vagy Woshan WS-10A “Taihang” • 76.2 kN (7770 kg) vagy 73.5 kN (7495 kg) tolóerő maximális „száraz gázon” • 122.55 kN (12500 kg) vagy 110 kN (11217 kg) tolóerő teljes utánégetéssel Maximális sebesség: 2 Mach Tolóerő/tömeg arány: 0.98 "Mi köze az Falconhoz? Jogos a kérdés. Ugyanis nem állíthatjuk biztosan, hogy tényleg van kapocs, mivel kínai és izraeli részről is erősen tagadják. Ez a bizonyos kapcsolat a Lavi lenne, melynek dokumentációját elég nagy valószínűség szerint eladták Kínának. Kissé érdekes, hogy a J-10 hadrendbe állítását csak 2006-ban ismerték el, mivel a légierők általában büszkén mutogatják az új „szerzeményt”, sőt Kína esetében még inkább érthető lenne a dicsekvés, mivel a nagy ellenséget, Tajvant rettegésbe kell valamivel tartani, ha már a J-11 (Szu-30MKK) nem lenne elég… Talán féltek, hogy a nyilvánosságra kerüléssel végleg kiderül, hogy a gép alapjai a Lavin nyugszanak…" Felhasznált irodalom: Haditechnika, • http://www.sinodefence.com/airforce/fighter/j10.asp • en.wikipedia.com momi | |||||
doky3 | Adatlap | 21984 | 2009. július 29. 14:02 | ![]() | |
Mintha azt olvastam volna több helyen is, hogy az egykori sorozatgyártásba nem került izraeli Lavi "édestestvére" lenne. | |||||
Rag | Adatlap | 21983 | 2009. július 29. 12:06 | ![]() | |
Kicsit olyan mintha egy f-16-os egy gripennel hált volna nem? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
A LA-5-öt 42-ben (nyarától) kezdték gyártani, a LA-5F-eket 43 márciusában.
Szerintem a koraihoz (LA-5) zöld fekete festés ( illetve téli esetén a fehér) az esélyesebb, bár a gépeket nem mindíg festették át.
Sokan esküsznek a vvs.hobbyvista.com/ honlapra, nekem ezzel kis fenntartásom van, több orosz honlapot átnézve. Ha esetelg bírod az oroszt, javaslom a következő cikket, scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_954.htmlszerintem ez jóval hitelesebb mint pilavski mesteré, aki szintén ezt vette alapul, de Ö fekete fehér fotók alapján mondja meg, hogy AII zöld, vagy AMT zölddel van festve a gép... Igaz, hogy nem LA-5-ről szol de érdekes lehet www.arcforums.com/forums/air/index.php
Azért a profilképeket kezeld forráskritikával, elég sok a has per kábé megoldás.
Az orosz AKAN festék is kiadott szovjet festékeket, esetleg az alapján is érdekes lehet keresgélni.
Muzzy