<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Tibcsi | Adatlap | 22056 | 2009. szeptember 6. 12:09 | ||
Tudom, hogy ez nem photoshop. Azt akartam írni, hogy Gripenes képet is lehet csinálni Photoshop nélkül is. Előzmény: (22055) Lacy 2009. szeptember 6. 12:08 | |||||
Lacy | Adatlap | 22055 | 2009. szeptember 6. 12:08 | ||
A link már nincs meg ahonnan letöltöttem, de nem Photoshop. Normál üzemeltetési nap fotói közül van a Leningrádi Katonai körzet Sziverszkij repterén. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22054 | 2009. szeptember 6. 11:44 | ||
Simán lehet ilyen fotót csinálni. Fotosop nélkül is. :) | |||||
PETI | Adatlap | 22053 | 2009. szeptember 6. 07:41 | ||
Ezt csináld meg egy Gripennel... :) | |||||
Lacy | Adatlap | 22050 | 2009. szeptember 5. 18:02 | ||
Zsola | Adatlap | 22049 | 2009. augusztus 30. 17:08 | ||
Köszi szépen a választ! Akkor így már tisztábban látok. | |||||
Vadász | Adatlap | 22048 | 2009. augusztus 30. 13:29 | ||
Zsola! A gépet georgij Kosztyilev százados repülte 1943 nyarán a Vörös hadsereg Légierejének, Balti-tengeri légirejében a 4. Gárda Vadászrepülő Ezrednél . Eredeti szine zöld/fekete volt, de arról nincs anyag, csak az ezred egy másik gépéről, amit V.M. Dimitrijev repült oldalszám 04 zöld/fekete. wp.scn.ru/en/ww2/f/336/1/0/4 a szerelő visszaemlékezése alapján Kosztyilev gépét egy ünnepélyes alkalommal átfestették (vagy kitüntetés, vagy előléptetés) egyszinű szürke alapozóval. Kosztyilev ezt a gépet egyetlen alkalommal repülte, de azt nem tudni, hogy bevetés, vagy csak sima diszelgő, vagy gyakorló repülés volt. Ezt követően az ezredet kivonták, majd átfegyvewrezték. Kosztyilev gépét a gyözelem fegyverei kiállításon tették közszemlére. utolsó ismert festése egyszinű zöld. Vadász A gépet az egység átfegyverzésénél festették át a szerelők szürke alapozó szinűre. Ez az időpont megegyezik | |||||
Zsola | Adatlap | 22047 | 2009. augusztus 30. 12:10 | ||
wp.scn.ru/en/ww2/f/336/1/0/21_b1 Ő lenne az,a szöveg szerint Leningrádban volt kiállítva. De a pilótája 43-ban elméletileg ezzel a festéssel repülte. | |||||
Vadász | Adatlap | 22046 | 2009. augusztus 29. 18:48 | ||
Tibor | Adatlap | 22045 | 2009. augusztus 29. 17:26 | ||
Szia! Ha jutok valami értelmesre, közzé teszem itt a fórumon. Tibor | |||||
Muzzy | Adatlap | 22044 | 2009. augusztus 29. 17:20 | ||
Mindkettőtöknek nagyon szívesen! Zsola! Ha gondolod, oszd meg velünk is a képet, lehet, hogy tudunk segíteni! (Vadász mesternek elég szép képanyaga van) Az, hogy hol és mikor volt kiállítva, nem feltétlenül jelenti, hogy olyan is volt (Lásd Kozsedub gépét :( Tibor! Én is gondolkoztam már a beszerzésén, csak még nem jutottam el odáig. Vándor Karcsinak még tavasszal említettem, és nem zárkózott el a dologtól. Kipróbálni mindenképp érdemes lenne, arra én is beneveznék. Muzzy | |||||
Tibor | Adatlap | 22043 | 2009. augusztus 29. 15:49 | ||
Szevasz Muzzy! Köszönöm szépen. Az tetszik bennük igazán, hogy elég nagy, majdnem teljes választékát adja az orosz-szovjet színeknek és mivel én csak a magyar légierő valamikori és mostani gépeit gyűjtögetem, nem kellene a színkeveréssel kínlódani. Mégegyszer kösz. Megpróbálok a Keleti Blokkal egyezkedni, hátha beszerzik. Szerintem másokat is érdekelne. Üdv.: Tibor | |||||
Zsola | Adatlap | 22042 | 2009. augusztus 29. 14:34 | ||
Nagyon szépen köszönöm! A szürke La-5-el kapcsolatban csak annyit hogy a profilkép egy ász gépéről készült amit elvileg valahol kiállítottak,vagy parádékon használtak. Lehet hogy rosszul emlékszem,de így rémlik a képaláírás. Úgy rémlik,a gép törzsén a gárda jelvény is ott volt. A linkeket,és a segítséget még egyszer köszönöm! | |||||
Muzzy | Adatlap | 22041 | 2009. augusztus 29. 12:47 | ||
A scalemodels.ru oldalon van külön föruma az AKAN festékeknek, azt hiszem Tibor, Neked nem okoz gondot az orosz szöveg! :) Sok jót olvastam a festékekről. Van akril és enamel is. Esetleg Vándor Karcsival kéne egyeztetni a keleti blokktól. Muzzy | |||||
Tibor | Adatlap | 22040 | 2009. augusztus 28. 17:26 | ||
Szevasz Pista! Csak a Muzzy 1052.hsz.-ában feltett linkek alapján érdeklődöm, mert a színek izgalmasak, mivel sok orosz-szovjet színt ad a katalógusuk. A festékek minősége lenne érdekes, azért, hogy egyáltalán érdemes-e kutakodni utánuk. Üdv.: Tibor | |||||
Vadász | Adatlap | 22039 | 2009. augusztus 28. 17:09 | ||
Sajnos még nem jutottam hozzá. Van forrásod? Vadász | |||||
Tibor | Adatlap | 22038 | 2009. augusztus 28. 15:13 | ||
Urak! Használta már valaki az orosz AKAN festékeket? Vélemény? Tibor | |||||
Muzzy | Adatlap | 22037 | 2009. augusztus 28. 14:43 | ||
Zsola! Esetleg kezdésnek, iránymutatásnak ez is jó lesz www.postimage.org/image.php vagy www.plasticmodel.ru/ Ez is egy lehetőség. Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 22036 | 2009. augusztus 28. 12:09 | ||
Zsola! A LA-5-öt 42-ben (nyarától) kezdték gyártani, a LA-5F-eket 43 márciusában. Szerintem a koraihoz (LA-5) zöld fekete festés ( illetve téli esetén a fehér) az esélyesebb, bár a gépeket nem mindíg festették át. Sokan esküsznek a vvs.hobbyvista.com/ honlapra, nekem ezzel kis fenntartásom van, több orosz honlapot átnézve. Ha esetelg bírod az oroszt, javaslom a következő cikket, scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_954.htmlszerintem ez jóval hitelesebb mint pilavski mesteré, aki szintén ezt vette alapul, de Ö fekete fehér fotók alapján mondja meg, hogy AII zöld, vagy AMT zölddel van festve a gép... Igaz, hogy nem LA-5-ről szol de érdekes lehet www.arcforums.com/forums/air/index.php Azért a profilképeket kezeld forráskritikával, elég sok a has per kábé megoldás. Az orosz AKAN festék is kiadott szovjet festékeket, esetleg az alapján is érdekes lehet keresgélni. Muzzy | |||||
Zsola | Adatlap | 22035 | 2009. augusztus 28. 10:14 | ||
Sziasztok Mostanság készülni fog majd nálam néhány világháború alatti szovjet madárka. Azt szeretném kérdezni hogy a szürke kamuflázshoz ti milyen festék kódokat tudtok javasolni? Profilképeken láttam már sötétebb és világosabb kékes árnyalatút úgyszintén. Nekem ez az utóbbi tetszik. És még annyit hogy tervezem beszerezni a Zvezda korai La-5-jét,és azt is szürkére tervezem/terveztem,egy profilképet találtam ami tanúskodik arról hogy egy ilyen gép biztosan volt. de érdekelne hogy lehetett-e ebből több is? | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 22034 | 2009. augusztus 24. 22:10 | ||
Kosz a kepet migi. | |||||
Lacy | Adatlap | 22033 | 2009. augusztus 23. 22:45 | ||
Szia fishpot, a gép a fotón egyértelműen kétüléses. A Jak-25-ös továbbfejlesztését Jakoljevék három változatban képzelték el. Jak-121 kétüléses elfogó (Jak-27K) Jak-122 egy személyes felső kabinnal, üvegezett orr résszel (Jak-27R) Jak-123 üvegezett orrú bombázó (Jak-26) Tehát csak a kétszemélyes Jak-121-es (Jak-27K) lehet, de azon mind a szárnyprofil, mind a motorgondola, orrkialakítás teljesen más. Apró különbség, hogy az orrfutó áramvonalazó lemezében a fényszóró csak a Jak-25-ösökre jellemző. Ráadásul a Jak-27-es elfogóból csak pár prototípus készült, ellentétben a Jak-25-ös több mint félezer legyártott példányával szemben. Szóval szerintem ez a gép nem lehet Jak-27-es. | |||||
fishpot | Adatlap | 22032 | 2009. augusztus 23. 16:44 | ||
migi | Adatlap | 22031 | 2009. augusztus 23. 16:43 | ||
fishpot | Adatlap | 22030 | 2009. augusztus 23. 15:46 | ||
fishpot | Adatlap | 22029 | 2009. augusztus 23. 15:43 | ||
A Jak-25 ös képhez ,nem egyértelmü hogy 25-ös vagy 27-es mivel a Jak-25-ös orr kiképzése robosztusabb.A kép valahol Szu-ban 64369.sz.repülömüszaki iskola gépeit ábrázolja. | |||||
migi | Adatlap | 22028 | 2009. augusztus 23. 11:57 | ||
nekem ez az 1 van csak ,remélem az is . | |||||
zoli1989 | Adatlap | 22027 | 2009. augusztus 22. 22:22 | ||
Ahogy nézem megépíthető belőle az ukrán kék 56-os. Ez repült a SIAD-on is 2004-ben. | |||||
Levix | Adatlap | 22026 | 2009. augusztus 22. 21:16 | ||
RonnieFrown | Adatlap | 22025 | 2009. augusztus 21. 19:58 | ||
Szu-9 kabinfotokat tudtok valahol? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 22024 | 2009. augusztus 21. 17:42 | ||
Lehet, hogy ez valami repgépszerelő iskola? | |||||
Lacy | Adatlap | 22023 | 2009. augusztus 21. 17:41 | ||
Szia fishpot, az a Jak-27-es nekem inkább egy Jak-25-ösnek tűnik, szinten minden külső azonosítási pont alapján. Szerintem egy Jak25M minden idős elfogó vadász. A Jak-27-es más külsőre. Bár tény, hogy nehéz így orr nélkül. Migi, szerintem egy műszakiakat képző suli udvara. De talán van képaláírás, weboldal téma fishpotnál. | |||||
migi | Adatlap | 22022 | 2009. augusztus 21. 17:27 | ||
A kép hátsó részén van pár darab Mig-15 ös vajon miért van mindegyiknek levéve a törzs hátsó része ? | |||||
fishpot | Adatlap | 22021 | 2009. augusztus 21. 11:26 | ||
fishpot | Adatlap | 22020 | 2009. augusztus 21. 11:20 | ||
Rag | Adatlap | 22019 | 2009. augusztus 20. 19:40 | ||
A vilag egyik legszebb gepe ( volt ) - szeritnem . | |||||
migi | Adatlap | 22018 | 2009. augusztus 20. 18:23 | ||
Elnézést nem kellet volna oda az R betű , ez sima fémszinű P változat lesz , | |||||
Lacy | Adatlap | 22017 | 2009. augusztus 20. 16:05 | ||
Szia migi, Jak-28R felderítő gép lesz? Terepszínűben tervezed, vagy fémszínű lesz. | |||||
migi | Adatlap | 22016 | 2009. augusztus 19. 22:13 | ||
Engem ezek a 50-60-70 évek gépei érdekelnek jobban meg a NAGY Ő a 21 es, a Su-9 es nek szeretném elkövetni még a kapható 2-3 változatát , Jelenleg ma kezdtem szintén az Amodell-től egy Jak-28P ( R ). A képeket köszönöm , én is gyüjtök mindenféle képet a gépeikről , sajnos a nyelvet nem ismerem igy néha elég nehéz kibogarászni a kép alatt lévő ismertetőt .Érdekelnek még a kisérleti változatok pl.JE-8 -E-152... jelenleg most gyüjtögetek anyagot hozzájuk . | |||||
Lacy | Adatlap | 22015 | 2009. augusztus 19. 21:57 | ||
Azért nyelvtudás mellett több is kell hozzá. Hosszú évek gyűjtögetése, de ha érdekli az embert. A Szu-9-es típust a Szovjet Honi Légvédelem harmincegy vadászrepülő ezrede repülte, tíz légi hadsereg alárendeltségében, védve a szovjet légteret a Kárpátoktól - Kamcsatkáig, Murmanszktól a Himalája északkeleti csúcsaiig. A hatvanas években nem töltötték fel az ezredek mindhárom századát a típussal. Általában csak egy-két század repült a Szu-9-essel ezredenként. A többi század Jak, vagy Mig típusokat használt. Általában a korábban Mig-19-essel repülő századokat szereltek fel a Szu-9-essel. Mindenféle okos nyugati könyvek leírásaival ellentétben nem a Mig-25-ös váltotta le, hanem elsősorban a Mig-23-as típus, a vadászrepülő ezredek állományában. Utolsó példányai még a nyolcvanas évek első felében is készültséget adtak. Mellékletben az üzemeltető emberek. | |||||
migi | Adatlap | 22014 | 2009. augusztus 19. 18:56 | ||
Köszi szépen , lám mit tesz a nyelv tudás , | |||||
Lacy | Adatlap | 22013 | 2009. augusztus 19. 18:03 | ||
migi, akkor melléírhatod még érdekesség képen, hogy ezt a Su-9-es típust az Kijevtől nyugatra ozernojei katonai reptéren, a 894. ezrednél repülték. Az Ukrán Szovjet Szocialista Köztársaság légvédelmét ellátó 8. Független Légvédelmi Hadsereg, 28. hadtestének kötelékében a hatvanas és hetvenes években. A hetvenes évek második felében Mig-23ML típussal váltották le. A fékszárny lehajtása pedig egyértelműen feldobta a makettet! Jól tetted. | |||||
migi | Adatlap | 22012 | 2009. augusztus 19. 17:31 | ||
Szia Akkor látnád a KP szárnyát az milyen vastag. Én vágtam ki hogy kicsit megtörjem a vaskosságot , Le irom mit irnak róla :SU-9 of the 1st Air Squadron of the 894th FAR, Air Force USSR 1962 , ennyi az össz szöveg . | |||||
Lacy | Adatlap | 22011 | 2009. augusztus 19. 17:23 | ||
Szia migi, szép gép a PVO Su-9-ese. Magának a makettnak kissé vaskosak az alkatrészei, de nem baj. Ez is különlegesség. A fékszárny gyárilag lehajtható, vagy te nyitottad le? Álló gépeken általában vízszintes helyzetben van, de tény hogy nagyon látványossá teszi. Mi az a jelvény a gép orrán? Írják melyik egység? | |||||
borisz | Adatlap | 22010 | 2009. augusztus 19. 16:59 | ||
joozsyka | Adatlap | 22007 | 2009. augusztus 19. 14:43 | ||
Bár sokat felejtettem, de a cirill betűket még el tudom olvasni:) | |||||
joozsyka | Adatlap | 22006 | 2009. augusztus 19. 14:42 | ||
Váu! Nagyon szépen köszönöm! Így már lehet nyugodtan farigcsálni. | |||||
Muzzy | Adatlap | 22005 | 2009. augusztus 19. 13:50 | ||
Joozsyka! Ez biztos jó neked www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/116/Pictures/v12.jpg A felirat alapján 6 darabos FAB-100-as bombakazetta van az első térben ( a bombák az orrukkal felfelé, mint a He-111-eseken.) A hátsó rekeszbe meg már nem tettek bombát, viszont jól látható a bombaakna ajtó vezérlése. Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 22004 | 2009. augusztus 19. 13:45 | ||
Joozsyka! Esetleg ha ide benézel a 64, 64 és 116 szám alatt található füzetek elég hasznosak lehetnek. Igaz, hogy oroszul van, de ha belépsz az egyes mappákba, az utolsó előtti és utolsó fejezetcím a rajzok és fényképek, azok nyelvtudás nélkül is értékesek. Ha segítség kell, szólj! www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/AirWar/index.htm Muzzy | |||||
joozsyka | Adatlap | 22003 | 2009. augusztus 19. 13:19 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |