<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
TAMAS78 | Adatlap | 222656 | 2011. szeptember 3. 10:21 | ||
Nézted a Replicában? Ott szokott lenni ilyesmi, mondjuk CMK vagy inkább Aires. Előzmény: (222655) messer109 2011. szeptember 3. 10:16 | |||||
messer109 | Adatlap | 222655 | 2011. szeptember 3. 10:16 | ||
Köszönöm a segítséget. a méretarány 1/48 lenne. Abban már szépen meglehet csinálni mindent. Természetesen, a motoron kívül feljavításra kerülne más is. keresgéltem a neten, de nem találtam eddig semmit. | |||||
sanyi | Adatlap | 222654 | 2011. szeptember 3. 09:16 | ||
Szia! Ha pedig már a motort szétbombázod, a többit sem árt feljavítani:) Van egy eladó 72-es Part Me-109E-4/E-7 maratásom, ami kabint, futóaknát és egy csomó bigyót ad - nem tudom, mert nem bontottam ki. Tamiya géphez adják, de állítólag jó az ICM-hez is, 800Ft. Ha érdekel, magánban keress meg: d.nash@freemail.hu. Bocsánat a többiektől hogy egy kicsit OFF téma:) | |||||
vrauko | Adatlap | 222653 | 2011. szeptember 3. 08:39 | ||
Milyen legyen a méretnek az aránya? Mer' 1:72-ben az Italeri G6-osa a jó választás, annak olyan az alkatrészbontása, hogy a nyitott motorházhoz iszonylag keveset kell vágni-faragni. Az E változathoz inkább az ICM jó. ICM csinál külön Daimler-Benz motrot is, állvánnyal, ilyesmivel. Iránytű-beállító, emelős szerelő fordítókorongot gyárt az Airmodel amellyel jó diorámát lehet csinálni. Airmodel is csinál DB motrot, szállítóládával, daruval, emelő-kitámasztó bakokat, meg ilyesmit. www.airmodel.de/index.php | |||||
messer109 | Adatlap | 222652 | 2011. szeptember 3. 08:32 | ||
Szia Lucky. Messerschmitt BF-109, Ju-87. Első körben ezt a két típust szeretném így megépíteni. | |||||
lucky | Adatlap | 222651 | 2011. szeptember 3. 08:11 | ||
messer109 | Adatlap | 222650 | 2011. szeptember 3. 07:54 | ||
Sziasztok. Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy hajtómű illetve motor kiegészítőt honnét tudnék beszerezni? Szeretnék egy pár makettet nyitott motorháztetővel, illetve fegyvergondolával megépíteni. Segítségeteket előre is köszönöm | |||||
lancer | Adatlap | 222649 | 2011. szeptember 2. 18:13 | ||
doky3 | Adatlap | 222648 | 2011. szeptember 2. 17:41 | ||
Valaha a HAD is árult szárazmatricát, talán még valahol van egy-két darab. | |||||
doky3 | Adatlap | 222647 | 2011. szeptember 2. 17:39 | ||
Én inkább fújnám. Sárga, piros, fekete sorrendben. 48-ban nem lehetetlen, hamarabb meglesz, mint hogy rátalálj matricában. | |||||
Johnie | Adatlap | 222646 | 2011. szeptember 2. 17:37 | ||
A szárazmatrica az nem a ceruzával történő átdörzsölős matrica? A neve Letraset www.muveszkellek.hu/webshop/letraset | |||||
lucky | Adatlap | 222645 | 2011. szeptember 2. 17:25 | ||
Sztem sehonnan. Ha esetleg vki megcáfolja, örömmel veszem. | |||||
hgyuri | Adatlap | 222644 | 2011. szeptember 2. 14:37 | ||
Üdv Makettezőtársak! A segítségetekre lenne szükségem. Azt szeretném megtudni, hogy honnan lehet beszerezni ún. szárazmatricát. Azt hiszem így hívják. Előre is köszi. Szép napot! | |||||
migi | Adatlap | 222643 | 2011. szeptember 2. 11:49 | ||
Salieri | Adatlap | 222642 | 2011. augusztus 31. 20:45 | ||
A CMK-hoz adnak kinyitott műgyanta ajtót meg egy sofőr bácsit is:D | |||||
filpit | Adatlap | 222641 | 2011. augusztus 31. 20:23 | ||
Köszönöm a segítségeteket ! | |||||
ANT | Adatlap | 222640 | 2011. augusztus 31. 19:49 | ||
Guliver | Adatlap | 222639 | 2011. augusztus 31. 19:25 | ||
szia! próbáld meg a the-blueprints.com oldalt | |||||
filpit | Adatlap | 222638 | 2011. augusztus 31. 16:39 | ||
Szép napot mindenkinek! Tudnátok segíteni abban , hogy hol lehet Vickers Wellington Mk X-ről 3 nézeti rajzokat letölteni . Előre is köszönöm . Üdvözlettel Filpit | |||||
domidani | Adatlap | 222637 | 2011. augusztus 31. 13:54 | ||
hú gyerekek köszönöm szépen a sok választ sokat segítettetek:D | |||||
fidel | Adatlap | 222636 | 2011. augusztus 31. 12:56 | ||
jerry82 | Adatlap | 222635 | 2011. augusztus 31. 11:28 | ||
jerry82 | Adatlap | 222634 | 2011. augusztus 31. 11:27 | ||
fidel | Adatlap | 222633 | 2011. augusztus 31. 11:01 | ||
Szia domidani! Tőlük is megkérdezheted: towerhobby.eu/index.php (Bár tekintve, hogy ez egy DAK verzió, a gumiabroncs szerintem cserés...) Egy telefont megér. Üdv, fidel | |||||
Corto Maltese | Adatlap | 222632 | 2011. augusztus 30. 15:49 | ||
domidani! Az Italeri is kiadta 1:35-ben. Valahol még biztosan fellelhető. Az ebayen legalábbis találtam, de itthoni boltokban is próbálkozhatsz. www.ebay.com/itm/1-35-VW-TYP-87-AFRIKA-KORPS-ITALERI-6426-/310186067416 Üdv! Corto | |||||
domidani | Adatlap | 222631 | 2011. augusztus 30. 15:29 | ||
Az a baj énnekem 1:35 be kéne mindenképp de egy Opel Olympiát már találtam mer ez nekem egy Berlini (1945) diorámához kéne! | |||||
Z63 | Adatlap | 222630 | 2011. augusztus 29. 22:27 | ||
domidani! A Tamiya nagyon szép kis modellt készített erről az autóról, 1/48-ban.Kis szerencsével 3000,-Ft alatt van az ára. Szerintem tiszta örömmakettezés. Üdv,Z63 | |||||
pecso | Adatlap | 222629 | 2011. augusztus 29. 18:15 | ||
Z63-nál a pont :) | |||||
domidani | Adatlap | 222628 | 2011. augusztus 29. 18:12 | ||
köszönöm szépen a válaszokat | |||||
gaborka | Adatlap | 222627 | 2011. augusztus 29. 17:27 | ||
A Typ-187-es Volkswagen, amit a CMK is gyárt(ott). Tulajdonképpen a Bogár korai változata. c[ ] | |||||
Freddy | Adatlap | 222626 | 2011. augusztus 29. 13:46 | ||
Vagy nagyon becsapós kérdés, vagy egy VW Bogár | |||||
domidani | Adatlap | 222625 | 2011. augusztus 29. 13:38 | ||
Z63 | Adatlap | 222624 | 2011. augusztus 28. 23:01 | ||
Érdekes ez a diskurzus a beszáradt tűkről...Ráment egy nap, az ember fia meg fogja az öngyújtót és kérdezgetés nélkül tíz másodperc alatt rájön a megoldásra. De, ti tudjátok! :-) | |||||
Gabusch | Adatlap | 222623 | 2011. augusztus 28. 20:52 | ||
Ha csak a csúcsán száradt be a ragasztó, akkor nem is kell. Nekem volt már olyan a praxisomban, hogy a közepét is kellett melegítenem. Igaz, akkor már alig maradt meg a csőrön a kupak, meg fel is borult és hetekig úgy állt a szekrény mélyén. De ez mit sem változtat azon, hogy bárhol lehet gyújtogatni, nem fog kigyulladni. Csak esetleg ide-oda felszáll belőle a korom, aztán ha látja az asszony, akkor szóvá szokta tenni. :) | |||||
DGabi01 | Adatlap | 222622 | 2011. augusztus 28. 20:24 | ||
Sziasztok! Tamiya Flat Clear (TS-80) lefujtam pár dolgot menyit kell száradni hagyni? Előre is köszi! | |||||
HUJBI | Adatlap | 222621 | 2011. augusztus 27. 11:57 | ||
srácok, elhagytam a Voyager AAVP7-es maratásának az útmutatóját. akinek megvan, vagy tudja, hol találom meg elektronikus formában, az ne fogja vissza magát. előre is köszönöm! | |||||
miles | Adatlap | 222620 | 2011. augusztus 27. 11:38 | ||
én sem, soha. A legtöbb embernek a cigijét tovább tart meggyújtania, mint amennyi idő alatt kicsap a szikra, vagy a láng a tűből, és már használható is. | |||||
WerWolf | Adatlap | 222619 | 2011. augusztus 27. 09:47 | ||
Nem szoktam kivenni melegítéskor a csövet (tényleg egy gyors pillanat), de még soha nem volt vele gond. | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 222618 | 2011. augusztus 27. 04:42 | ||
Helló Urak! A csövet ki lehet venni és úgy melegítsd ki a ragasztót. de próbáld meg előbb 1 fogóval beljebb tolni a csövet a tubusba, van amikor az is elég. én is használom de még idáig nem kellet ki égetnem csak a csövet mozgattam meg ki be. | |||||
Gabusch | Adatlap | 222617 | 2011. augusztus 26. 22:07 | ||
Ha bennehagyod a csövet, attól nem valószínű, hogy belobbanna a többi a tubusban, viszont megolvadhat a műanyag a cső körül és akkor esetleg ott is folyni fog belőle a ragacs, ahol nagyon nem kéne. | |||||
Joce | Adatlap | 222616 | 2011. augusztus 26. 21:46 | ||
Köszi, sokat segítettél! | |||||
doky3 | Adatlap | 222615 | 2011. augusztus 26. 21:43 | ||
Top Gun 1997/7-1997/11 | |||||
Joce | Adatlap | 222614 | 2011. augusztus 26. 21:28 | ||
Lehet hogy még korábbi Top Gun számokban voltak...? | |||||
Joce | Adatlap | 222613 | 2011. augusztus 26. 21:15 | ||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy az Aranysas-ban egyszer volt egy cikksorozat a Mig-21-esek magyarországi alkalmazásáról, minden számban más-más altipusról volt szó. A kérdésem az lenne hogy melyek voltak ezek a számok? Előre is köszi? Joce | |||||
Jimbow | Adatlap | 222612 | 2011. augusztus 26. 16:52 | ||
Én mindig tűz fölött csinálom. Csak a lényeg, hogy ne legyen nagy gebasz, a tűz ki kell húzni a ragasztóból, így nincs mi komolyabb tüzet okozna. Aztán letörlöm a kormot. Üdv! | |||||
lucky | Adatlap | 222611 | 2011. augusztus 26. 15:11 | ||
utána meg bele a 0,5-ös rézdrót, és nincs többé ilyen probléma | |||||
Freddy | Adatlap | 222610 | 2011. augusztus 26. 14:39 | ||
Én fél millis dróttal szoktam tisztítani, gyorsabb, mint mire gyúlékony anyagoktól mentes helyre vonulni:) | |||||
miles | Adatlap | 222609 | 2011. augusztus 26. 14:17 | ||
A tű tisztitására a legjobb a : tűz! Komolyan, ezt még senki nem hallotta? Persze szigorúan szabadban kisérletezve, a fiatalabbak egyedül sose, csak nagykorú felügyelete mellett, bár egyáltalán nem veszélyes. Csak direkt nem szabad hülyeséget csinálni. A módszer a következő: Egyik kezedbe a gyufa, vagy öngyujtó, a másikba a beszáradt tűs ragasztó. A cső végétől számitva 1-0,5cm-re alágyújtasz, és egy pillanat múlva apró szikrák, vagy picike láng csap ki a végén. És már jó is. Ezt is a Modeláøban olvastam, és egy ideje én is csak igy csinálom. :) | |||||
ANT | Adatlap | 222608 | 2011. augusztus 26. 14:08 | ||
Oké, köszönöm az infót. | |||||
Luthor | Adatlap | 222607 | 2011. augusztus 26. 08:51 | ||
Az ecsetes szerintem kicsit még hígabb, mint a tűs. Ettől függetlenül átöntheted, csak óvatosan boríccsad a későbbiekben. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |