/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
TAMAS78 222656 2011. szeptember 3. 10:21
Válasz erre
Nézted a Replicában? Ott szokott lenni ilyesmi, mondjuk CMK vagy inkább Aires.
messer109 222655 2011. szeptember 3. 10:16
Válasz erre
Köszönöm a segítséget. a méretarány 1/48 lenne. Abban már szépen meglehet csinálni mindent. Természetesen, a motoron kívül feljavításra kerülne más is. keresgéltem a neten, de nem találtam eddig semmit.
sanyi 222654 2011. szeptember 3. 09:16
Válasz erre
Szia!
Ha pedig már a motort szétbombázod, a többit sem árt feljavítani:) Van egy eladó 72-es Part Me-109E-4/E-7 maratásom, ami kabint, futóaknát és egy csomó bigyót ad - nem tudom, mert nem bontottam ki. Tamiya géphez adják, de állítólag jó az ICM-hez is, 800Ft. Ha érdekel, magánban keress meg: d.nash@freemail.hu.
Bocsánat a többiektől hogy egy kicsit OFF téma:)
vrauko 222653 2011. szeptember 3. 08:39
Válasz erre
Milyen legyen a méretnek az aránya? Mer' 1:72-ben az Italeri G6-osa a jó választás, annak olyan az alkatrészbontása, hogy a nyitott motorházhoz iszonylag keveset kell vágni-faragni. Az E változathoz inkább az ICM jó. ICM csinál külön Daimler-Benz motrot is, állvánnyal, ilyesmivel. Iránytű-beállító, emelős szerelő fordítókorongot gyárt az Airmodel amellyel jó diorámát lehet csinálni. Airmodel is csinál DB motrot, szállítóládával, daruval, emelő-kitámasztó bakokat, meg ilyesmit.
www.airmodel.de/index.php
messer109 222652 2011. szeptember 3. 08:32
Válasz erre
Szia Lucky.

Messerschmitt BF-109, Ju-87. Első körben ezt a két típust szeretném így megépíteni.
lucky 222651 2011. szeptember 3. 08:11
Válasz erre
messer109 222650 2011. szeptember 3. 07:54
Válasz erre
Sziasztok.

Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy hajtómű illetve motor kiegészítőt honnét tudnék beszerezni? Szeretnék egy pár makettet nyitott motorháztetővel, illetve fegyvergondolával megépíteni.

Segítségeteket előre is köszönöm
lancer 222649 2011. szeptember 2. 18:13
Válasz erre
doky3 222648 2011. szeptember 2. 17:41
Válasz erre
Valaha a HAD is árult szárazmatricát, talán még valahol van egy-két darab.
doky3 222647 2011. szeptember 2. 17:39
Válasz erre
Én inkább fújnám. Sárga, piros, fekete sorrendben. 48-ban nem lehetetlen, hamarabb meglesz, mint hogy rátalálj matricában.
Johnie 222646 2011. szeptember 2. 17:37
Válasz erre
A szárazmatrica az nem a ceruzával történő átdörzsölős matrica? A neve Letraset
www.muveszkellek.hu/webshop/letraset
lucky 222645 2011. szeptember 2. 17:25
Válasz erre
Sztem sehonnan.
Ha esetleg vki megcáfolja, örömmel veszem.
hgyuri 222644 2011. szeptember 2. 14:37
Válasz erre
Üdv Makettezőtársak!

A segítségetekre lenne szükségem. Azt szeretném megtudni, hogy honnan lehet beszerezni ún. szárazmatricát. Azt hiszem így hívják.
Előre is köszi.
Szép napot!
migi 222643 2011. szeptember 2. 11:49
Válasz erre
Su_22_ in detail_LHTA_008
Su_22_ in detail_LHTA_008

Sziasztok
Nincs valakinek a képen látható beömlőt jelző sárga lapú fekete csikos matricája ,1/48 as méretben kellene .
migi2123@gmail.com
üdv: migi
Salieri 222642 2011. augusztus 31. 20:45
Válasz erre
A CMK-hoz adnak kinyitott műgyanta ajtót meg egy sofőr bácsit is:D
filpit 222641 2011. augusztus 31. 20:23
Válasz erre
ANT 222640 2011. augusztus 31. 19:49
Válasz erre
Guliver 222639 2011. augusztus 31. 19:25
Válasz erre
szia! próbáld meg a the-blueprints.com oldalt
filpit 222638 2011. augusztus 31. 16:39
Válasz erre
Szép napot mindenkinek!
Tudnátok segíteni abban , hogy hol lehet Vickers Wellington Mk X-ről 3 nézeti rajzokat letölteni .
Előre is köszönöm .
Üdvözlettel Filpit
domidani 222637 2011. augusztus 31. 13:54
Válasz erre
hú gyerekek köszönöm szépen a sok választ sokat segítettetek:D
fidel 222636 2011. augusztus 31. 12:56
Válasz erre
Ott a pont!
Zárojeles rész törölve.
:-)
jerry82 222635 2011. augusztus 31. 11:28
Válasz erre
jerry82 222634 2011. augusztus 31. 11:27
Válasz erre
it_6426_parts1t
it_6426_parts1t
it_6426_parts2t
it_6426_parts2t
it_6426_parts3t
it_6426_parts3t

hello
neten talált doboz bontásból ítélve az italeri nemcsak a sivatagba való "duci" kereket hanem "simát" is ad hozzá sőt dísztárcsásat is
fidel 222633 2011. augusztus 31. 11:01
Válasz erre
Szia domidani!

Tőlük is megkérdezheted:
towerhobby.eu/index.php

(Bár tekintve, hogy ez egy DAK verzió, a gumiabroncs szerintem cserés...)

Egy telefont megér.

Üdv,
fidel
Corto Maltese 222632 2011. augusztus 30. 15:49
Válasz erre
domidani!

Az Italeri is kiadta 1:35-ben. Valahol még biztosan fellelhető.
Az ebayen legalábbis találtam, de itthoni boltokban is próbálkozhatsz.
www.ebay.com/itm/1-35-VW-TYP-87-AFRIKA-KORPS-ITALERI-6426-/310186067416

Üdv!
Corto
domidani 222631 2011. augusztus 30. 15:29
Válasz erre
Az a baj énnekem 1:35 be kéne mindenképp de egy Opel Olympiát már találtam mer ez nekem egy Berlini (1945) diorámához kéne!
Z63 222630 2011. augusztus 29. 22:27
Válasz erre
domidani!
A Tamiya nagyon szép kis modellt készített erről az autóról, 1/48-ban.Kis szerencsével 3000,-Ft alatt van az ára. Szerintem tiszta örömmakettezés.
Üdv,Z63
pecso 222629 2011. augusztus 29. 18:15
Válasz erre
domidani 222628 2011. augusztus 29. 18:12
Válasz erre
köszönöm szépen a válaszokat
gaborka 222627 2011. augusztus 29. 17:27
Válasz erre
A Typ-187-es Volkswagen, amit a CMK is gyárt(ott). Tulajdonképpen a Bogár korai változata.

c[ ]
Freddy 222626 2011. augusztus 29. 13:46
Válasz erre
Vagy nagyon becsapós kérdés, vagy egy VW Bogár
domidani 222625 2011. augusztus 29. 13:38
Válasz erre
5767734759_16d5b3b405_b
5767734759_16d5b3b405_b

ÜDV! Valaki meg tudná mondani hogy ezen a képen miylen kocsi látható?
Z63 222624 2011. augusztus 28. 23:01
Válasz erre
Érdekes ez a diskurzus a beszáradt tűkről...Ráment egy nap, az ember fia meg fogja az öngyújtót és kérdezgetés nélkül tíz másodperc alatt rájön a megoldásra.
De, ti tudjátok! :-)
Gabusch 222623 2011. augusztus 28. 20:52
Válasz erre
Ha csak a csúcsán száradt be a ragasztó, akkor nem is kell. Nekem volt már olyan a praxisomban, hogy a közepét is kellett melegítenem. Igaz, akkor már alig maradt meg a csőrön a kupak, meg fel is borult és hetekig úgy állt a szekrény mélyén.

De ez mit sem változtat azon, hogy bárhol lehet gyújtogatni, nem fog kigyulladni. Csak esetleg ide-oda felszáll belőle a korom, aztán ha látja az asszony, akkor szóvá szokta tenni. :)
DGabi01 222622 2011. augusztus 28. 20:24
Válasz erre
Sziasztok! Tamiya Flat Clear (TS-80) lefujtam pár dolgot menyit kell száradni hagyni? Előre is köszi!
HUJBI 222621 2011. augusztus 27. 11:57
Válasz erre
srácok, elhagytam a Voyager AAVP7-es maratásának az útmutatóját. akinek megvan, vagy tudja, hol találom meg elektronikus formában, az ne fogja vissza magát. előre is köszönöm!
miles 222620 2011. augusztus 27. 11:38
Válasz erre
én sem, soha. A legtöbb embernek a cigijét tovább tart meggyújtania, mint amennyi idő alatt kicsap a szikra, vagy a láng a tűből, és már használható is.
WerWolf 222619 2011. augusztus 27. 09:47
Válasz erre
Nem szoktam kivenni melegítéskor a csövet (tényleg egy gyors pillanat), de még soha nem volt vele gond.
simonkaroly9 222618 2011. augusztus 27. 04:42
Válasz erre
Helló Urak!
A csövet ki lehet venni és úgy melegítsd ki a ragasztót. de próbáld meg előbb 1 fogóval beljebb tolni a csövet a tubusba, van amikor az is elég. én is használom de még idáig nem kellet ki égetnem csak a csövet mozgattam meg ki be.
Gabusch 222617 2011. augusztus 26. 22:07
Válasz erre
Ha bennehagyod a csövet, attól nem valószínű, hogy belobbanna a többi a tubusban, viszont megolvadhat a műanyag a cső körül és akkor esetleg ott is folyni fog belőle a ragacs, ahol nagyon nem kéne.
Joce 222616 2011. augusztus 26. 21:46
Válasz erre
Köszi, sokat segítettél!
doky3 222615 2011. augusztus 26. 21:43
Válasz erre
Joce 222614 2011. augusztus 26. 21:28
Válasz erre
Lehet hogy még korábbi Top Gun számokban voltak...?
Joce 222613 2011. augusztus 26. 21:15
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az Aranysas-ban egyszer volt egy cikksorozat a Mig-21-esek magyarországi alkalmazásáról, minden számban más-más altipusról volt szó. A kérdésem az lenne hogy melyek voltak ezek a számok?

Előre is köszi? Joce
Jimbow 222612 2011. augusztus 26. 16:52
Válasz erre
Én mindig tűz fölött csinálom. Csak a lényeg, hogy ne legyen nagy gebasz, a tűz ki kell húzni a ragasztóból, így nincs mi komolyabb tüzet okozna. Aztán letörlöm a kormot.

Üdv!
lucky 222611 2011. augusztus 26. 15:11
Válasz erre
utána meg bele a 0,5-ös rézdrót, és nincs többé ilyen probléma
Freddy 222610 2011. augusztus 26. 14:39
Válasz erre
Én fél millis dróttal szoktam tisztítani, gyorsabb, mint mire gyúlékony anyagoktól mentes helyre vonulni:)
miles 222609 2011. augusztus 26. 14:17
Válasz erre
A tű tisztitására a legjobb a : tűz!

Komolyan, ezt még senki nem hallotta? Persze szigorúan szabadban kisérletezve, a fiatalabbak egyedül sose, csak nagykorú felügyelete mellett, bár egyáltalán nem veszélyes. Csak direkt nem szabad hülyeséget csinálni.

A módszer a következő: Egyik kezedbe a gyufa, vagy öngyujtó, a másikba a beszáradt tűs ragasztó. A cső végétől számitva 1-0,5cm-re alágyújtasz, és egy pillanat múlva apró szikrák, vagy picike láng csap ki a végén. És már jó is.

Ezt is a Modeláøban olvastam, és egy ideje én is csak igy csinálom. :)
ANT 222608 2011. augusztus 26. 14:08
Válasz erre
Luthor 222607 2011. augusztus 26. 08:51
Válasz erre
Az ecsetes szerintem kicsit még hígabb, mint a tűs. Ettől függetlenül átöntheted, csak óvatosan boríccsad a későbbiekben.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.